اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7335
اصناف شهر

توضیحات آگهی

گروه تولیدی و صنعتی ناب و عابد

گروه تولیدی و صنعتی ناب و عابد یکی از بهترین ها و حرفه ای ترین ها در زمینه تولید اتصالات شیلنگی می باشد. همه محصولات تولید شده در این تولیدی وطنی و ساخت ایران می باشد و تحت نظارت پرسنل و کارشناسان مجرب و حرفه ای ساخته و تولید می شود.

در ساخت همه محصولات گروه تولیدی و صنعتی ناب و عابد از جمله انواع قطعات برنجی و انواع اتصالات شیلنگی از جدید ترین متد های روز دنیا بهره گرفته شده است و هدف اصلی این مجموعه تولیدی، تولید و ارائه با کیفیت ترین اتصالات شیلنگی و قطعات برنجی به مشتریان می باشد.

در گروه تولیدی و صنعتی ناب و عابد از پیشرفته ترین دستگاه های تمام مکانیزه و اتوماتیک برای تولیدات استفاده می شود و با این اوصاف توانسته تولیدات خود را به تولید انبوه برساند.

شرکت صنایع اتصالات شیلنگی ناب و عابد توانسته انواع شیلنگ های حصیری و پکیجی تولید کند که دارای قابلیت تحمل میزان فشار بالایی می باشد و مقاومت بالایی دارد و در زمینه تولید شیلنگ های پکیجی و حصیری با کیفیت توانسته نشان استاندارد ملی را کسب کند.

محصولات تولید شده در گروه تولیدی و صنعتی ناب و عابد علاوه بر اینکه به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع می گردد، به چندین کشور اروپایی و آسیایی نیز صادر می شود. زیرا تمام محصولات تولید شده در این تولیدی از کیفیت جهانی برخوردار هستند.

از مهمترین ویژگی های صنایع تولیدی ناب و عابد این است که برای سلامتی مشتریان خود ارزش قائل هستند و آن را اولویت اصلی خود در تولید قرار داده اند. به همین منظور از تیوپ های داخلی ضد سرطان در محصولات خود به کار می برد.

ویژگی های منحصر به فرد گروه تولیدی صنعتی ناب و عابد

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک برای تولید
  • به کار گیری جدید ترین متد های روز دنیا برای تولید
  • استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک
  • به کارگیری مهندسان و کارشناسان مجرب
  • داشتن نشان استاندارد ملی

استفاده از دستگاه های مکانیزه

در گروه تولیدی و صنعتی ناب و عابد تمامی فرآیند های تولید قطعات و شیرآلات برنجی و اتصالات شیلنگی توسط پیشرفته ترین دستگاه های تمام اتوماتیک و مکانیزه TD و TK تولید می شوند.

تولید انواع شلنگ با بهترین کیفیت

گروه تولیدی و صنعتی ناب و عابد تولید کننده و توزیع کننده انواع شلنگ های پکیجی، تک پایه، حصیری، آبگرمکنی، پیسواری و یک اینچ با تیوپ های داخلی pvc-epdm-pex که دارای روکش های آلومینیوم و استیل که در سایز های مختلف موجود می باشد، با بالا ترین کیفیت می باشد.

همچنین تولید کننده انواع شیلنگ ها توالت، دوش، لباسشویی و شیلنگ افزاینده می باشد.

در ادامه این مطلب تعدادی از اتصالات شیلنگی تولید شده در صنایع اتصالات شیلنگی ناب و عابد را به شما معرفی می کنیم.

 

انواع اتصالات شیلنگی تولید شده در گروه تولیدی و صنعتی ناب و عابد

  1. شیلنگ های پکیجی استیل و آلومینیوم:

    این نوع از شیلنگ ها کاربرد بسیار زیادی در تاسیسات ساختمان ها و کارخانه ها دارد. از شیلنگ های پکیجی به دلیل استحکام بالا و مقامت زیادی که در برابر فشار آب دارد به عنوان رابط میان سیستم لوله کشی و انواع آبگرمکن، پکیج، فن کوئل و سایر دستگاه ها استفاده می گردد. همچنین می تواند دمایی تا 100 درجه سانتی گراد و فشار 30 بار را تحمل کند.
    از دیگر خصوصیات این شیلنگ ها این است که ضد رسوب و کاملا بهداشتی می باشد.
    شیلنگ های پکیجی قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و در بسیاری از موارد کاربرد دارد. این شیلنگ ها از دو لایه تشکیل شده است که لایه اول دارای جنسی از پلاستیک مقاوم و منعطف می باشد و لایه دوم از فلز استیل یا آلومینیوم ساخته شده است و مقاومت و استحکام بالایی دارد.

  2. شیلنگ های پیسوار:

    برای اتصال دو قسمت از شیلنگ های پیسوار استفاده می کنند. بخش داخلی این شیلنگ ها از پلاستیک ساخته شده است که روی آن با رشته های بافته شده که از جنس فلز می باشد، پوشیده شده است. دلیل استفاده از این رویه فلزی بالا بردن استحکام و مقاومت شیلنگ می باشد.

  3. شیلنگ های ورودی لباسشویی:

    بسیار حائز اهمیت می باشد که برای لباسشویی و ظرف شویی از شیلنگی استفاده شود که قابلیت تحمل فشار و دمای بالا را داشته باشد. شیلنگ های مخصوص ورودی لباسشویی و ظرف شویی که می تواند فشار تا 15 بار و دمای تا 90 درجه را تحمل کند برای لباسشویی و ظرف شویی مناسب می باشد.

  4. شیلنگ های دو سر مهره:

    این نوع از اتصالات شیلنگی برای اتصال بخش های مختلف سیستم لوله کشی ساختمان ها کاربرد دارد. از جمله این کاربرد ها این است که برای رابط سینک، توالت فرنگی، روشویی، فلاش تانک و سایر موارد کاربرد دارد.
    ساختار شیلنگ های دو سر مهره، همانطور که از نامش مشخص است به این صورت است که از دو طرف مهره دار تشکیل شده است. همچنین دارای قدرت تحمل بالا در برابر فشار و دمای زیاد می باشد.

  5. شیلنگ های آبگرمکن:

    شیلنگ آبگرمکن یک نوع شیلنگ دو سر مهره می باشد که به عنوان یک رابط میان لوله کشی آب و پکیج و آبگرمکن استفاده می گردد. این شیلنگ ها باید با کیفیت و مرغوب باشند زیرا نقش مهمی در انتقال آب و گاز دارند. ساختار این شیلنگ ها به گونه ای می باشد که قابلیت تحمل فشار 30 بار و دمای 100 درجه سانتی گراد را دارد. بخش داخلی این شیلنگ ها از فلز و پلاستیک و بخش بیرونی و خارجی آن از جنس استیل یا برنج ساخته شده است تا بتواند استحکام و مقاومت بالایی داشته باشد. این محصول تنها برای آبگرمکن و پکیج مورد استفاده قرار نمی گیرد و به دلیل قدرت تحمل بالا در برار فشار آب کاربرد های دیگری در مصارف خانگی، شیلنگ های مخصوص آبیاری در باغ ها و زمین های کشاورزی و فضای سبز دارد.

تولید کننده بهترین قطعات برنجی

گروه تولیدی صنعتی ناب و عابد یکی از بهترین تولید کنندگان قطعات برنجی از جمله شیلنگ برنجی، نیپل فنری، روپیچ توپیچ برنجی، مغزی شیر مخلوط و سایر لوازم ساختمانی مورد استفاده می باشد.
شما می توانید با کیفیت ترین قطعات برنجی مورد نیاز خود را از گروه تولیدی صنعتی ناب و عابد تهیه کنید و شاهد کیفیت و ظرافت محصولات آن جا بشوید.

 

راه های ارتباط با گروه تولیدی صنعتی ناب و عابد

مدیریت:جناب آقای سجاد عابدی

تماس :
02136676633
02136676930
09382026702

nab_abed_industry آدرس تلگرام

nab_abed_industry پیج اینستاگرام

www.abednab.com آدرس سایت

آدرس:جاده خاوران ، عباس آباد علاقه مند ، شهرک صنعتی بهارستان ،فاز 1،نیلوفر 2،سالن 266

 

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گروه تولیدی صنعتی ناب و عابد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *