اصناف شهر
اصناف شهر
گروه صنعتی صادقی بازار 15 خرداد

توضیحات آگهی

گروه صنعتی صادقی بازار 15 خرداد

گروه صنعتی صادقی بازار 15 خرداد با بیش از دو دهه فعالیت مرتبط بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند. این گروه تولیدی با کارخانه ای مجهز در کیلومتر 20 جاده امام رضا تمامی محصولات بهداشتی، نظافتی و ساختمانی را با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه تولید می کند. در کنار کار تولیدی، عرضه و پخش این محصولات تولیدی نظافتی را بدون هیچ واسطه ای و با بهترین قیمت ها در بازار 15 خرداد ارائه می کنیم. تمامی محصولات بهداشتی جارو، خاک انداز، برس، تی آب جمع کن، زمین شوی نخی، دسته جارو در تنوع و کیفیت بالا عرضه می شود.
تنوع بالا، کیفیت عالی، قیمت های مناسب مشتریان زیادی را برای این گروه تولیدی به همراه آورده است. با حفظ کیفیت و تولید کارهای جدید قدردان مشتری های همیشگی و وفادار خود می باشیم. با خرید عمده از فروشگاه صادقی در کنار انتخاب بهترین کیفیت ارزان ترین قیمت ها را نیز خرید نموده اید.

بزرگترین تولید کننده جارو با بالاترین کیفیت

گروه تولیدی صادقی متنوع ترین مدل های جاروی کارواشی، جارو سقفی، جارو 30 سانت کج، جارو عروس، جارو سالنی، آسفالتی و جارو استخر شو را با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید میکند. مدت ها است که به فکرید تا یک جاروی مویی با کیفیت را بخرید ، فروشگاه صادقی بازار 15 خرداد بهترین کیفیت جاروی مویی را با ارزان ترین قیمت ها عرضه می کند.

راستی اگر قصد دارید بهترین کیفیت جاروهای نپتونی را به صورت عمده و در تعداد زیاد خرید نمایید، در فروشگاه صادقی منتظر شما عزیزان هستیم تا بهترین کیفیت محصول را به شما ارائه نماییم. بسیاری از شهرداری های مناطق مختلف تهران جاروهای مورد نیاز خود را از فروشگاه صادقی انتخاب می نمایند.

 

بهترین فروشگاه انواع ابزار آلات ساختمانی در بازار 15 خرداد

به دنبال فروشگاهی مجهز برای خرید تمامی ابزارآلات ساختمانی مورد نیاز خود هستید، تا با کمترین زمان تمامی ابزارهای مورد نیاز خود را سفارش بدهید؟ گروه صنعتی صادقی بزرگترین فروشگاه عرضه کننده انواع ابزارهای ساختمانی می باشد.

با کمی زمان گذاشتن در این فروشگاه می توانید بهترین کیفیت نردبان های سه پله به بالا، تیغ شیشه پاک کن، چرخ فرغون، کلنگ، ماله، کلنگ و سایر ابزارهای ساختمانی را با بهترین قیمت ها انتخاب نمایید. تنوع بالای هر ابزار ساختمانی دست مشتری را در خرید باز می گذارد تا طبق نظر و بودجه خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

 

بهترین فروشگاه  بیل پریم شماره 2 و 3

بیل امروزه یکی از مهمترین ابزارهای ساختمانی و تولیدی می باشد. بیل ها بیشتر در دو سایز 2 و 3 عرضه می شوند. مثلا اگر برای خرید بیل به فروشگاهی مراجعه نمایید، از شما می پرسند بیل شماره دو می خواهید یا شماره 3. اصولا بیل شماره دو در کارهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و بیل شماره 3 در موارد ساختمان سازی. کیفیت مواد اولیه ای که بیل با آن ساخته می شود نکته مهمی در کیفیت بیل تولیدی می باشد. بیل ها در جنس های فولادی و آهنی تولید می شوند.

مسلما هر چه از مواد اولیه باکیفیت تری در تولید استفاده شود مشتری جنس بهتری را خرید خواهد کرد. برند پریم یکی از بهترین تولید کننده های بیل می باشد. فروشگاه صادقی بهترین کیفیت بیل های پریم شماره 2 و 3 را با ارزان ترین قیمت ها عرضه می کند. بسیاری از کشاورزان عزیز و افراد شاغل در پروژه های ساختمان سازی بیل های مورد نیاز خود را به صورت عمده و با قیمت های ارزان از گروه تولیدی صادقی تهیه می کنند.

 

ساخت انواع زمین شوی های نخی با بالاترین کیفیت

گروه تولیدی صادقی در کارخانه متعلق به شرکت با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه نخی متنوع ترین مدل های زمین شوی نخی را تولید می کند. کار عرضه و پخش انواع زمین شوی های تولیدی در فروشگاه صادقی در بازار 15 خرداد با ارزان ترین قیمت ها و بدون هیچ گونه واسطه ای انجام می شود. کمتر فروشگاهی در منطقه بازار تهران این حجم از تنوع زمین شوی های نخی را عرضه نموده است. بهترین کیفیت تی های نخی فلزی و پلاستیکی را با تنوع بالا در ابعاد و اندازه های 40 سانت تا 60 سانت را  عرضه کرده ایم.

تی های نخی عالی یک متری را از فروشگاه صادقی خرید خواهید کرد. به نظر شما تی های ماکارونی بهتر کار نظافت و تمیزی را انجام می دهند؟ بهترین کیفیت و متنوع ترین تی های ماکارونی را در اندازه های متنوع موجود کرده ایم. تی های حوله ای را در دو سایز بزرگ و کوچک عرضه می کنیم. اگر به فکر خرید بهترین کیفیت سطل و زمین شوی چرخشی چرخ دار هستید، حتما به فروشگاه صادقی در بازار 15 خرداد سری بزنید. مطمئن هستیم که دست خالی از این فروشگاه خارج نمی شوید.

 

فروش و تولید انواع برس های زمین شوی

شاید اگر برای خرید برس های نظافتی به فروشگاهی مراجعه کنید، تنها چند مدل محدود از این برس ها را مشاهده نمایید. در فروشگاه صادقی متنوع ترین مدل های برس های زمین شوی عرضه شده است. دوست دارید چند مدل این برس شوی ها را نام ببریم؟

  • برس اتویی دسته دار
  • برس بیضی در دو سایز کوچک و بزرگ
  • برس های یقه شوی
  • مبل شوی صنعتی
  • برس های سیمی با جنس اعلا

تمامی این مدل ها برس با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه تولید شده اند. از آن جا که فروشگاه صادقی کارهای تولیدی خود این کارخانه را عرضه می کند از بابت کیفیت جنس به شما عزیزان اطمینان خاطر می دهد که بهترین کیفیت تولیدی را انتخاب نموده اید. با حذف واسطه های بین تولید کننده و فروشنده سعی نموده ایم که بهترین کیفیت وسایل بهداشتی و نظافتی را با ارزان ترین قیمت ها عرضه و پخش نماییم.

 

امتیازات خرید از گروه صنعتی صادقی بازار 15 خرداد

  • عرضه بهترین کیفیت تی، زمین شوی، انواع جارو،
  • بهترین کیفیت ابزارهای ساختمانی
  • عرضه متنوع ترین مدل های بیل
  • تنوع بالا
  • کیفیت عالی
  • استفاد از بهترین کیفیت مواد اولیه
  • قیمت های ارزان تر نسبت به سایر همکاران
  • امکان خرید عمده و جزئی
  • عرضه بهترین کیفیت مواد شوینده و نظافتی در بازار

راه های ارتباط با گروه صنعتی صادقی بازار 15 خرداد

مدیریت: جناب آقای صادقی
تماس:
09126489667
02133542566
آدرس:
تهران- خیابان 15 خرداد شرقی- کوچه امامزاده یحیی- کوچه عرب زاده- پلاک 38

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گروه صنعتی صادقی بازار 15 خرداد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *