اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6614
اصناف شهر

توضیحات آگهی

گالری عینک امیری رسالت

گالری عینک امیری رسالت عرضه کننده بهترین عینک های طبی و آفتابی می باشد. اگر به فکر خرید عینک برند و اورجینال میباشید بهترین عینک های ترند را به شما پیشنهاد خواهیم داد تا بر طبق سلیقه و سبک پوششتان بهترین مدل عینک را انتخاب نمایید. تمامی عینک های طبی و آفتابی این گالری اصل و اورجینال بوده و به شرط و با ضمانت فروخته می شوند.

 

بهترین فروشگاه عینک در رسالت

با عرضه انواع متنوع فریم و عدسی های عینک های طبی و افتابی تلاش کرده ایم رضایت تمامی سلایق افراد را پوشش بدهیم. با تجربه کاری چندین ساله که در این حرفه به دست آورده ایم همواره جدیدترین مدل های عینک ترند روز را برای مشتری های عزیز خود گلچین می کنیم. کیفیت عالی و زیبایی ظاهری عینک را مد نظر قرار داده و بهترین مدل ها را برای مشتریان عزیز خود گلچین می کنیم.

با سابقه کاری فراوانی که در این حرفه داریم همیشه خرید خود را از بهترین تولید کننده گان و یا وارد کننده گان اصلی با قیمت های پایین تر انجام می دهیم و مشتریان ما می توانند از خرید عینک اورجینال با مناسب ترین قیمت ها لذت ببرند.

 

خدمات فروشگاه عینک امیری

در این مطلب قصد داریم به طور خلاصه و مفید به معرفی خدمات گالری عینک امیری در رسالت بپردازیم تا برای خرید حضوری مشتاق شده و نمونه عینک های این فروشگاه را از نزدیک روی صورت خود امتحان کنید و زیباترین مدل را انتخاب نمایید.

با انتخاب عینک مورد نظر خود از این فروشگاه از لحاظ کیفیت کارها کاملا خیالتان راحت و آسوده باشد، زیرا بهترین کیفیت عینک را به مشتریان خود ارائه می کنیم. با توجه به نوع چهره شما متنوع ترین عینک های مربع، مستطیلی، دایره ای و چند ضلعی را به شما پیشنهاد می دهیم که عینک مورد نظر خود را خرید نمایید.

 

فروش عینک اورجینال در رسالت تهران 

برای خرید هر کالایی که به سلامتی ما مربوط است باید بیشترین دقت را داشته و بهترین کیفیت جنس را انتخاب نماییم. برای مراقبت از چشم ها و رفع مشکلات و عیوب انکساری بهتر است عینک های اصل و اورجینال را خرید نمایید. عینک های فیک و درجه چندم در دراز مدت نه تنها از چشم مراقبت نمیکند بلکه خود باعث آسیب بیشتر به ساختار چشم می شود. مثلا در مورد خرید عینک های آفتابی یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم درجه عبور نور ماروابنفش و یا همان نور یووی می باشد.

بهتر است عینکی را خرید نمایید که uv400 باشد، تا به طور عالی بتواند جلوی تابش اشعه ماورابنفش به چشم ها را بگیرد. برای خرید عینک اورجینال تنها به فروشگاه های عینک قدیمی و خوش سابقه مراجعه نمایید، خرید از دست فروشان کنار خیابان گزینه خوبی برای مراقبت چشم ها و خرید عینک آفتابی نمی باشد.

 

بهترین فروشگاه عینک های طبی در رسالت

گالری عینک امیری عرضه کننده متنوع ترین مدل های عینک طبی در رسالت می باشد. هر مدل عینکی که شما دوست داشته باشید و یا در ذهن تان برای خرید باشد، در فروشگاه امیری پیدا خواهید کرد. از لحاظ فریم عینک بیشترین تنوع فریم های فلزی، پلاستیکی، پلی کربنات، کائوچویی و ترکیبی از فلز و پلاستیک را موجود داریم. از بهترین کیفیت عدسی های شیشه ای و پلاستیکی برای عینک های طبی تحویلی به مشتریان خود استفاده می کنیم.

بعضی مشتریان به خاطر ماندگاری بیشتر و قابلیت خط افتادن کمتر، عدسی های شیشه ای را ترجیح می دهند. بعضی دیگر از مشتریان به علت سبکی عدسی های پلاستیکی را انتخاب می کنند. وظیفه خود می دانیم بر طبق سلیقه و نظر مشتری بهترین عینک ها را پیشنهاد بدهیم.

مدت ها است به فکر خرید عینک های کاوردار هستید، تا با خرید یک عینک هم عینک طبی داشته باشید و هم عینک آفتابی. بهترین مدل های عینک کارو دار را از فروشگاه عینک امیری خواهید خرید. با دیدن مدل های زیبا و خوش رنگ عینک های کاور دار این مجموعه حتما خرید خود را از فروشگاه ما انجام خواهید داد. با انتخاب این فروشگاه در کنار زیبایی، کیفیت را نیز انتخاب کرده اید.

 

عینک های بلوکات

امروزه بسیاری از افراد ساعت های زیادی از روز را با کار با لب تاب و گوشی سپری می کنند. برای کاهش آسیب اشعه های مضر به چشم می توان از عینک های بلوکات استفاده نمود. این عینک ها با بازتاب اشعه های مضر این وسایل الکترونیکی باعث کاهش آسیب به چشم و خستگی کمتر آنها می شوند. بهترین کیفیت عینک های بلوکات اصل را از عینک سرای امیری خرید نمایید.

 

بزرگترین مجموعه عینک آفتابی در رسالت

باعث افتخار است به عنوان بزرگترین مجموعه عینک های آفتابی در خدمت مشتریان عزیز خود می باشیم. هر مدل عینک برندی که مد نظر شما عزیزان باشد در کیفیت عالی و قیمت های مناسب در این فروشگاه عرضه می شود. از مدل های پرفروش عینک های آفتابی می توان به مدل های GUESS ،DIOR ،BELLUCCI ،GESSE ،RAYBAN ،CARTIER ،CARRERA ،HUGOBOSS اشاره نمود. عینک های فانتزی آفتابی را می پسندید، متنوع ترین عینک های فانتزی را در طرح های شیک و امروزی و رنگ بندی های جذاب برای شما عزیزان شارژ کرده ایم.

زیباترین و شیک ترین عینک های آفتابی را با دسته های نگین دار و کار شده در این فروشگاه خواهید دید. گلچینی از بهترین برندهای عینک آفتابی را با سبکی در وزن و زیبایی ظاهری برای مشتریان عزیز خود عرضه کرده ایم.

 

نمایندگی فروش عینک های ریبن

آیا شما نیز از علاقه مندان سبک عینک ریبن می باشید؟ بهتر است عینک ریبن خود را از نمایندگی های اصل خرید نمایید تا از اصل بودن آن اطمینان کامل داشته باشید. در فروشگاه عینک امیری تمامی مدل های عینک ریبن از جمله مدل گرد، شش ضلعی و هشت ضلعی موجود میباشد و مشتریان عزیز می توانند هر مدلی را که بیشتر به چهره آنها می آید را انتخاب نمایند. شیشه عینک ریبن آنتی یووی 400 و پولاراید می باشد. این عینک با پک کامل قاب و تچ و کیف کمری موجود می باشد.

 

راه های ارتباط با گالری عینک امیری رسالت

مدیریت: جناب آقای امیر امیری

تماس:

09129311890

02122520347

آدرس:

تهران- اتوبان رسالت- جنب بیمارستان بیناپلاک 850

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گالری عینک امیری رسالت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *