اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5604
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه گوشت و مرغ مهدی در گیشا، عرضه محصولات پروتئینی

در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از بهترین عرضه کننده محصولات پروتئینی در منطقه گیشا تهران بپردازیم. فروشگاه گوشت و مرغ مهدی به مدیریت آقای آرش عرضه کننده محصولات پروتئینی از قبیل گوشت  و مرغ تازه، گوشت گوساله و گوشت گوسفندی میباشد. بهترین و با کیفیت ترین محصولات پروتئینی در فروشگاه آقای آرش موجود میباشد. مرغ و گوشت کشتار روز و منجمد و انواع متنوع محصولات با کیفیت پروتئینی در فروشگاه گوشت و مرغ مهدی عرضه می‌شود. شعار و هدف همیشگی آقای آرش عرضه با کیفیت ترین محصولات پروتئینی در منطقه گیشا میباشد و مشتری مداری شعار همیشگی ایشون در ارتباط با مشتری میباشد. .

لیست-بهترین-گوشت-فروشی-های-تهران
لیست-بهترین-گوشت-فروشی-های-تهران

رژیم غذایی

نسل بشری برای زنده ماندن به مواد غذایی مختلفی نیاز دارد این مواد غذایی شامل کربوهیدرات و پروتئین و مواد معدنی و ویتامین ها و فیبرها و آب می‌باشند. برای عملکرد درست و دقیق بدن هر کدام از این مواد بالا باید به اندازه جذب بدن شوند و جذب زیاد و کم این مواد ضروری، زمینه ساز بیماری های مختلفی برای بدن میباشد. امروزه علاوه بر بحث زنده مانی بحث های رژیم غذایی و تغذیه ای نیز مطرح میباشد که توسط دکتر های تغذیه ای به بحث های کالری شماری می‌پردازند که چند واحد از هر کدام از مواد ضروری ویتامین و کربوهیورات و پروتئین ها باید جذب بدن بشوند.

گوشت-و-مرغ-مهدی-بهترین-تمیز-ترین-فروشگاه-گوشت
گوشت-و-مرغ-مهدی-بهترین-تمیز-ترین-فروشگاه-گوشت

محصولات پروتئینی

محصولات پروتئینی یکی از نیازهای اساسی رژیم غذایی نسل بشری میباشد. محصولات پروتئینی به دو دسته گیاهی و جانوری تقسیم بندی می‌شوند. پروتئین های گیاهی مانند سویا و دانه چیا و کینوا اند ولی بعضی مواد لازم در بدن فقط در پروتئین های جانوری مانند گوشت یافت می‌شود. پروتئین های جانوری شامل آمینو اسیدهای ضروری بدن انسان اند که در بافت های بدن جانوران ساخته می‌شوند.

فروش-مغز-ران-ساق-مرغ-ران-در-گوشت-و-مرغ-مهدی
فروش-مغز-ران-ساق-مرغ-ران-در-گوشت-و-مرغ-مهدی

گوشت گوسفندی

گوشت گوسفندی نسبت به گوشت گاوی  طرفداران بیشتری دارد، عده ای علت این امر را گرم تر بودن گوشت گوسفندی نسبت به گوشت گاوی میدانند. گوشت گاوی از لحاظ طبع، گوشت سردی میباشد.چربی گوشت گوسفندی ده برابر گوشت گاوی است.  گوشت گوسفندی نیز درطی  مراحل زندگی گوسفند کیفیت های متفاوتی دارد.‌به گوشت گوسفند زیر یک سال گوشت بره می‌گویند که خیلی بافت لذیذی دارد. کیفیت گوشت گوسفند را از لحاظ رنگ و نرمی بافت می‌توان تشخیص داد، بطوری که هر چه رنگ گوشت کم رنگ تر باشد و چربی های آن سفید تر باشد گوسفند جوان تر و هر چه رنگ گوشت تیره تر و چربی های آن زردتر باشد گوسفند پیرتر و گوشت آن سفت تر است.

فروش-گوشت-گوساله-و-گوسفندی-مهدی
فروش-گوشت-گوساله-و-گوسفندی-مهدی

بخش های مختلف گوشت گوسفندی

  • شیشلیک
  • گردن، لذیذترین بافت ها را دارد و سرشار از پروتئین و امگا ۳ و آهن میباشد.
  • ماهیچه، سرشار از پروتئین و کمترین میزان چربی را دارد که خیلی خوشمزه و لذیذ میباشد.
  • راسته ،گوشت اطراف دنده و ستون فقرات گوسفند است و در تهیه انواع کباب ها استفاده می‌شود
  • سر دست و سینه و سرسینه و ران گوسفند و دنده و فیله گوسفندی نیز از دیگر قسمت های گوشت گوسفندی اند که در تهیه انواع کباب ها و خورشت ها استفاده می‌شوند.
فروش-مرغ-ماهی-گوشت-گوسفندی-در-گیشا
فروش-مرغ-ماهی-گوشت-گوسفندی-در-گیشا

گوشت گاوی و گوساله

گوشت گاو سرشار از پروتئین و اسیدهای آمینه و ویتامین ها میباشد، شاید عده ای گوشت گوسفندی را به علت تردی بیشتر ترجیح می‌دهند ولی باید دقت داشت که گوشت گاو چربی کمتری داشته و برای سلامتی مفیدتر میباشد. در صورت حذف گوشت گاوی بدن با فقر پروتئینها روبرو می‌شود چون این پروتئین ها در مواد گیاهی وجود ندارد. گوشت گاو باعث افزایش سیستم ایمنی بدن شده چون باعث افزایش ساخت گلبول های قرمزو سفید بیشتر در بدن می‌شود.همچنین باعث رشد توده عضلانی و ماهیچه ای در  بدن افراد می‌شود. قسمت های مختلف گوشت گاو شامل بخش های کتف و دنده وگردن و سرسینه و سردست و فیله و ران و مغز ران میباشد.

فروش-فیله-پنیری-مرغ
فروش-فیله-پنیری-مرغ

 گوشت مرغ

گوشت مرغ سرشار از پروتئین و ویتامین و مواد معدنی میباشد، از آنجا که پروتئن بالایی دارد در افرادی که بطور مرتب سینه مرغ مصرف می‌کنند باعث ثبات و کاهش وزن می‌شود که این نکته برای ورزشکاران اهمیت بالایی دارد.

 

نکات مهم در انتخاب محصولات پروتئینی

خرید محصولات پروتئینی از فروشگاه های معتبر و بهداشتی

توجه به کیفیت گوشت در موقع خرید و خرید با کیفیت محصولات پروتئینی، مثلا توجه به‌ رنگ گوشت که صورتی کم رنگ باشد و بخش های سفت شده و خون مرده و رنگ قهوه ای و سیاه نباشد و مخصوصا گوشت بوی بد ندهد .

خرید از مراکزی که مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند و فضای فروشگاه عرضه کننده از لحاظ مسائل بهداشتی تمیز باشد و محصولات پروتئینی را در یخچال نگه داری کرده باشد و حجم یخچال نگه داری گوشت متناسب با مقدار محصولات پروتئینی باشد و همچنین فروشنده ها مسائل بهداشتی را رعایت کرده باشند. از خرید محصولات پروتئینی بدون مهر بهداشت خوداری کنید. گوشت چرخ کرده حتما جلوی خودتان چرخ بشود و از خرید گوشتی که قبلا چرخ شده خوداری کنید .

محصولات پروتئینی ارائه شده در فروشگاه گوشت و مرغ مهدی

  • گوشت مرغ مانند سینه و بال و ران و فیله مرغ و سوخاری و انواع مرغ طعم دار
  • گوشت گوسفندی و بره
  • گوشت گاوی
فروش-زبان-گاو-و-گوسفند-در-گیشا
فروش-زبان-گاو-و-گوسفند-در-گیشا

برتری های فروشگاه گوشت و مرغ مهدی

  • ارائه انواع متنوع محصولات تازه و با کیفیت محصولات پروتئینی از قبیل انواع گوشت گوسفندی و گوساله و مرغ
  • رعایت کامل محصولات بهداشتی و تمیزی و بهداشت کامل محیط فروشگاه
  • تهیه محصولات پروتئینی از مراکز معتبر و بهداشتی
  • داشتن انواع یخچال های لازم و ترازوها و ساطورها و وسایل لازم
  • انجام کار ذبح گوسفند و دام شما در صورت نیاز شما با اسرع وقت در محل شما انجام می‌شود

بعنوان کلام آخرفروشگاه پروتئینی مهدی یکی از مطمعن ترین مراکز عرضه انواع محصولات پروتئینی معتبر میباشد که انواع محصولات پروتئینی از جمله انواع گوشت گوساله و گوسفندی و مرغی از مراکز معتبر بهداشتی تهیه و به شما عزیزان عرضه می‌کنند. هر چه که از محصولات پروتئینی نیاز داشته باشید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه گوشت و مرغ مهدی پیدا می‌کنید و با دستی پر وبا رضایت کامل از لحاظ کیفیت و قیمت از فروشگاه ما خارج میشوید و با آرامش خاطر  فروشگاه ما را به سایر دوستان و آشنایان خودتون معرفی میکنید.

 

راه های ارتباط با گوشت و مرغ مهدی

مدیریت: جناب آقای مهدی

 09101626064

09198245903

02186174120

آدرس: تهران- گیشا- بین خیابان 14 و 16- جنب بانک ملت- پلاک 113

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشت و مرغ مهدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *