اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5494
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کیوسک برگر شریعتی

کیوسک برگر شریعتی یکی از بهترین و خوشمزه ترین فست فودی های تهران میباشد. طعم بی نظیر برگرهای کیوسک برگر شناخته شده و معروف میباشد. مطمعنا هر زمانی که دوباره هوس خوردن یک برگر خوشمزه را داشته باشید تنها انتخابتان کیوسک برگر میباشد.  در کیوسک برگر حفظ احترام مشتری و برخورد صمیمانه و ایجاد محیطی ارام و شاد جزو خدمات اولیه ما میباشد تا لحظات خوبی را در مجموعه ما داشته باشید و در  این محیط صمیمی از طعم عالی غذا لذت ببرید. کیوسک برگر امادگی این را دارد که با بالاترین سطح خدمات رسانی برای مناسب های خاص زندگی تان مانند سالگرد ازدواج و تولد در کنار شما عزیزان بوده و بهترین خاطرات را در شبی زیبا همراه با ارامش  برایتان بسازد.

 

اقای مجید بلوری

اقای مجید بلوری، مدیریت فست فود کیوسک برگر را بعهده دارند.ایشان با سابقه در خشان در زمینه شغلی  فست فودی، بهترین فست فود منطقه را مدیریت میکنند. مدیریت درست اقای بلوری با تهیه  با کیفیت ترین مواد اولیه و استخدام بهترین سراشپزهای درجه اول  در کیبوسک برگر مشخص و نمایان میباشد.

پس از ورود به کیوسک برگر  با مشاهده دیزاین و هماهنگی دکوراسیون وسایل با همدیگر و ارامش محیط و احترام و محبت کادر رستوران و پس از سرو برگرهای خوشمزه از انتخاب خودتان مطمعن شده و انتخاب همیشگی تان کیوسک برگر خواهد بود. مدیریت کیوسک برگر اماده شنیدن انتقادها و پیشنهادی شما عزیزان برای ارتقای کیفیت کار رستوران میباشد و مشتری مداری را سرلوحه کار خود میداند.

نماد-کیوسک-برگر-شریعتی
نماد-کیوسک-برگر-شریعتی

بهترین همبرگر، فست فود در خیابان شریعتی

اگر از اهالی خیابان شریعتی تهران باشید حتما با طعم های عالی برگرهای کیوسک برگر اشنایی دارید و مشتری همیشگی این مجموعه میباشید. اگر از اهالی منطقه شریعتی تهران نیستید ولی برای کاری به این منطقه رفتید حتما همبرگرهای کیوسک برگر را امتحان کنید.  مشتری همبرگرهای انجا بخصوص برگرهای زغالی ان میشوید و از طعم عالی ان برای دوستان و همکاران و اعضای خانواده خود تعریف خواهد کرد.

 

فست فود

امروزه بعلت مشغله های زندگی و کمبود وقت، مصرف غذاهای فست فودی بین مردم رواج بیشتری پیدا کرده است و حداقل در هفته چند بار غذاهای فست فودی مصرف میکنیم. در کنار لذیذ بودن این غذاها باید به میزان کالری و انرژی دریافتی این غذاها توجه داشته باشیم که با مصرف زیاد از حد این غذاها باعث اسیب به سلامتی و تناسب اندام و چاقی بیش از حد نشود. در کنار مصرف این غذاها میتوانید برنامه های پیاده روی و ورزش منظم را نیز در برنامه زندگی مان اضافه کنیم که مراقب سلامتی
خودمان باشیم.

 

همبرگر لذیذ در منطقه 7

یکی از نکات مهم در طعم عالی غذا استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت میباشد، مهمترین ماده در تهیه همبرگرهای لذیذ، تهیه گوشت تازه و با کیفیت میباشد. اقای بلوری با توجه به سابقه طولانی مدت در حرفه فست فودی و مخصوصا تهیه انواع متنوع برگر، دستور خاص و مخصوصی برای تهیه انواع برگر دارد. این دستور مخصوص اشپزی به قولی لم فوت کوزه گری میباشد که هر کسبه ای بعلت تجربه ان را بدست می اورد.

اقای بلوری نیز  ابتدا انواع گوشت های تازه گوسفندی و گوساله را برای این دستور خاص، از بهترین قصابی های کشتار روز تهیه میکنند و طبق نسبتی خاص ترکیب کرده و با افزودن انواع خاصی چاشنی و ادویه های دست ساز اقدام به تهیه برگرهای خوشمزه میکنند.در انتها نیز با تهیه سسی خاص و محشر این ترکیب را خاص تر  میکنند.

 

رعایت اصول بهداشتی

مسلما یکی از موارد مهم که  فست فودهای باید ان را رعایت کنند رعایت اصول بهداشتی و تمیزی رستوران میباشد. فست فود کیوسک برگر در فضای  پذیرایی از مهمانان عزیز همیشه تمیز و زیبا  بوده. علاوه براین قسمت اشپزخانه این فست فود نیز کاملا تمیز و بهداشتی بوده و کلیه نکات بهداشتی و سلامتی در ان رعایت میشود و مواد غذایی در یخچال های مناسب نگه داری شده تا بهترین کیفیت را در هنگام طبخ داشته باشند. مواد گوشتی نیز از بهترین قصابی های تهران تحت بهترین شراط بهداشتی تهیه و نگه داری میشود  که تا بهترین کیفیت برگر را به شما عزیزان تحویل بدهیم.

حرفه-ای-ترین-همبرگری-شریعتی-تهران
حرفه-ای-ترین-همبرگری-شریعتی-تهران

برگر زغالی در خیابان شریعتی

قطعا بهترین برگرهای زغالی در خیابان شریعتی  را در کیوسک برگر خواهید خورد و مهمان همیشگی ما خواهید شد. اگر شما هم مثل اکثر افراد برای انتخاب ساندویچ، برگر را انتخاب میکنید ولی بعلت کالری زیاد و انرژی زیاد این برگر و یا بعلت رژیم بودنتان تردید میکنید، حتما برگرهای زغالی را انتخاب کنید چون هم به خوشمزگی برگر هستند و هم کالری کمتری دارند.

کیوسک برگر بعلت احترام به سلیقه تعداد زیادی از مشتریان که مراقب سلامتی خودشان هستند برگر زغالی را نیز در منوی خود اضافه کرده است. هم یک ساندویچ خوشمزه را میخورید و هم به قوانین رژیمتان پایبند هستید .

 

سس های خاص کیوسک برگر

یکی از خاص ترین سس های برگر را در کیوسک برگر امتحان میکنید. سس های برگر ما در طعم های خاص و ویژه توسط بهترین سراشپزهای ما تهیه میشود و باعث لذیذ تر شدن طعم برگرهای  ما میباشد. طعم سس هر رستورانی خاص و دست ساز همان رستوران میباشد. سس های خاص در کنار برگرهای دست ساز کیوسک برگر گزینه ای است که براحتی نمیتوانید از ان بگذرید.

 

سرویس بیرون بر

کیوسک برگر علاوه بر محیط رستورانی شیک و امروزی برای راحتی شما عزیزان سرویس بیرون بر بهمراه  بالاترین کیفیت ارائه میکند. پس از پخت عالی برگر و بسته بندی ان در جعبه های محکم و شیک، با نیروی پیک در اسرع وقت غذا به صورت گرم تحویل شما عزیزان میشود.

 

مزیت فست فود کیوسک برگر

  • استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه
  • فضایی ارام و صمیمی
  • بهترین تجهیزات رستورانی و فضایی  زیبا و شیک
  • بهترین نیروهای اجرایی برای پذیرایی عالی از شما عزیزان همراه با احترام و محبت
  • بالاترین کیفیت غذایی همراه با مناسب ترین قیمت ها
  • بهترین برگرهای با کیفیت دست ساز
  • قرار داشتن رستوران در بهترین موقعیت مکانی شریعتی  و داشتن جای پارک مناسب

راه های ارتباطی با کیوسک برگر شریعتی:

مدیریت: جناب آقای مجید بلوری

شماره تماس:

02122842800

09121165493

آدرس: تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از خیابان خواجه عبدالله- پلاک 937

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیوسک برگر شریعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *