اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6615
اصناف شهر
گلفروشی رز طلایی طبس

توضیحات آگهی

گلفروشی رز طلایی طبس

گلفروشی رز طلایی طبس اولین گل فروشی طبیعی می باشد. این گل فروشی عرضه کننده زیباترین و با کیفیت ترین گل های طبیعی برای مراسم های شادی تولد و عقد و ازدواج و سالگرد عروسی می باشد. به زیباترین و شیک ترین حالت ممکن گل آرایی مراسم عروسی و عقد شما را انجام خواهیم داد، با الگوگیری از بهترین و جدیدترین مدل های به روز دنیا کارهای گل آرایی مشتریان خود را انجام می دهیم. یکی از تخصص های عالی این گل فروشی طراحی و دیزاین ماشین عروس می باشد.

 

بهترین گلفروشی در شهر طبس

کمتر گل فروشی را در شهر طبس پیدا خواهید کرد که این حجم از تنوع گل ها را با کیفیت عالی عرضه و پخش کند. به علت تنوع و ماندگاری بالای کلیه گل ها به سراسر کشور ارسال بار داریم و علاوه بر تامین استان طبس، نیاز گل استان های همجوار را نیز به عهده داریم. زیباترین سبدهای گل را برای مناسبت های تولد، سالگرد آشنایی و ازدواج و عیادت بیمار طراحی می کنیم. در شادی و غم در کنار شما هستیم و با تهیه و ارسال تاج گل مجلسی در مراسم های غم شما در کنارتان هستیم.

 

بزرگترین مجموعه گل فروشی در طبس

به شما تبریک می گویم که گل های طبیعی و مصنوعی خود را از خاص ترین گل فروشی شهر طبس خرید می کنید. زیباترین گل های رز تک رنگ، مشکی، آبی کاربنی و هفت رنگ را برای مشتری های خاص پسند خود موجود کرده ایم. گل های ارکیده، ژربرا و آنتریوم و لیلیوم در زیباترین رنگ ها در این گل فروشی عرضه می شود. به علت کیفیت بالای تمامی گل های طبیعی این گل فروشی بیشترین دوام و ماندگاری را دارند.

برای تهیه سبد و دسته گل بهترین پیشنهادها را به مشتری های خود می دهیم تا زیباترین کارها را بر طبق سلیقه و نظر خود انتخاب نمایند. از علاقه مندان دسته گلها و سبدهای گل مصنوعی هستید؟ زیباترین گل های اروپایی را با زیباترین دیزاین تقدیم نگاه زیبای شما عزیزان می کنیم.

 

خدمات گلفروشی رز طلایی

  • عرضه و پخش انواع گل های طبیعی فصل
  • تهیه زیباترین سبدهای گل
  • سفارش دسته های گل زیبا
  • طراحی و دیزاین تم تولد کودکان
  • بادکنک آرایی
  • تم شب یلدا
  • گل آرایی سوپرایز تولد
  • گل آرایی و دیزاین خنچه عروس
  • دسته میوه، میوه آرایی
  • دیزاین گل خشک
  • تزیین حنا برای مراسم عروسی
  • سبدهای گل و گلدان اروپایی
  • دیزاین کادو
  • طراحی جایگاه عروس
  • گل آرایی سفره عقد
  • تاج گل، دستبند گل، گل سر برای عروس و فرمالیته
  • دسته گل عروس، گل فرمالیته
  • گل آرایی و تزیین پول
  • دیزاین سالن های همایش و سالن های آرایش
  • باکس گل و کادو
  • باکس گل و طلا

 

بهترین گل فروشی برای ماشین عروس در طبس

به تجربه نشان داده ایم که خاص ترین مجموعه گل فروشی برای طراحی و گل آرایی ماشین عروس می باشیم. نمونه کارهای زیبای این گل فروشی نشان دهنده کیفیت بالای کارهای طراحی ما می باشد. با مشاهده آلبوم نمونه کارهای ماشین عروس گل فروشی رز طلایی، حتما گل آرایی ماشین عروس خود را به تیم حرفه ای و خوش ذوق ما می سپارید. برای گل آرایی ابتدا نظر و سلیقه شما را جویا شده و بر طبق نظر شما بهترین طراحی ها و دیزاین را انجام می دهیم.

 

خرید گل ارزان

مدیریت قوی گل فروشی گل رز طلایی با آشنایی کامل با تولید کننده های نمونه داخلی، بهترین کیفیت گل را بدون واسطه خرید می نمایند و با کمترین سود به مشتری عرضه می کنند. با انتخاب گل فروشی رز طلایی طبس در کنار کیفیت و تنوع بالای گل ها، ارزان ترین قیمت ها را خواهید دید. در این گل فروشی گل هایی را خواهید دید که در هیچ کدام از گلفروشی های شهر طبس پیدا نخواهید کرد، مانند رز هفت رنگ و مشکی.

زیباترین و به روز ترین گل ها و گلدان های گل اروپایی را با ارزان ترین قیمت ها می توانید از ما خرید نمایید، امکان ندارد بتوانید کیفیت گل های این گل فروشی را با قیمت های ارزان تر از سایر همکاران خرید نمایید.

 

گل آرایی سفره عقد در طبس

می دانید شعار تیم گل آرایی مجموعه ما چیست؟ خوب بودن کافی نیست، باید بهترین بود. ما بهترین تیم در دیزاین و گل آرایی سفره عقد در طبس هستیم. هیچ گل فروشی در شهر طبس قدرت رقابت با خلاقیت تیم حرفه ای و با تجربه ما را ندارد. از ماندگارترین گل های طبیعی برای گل آرایی سفره عقد شما استفاده می کنیم. در صورت تمایل می توانیم دستنبند، تاج گل و گل سر ست را برای سفره عقد برای شما طراحی نماییم.

 

بزرگترین مجموعه گل آرایی عروسی و میز عقد در طبس

از حرفه ای ترین افراد و تیم های با تجربه و خلاق در مجموعه رز طلایی دعوت کرده ایم تا زیباترین و شیک ترین گل آرایی عروسی را برای مشتریان خود انجام بدهیم. به زیباترین شکل ممکن واستفاده از بهترین گل های طبیعی جایگاه عروس و داماد را گل آرایی می کنیم. در صورت درخواست عروس خانم و آقا داماد شیک ترین ورودیه سالن را با گل آرایی های طبیعی دیزاین می کنیم. سفره عقد و میز عقد شما را با گل های خوشبو و خوش رایحه معطر می کنیم تا زیباترین ساعات عمر شما را شادتر و مفرح تر نماییم.

 

میوه آرایی

شاید تنها گل فروشی شهر طبس باشیم که دسته های میوه را تزیین می کنیم و زیباترین کارها را تقدیم نگاه زیبای مشتریان خود می کنیم. دیزاین و طراحی سبدهای میوه شب یلدای عروس خانم های نازنین را با بهترین و شیک ترین حالت ممکن انجام خواهیم داد. آخرین دسته میوه ای که برای مشتری خوش ذوق خود طراحی کرده ایم، دسته میوه موز بود که با چندین شاخه گل عروس به زیبایی هر چه تمام تر دیزاین شده بود.

 

سوپرایز تولد، طراحی تولد کودکان

دوست دارید به زیباترین شکل ممکن همسرتان را برای تولدش سوپرایز کنید. زیباترین شمع آرایی و گل آرایی را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد. با بهترین کیفیت کار لبخند شادی را بر لب همسر شما می نشانیم. از خاص ترین کارهای گل فروشی رز طلایی، دیزاین تولد کودکان با ترکیبی از بادکنک آرایی و گل آرایی می باشد. باکس و یا جعبه هدیه شما را با گل آرایی زیبا دیزاین می کنیم و شبی خوش و پر خاطره برای شما عزیزانتان خلق می کنیم.

راه های ارتباط با گلفروشی رز طلایی طبس

مدیریت: جناب آقای واحدیان

تماس:

09133522460

05632821475

آدرس:

طبس- خیابان امام خمینینبش امام خمینی 8

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلفروشی رز طلایی طبس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *