اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6639
اصناف شهر
گروه تولیدی پارسیان در نواب

توضیحات آگهی

گروه تولیدی پارسیان در نواب

گروه تولیدی پارسیان در نواب با بیش از 30 سال سابقه بهترین تولید کننده انواع متنوع کلاه در تهران می باشد. تنوع و کیفیت بالای کلاه های تولیدی این مجموعه در منطقه نواب بدون رقیب می باشد. برای تامین انواع متنوع کلاه مورد نیاز شرکت های دولتی و خصوصی با بهترین شرایط همکاری در خدمت شما عزیزان می باشیم.

گروه تولیدی پارسیان به علت کیفیت بالای تولیدات یکی از بهترین تامین کننده کلاه های مورد نیاز نیروهای نظامی در تهران می باشد. با خرید عمده کلاه های مورد نیاز خود در بهترین کیفیت در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

تولیدی کلاه دوزی پارسیان

گروه تولیدی پارسیان تولید کننده انواع کلاه های زمستانه و تابستانه در تیراژ زیاد و با بهترین کیفیت می باشد. این گروه تولیدی انواع متنوع کلاه های زنانه، مردانه، بچه گانه و اسپرت را در بیشترین طرح و رنگ تولید می کند. به تجربه بهترین کیفیت جنس را برای تولید انواع کلاه انتخاب کرده ایم. در تولید انواع متنوع کلاه از بهترین کیفیت انواع نخ، پلی استر و پلاستیک استفاده می کنیم تا خاص ترین کارها را هم در طرح و جنس به مشتریان خود تقدیم کرده باشیم.

 

بزرگترین تولیدی کلاه در نواب

به یاری خدا و تلاش شبانه روزی توانسته ایم بزرگترین تولیدی کلاه در خیابان نواب تهران را اداره نماییم. با تجربه و هنر پرسنل مان در بزرگترین کارگاه تولیدی انواع سبک های مختلف کلاه فعالیت داریم. مدل های مختلف کلاه را در طرح ها و رنگ بندی های جذاب تولید می کنیم. امکان ندارد تولیدی با این تنوع در طرح و سبک و رنگ بندی را پیدا کنید. برای تامین سلیقه تمامی مشتریانمان انواع کلاه ها را در تک رنگ های زیبا و مدل های چریکی متنوع تولید می کنیم.

 

سبک های مختلف کلاه

  • کپ
  • لئون
  • باگت
  • بیسبال
  • ورزشی
  • اسپرت
  • خبرنگاری
  • برت

بهترین تولیدات کلاه های فلت یا تخت، ورزشی و مخصوصا کوه نوردی، آفتابی، کلاه های بافتنی و زمستانه را در متنوع ترین طرح ها و جنس ها تولید کرده ایم. در تولید انواع کلاه های زمستانه از بهترین جنس پشم یا فاستونی و کاموا استفاده می کنیم تا بهترین کیفیت کلاه را به مشتری های خود ارائه کنیم. متنوع ترین کلاه های با جنس چرم و خز را برای مشتری های خاص پسند خود تولید کرده ایم.

تمامی تولیدات کلاه این مجموعه تولیدی از بهترین کیفیت جنس های نایلون، پلی استر، کتان و مخمل تولید شده است. همیشه بهترین کیفیت جنس را با بیشترین دوام و ماندگاری به مشتری های عرضه می کنیم تا برای همیشه مشتری دائمی و همیشگی ما باشند.

 

تولید سبک های مختلف کلاه در نواب

گروه تولیدی پارسیان در نواب بهترین تولید کننده انواع کلاه های ورزشی، کلاه اسپرت، کلاه تابستانی، کلاه آفتابگیر می باشد. متنوع ترین کلاه های تبلیغاتی را برای تبلیغ بهتر کسب و کار شما عزیزان تولید می کنیم. بسیاری از شرکت های بزرگ کارهای تبلیغاتی خود را به گروه تولیدی پارسیان سفارش می دهند تا با خاص ترین کارهای تولیدی کلاه نام برند خود را در ذهن های مردم حک نمایند.

بهترین تولید کننده کلاه در تهران

در تولیدات انواع کلاه با استفاده از ظریف ترین طرح ها و نقشه ها زیباترین کارها را برای مشتری های خود تولید می کنیم. در تولید کار از بهترین کیفیت جنس ها برای تولید لبه، نما، تاج، عرق بند، آستر داخلی، زیر لبه، روبان یا بند و قسمت تزیینی کلاه استفاده می کنیم. کیفیت کارهای گروه تولیدی پارسیان به قدری بالا می باشد که با نمونه های خارجی قابل رقابت می باشد و با کمترین هزینه ها می توانید بهترین کیفیت کلاه را انتخاب نمایید.

زیباترین کلاه های طرح دار و گلدوزی شده را از فروشگاه پارسیان انتخاب خواهید کرد، آماده هستیم که زیباترین کارهای گلدوزی سفارشی را دقیقا مطابق خواست و سلیقه مشتری تولید نماییم. تمامی کارها به قدری با ظرافت و دقت تولید می شوند که نظر مثبت مشتریان عزیز را جلب می نماید. عاشق کلاه های نایک هستید، بهترین کیفیت کار را دقیقا مشابه کارهای وارداتی تولید می نماییم تا نیاز کشور به واردات انواع کلاه به مقدار چشم گیری کاهش بدهیم.

 

حرفه ای ترین تولید کننده کلاه در تهران

سال ها است در زمینه تولید انواع کلاه فعالیت حرفه ای داریم و جدیدترین مدل ها و طرح های کلاه را تولید می نماییم. تجربه حرف اول و آخر را در هر زمینه تولیدی می زند، به مدد تجربه بالایی که در تولید انواع کلاه کسب کرده ایم، هر طرحی از کلاه مد نظر شما عزیزان باشد را به صورت سفارشی برایتان تولید می نماییم. با طراحی و تولید زیباترین و خاص ترین کلاه های تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن کارهای تبلغاتی کسب و کار شما عزیزان را انجام می دهیم.

زیباترین طرح های کلاه کتان ابروبادی را با بهترین جنس و متنوع ترین رنگ ها از تولیدی پارسیان انتخاب نمایید. متنوع ترین کلاه های کتان ساده پشت چسب دار، کتان بند دار و پشت توری ساده را برای مشتری های خاص پسند خود موجود کرده ایم.  نقاب های ورزشی در اکثر فروشگاه های عرضه کلاه موجود می باشد، ولی حواستان باشد که به کیفیت کار دقت زیادی داشته باشید و با انتخاب کالای با کیفیت تر در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

 

فروش عمده کلاه با نازلترین قیمت از تولیدی 

برای خرید بهترین کیفیت کلاه با قیمت های مناسب تر می توانید خرید مورد نیاز شرکت و اداره خود را به صورت یک جا و عمده با نازلترین قیمت ها انجام بدهید. این گروه تولیدی با کارگاه های مجهز و پیشرفته ترین چرخ ها و تجهیزات مورد نیاز تمامی سفارش های مشتریان عزیز را در کمترین زمان ممکن تحویل می دهد. نیروهای ماهر و خوش ذوق گروه تولیدی پارسیان تمیزترین و بهترین کیفیت انواع کلاه را برای مشتریان عزیز خود تولید می کند.

برای راحتی بیشتر می توانید سفارش خرید خود را به صورت تلفنی و اینترنتی ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را درب منزل تحویل بگیرید. کلیه سفارش ها به صورت رایگان ارسال می شود.

 

راه های ارتباط با گروه تولیدی پارسیان در نواب

مدیریت: جناب آقای رحمت جعفری

تماس:

09125367853

09301529316

آدرس:

تهران- خیابان نواب- خبایان هاشمی- پاساژ سیمرغ- طبقه1- پلاک 83

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گروه تولیدی پارسیان در نواب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *