اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کلینیک لاغری دکتر پورجم

 کلینیک لاغری دکتر پور جم با داشتن بیشترین پزشکان متخصص و فوق تخصص ارائه کننده بهترین خدمات لاغری به شما عزیزان میباشد. در کلینیک لاغری دکتر پور جم از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های مجهز برای انجام خدمات به شما عزیزان استفاده میشود. در کلینیک لاغری دکتر پور جم بهترین خدمات لاغری برای هر فرد بطور اختصاصی ارائه میشود.

 

آشنایی با آقای دکتر امیر فرزاد پورجم

آقای دکتر امیر فرزاد پور جم یکی از بهترین متخصصین مربوط به درمان لاغری در تهران میباشند که پروسه درمان بسیاری از بیماران را موفقیت و رضایت خاطر بیماران با بهترین نتیجه ممکن به انجام رسانیده اند. بهترین خدمات تخصصی لاغری را از کلینیک لاغری دکتر پور جم بخواهید. اولین و تنها نکتهای که برای ما مهم میباشد لبخند رضایت خاطر شما عزیزان از خدمات ما میباشد.

 

بهترین کلینیک لاغری در رودهن، حومه

اگر از اضافه وزن خسته شده اید و رژیم غذایی را در کنار ورزش منظم رعایت میکنید ولی هنوز به وزن ایده ال خود نرسیده اید، حتما برای مشاوره به کلینیک لاغری دکتر پور جم مراجعه کنید. در این کلینیک ابتدا شما توسط بهترین پزشکان متخصص مشاوره شده و بهترین روش های درمانی بسته به شرایط شما برای لاغری به شما عزیزان پیشنهاد میشود و در صورت رضایت شما کار درمان با بروزترین روش های لاغری با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها زیر نظر بهترین پزشکان متخصص انجام میشود و تا حصول نتیجه نهایی موفقیت آمیز لاغری در کنار شما عزیزان میباشیم و بهترین مشاوره های ممکن را به شما میدهیم.

بهترین-کلینیک-زیبایی-و-لاغری-در-رودهن-دکتر-پورجم
بهترین-کلینیک-زیبایی-و-لاغری-در-رودهن-دکتر-پورجم

روش های مختلف جراحی لاغری در حومه

اگر شما راه های زیادی را برایلاغری امتحان کرده اید، اگر مراقب رژیم غذایتان میباشید و ورزش منظم را هم در برنامه منظم زندگیتان دارید ولی هنوز تا وزن ایده ال خیلی فاصله دارید میتوانید برای انجام خدمات مشاوره ای لاغری به کلینیک لاغری دکتر پور جم مراجعه کنید. در کلینیک لاغری دکتر پورجم ابتدا توسط متخصصین باتجربه مرکز ما مشاوره میشوید و با توجه به شرایط بدنی شما روش های مختلفی برای لاغری به شما پیشنهاد میشود. روش های درمان لاغری در کلینیک ما به دو دسته روش های درمانی تهاجمی و غیرتهاجمی تقسیم بندی میشود. در روش های تهاجمی و یا جراحی، پزشکان متخصص ما با توجه به شرایط بدنی و وضعیت کلی جسمانی شما بهترین روش های جراحی لاغری را برای شما انتخاب کرده و با بالاترین کیفیت و ایمن ترین روش ها، زمینه کاهش وزن شما را عملی میکنند.

 

درمان های جدید طب سوزنی برای لاغری در حومه

یکی از قابل اعتمادترین مراکز طب سوزنی برای لاغری، کلینیک لاغری دکتر پور جم میباشد که با وجود بهترین متخصصین طب سوزنی ارائه کننده با کیفیت ترین این خدمات به شما عزیزان میباشد. در روش طب سوزنی در کلینیک لاغری دکتر پور جم توسط بهترین متخصصین مربوطه انجام کارهای طب سوزنی به صورت وارد کردن سوزن های خاص به نواحی مخصوصی از بدن که مسئولیت کاهش اشتها و یا افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن را به عهده دارند انجام میشود و بدین طریق باعث لاغری میشوند. فقط باید توجه داشته باشید که به علت حساسیت بالای این کار به هر مرکزی مراجعه نکرده و این خدمات لاغری را بوسیله طب سوزنی از مراکز قابل اعتماد و با تجربه بخواهید.

 

بهترین کیفیت بوتاکس در رودهن

همانطور که همه ما میدانیم بوتاکس یکی از بهترین تکنیک های پوستی برای کاهش چین و چروک در نواحی مختلف صورت مانند پیشانی و اطراف چشم و خط لبخند و اخم میباشد که اگر زیر نظر بهترین متخصصین انجام شود حداقل تا چندین ماه پوستی بدون چین و چروک خواهید داشت. فقط به این نکته مهم کاملا توجه داشته باشید که اگر این تزریق توسط افراد غیر متخصص و یا مواد بی کیفیت انجام شود اثرات بد و جبران ناپذیری در صورت شما خواهد داشت. متخصصین کلینیک لاغری دکتر پورجم با استفاده از بهترین کیفیت مواد بوتاکس و تجربه بالای کاری باعث گرفتن بهترین نتایج ممکن بوتاکس در صورت شما میشوند. بهترین خدمات پوستی را از بهترین مراکز بخواهید، مرکز کلینیک لاغری دکتر پورجم یکی از بهترین مراکز با سابقه در انجام موفقیت آمیز بوتاکس میباشد که رضایت مراجعین و وجود مشتری های دائمی ما که برای تمدید بوتاکس دائما به کلینیک ما مراجعه میکنند، نشان از کیفیت بالای کارهای کلینیک لاغری دکتر پورجم میباشد.

 

هایفو در رودهن

هایفو تراپی یکی از جدیدترین تکنولوژی های پیشرفته در زیبایی پوست و لاغری میباشد. در این روش از پیشرفته ترین دستگاه های بروز برای کارهای زیبایی و ترمیمی استفاده میشود. روش کار در دستگاه هایفو بر اساس تابش نور فراصوت به ناحیه درمانی مورد نظر میباشد که بسته به اینکه نور به چه عمقی تابیده میشود کاربردهای مختلفی از جمله کاهش چین و چروک و افزایش سفتی پوست دارد. یکی از کاربردهای بسیار مهم دستگاه هایفو برای کاربردهای لاغری موضعی میباشد. این لاغری های موضعی در نواحی پهلو و شکم و ران و بازو در مراجعین مختلف جواب های عالی داده است.

 

روش اثرگذاری دستگاه هایفو در لاغری

در دستگاه هایفو امواج نور با طول موج های خاص به ناحیه مورد نظر تابیده میشود و این نور باعث افزایش حرارت در ناحیه مورد نظر شده و این افزایش حرارت باعث تخریب بافت های چرب شده و این بافت های چربی منهدم شده در طول زمان حداقل یک ماه از طریق کبد متابولیزه شده و از طریق ادار و مدفوع دفع میشوند .

بهترین-کلینیک-زیبایی-و-لاغری-در-رودهن
بهترین-کلینیک-زیبایی-و-لاغری-در-رودهن

مزیت های روش هایفو برای لاغری

  • هایفو روشی غیر تهاجمی بوده و بدون هیچ جراحی انجام میشود
  • کمترین درد و سوزش در حین کار با دستگاه هایفو احساس میکنید
  • بعد از روش هایفو، بخیه و جای زخمی باقی نمی ماند
  • با کمترین دوره نقاهت میتوانید به زندگی عادی برگردید
  • بیشترین جواب دهی را در افراد مختلف دارد
  • در اکثر بخش های بدن که محل تجمع چربی میباشد قابل استفاده میباشد
  • بیشترین ماندگاری را در مقایسه با سایر روش های درمان لاغری دارد.

 

خدمات برتر کلینیک لاغری دکتر پور جم

  • داشتن بیشترین و بهترین پزشک های متخصص و فوق تخصص پوست
  • انجام کارهای پوستی و زیبایی شما در بهترین کیفیت
  • استفاده از بهترین مواد بهداشتی و درمانی
  • بیشترین رضایت مراجعین
  • کیفیت بالای خدمات و همچنین تعرفه های مناسب
  • مجهزترین کلینیک لاغری در منطقه
  • استفاده از بروزترین روش های موثر برای درمان های بیماری های پوستی و لاغری شما
  • انجام بوتاکس با بهترین کیفیت و بیشترین رضایت مراجعین
  • انجام خدمات هایفو تراپی با بالاترین درصد جواب دهی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • انجام بهترین تکنیک های طب سوزنی
  • انجام کلیه روش های جراحی های لاغری

راه های ارتباط با کلینیک لاغری دکتر پورجم

مدیریت: جناب آقای دکتر امیرؽرزاد پورجم

تماس:

09122060401

09916713700

02176505903

آدرس: تهران ، رودهن ، بلوار امام خمینی ، ساختمان ایران زمین ، طبقه اول ، واحد 3

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک لاغری دکتر پورجم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *