اصناف شهر
اصناف شهر
15-تا-از-بهترین-دفاتر-ازدواج-پاسداران

15 تا از بهترین دفاتر ازدواج پاسداران

ما در اینجا میخواهیم  15 تا از بهترین دفاتر ازدواج پاسداران  را به شما معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید بین بهترین ها نسبت به سلیقه خود انتخاب های خوبی داشته باشید.

15 تا از بهترین دفاتر ازدواج پاسداران

ما با توجه به فاکتورهای بسیار زیادی که از دفاتر ازدواج های پاسداران به دست آورده ایم که بر اساس موارد بسیاری میباشد سعی کرده ایم تا 15 تا از بهترین دفاتر ازدواج پاسداران را به شما معرفی نماییم. خوب لازم به ذکر است تا شما عزیزان بدانید که این موارد شامل:

  • موقعیت مکانی دفاتر ازدواج
  • سالن عقد رسمی
  • سالن مراسم عقد آریایی
  • سالن ترحیم
  • سالن جشن
  • دیزاین
  • سفره آرایی
  • گل آرایی
  • شکیل بودن سفره های عقد
  • سبک های مختلف سفره عقد
  • داران بودن چند اتقاق با دیزاین های مختلف

با تمامی در نظر گرفتن این موضوعات ما بر این تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین دفاتر ازدواج را به شما عزیزان معرفی نماییم.

دفتر ازدواج اسپرلوس پاسداران میباشد

دفتر ازدواج اسپرلوس پاسداران با مدیریت جناب آقای مهدی کرمی یکی از بهترین دفاتر ازدواج در این منطقه میباشد که سعی بر آن داشته است تا همه ی نیازهای یک عروس و داماد را در نظر بگیرند و جزو زیباترین دفاتر ازدواج در پاسداران باشند. خوب مسائل بسیار زیادی از نظر دیزاین متفاوت و حرفه ای و دارا بودن تعداد زیادی اتاق عقد با سفره آرایی های متفاوت سبب شده است که کار این دفتر ازدواج بسیار تو چشم بیاید.

دفتر ازدواج اسپرلوس پاسداران با توجه به نیاز شما عزیزان که دوست دارید یکی از مهمترین شب های زندگیتان به خوبی گذر کند، با بهترین دیزاینرها سعی بر این داشته اند تا مجلس را بسیار رسمی و حرفه ای نمایش دهند که به همین خاطر استفاده از صندلی های چوبی و فلزی های طلایی رنگ به همراه میزهای طرح دار یکی از فعالیت های حرفه ای میباشد که در این مجموعه به تمامی آنها دقت لازم شده تا شما عزیزان در آن شب نگران هیچ کمی نباشید.

در دفتر ازدواج اسپرلوس شما فضایی شاهکارانه از فضای باز خواهید داشت که اگر بخواهید ازدواجی به سبک اروپایی داشته باشید برای شما بسیار جذاب خواهد بود که در فضای باز روف گاردن محوطه ای شیک با صندلی های سفید را ببینید و از دیزاین شاهکارانه لذت ببرید.

شماره های تماس:

09192100828

02144838851

آدرس:

تهران- چهارراه پاسداران- خیابان دولت- پلاک 25- طبقه اول

دفتر-ازدواج-اسپرلوس
دفتر-ازدواج-اسپرلوس

دفتر ازدواج طلایی پاسداران

دفتر ازدواج طلایی پاسداران هم جزو یکی از بهترین دفاتر ازدواج در پاسداران میباشد که وقتی بار اول حضور پیدا میکنید در محیط همه چیز برایتان خیلی جذاب به نظر خواهد رسید. سبک جاری شدن عقد و اجرای رسم و رسومات از ویژگیهای منحصر به فرد در دفتر ازدواج طلایی میباشد که با مدیریت جناب آقای محمد حسن طلایی این مجموعه تبدیل به یک فضای جذاب شده است.

در هنگام تماس آقای طلایی به شما اعلام میکنند دفتر عقد طلایی بدون حتی یک جدایی بفرمایید که دل شمارا قرص میکند که جای بسیار خوبی حضور پیدا کرده اید. خوب ما در این صفحه میخواهیم تا بهترین هارا به شما معرفی کنیم و تمامی این دفاتر با بررسی های انجام شده توسط تیم اصناف شهر صورت گرفته شده است و یکی از مهمترین بخش ها رضایتمندی افرادی است که عقد آنان در این دفتر و سایر دفاتر معرفی شده جاری شده است.

راه های ارتباط با دفتر ازدواج طلایی پاسداران

تماس: 

02122595185

09121021155

09121819338

آدرس: تهران، پاسداران، خیابان موحد دانش، بعد از گلستان شمالی، عمارت عقد طلایی 

دفتر-ازدواج-طلایی
دفتر-ازدواج-طلایی

دفتر ازدواج مهر وصال

خوب هر دفتر ازدواج میتوان گفت که حال و هوای خودش رو داره و هر کدام از دفاتر ازدواج برای سلیقه های مختلفی دیزاین شده اند و زیبایی های خاص به خودشان را دارند و مهمترین بحث این هستش که شما با کدام یک از آنها بیشتر ارتباط برقرار میکنید و دوست دارید که کدام یک از آنها برای یک شب خاص شما در نظر گرفته بشه. خوب هر عزیزی یک نوع سلیقه داره و مثلا یکی دوست داره که میزها بسیار شکیل باشند، یکی لوکیشن و یکی سفره عقد براش مهمه و بعضی ها هم براشون نورپردازی بسیار حائذ اهمیت میباشد.

در نظر داشته باشید که ما هم در دفتر ازدواج مهر وصال سعی کرده ایم تا تمامی نکات را رعایت کنیم و از نظر دیزاین و شکیل بودن بهترین ها را معرفی کرده ایم. همیشه جا داره که احترام به مشتریان عزیز از هر چیزی واجت تر است و معرفی بهترین ها باید در معنی کلمه بکنجد و فضا در خور سرچ شما عزیزان باشد. از همین رو ما با توجه به نیاز شما عزیزان سعی کرده ایم تا تمامی امکانات مناسب را فراهم نماییم تا بتوانیم بهترین میزبان برای میهمانی شما باشیم.

 

سالن عقد الیزه پاسداران

در پاسداران سالن عقدهای بسیاری را شما دیده اید و ما هم سعی کرده ایم تا جزو برترین ها در پاسداران قرار گیریم. نورپردازی بسیار خاص و چشم نواز جایگاه عروس و داماد و دادن جلوه های ویژه برای فضای مهمان ها و جذابیت اجرای برگذار شدن خطبه با صدای بی نظیر در فضا از مهمترین بخش هایی بوده است که ما در این مجموعه روی آن فعالیت کرده ایم. ما نیز مانند تمامی دوستان دیگر سعی کرده ایم که شما مهمانان از رضایتمندی کاملی برخوردار باشید.

میوه آرایی و سفره آرایی توسط بهترین دیزاینرها صورت گرفته شده است و چندین سورپرایز که برای روز عقد و پیوندتان ما در نظر گرفته ایم و ایجاد جوی عالی نمایانگر دوستداری ما برای لذت بردن شما عزیزان در این روز با ارزش میباشد. ما و تمامی همکارانمان برای این شب با شکوه کنار شما خواهیم بود تا هیچ کم و کثری وجود نداشته باشد. سالن عقد الیزه پاسداران همیشه با کلی روی خوش برایتان آرزوی خوشبختی دارد و قدر شب گرانبهای شما را میداند.

دفتر ازدواج همای طلایی

دفتر ازدواج همای طلایی همانطور که از اسمش پیداست قرار است شما همه چی را به شکل طلایی مشاهده کنید و فضای بسیار کلاسیک و عمیقی را در چشمان خود بنگرید. خیلی از عروس خانم ها عاشق رنگ طلایی هستند و دوست دارند که همه چیز را طلایی ببینند. از این رو در این مجموعه همه چیز به رنگ طلایی دیزاین شده است و فاخر بودن آن خیلی جالب به چشم میخورد.

خوب اگر دوست دارید که سفره عقدی طلایی با شمع های روشن و پر زرق و برق چشم نواز فضایی مهمانان را خیره کنید ما این دفتر ازدواج را در پاسدران به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم. 15 تا از بهترین دفاتر ازدواج پاسداران هم از نظراتی که جمع آوری کردیم رضایتمندی بسیاری را اعلام کرده اند و از نظر برخورد و مهمان نوازی هم کارشان عالی بوده است و همه رضایتمندی زیادی را اعلام کرده اند.

دفتر ازدواج 473

دفتر ازدواج 473 درپاسداران واقع شده و برای عزیزانی که میخواهند مراسم عقد و ازدواج خود را برگذار کنند فضای خوب و ایده آلی میباشد تا شما عزیزان بخواهید دور همی و فضای زیبایی را در این مجموعه اجرا نمایید. ما با توجه سلیقه عزیزان فضایی را آراسته کرده ایم که هم برای عروس و داماد عزیز و هم برای مهمانان گرانقدرشان فاخر و جذاب باشد.

شما عزیزان میتوانید با گرفتن وقت قبلی حضوری تشریف بیاورید و از نزدیک بازدید نمایید و خوشحال میشویم که این روز برجسته را در کنار ما باشین و ما هم سعی میکنیم تا برای شما بهترین ها را به ارمغان بیاوریم.

دفتر ازدواج مهر آذین

اگر عاشق سبک کلاسیک و سفید میباشد و دوست دارید تم رنگی مراسم عقد شما تم سفید و نقره ای داشته باشد با گل آرایی های کرم و سفید و ترکیبی از تورهای عروس که نشان دهنده یک فضای رومانتیک باشد ما دفتر ازدواج مهرآذین پاسداران را به شما عزیزان معرفی میکنیم. در این مجموعه همه چیز بسیار روشن و دیزاین بر اساس عروس خانم های جوان در نظر گرفته شده است.

سالنی شکیل با تعداد صندلی های بالا آماده هرگونه خوش آمد گویی و پذیرایی از شما مهمانان عزیز و عروس و دامادهای عزیزمان میباشد. انجام کلیه خدمات و تشریفات با هماهنگی شما عزیزان امکان پذیر بوده و دوست داریم شبی به یاد ماندنی از فضای ما در یاد و خاطره عروس و داماد خوشبخت باقی بماند.

دفتر ازدواج 246

ما در این مجموعه سعی کرده ایم تا ظرافت های خاصی را در نظر بگیریم از همین رو به جایگاه عروس و داماد و سفره عقد بهای زیادی داده ایم. سعی کرده ایم که در دفتر ازدواج 246 پاسداران برای جایگاه عروس و داماد به خاطر جذاب درآمدن فیلم و عکس ها و خاطره ای دل انگیز که پس از تماشای ویدیوهای خود میبینند بک صندلیشان را با کریستال های ریز و درشت دیزاین کرده ایم که هم انعکاس نور و هم شفافیت بسزایی در کادر تصاویر شما داشته باشیم.

از دیگر نکاتی که در این مجموعه به آن اهمیت بسیاری داده شده است سفره عقد ها میباشد که سعی کرده ایم با تم جدید و سبکی دیگر روی آنها کار کنیم و جذابیت بیشتری برای روز به یادماندنی شما داشته باشد.

 

دفتر ازدواج و سالن عقد به همراه فضای باز (پاسداران)

خوب ما دیگر آمده ایم تا تحولی عظیم را ایجاد نماییم و برای تمامی دوستانی که دوست دارند در فضای باز عقدشان جاری بشود فضایی رویایی را ایجاد کرده ایم. جاری کردن خطبه عقد در زیر آسمان آبی و نیلگون در ارتفاعات برای بسیاری از عروس و داماد ها مهم و حائذ اهمیت میباشد که بسیاری از شما عزیزان دوست دارید این خطبه در عصر عروسی که در فضای باغتان میباشد خوانده شود و فضای سربسته را ترجیح نمیدهید.

برای اینکه شما بتوانید این عقد را در فضای باز داشته باشید ما در دفتر ازدواج و سالن عقد به همراه فضای باز پاسداران این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که از ثانیه به ثانیه لحظات خود در این فضا لذت کافی را ببرید و آن روز را با تمام شادی سپری کنید و خداوند در کنارتان باشد تا عقدی رویایی و خاص داشته باشید.

 

سالن عقد سیاره

یک فضای جذاب را ما میخواهیم در سالن عقد سیاره به شما عزیزان معرفی کنیم. این سالن با توجه زیاد به گل آرایی سعی بر این شده است که از رنگ های سفید و روشن جهت گل آرایی در مجموعه استفاده شود، تم بک درهای سنتی که جذابیت خاصی را به این مجموعه بخشیده است به شما عزیزان آرامشی کامل برای عروس و دامادهای خجالتی میدهد که بتوانند از دیدن تزئینات و سبک چیدمان راحتی بیشتری در این روز خجسته داشته باشند.

سالن عقد سیاره آماده برگذاری تمامی جشن ها و مراسمات شما عزیزان در این مجموعه میباشد و اگر شما بخواهید از دیزاین خاصی برای روز عقد خود داشته باشید میتوانید با هماهنگی همکاران ما تغییرات را اجرا نمایید.

 

سالن عقد لاکچری

اگر واقعا میخواهید خیلی خیلی خاص دیده شوید و یک سبک دیگری جشن عقد خود را برگذار کنید روی سالن عقد لاکچری پاسداران حساب بازکنید. ما بیشترین سعی خودمان را کرده ایم تا فضایی اروپایی را در چشمان شما و مهمانان تداعی کنیم. خدمات گسترده و چیدمان خاص از دیزاین هایی هستش که ما روی آن مانور بسیاری داده ایم.

خیلی از عروس و دامادها دوست دارند که فضایی متفاوت را برای روز جشن خود داشته باشند، از همین رو ما تمامی تلاش خودمان را کرده ایم که تمامی تجربیات و خواسته های عزیزان را در بلند مدت یاد داشت کردیم و سعی کردیم تا آنها را اجرا نماییم که شکر خدا امروز به هدفمان رسیده ایم و از نظر دیزاین هیچ چیز کم نمیباشد و همه چیز طبق اصول با بهترین دیزاینرهای سفره عقد و مراسم برگذاری جاری شدن عقد رسمی همکاری و اجرا در آمده است.

دفتر ازدواج 356

ما در دفتر ازدواج 326 سعی کرده ایم فضای نشیمن عروس و داماد را از امکانات پیش ساخته بسازیم که متفاوت باشد و از رنگ های ترکیبی سفید و طلایی استفاده کرده ایم که برای بسیار از عزیزان این رنگ ها را مورد پسندشان میباشد و با استفاده از کریستال های شکیل و جای سفره عقد آینه ای و طلایی بهترین را به شما هدیه دهیم.

ما در دفتر ازدواجمان سعی کرده ایم که شما آن روز را بسیار خوش بگذرانید و از افراد با تجربه جهت جاری کردن عقد بین عروس و داماد دعوت کرده ایم تا با صدایی زیبا آیات آسمانی را بین شما عزیزان جاری نمایند. ما رضایتمندی شما عزیزان برایمان در مرحله اول و از همه چیز مهمتر میباشد.

سالن عقد و تشریفات ایرن

ما در 15 تا از بهترین دفاتر ازدواج پاسداران سعی کرده ایم که بهترین هارا معرفی کنیم و میتوان گفت سالن عقد وئ تشریفات ایرن هم یکی از محبوب ترین سالن های عقد و ازدواج در منطقه پاسداران به شمار می آید که هرساله تعداد زیادی جشن عقد و عروسی در آن برگذار میگردد. این سالن با دارا بودن ظرفیت بسیار بالا و طنین از سبک کلاسیک و مدرن برای تمامی عروس خانم ها جذاب بوده و دوست دارند که شبی رنگین با نورپردازی های جذاب را تجربه نمایند که در این مجموعه به وضوح شما این سبک را مشاهده خواهید نمود.

یکی دیگر از بهترین های سالن ازدواج در پاسدران سالن عقد و تشریفات ایرن میباشد که هرروزه میزبان شما عزیزان میباشد و برای روز جذاب و عقد کنان شما سعی کرده است که کلی زیبایی را به ارمغان بیاورد و با روی باز و خشرویی کامل از شما عزیزان پذیرایی نماید.

دفتر ازدواج 374

دفتر ازدواج 374 پاسداران هم با یک نمای زیبا برای عروس خانم ها و دامادهای عزیز سعی کرده است که محیط جذابی را از سفره عقد و آینه کاری دیزاین کند و شما شبی لذت بخش را تحربه نمایید. از این رو هر ساله این دیزاین به روز شده و با توجه به سبک جدید و با استفاده از دیزاینرهای اختصاصی این کار انجام میپذیرد.

خوب خیلی برای ما مهم میباشد که شما خانواده های گرامی که پیش ما تشریف می آورید و دست دارید که تمامی مراسم بی نقص و کوچکترین اشکالی برگذار گردد، از همین رو ما هم سعی کرده ایم که به عقاید و کلیه نظرات شما احترام بگذاریم و بهترین ها را برای شما عزیزان فراهم نماییم.

سالن عقد همای پاسداران

سالن عقد همای پاسداران را میتوان نمادی از زیبایی و خاص بودن تشریح کرد. واقعا میتوان گفت یکی از زیباترین های دفاتر ازدواج در منطقه پاسداران میباشد که رفتن به آنجا و دیدن سفره های رنگارنگ که به سبکی کلاسیک دیزاین شده اند بسیار جذاب و دیدنی است. خوب بسیاری از خانواده های عروس که سخت پسند هستند به احتمال زیاد در سالن عقد همای پارسیان میتواند آخرین انتخابشان باشد.

سالن عقد همای پاسداران با توجه به سلایق خانواده  و سبک پذیرایی و مهمان نوازی های مختص منطقه آشنا بوده و سعی کرده است با جمع آوری بهترین پرسنل جزو بهترین واقع شده باشد و همیشه در بین بهترین ها برانداز گردد.

 

سخن آخر درباره 15 تا از بهترین دفاتر ازدواج پاسداران

ما سعی کردیم که در این نوشته بهترین هارا به شما عزیان معرفی کنیم، البته در پاسداران دفاتر عقد و ازدواج های بسیار خوبی وجود دارد که شاید ما نام آنها را نمیشناسیم و تازه تاسیس باشند، تک تک این عزیزان برای فضای عقد و سفره عقد خود زحماتی بسیاری را کشیده اند که هیچ کدام از آنها دور از چشم نیست و این بررسی هایی که ما انجام داده ایم بیشتر در حوزه تبلیغات میباشد که تعدادی از آنها را انتخاب کرده ایم و سعی کرده ایم تا برای یافتن چند سفره عقدر در پاسدران بتوانید انتخاب های بیشتری داشته باشید.

ممنون که با ما همراه هستید و ما امیدواریم که توانسته باشیم در این بخش به شما عزیزان کمک شایسته ای کرده باشیم.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. هادی صلح جو
    هادی صلح جو ۱۲ دی ۱۴۰۲ پاسخ

    مرسی از معرفی خوبتان.
    واقعا خیلی لذت بردیم.
    چقدر خوب که معرفی کردین و ما توانستیم با دفتر ازدواج اسپرلوس کارهای عقد و جشنمان را انجام بدیم.
    واقعا خیلی خوش گذشت و از بابت پذیرایی و کیفیت و شبی به یاد ماندنی لذت فراوانی را تجربه کردیم.
    مرسی واقعا

    1. asnafshahr
      asnafshahr ۱۲ دی ۱۴۰۲ پاسخ

      با تشکر از نظر مثبت شما، ما واقعا تمام تلاشمان هستش که بتوانیم بهترین هارا به شما عزیزان معرفی نماییم.
      دفتر ازدواج هایی که در پاسداران ما به شما معرفی کرده ایم واقعا سعی کرده ایم که بیشترین رضایتمندی هارا دارند معرفی نماییم تا شما عزیزان بتوانید بیشترین رضایتمندی را هم از آنها و هم از ما داشته باشید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *