اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

دفتر ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار

 دفتر ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار با بهترین کادر مدیریتی و اجرایی با شادی و سرور مضاعف مراسم جشن عقد شما عزیزان را برگزار میکند و از ته دل برای عروس خانم ها و آقا دامادهای نازنین آرزوی خوشبختی داریم. باعث افتخاز است که در شیک ترین و مجلل ترین دفتر عقد پاسداران با کلی برنامه های شاد، آتش بازی و اجرای موسیقی زنده در خدمت شما عزیزان میباشیم.

با اجرای نورپردازی های مهیج و متنوع و رقص نور با پیشرفته ترین تجهیزات به روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشیم. جزء محدود سالن های عقدی هستیم که با سفره های اروپایی با طراحی های شیک گل آرایی و ظروف کریستالی مجلل پذیرای بهترین لحظات زندگی مهمان های خود میباشیم.

 

بهترین دفتر ازدواج در پاسداران تهران

پس از برگزاری مراسم  بارها از عروس خانم ها و آقا دامادهای نازنین شنیده ایم  که از انتخاب سالن ما رضایت کافی داشته و ما را به عنوان بهترین دفتر ازدواج به سایردوستان خود نیز معرفی خواهند کرد. بسیاری از مهمان های این سالن نیز به علت کیفیت بالا و خدمات خاص ما برای مراسم های آینده خود، ما را انتخاب کرده اند.

میخواهید به چند مورد از دلایل برتری دفتر ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار اشاره کنیم؟ مدیریت و تمامی کادر این دفتر ازدواج با بیش از 20 سال سابقه در برگزاری مراسم عقد و عروسی، تمامی برنامه های شما را در سر تایم مقرر اجرا میکنند و با نظم تمام مراسم شما را به پایان میرسانند. در فضایی بزرگ و شاد و آرام در کنار شما هستیم و بهترین پرسنل خوش رو و خوش لباس پذیرایی مهمان های شما را به عهده دارند. از خوشمره ترین نوشیدنی های فصلی و منوهای غذایی متنوع و لذیذ در مراسم استفاده می کنیم. بیشترین فضای پارکینگ را برای راحتی مهمان های شما در نظر گرفته ایم.

 

زیباترین-جایگاه-عروس-و-داماد
زیباترین-جایگاه-عروس-و-داماد

فضای مناسب جهت اجرای مراسم ختم در پاسداران

از آنجایی که شما همراهان جهت برگزاری مراسم ختم عزیزان خود دوست دارید به احترام او شیک ترین ومحیطی دلچسب را انتخاب نمایید، از این رو ما یک فضای بسیار عالی و مناسب برای شما در نظر گرفته ایم که نحوه گل آرایی و بخش های مختلف جهت مراسم سوگواری را با همکاری بهترین معماران و دکوراسیونر های مختلف طراحی و اجرا کرده ایم تا در این مراسم از هیچ نظر کم و کسری وجود نداشته باشد.

ما همیشه دوست داشته ایم که انتخاب آخر در زمینه های مختلف پذیرایی از مهمانان باشیم از همین رو همیشه از بهترین مهمانداران، تیم پذیرایی، خدمات، گل آراها، تشریفات و سایر ملزومات که در مراسم های شما عزیزان مهم میباشد و دارای اهمیت بالایی میباشد بهره مند شده ایم تا هیچ چیزی در قبال احترام شما عزیزان که برای ما قائل شده اید و اعتماد کرده اید را به جا بیاوریم. ما همیشه در نظر داشته ایم تا در پاسداران جزو برترین ها باشیم

شیک ترین و مجلل ترین دفتر ازدواج در پاسداران

اگر سالن های عقد متعددی را در منطقه پاسداران بررسی کرده باشید، پس از مشاهده دفتر ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار بدون شک ما را شیک ترین و مجلل ترین دفتر ازدواج در پاسداران خواهید دانست. در انتخاب جزئی ترین مسائل نیز دقت نظر و وسواس خاص را به خرج داده ایم، تا از همه نظرعالی باشیم. مثلا در قسمت پذیرایی سالن از شیک ترین و جدیدترین مدل های میز و صندلی استفاده کرده ایم. تمامی صندلی ها با فلز طلا آبکاری شده اند. میزهای پذیرایی را با زیباترین رومیزی های شیک تزئیین کرده ایم.

روی هر میز زیباترین گل های طبیعی را قرارداده ایم.  در طراحی سفره های عقد از شیک ترین ظروف کریستالی استفاده کرده ایم و از جدیدترین نمونه کارهای به روز دنیا ایده گرفته ایم. قسمت ورودی سالن را با خاص ترین گل آرایی ها طراحی کرده ایم، از همان ورودی سالن متوجه خاص بودن این سالن خواهید شد. ازمجلل‌ترین ظروف برای پذیرایی از مهمان های شما استفاده خواهیم کرد.

 

خدمات دفتر ازدواج شامل

  • ثبت رسمی عقد
  • گل آرایی زیبا
  • تشریفات
  • اجرای موسیقی زنده
  • شمع آرایی
  • حریر آرایی
  • عاقد شخصی و روحانی بسته به نظرشما
  • فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای
  • نورپردازی
  • بادکنک آرایی
  • سفره های عقد شیک
  • پذیرایی عالی از مهمان ها
  • سفره عقد کریستال
دفتر-عقد-در-پاسداران-تهران
دفتر-عقد-در-پاسداران-تهران

جشن تولد

یکی دیگر از خدماتی را که در مجموعه پیوند ماندگار صورت میگیرد، برای مهمانی تولد ها میباشد که ما سعی کرده ایم مجموعه ما برای انجام فعالیت های تولد و جشن های کودکان جزو قشنگترین فضاها باشد و فرزند شما کلی خوشحال باشد که در این فضا قرار است یک شب را جشن بگیرد و دوستانش در کنار خود ببیند، از این رو ما این فضارا با تمامی امکانات موجود به آرایش درآوردیم تا فرزند دلبند شما از این شب بیشترین لذت را ببرد.

در کنار آن ما سعی کرده ایم که حتی برای دخترخانم های شما و آقا پسرهای گلمون فضای متناسب دخترانه و پسرانه به وجود آوریم که سوپرایز بزرگی برایشان باشد و حتی محیط میهمانان گرامی را هم از مجلل ترین تشریفات آرایش کرده ایم که آنها هم بیشترین شادی را داشته باشند و از هیچ چیزی برای شما عزیزان کم و کثری نگذاشته باشیم.

دفتر ازدواج خوب در پاسداران جهت عکاسی

مدتهاست به دنبال بهترین دفتر ازدواج در پاسداران میباشید؟ از دفاترعقد متعددی بازدید کرده اید؟  ولی فضا و طراحی آن دفتر را برای عکاسی نپسندیده‌اید؟ مدت زمان کمی تا برگزاری مراسم عقدتان مانده است؟  پیشنهاد جذابی برای شما داریم. به دفترازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار سر بزنید، مطمئن هستیم از دیزاین این دفترعقد برای عکاسی مراسم تان خوشتان خواهد آمد. فضای های داخلی و بیرونی سالن توسط بهترین طراحان حرفه ای و با تجربه  دیزاین شده است.بسته به نظر و سلیقه خودتان، میتوانید مراسم عقد را در فضای مجلل داخلی  و یا فضای باز شیک ما برگزار کنید.

اگر به فکر مراسم عقد لاکچری هستید، ما بهترین انتخاب برای شما میباشیم. حرفه ای ترین تیم عکاسی و فیلمبرداری با مجهزترین دوربین های پیشرفته، زیباترین لحظات زندگی شما را ثبت میکنند.

 

اجرای موسیقی زنده

اگر علاقه مندید که زیباترین موسیقی های زنده را در روز عقد برای شما بنوازند، دفتر ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار بهترین انتخاب است. ما از حرفه ای ترین نوازنده های با تجربه دعوت کرده ایم که خوش ترین لحظات را برای شما خلق کنند. اگر به حافظ خوانی و خواندن اشعار مولانا علاقه مندید، زیباتین اشعار عاشقانه را در قالب دکلمه و آهنگ برای تان اجرایی می کنیم.

 

دفتر ازدواج به همراه گل آرایی در پاسداران

برای اینکه زیباترین روز زندگیتان را قشنگ تر برگزار کنیم، کلیه فضاهای سالن را با بهترین گل آرایی ها طراحی نموده ایم. از ترکیب زیباترین گل های رز و لیلیوم  استفاده کرده ایم.  بیشتر عروس خانم های نازنین ما  ترکیب گل رز سفید و آبی  و لیلیوم را میپسندند. مطمئن باشید در انتخاب نوع گلها، نظر و سلیقه شما در اولویت می باشد. از زیباترین گل آرایی در طراحی سفره عقد و دیزاین میز های پذیرایی نیز استفاده کرده ایم.

 

بزرگترین دفتر ازدواج در منطقه پاسداران تهران

یکی از عوامل مهمی که در انتخاب سالن زیبایی باید به آن دقت کافی داشته باشید، توجه به ظرفیت سالن با توجه به تعداد مهمان های شما می باشد.  باعث افتخار ما است که در بزرگترین  دفتر ازدواج منطقه پاسداران در خدمت شما عزیزان می باشیم. دفتر ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار درسه شعبه شهران، سعادت آباد و پاسداران پذیرای مراسم شادی شما عزیزان می باشد. در سالن پاسداران  با ظرفیت بیش از ۱۰۰ نفر بهترین خدمات را شما ارائه میکنیم.  در فضای بزرگ، شیک، مجلسی زیباترین مراسم شادی را در کنار یکدیگر برگزار میکنیم.

دفتر-ازدواج-اسپرلوس
دفتر-ازدواج-اسپرلوس

عقد آریایی

آیا علاقه مندید که زیباترین لحظه ای را که با محبوبتان محرم می شوید را به زبان شیرین فارسی برای شما برگزارکنیم؟ ما نیز زیباترین و خاطره انگیزترین عقد آریایی را برای تان اجرا می کنیم. در مورد عاقد نیزمیتوانید فردی روحانی و یا لباس شخصی را انتخاب کنید. زیباترین و شیکترین فضای سالن را برای مراسم عقد آریایی انتخاب کرده ایم. درمجلل ترین حریر آرایی و گل آرایی به محبوبتان محرم خواهید شد.

 

بهترین سالن عقد در پاسداران بررسی توسط تیم اصناف شهر

تیم اصناف شهر سالن عقد اسپرلوس پاسداران را 15 تا از بهترین دفاتر ازدواج پاسداران خود جای داده است که با توجه به چندین نکته شامل:

  • سفره آرایی شکیل
  • استفاده از نماد آینه ها و شمع
  • روف گاردن
  • زیبایی و سبک کلاسیک سالن عقد
  • میزبانی فوق العاده از مهمانان
  • رعایت اصول اخلاقی
  • قیمت مناسب
  • رضایتمندی مشتریان

و نکات بسیاری دیگر که توانسته ایم بر اساس آنها اسپرلوس پاسداران را هم جزو شیک ترین دفاتر عقد معرفی نماییم.

راه های ارتباط با دفتر ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار

مدیریت: جناب آقای مهدی کرمی

تماس:

09192100828

02144838851

آدرس:

دارای سه شعبه در پاسداران- سعادت آباد- شهران

تهران- چهارراه پاسداران- خیابان دولت- پلاک 25- طبقه اول

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *