اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5283
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کیف و کفش آرته معرفی یکی از بهترین تولید کننده کیف زنانه در منطقه جمهوری و باغ سپه سالار بپردازیم. فروشگاه کیف زنانه ارته یکی از قدیمی ترین فروشگاه های تولیدی کیف زنانه میباشد. متنوع ترین مدل های کیف از جمله مدل های مجلسی، اداری، مدرسه، اسپورت در فروشگاه ارته موجود میباشد.

کیف و کفش آرته

علاوه بر تنوع موجود بعلت اینکه فروشگاه ارته خود تولید کننده برتر میباشد کیف های تولیدی از بهترین کیفیت برخور دارند، مطمئن باشید بعلت تنوع و کیفیت بالای کیف های ما دست خالی از فروشگاه ارته خارج نمی‌شوید و حتما مدل مورد نظر خودتون را در بین مدل های فروشگاه ما انتخاب می‌کنید و با رضایت کامل از فروشگاه ارته خرید میکنید. هدف ما عرضه بهترین و جدیدترین مدل های روز با بهترین کیفیت و البته مناسب ترین قیمت میباشد.

باغ سپه سالار یکی از معتبرترین مراکز خرید کیف و کفش زنانه در تهران میباشد. بازار سپه سالار در زمینه کیف و کفش مرکز خرید معروف و بورس تهران میباشد. بعلت تنوع بالای فروشگاه های عرضه کننده کیف و کفش در این منطقه حتما خرید خودتون را انجام می‌دهید.

در مورد بازارهای بورس هر صنفی اگر شما از قبل با فروشنده باتجربه و خوش انصافی آشنایی داشته باشید کمک زیادی به شما میکند، چون بدون نیاز به چرخش و سردرگمی بعلت تنوع بالا و گیج شدن و تشخیص ندادن جنس با کیفیت ، مستقیما به سراغ فروشگاه امین خودتان رفته و از میان تنوع بالا و اجناس باکیفیت آن خرید خودتون را با خیال راحت انجام می‌دهید.‌ فروشگاه ارته از بهترین تولید و پخش کننده های کیف های زنانه میباشد.

کیف-آرته
کیف-آرته

کارگاه و فروشگاه کیف و کفش آرته

کارگاه ارته در خیابان جمهوری تهران قرار دارد که به کار تولید انواع کیف های زنانه مشغول است. در کارگاه ارته اولا از اجناس با بهترین کیفیت برای تهیه کیف استفاده می‌شود. بهترین جنس های چرم طبیعی و مصنوعی تهیه شده و انواع کیف های با بهترین کیفیت تولید می‌شود. بهترین طراحان و برش کاران ماهردر کارگاه ارته به تولید کیف های زنانه مشغول اند. در ابتدا طرح های بروز برای تولید کیف توسط طراحان ما انتخاب شده و از جنس های با کیفیت کار برش و طراحی کیف انجام می‌شود.

بهترین دستگاه ها و چرخ های خیاطی و ابزارهای لازم درجه یک در کارگاه ارته موجود میباشد. پس از برش کار دوخت کیف ها توسط دوزنده های ماهر ما با تمیزترین دوخت انجام می‌شود. کارگاه ارته ابتدا با یک چرخ خیاطی و خود آقای کار خودش را در یک کارگاه کوچک شروع کرد، بعلت پشتکار و تلاش فراوان روز به روز به تعداد چرخ ها و نیروهای کار ماهر کارگاه ایشون اضافه شد. سپس با همکاری کلیه پرسنل مجرب کارگاه ارته به یکی از بزرگترین کارگاه های تولیدی کیف زنانه تبدیل شد.علاوه بر پشتکار، علاقه به تولید جنس باکیفیت و مشتری مداری باعث پیشرفت کار کارگاه ارته شد.

فروشگاه-کیف-و-کفش-آرته
فروشگاه-کیف-و-کفش-آرته

آقای مدیریت کارگاه ارته در مصاحبه با ما عنوان کردند که از ابتدا هدفشان کارافرینی و ایجاد اشتغال برای جوانان بود و چون به کار تولید و کیف علاقه داشتند کارگاه ارته را راه اندازی کردند و زمینه اشتغال تعداد زیادی استاد کار و طراح و دوزنده ماهر کیف را فراهم آوردند. هدف دیگر ایشان تولید جنس های با کیفیت و متنوع کیف برای مشتریان عزیز بوده است که بهترین کیف را بدست مردم برسانند. صحبت نهایی مدیریت کارگاه ارته مشتری مداری و رضایت مشتری است. آقای پس از گسترش کارگاه تولیدی خودشان، بفکر خرید یک فروشگاه برای عرضه کارهای تولیدی خودشان برآمدند و در کنار کار تولیدی به کار فروش کیف های تولیدی خودشون برآمدند و کار تولید و پخش را در کنار هم اداره کردند.

این موفقیت بزرگ را به ایشون تبریک می‌گوییم که در ابتدا کار تولید کیف های متنوع و با کیفیت را شروع کردند و با موفقیت این کار بزرگ را اجرایی کردند و در نهایت کار پخش و فروش کیف های تولیدی خودشون را به سرانجام رساندند و با حذف واسطه ها و دلالان بین بخش و فروش، کالای باکیفیت را با قیمت مناسب تری به دست خریدار رساندند

چرم-آرته
چرم-آرته

نکات مهم در انتخاب کیف زنانه

مهمترین عامل در انتخاب کیف برای شما چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید در نظر داشت شما کیف را برای چه مکان و مناسبتی میخواهید استفاده کنید، یا به زبان دیگر به سبک کیف انتخابی خودتان توجه داشته باشید. مثلا سبک کیف برای جمع های دوستانه و یا کارهای دم دستی روزانه است یا به یک کیف کوچک برای مهمانی های شبانه نیاز دارید یا یک کیف بزرگ و جادار برای دانشگاه و محل کار. پس ابتدا به سبک کیف انتخابی دقت کنید چون اگر در انتخاب این نکته اشتباه کنید ممکن است کیف زیبایی بخرید ولی در موقع استفاده شما را اذیت کند مثلا کیف کوچک را برای کارهای روزانه انتخاب کنید که از لحاظ کمی جا و حجم شما را اذیت کند.

تولید-انواع-کیف-و-کفش-آرته-در-جمهوری
تولید-انواع-کیف-و-کفش-آرته-در-جمهوری

نکته مهم دیگر رنگ کیف انتخابی شما است برای کارهای روزانه و دانشگاه و اداری بهتر است کیف های مشکی یا سورمه ای یا رنگ های تیره انتخاب کنید و برای مهمانی بهتر است کیف های با رنگ های روشن انتخاب کنید. ولی این نکته نیز سلیقه ای میباشد. داشتن کیف های با رنگ بندی متنوع برای ست کردن با لباس هایتان نیز انتخاب خوبی میباشد . توجه به اندازه و حجم کیف نیز نکته مهمی میباشد که باید به آن دقت کرد، کیف های کوچک و بزرگ بسته به محل استفاده کاربردهای متفاوتی دارند. در کل توجه به راحتی کیف انتخابی خیلی مهم است، مثلا داشتن دستی یا بند دوشی در کیف های با کاربرد روزانه نکته مهمی است که برای راحتی باید به آن توجه کرد.

بهترین-کیف-و-کفش-آرته
بهترین-کیف-و-کفش-آرته
  • انواع مدل های کیف فروشگاه ارته
  • مدل های مجلسی در رنگ ها و طرح های مختلف برای ست کردن با لباس های مجلسی شما
  • انواع کیف های مدرسه و دانشگاه زنانه
  • انواع کیف های اداری زنان
  • انواع کیف های برای کارهای روزانه و یا کیف های دم دست
  • در کنار انواع مدل های متنوع کیف، انواع واکس های با کیفیت برای نگه داری بهتر کیف ها نیز موجود میباشد .

چرم-آرته
چرم-آرته

مزیت رقابتی فروشگاه آرته

  • عرضه متنوع انواع کیف های زنانه
  • ارائه لوازم جانبی مانند انواع واکس ها

داشتن کارگاه و تولید بهترین کیف ها از لحاظ جنس و طرح و برش و دوخت توسط بهترین طراحان و دوزنده های ماهر به عنوان پیشنهاد آخر فروشگاه ارته یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز تولید و پخش کیف های زنانه در منطقه بازار سپه سالار تهران میباشد. متنوع ترین و جدیدترین انواع مدل های مختلف کیف از جمله مدل های اسپورت و مجلسی و دانشجویی در فروشگاه ارته موجود میباشد.از لحاظ کیفیت و تنوع و قیمت بهترین انتخاب فروشگاه ارته میباشد، مطمعن باشید پس از یکبار خرید مشتری دائمی فروشگاه ارته میشوید‌.

بهترین-کیف-و-کفش-آرته
بهترین-کیف-و-کفش-آرته

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیف و کفش آرته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *