اصناف شهر
اصناف شهر
لیست 10 تا از بهترین تعمیرگاه های مزدا در قزوین

توضیحات آگهی

لیست 10 تا از بهترین تعمیرگاه های مزدا در قزوین

در یک اقدام شایسته و به جا لیست 10 تا از بهترین تعمیرگاه های مزدا در قزوین را شناسایی کردیم. معمولا در شهرستان ها نسبت به تهران، امکان پیدا کردن تعمیرگاهی خوش سابقه و ماهر محدودتر می باشد. این دلیل بر این نیست که تعمیرگاه متخصص در شهرستان نیست، فقط نسبت به شهر تهران کم تر و محدودتر است. در ادامه مطلب  به معرفی بهترین تعمیرگاه های تخصصی مزدا در شهر قزوین می پردازیم، همگی امین و نمونه و متخصص در کار تعمیرات انواع ماشین های مزدا می باشند.

 

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک آناج کار

تعمیرگاه گیربکس آناج کار در زمینه تعمیرات انواع گیربکس های اتومات حرفه ای و درجه یک می باشد. با انجام سرویس های دوره ای گیربکس مزدای خود در این تعمیرگاه، دیگر لازم نمی شود که هزینه های سنگینی برای تعمیر و یا تعویض گیربکس بپردازید. از بهترین دستگاه های دیاگ برای عیب یابی سریع موتور و گیربکس بهره می بریم.

از بهترین کیفیت روغن برای انجام کارهای مشتری استفاده می شود. کارهای تعمیرات گیربکس های مزدا2، 3، نیو و مزدا 2000 با بهترین کیفیت و تضمین های کافی انجام میشود. بهترین برندهای گیربکس اتومات اورجینال را در بهترین قیمت های مناسب عرضه می کنیم.

 

مرکز تخصصی موتور و گیربکس اتوماتیک (مرتضی)

مرکز تخصصی مرتضی بهترین خدمات تعمیری را برای انواع ماشین های خارجی مزدا، بنز، بی ام و، هیوندا و کیا انجام می دهد. کلیه خدمات به صورت تخصصی و توسط تکنسین های ماهر و با تجربه انجام می شود. با سپردن ماشین خود به تعمیرگاه مرتضی با خیال آسوده به دنبال انجام کارهای شخصی خود باشید و در کمتر از یک روز ماشین خود را سالم سالم تحویل بگیرد.

تعمیرکاران ماهر و استفاده از مجهزترین دستگاه های به روز به انجام کار عیب یابی و تعمیرات این مجموعه سرعت عالی بخشیده است. کلیه خدمات به صورت تضمینی و گارانتی شده انجام می شود، ما به خود و مهارت مان در تعمیر انواع ماشین های گروه مزدا ایمان داریم.

 

کاراکال تیونینگ قزوین

در این قسمت می خواهیم خاص ترین تیونینگ کار حرفه ای شهر قزوین را به شما معرفی کنیم. در این مجموعه کلیه قطعات مصرفی و بدنه اسپرت مزدا را خواهید دید. امکان ندارد قطعه ای برای تیونیگ حرفه ای مزدای شما مورد نیاز باشد و این تعیمرگاه بهترین نمونه آن را موجود نداشته باشد.

در انجام تیونینگ اول به ایمنی دوم به ایمنی و سوم به ظاهر و رخ عالی ماشین شما دقت می کنیم. با تغییرات کامیپوتری مزدای شما قدرت و توان موتور را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهیم. زیباترین رینگ و لاستیک و طراحی اتاق داخلی مزدا را برای شما انجام می دهیم.

صافکاری پی دی آر و نقاشی سعید رستمی

حتما اگر اهل قزوین باشید از مهارت آقای رستمی در نقاشی حرفه ای ماشین خبر دارید. آقای رستمی به قدری با مهارت و عشق کارهای نقاشی و صافکاری ماشین را انجام می دهند که هیچ جزئیاتی از کار را ندید نمی گیرند. ظرافت و توجه به جزئیات از ایشان بهترین صافکار شهر قزوین را ساخته است. ضربه کوچکی به بدنه ماشین شما خورده است و یا خط و خش های ریزی دارد، با انجام بهترین خدمات صافکاری بدون رنگ و یا همان پی دی آر حتی هزار تومن از قیمت واقعی ماشین شما کاسته نمی شود.

 

کلینیک برق خودرو

برق خودرو و سیم کشی آن بخشی کاملا تخصصی در خودرو می باشد، آن هم در خودروهای گروه مزدا. هر تعمیرکار بدون تجربه ای از پس باز و بسته کردن سیم کشی خودروهای گروه مزدا بر نمی آید. تکنسین های کلینیک برق خودرو از روی نشانه های عیان ظاهری که برای بقیه تعمیرکاران قابل مشاهده نیست، مشکلات برقی خودرو را علت یابی و سپس رفع می کنند. تعمیرات تخصصی باطری و دینام را با ارزان ترین قیمت ها برای مشتریان خود انجام می دهیم. بهترین برندهای باطری را با پشتوانه گارانتی های معتبر برای مشتریان خود استفاده می کنیم.

 

تعمیرگاه تخصصی علی اکبر آشوری (اکبر)

در تعمیرگاه عل اکبر آشوری کلیه تعمیرات تخصصی موتور، گیربکس، جلوبندی و سیستم تعلیق خودروهای مزدا انجام می شود. در کلیه کارها سعی را بر تعمیر گذاشته ایم تا تعویض. تا جایی که به نفع مشتری باشد بهترین خدمات تعمیری را ارائه می کنیم. در صورت خرابی کامل قطعه، از بهترین قطعات اصل شرکتی برای تعویض استفاده می شود. با تجربه کاری بالایی که در تعمیرات تخصصی ماشین های خارجی و پیشرفته داریم، مزدای شما هر مشکلی که داشته باشد را به راحتی و در اسرع وقت برای شما انجام خواهیم داد.

 

تعمیرگاه مهدی

برای کسب رضایت مشتریانمان، روال کاری ما به این صورت است که ابتدا با دستگاه های دیاگ مرتبط با ماشین های گروه مزدا علت یابی را انجام میدهیم و برآورد تقریبی هزینه را به مشتری اعلام می کنیم. در قیمت گذاری نیز منصف و مشتری مدار هستیم. در نهایت نیز در صورت رضات مشتری کار تعمیرات مکانیکی خودروهای مزدا2، 3 و نیو را به صورت صد در صد تضمینی انجام می دهیم. تعمیرات جلوبندی و موتور و ترمز و سر سیلندر در تخصص ما است. در انتهای کار متوجه نهایت تخصص ما در تعمیرات انواع ماشین های گروه مزدا خواهید شد.

 

تون آپ سینا قزوین

با بهترین دستگاه های دیاگ، موتور مزدای شما را تنظیم می کنیم. کارشناسان ما در این زمینه تخصصی مهارت دارند، بیش از ده سال است که موتورهای مزدا را تنظیم می کنیم. با تنظم موتور در تون آپ سینا از شتاب و عملکرد بالای موتور خودروی تان در مسیرهای سخت و صعب العبور لذت خواهید برد. به علت پیچیده بودن موتورهای گروه مزدا بهتر است این کار حرفه ای را به مراکز تعمیرگاهی خوش سسلبقه و با تجربه بسپارید تا در آینده کمترین هزینه های تعمیرات را بپردازید.

 

اگزوز سازی و رادیاتور علیجانی

یکی از شایع ترین ایرادات اگزوزهای مزدا، خرابی گلویی اگزوز می باشد. یکی از اولین قطعه های که در اگزوز چک می شود همین قطعه گلویی می باشد. اول به فکر تعمیر این قطعه می باشیم ولی اگر قابل تعمیر نباشد از بهترین قطعات اورجینال استفاده می کنیم. تعمیرات تخصصی رادیاتور های دستی و اتومات مزدا را از همکاران علیجانی بخواهید. از بهترین کیفیت ضد یخ ها برای عملکرد عالی رادیاتور ماشین مزدای شما استفاده می کنیم. حرفه ای ترین در تعمیرات رادیاتور های مزدا3 می باشیم.

 

تعمیرگاه خودرو نوین سرویس

تعمیرگاه نوین سرویس با جدیدترین دستگاه های به روز همیشه بهترین خدمات تعمیری را برای مشتریان خود انجام می دهد. با استفاده از تکنولوژی های نوین تعمیرگاهی همیشه پیشرو در ارائه خدمات به مشتریان خود بوده و هستیم. انجام سرویس های دوره ای و چکاپ قبل از سفر را با بهترین کیفیت و تضمین انجام می دهیم.

می دانید که با انجام سرویس های دوره ای منظم در هزینه های تعمیرات خودروی خود در درازمدت صرفه جویی خواهید  کرد. تعمیرات تخصصی موتور، گیربکس و سوخت رسانی را توسط کارشناسان حرفه ای و کار بلد به مشتریان خود ارائه می کنیم. بهترین کیفیت خدمات را با ارزان ترین قیمت ها برای مشتری های خود انجام می دهیم.

 

تعمیرگاه مزدا

ما سعی کرده ایم تا تمامی توضیحاتی که باید قبل از رفتن به یک تعمیرگاه مزدا حضور پیدا کنید را برای شما یادداشت کنیم تا با اطلاعات کافی و جامعی به آنها مراجعه فرمایید. تمامی تلاش ما این میباشد که همیشه بهترین هارا به شما عزیزان معرفی کنیم و سعی داریم که شما در نگاه اول بتوانید که یک تعمیرگاه خوب و بد را از یکدیگر متمایز کنید و بدانید که بهترین برای ماشین و هزینه ای که قرار است انجام دهید کجا میباشد.

خیلی از وقت ها ما حتی وقت خالی نداریم که بتوانیم تایم زیادی را در تعمیرگاه های مختلف به تجربه کردن بگذرانیم از همین رو ما سعی کرده ایم که در یک معرفی کامل از تعمیرگاه مزدا داشته باشیم و تمامی جزئیات را به شما عزیزان بازگو کرده باشیم. البته همیشه این بخش در حال آپدیت خواهد بود و در آینده نزدیک شامل تصاویر و ویدیو های بیشتری جهت آموزش و آگاهی شما عزیزان گذاشته خواهد شد و سعی میکنیم با گذاشتن پادکست های صوتی راحتی بیشتری را جهت آگاهی و آموزش شما عزیزان داشته باشیم.

سپاسگذاریم که شما به ما اطمینان کرده اید و تعمیرگاه های مجاز خود را از لیست ما انتخاب نموده اید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیست 10 تا از بهترین تعمیرگاه های مزدا در قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *