اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4137
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کیف و کفش تاپ سکرت

کیف و کفش تاپ سکرت عرضه کننده شیک ترین وجدید ترین کیف و کفش های چرم در بازار سپهسالار تهران میباشد. مدیریت کیف و کفش تاپ سکرت در کارگاه بزرگ خود اقدام به تولید انواع کیف و کفش چرم از بهترین متریال نموده است و با مناسب ترین قیمت ها در بازار سپهسالار تهران عرضه میکند.

اگر برای خرید کیف و کفش سخت پسند میباشید و باید به  فروشگاه های زیادی سر بزنید تا مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید، در فروشگاه کیف و کفش تاپ سکرت مطمئن باشید از مدلهای زیادی خوشتان می آید و به راحتی میتوانید چندین مدل کفش را با قیمت های مناسب انتخاب کنید.

کیف-و-کفش-تاپ-سکرت
کیف-و-کفش-تاپ-سکرت

فروش عمده کیف و کفش تاپ سکرت

کیف و کفش تاپ سکرت به خاطر داشتن کارگاه تولیدی مجهز قادر به تولید تعداد زیادی کفش برای فصل های مختلف سال برای مشتریان خود میباشد. اگر از همکاران عزیز مشغول در صنف کیف و کفش میباشید و به دنبال بهترین فروشگاه تولیدی کیف و کفش چرم با کیفیت میباشید پیشنهاد ما فروشگاه  تاپ سکرت میباشد.

زیباترین و جدیدترین مدلهای بازار را در تنوع جنسی و رنگی بالا از ما بخواهید. با خرید از تاپ سکرت علاوه بر کیفیت بالا، جنس مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ها خرید خواهید کرد. یکی از امتیازات اصلی تاپ سکرت تحویل به موقع تمامی سفارش های شما عزیزان در موعد مقرر و از پیش تعیین شده میباشد.

فروش-عمده-کیف-و-کفش-تاپ-سکرت
فروش-عمده-کیف-و-کفش-تاپ-سکرت

تولید و فروش کیف و کفش تاپ سکرت در سپهسالار

کیف و کفش تاپ سکرت از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کننده های کیف و کفش در بازار سپهسالار میباشد. سابقه کاری بالا در کنار مجهز بودن کارگاه تولیدی به انواع وسایل مورد نیاز باعث تحویل با کیفیت کارهای تولیدی این کارگاه شده است. مدیریت مجموعه با آشنایی با تولید کننده های اصلی چرم طبیعی، با کیفیت ترین چرم طبیعی را با مناسب ترین قیمت ها خرید کرده و به همین خاطر بهترین کیفیت کیف و کفش چرم را با مناسب ترین قیمت ها به دست مصرف کننده اصلی میرساند.

تولید-و-فروش-کیف-و-کفش-تاپ-سکرت-در-سپهسالار
تولید-و-فروش-کیف-و-کفش-تاپ-سکرت-در-سپهسالار

فروش کفش چرم تاپ سکرت در بازار سپهسالار

آیا شما نیز در هنگام خرید کفش ترجیح میدهید کفش چرم با کیفیت را انتخاب کنید تا مدت بیشتری برای شما کار کند. باید به شما تبریک گفت چون در ازای پرداخت پول بیشتر جنس باکیفیت تری را انتخاب میکنید. فقط به یک نکته مهم در موقع خرید کیف و کفش چرم دقت داشته باشید و حتما خرید خود را از فروشگاه معتبر و با سابقه انجام بدهید، چون بعضی فروشنده های بی انصاف چرم مصنوعی را به جای چرم طبیعی به خریدار معرفی میکنند . با خرید کفش چرم از تاپ سکرت از اصالت و کیفیت کفش چرم خود کاملا خیالتان آسوده باشد که بهترین کیفیت چرم طبیعی را تهیه کرده اید.

فروش-کفش-چرم-تاپ-سکرت-در-بازار-سپهسالار
فروش-کفش-چرم-تاپ-سکرت-در-بازار-سپهسالار

فروش کیف چرم

زیباترین کیف های چرم اداری و مجلسی و دم دستی خود را از میان تنوع زیاد کیف های فروشگاه کیف تاپ سکرت انتخاب خواهید کرد. تیم تولید ما با رصد دائمی بازار سلایق مشتریان را شناسایی کرده و با کیفیت ترین کیف های شیک را تولید میکنند. رنگبندی بالای کیف های ما از رنگ های سفید تا قهوه ای و مشکی و رنگی با هر سلیقه ای همخوانی داشته و شما میتوانید به رنگ لباس های خود کیف مورد پسند خود را از میان مدلهای تاپ سکرت انتخاب کنید.

 

شیک ترین کیف و کفش چرم ست را از کدام فروشگاه باغ سپهسالار انتخاب کنیم

آیا علاقه زیادی به کیف و کفش ست دارید و همیشه با خوش سلیقگی زیباترین و شیک ترین کیف و کفش های ست را انتخاب میکنید. در کیف و کفش تاپ سکرت قبل از شروع هر فصل کاری شیک ترین و جدیدترین مدلهای آن فصل طراحی و تولید شده و ازهمان ابتدای شروع فصل جدید شیک ترین مدلها به مشتریان عزیز عرضه میشود.

به روز ترین صندلهای تابستانه را با مدلهای متنوع و رنگبندی های شاد را از تاپ سکرت انتخاب خواهید کرد. سایز بندی صندلهای ما کامل بوده و تمامی کارهای صندل از کوچکترین شماره تا بزرگترین شماره موجود میباشد. زیباترین و شیک ترین بوت های زمستانه خود را از میان مدلهای متنوع ما انتخاب کنید، اگر علاقه شما به بوت های ساق بلند میباشد زیباترین کارها را برای شما عزیزان تولید کرده ایم .

اگر شما نیز مانند من بیشتر بوت های ساق کوتاه را میپسندید حتما به فروشگاه کفش تاپ سکرت سری بزنید و کفش مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها از ما بخواهید.

 

نکات مهم در انتخاب کیف و کفش چرم

نکاتی برای شناخت کیف چرم وجود دارد ولی ممکن در هنگام بررسی این نکات دچار اشتباه شده و کیف و کفش بی کیفیتی را با قیمت های بالاتری خرید کنید، بنابراین در انتخاب کیف و کفش چرم بهتر است کمی هزینه بیشتر بپردازید و کیف چرم را از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

یکی از نکات مهم در انتخاب کیف و کفش چرم این است که دانه بندی چرم کامل باشد و به اصطلاح شما متوجه طبیعی بودن چرم بشوید، این حالت کامل بودن دانه های چرم طبیعی به خاطر دباغی چرم با مواد گیاهی میباشد. یکی از راه های دیگر شناخت چرم طبیعی بوی خاص آن میباشد. با خرید کیف و کفش چرم از فروشگاه تاپ سکرت بهترین کیفیت کفش و کیف چرم را با مناسب ترین قیمت ها خرید میکنید.

نکات-مهم-در-انتخاب-کیف-و-کفش-چرم
نکات-مهم-در-انتخاب-کیف-و-کفش-چرم

روش های مهم برای مراقبت از کیف و کفش چرم  

  • بهتر است کیف و کفش چرم شما دور از نور مستقیم آفتاب نگه داری شود.
  • در صورت خیس شدن کیف و کفش سریعا با پارچه نخی خشک شود
  • اگر به طور مرتب از آنها استفاده میکنید حداقل هفته ای یک بار با دستمال نخی آن را تمیز کنید
  • از واکس های مخصوص کیف و کفش چرم استفاده کنید
  • آنها را در مکان خشک و خنک نگه داری کنید
  • از نگه داری آنها در کیسه های نایلونی جدا خوداری کنید
روش-های-مهم-برای-مراقبت-از-کیف-و-کفش-چرم  
روش-های-مهم-برای-مراقبت-از-کیف-و-کفش-چرم

امتیازات خرید از کیف و کفش تاپ سکرت

  • تنوع رنگی بالای کارهای کیف و کفش
  • کیف و کفش ست
  • شیک ترین صندل های تابستانه
  • خرید شیک ترین و به روز ترین مدلهای کیف و کفش
  • زیباترین بوت های زمستانه
  • تنوع انواع کفش های مجلسی
  • متنوع ترین انواع کیف های اداری و مجلسی
  • بهترین متریال آستر و رویه کاملا چرم
  • استر تمام چرم طبیعی
  • قالب ترک
  • 6 ماه ضمانت
  • مناسب بودن قیمت ها
  • قالب کاملا ارگونومیک و استاندارد

 

اطلاعات تماس با کیف و کفش تاپ سکرت :

مدیریت: جناب آقای علی فصیحی

شماره تماس:

09121403886 77610676 77610173

آدرس : تهران،باغ سپهسالار،خیابان مصباح،کوچه سیدعلی قهوه چی،بن بست تنگستانی،  پلاک-2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیف و کفش تاپ سکرت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *