اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کلینیک فیزیوتراپی سنائی در جنوب تهران

کلینیک فیزیوتراپی سنائی با 14 سال سابقه فعالیت در منطقه نازی اباد، منطقه 6 تهران و کادری مجرب و تجهیزات مدرن در خدمت مراجعین محترم میباشد. فیزیوتراپی سنایی مجهزترین و بهترین فیزیوتراپی در نازی اباد و جنوب تهران میباشد که انوع متنوع دستگاه های مجهز فیزیوتراپی را به همراه بهترین تیم پزشکی و اجرایی برای بهترین خدمت رسانی به شما عزیزان گرد هم اورده است.

مدیریت کلینیک فیزیوتراپی سنائی

خانم ندا بیات مدیریت فیزیوتراپی سنایی در نازی اباد تهران میباشند. خانم ندا بیات با سابقه 14 ساله در حوزه فیزیوتراپی مدیریت یکی از مجهزترین فیزیوتراپی ها را در منطقه نازی اباد تهران را به عهده دارند. خانم ندا بیات با گلچین کردن انواع متنوعی از خدمات فیزیوترای و بهترین تیم پزشکی اماده خدمات رسانی به شما عزیزان با بالاترین کیفیت میباشد.

خدمات ارائه شده در کلینک سنائی

در ادامه مطلب به خدمات ارائه شده در مرکز کلینیک سنائی اشاره میکنیم. خانم دکتر بیات در مصاحبه با ما لطف فرمودند و مختصری در مورد هر کدام از خدمات اارئه شده در کلینک سنائی توضحیاتی را ارائه کردند که در ادامه مطلب به انها اشاره میکنیم.

فیزیوتراپی

گاهی ممکن است بر اثر اسیب هایی، عملکرد صحیح اندام ها و بافت ها ی بدن دچار اختلال شده و این اختلال میتواند همراه با درد باشد. با مراجعه به کلینینک فیزوتراپی و مشورت با دکتر بهترین روش ممکن برای بهبود و برگشت عملکرد ان اندام و بافت خاص را انتخاب کرده.

دکتر های متخصص و با تجربه

بهترین کلینیک فیزوتراپی باید اولا از بهترین دکترهای متخصص و باتجربه و همچنین پیشرفته ترین دستگاه های لازم برخوردار باشد که با شرکت مداوم بیمار در جلسات فیزیوتراپی به بهترین نتیجه ممکن رسید. کلینیک فیزیوتراپی سنائی با گلچین کردن بهترین کادر پزشکی با تجربه و صبور و داشتن پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی اماده ارائه رسانی بهترین خدمات فیزولوژی به شما عزیزان میباشد

فیزیوتراپی سنایی مجهز به دستگاههای پیشرفته الکتروتراپی

برای درمان برخی بیمارهای شما پزشک معالج ممکن است درمان الکتروتراپی را برای شما تجویز کند. در فیزیوتراپی سنایی با بهترین دستگاه های الکتروتراپی میزان خاصی از جریان الکتریکی که میزان این جریان بسته به میزان نیاز بیمار و به تشخیص دکتر فیزوتراپی تعیین میشود. در این روش این جریان های الکتریکی با الکترودهای خاصی در مدت زمان خاصی به بدن بیمار منتقل شده که باعث بهبود عملکرد ان اندام میشود. جریان الکتریکی باعث افزایش جریان خون و افزایش بهبود میشود .

مگنت درمانی

هر یک از اندام های بدن خود یک میدان مغناطیسی دارد ، اگر عملکرد اندامی در بدن دچار نقص شود با ایجاد میدان مغناطیسی با دستگاه های خاص با روش مگنت در اطراف ان اندام باعث بهبود عملکرد ان اندام شد. در مگنت درمانی بدون استفاده از جراحی و قرص های شیمیایی میتوان با ایجاد یک میدان مغناطیسی باعث افزایش گردش خون و افزایش اکسیژن در ان اندام شده و به بهبود عملکرد ان اندام کمک کرد.

میزان پالس های این میدان مغناطیسی و زمان ان بسته به نیاز هر بیمار متفاوت میباشد. از این روش میتوان برای بهبود دردهای زانو و کمر و دردهای عضلانی و ارتروز استفاده کرد. فیزیوتراپی سنایی با بهترین تیم پزشکی و پیشرفته ترین دستگاه های مربوطه ارائه دهنده بهترین خدمات مگنت درمانی به شما عزیزان میباشد.

لیزر کم توان و پرتوان

از تکنولوژی جدید لیزر میتوان برای کاربردهای درمانی در فیزیولوژی استفاده کرد . فیزیوتراپی سنایی با داشتن بروزترین دستگاه های لیزر و کارشناسان متخصص در استفاده از این تکنولوژی جدید، ارائه دهنده بهترین خدمات لیزر برای درمان دردهای عضلانی و اسکلتی شما عزیزان میباشد. در این مرکز دو نوع لیزر کم توان و پرتوان برای خدمت رسانی به شما عزیزان موجود میباشد. لیزر کم توان با عمق کمتر برای درمان دردهای سطحی و لیزر پرتوان برای درمان دردهای عمیق تا عمق بیشتری از پوست با قدرت بیشتری اثر کرده و اثردهی زودتر و بیشتری دارد. انتخاب نوع این لیزر و شدت ان بسته به نیاز بیمار و نظر کارشناسان متخصص ما میباشد.

تکار

در روش تکار توسط دستگاه های مخصوص فیزویولوژی ، حرارت معینی به اندام های خاص داده میشود که در فیزیوتراپی سنایی توسط بهترین دستگاه ها تکنیک تکار برای بهبود دردهای عضلانی و اسکلتی شما عزیزان توسط بهترین متخصصین انجام میشود . در این روش حرارت داده شده به اندام های بدن باعث افزایش سوخت رسانی و اکسیژن و مواد غذایی به سمت ان عضو و بهبود هر چه سریعتر روند درمان میشود. بهترین کیفیت روش تکار را از فیزیوتراپی سنایی بخواهید.

شاک ویو

در فیزیوتراپی سنایی توسط دستگاه شاک ویو و یا شوک ویو توسط امواج صوتی، فشار مکانیکی به اندام های اسیب دیده داده میشود که این فشار مکانیکی باعث بهبود روند درمان و سرعت بهبود میشود از این روش در درمان دردهای عضلانی و اسیب های ورزشی استفاده میشود. یکی از پرکارردترین روشهای درمان خار پاشنه نیز با تکنیک شاک ویو میباشد. در فیزیوتراپی سنایی بهترین دستگاه های شاک ویو و بهترین متخصصین اموزش دیده با تجربه برای انجام خدمات رسانی شاک ویو در خدمت شما عزیزان میباشد.

کامپرشن تراپی

کامپرشن تراپی یعنی ایجاد فشار مصنوعی در روی اندام های اسیب دیده. مثلا اگر بعلت تحرک کم بیمار به هر علتی مانند بیماری و جراحی و کهولت سن، اندام دچار درد و کارکرد همراه با نقص شود با ایجاد این فشار مصنوعی میتوان باعث افزایش گردن خون به ان
ناحیه و تسریع روند درمان شد. برای ایجاد فشار مصنوعی در روش کامپرشن تراپی از بالشتک های خاصی استفاده میشود که هوا بداخل ان فرستاده شده و باعث ایجاد حالت مانند ماساژ در اندام میشود.

بهترین دستگاه ها و قیمت مناسب خدمات

در فیزیوتراپی سنایی بهترین دستگاه های کامپرشن و بهترین انواع جوراب های ان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها موجود میباشد و کارشناسان با تجربه فیزیوتراپی سنایی ارائه دهنده بهترین خدمات کامپرشن تراپی برای شما عزیزان میباشند. در فیزیوتراپی سنایی با دریافت بهترین خدمات کامپرشن تراپی هر چه سریعتر بهبود پیدا کرده و به زندگی عادی حرکتی خودتان برمیگردید.

مشکلات ستون فقرات

دیسکوپاتی

دیسکوپاتی به کلیه مشکلات ستون فقرات در ناحیه کمر و گردن اشاره دارد که باعث درد و نقصان حرکت طبیعی اندام ها میشود. روشهای فیزیولوژی به کمک درمان این دردهای ستون فقرات اماده اند که باعث برگشت بیماران به زندگی عادی حرکتی بدون کمک دیگران میشود. به علت کهولت سن و یا وارد کردن فشار زیاد به ستون فقرات ممکن است درد و مشکلات ستون فقرات و پارگی دیسک کمر پیش بیاید.

این مشکلات بیشتر در ناحیه گردن و ستون فقرات پیش می اید. شکل طبیعی ستون فقرات داشتن مایع اب مانند در ستون فقرات است که بر اثر کهولت سن و دیگر مشکلات از نرمی و ابکی بودن این ناحیه کم شده و باعث احساس درد و عدم توانایی حرکت طبیعی میشود.

انواع روش های درمان مشکلات ستون فقرات

برای رفع مشکلات ستون فقرات میتوان از روشهای درمانی با قرص های کاهنده درد و انواع متنوع امپول و روشهای فیزوتراپی مختلف و در نهایت از روش های جراحی استفاده کرد. روش های فیزیولوژیک مختلف درمانی برای کاهش و بهبود این دردهای ستون فقرات توسط بهترین کارشناسان فیزوتراپی سنائی با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان انجام میشود.

تجربه ی کاری

تیم های کارشناسی ما بعلت تجربه چهارده ساله فعالیت در این زمینه ارائه دهنده بهترین خدمات برای رفع مشکلات ستون فقرات شما در کوتاهترین زمان ممکن میباشد. در ادامه مطلب به تعدادی از روشهای مورد استفاده برای کاهش دردهای ستون فقرات در فیزولوژی سنائی میپردازیم .

دستگاه کشش کمر و گردن

یکی از دستگاه های موجود در کلینیک سنائی دستگاه کشش کمر و گردن میباشد که از پیشرفته ترین دستگاه های موجود در بازار بوده و بهترین تیم کارشناسی ما اماده ارائه بهترین خدمات مورد نظر به شما عزیان میباشند. نحوه کارکرد این دستگاه بدین طریق است که با کشش کمر و گردن با احتیاط های خاص و توسط نیروهای ماهر و با تجربه، باعث برگشت مهره ها به حالت عادی و کارکرد عالی انها میشود.

طب سوزنی و درمان با سوزن خشک در نازی اباد

طب سوزنی نیز یکی از متداول ترین روشهای درمانی ستون فقرات در کلینیک سنائی میباشد که توسط نیروهای با تجربه با بالاترین دقت و کیفیت برای شما عزیزان انجام میشود. در این روش سوزن های مخصوص تا عمق خاصی از بدن وارد شده و با تحریک بدن باعث بهبود عملکرد طبیعی بدن و تسریع درمان میشوند. بهترین خدمات درمان با سوزن خشک را از کلینیک سنائی بخواهید.

خدمات ارائه شده در مرکز کلینیک سنائی

انجام فیزیوتراپی برای بیماری های :

  • بیماریهای اورتوپدی
  • و روماتولوژی
  • اسیبهای ورزشی
  • سکته مغزی
  • تعویض مفاصل زانو و لگن
  • شکستگیها
  • اسیب اعصاب محیطی
  • ارتروز مفاصل
  • فیزیوتراپی مجهز به cpm شانه و زانو

کلینیک سنائی با دارا بودن بهترین کادر پزشکی و متخصص و تجهیز کلینیک با مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه های مربوطه
فیزولوژی اماده ارائه بهترین خدمات تکنیکی در درمان بیماری های ارتوپدی و روماتولوژی و انواع اسیبهای بعد از ورزش و
درمان و بهبود انواع شکستگیها و درمان نقص عضو و لمسی بعد سکته های مغزی و درمان اسیب های به زانو و لگن و ارتروز
مفاصل و شانه میباشد.

درمان آسیب های وارد شده به اعصاب محیطی

درمان اسیب های مربوط به اعصاب محیطی نیز با بالاترین کیفیت در کلینک سنائی قابل درمان میباشد. در درمان بیماری های بالا انتخاب دستگاه و روش مورد استفاه برای بهترین جواب دهی به نوع بیمار و میزان اسیب وارده بستگی دارد. کارشناسان متخصص کلینک سنائی پس از صحبت با بیمار و مشاهده اسیب وارده بهترین روش را برای بهترین جواب دهی انتخاب کرده و با پیشرفته ترین دستگاه ها و با دقت خاصی روند درمان را تا بهبودی کامل ادامه میدهند. بهترین خدمات فیزولوژی را از کلینیک سنائی بخواهید.

مراکز طرف قرارداد

کلینیک فیزیوتراپی سنائی برای راحتی شما عزیزان و کاهش هزینه های درمان و راحتی شما عزیزان با کلیه مراکز درمانی زیر طرف قرارداد بوده و براحتی و با کمترین هزینه ها میتوانید از خدمات کلینیک سنائی استفاده کنید طرف قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی- شهرداری- خدمات درمانی- نیروهای مسلح- ارتش- اتیه سازان حافظ-و کلیه بیمه های تکمیلی اکثر بانک ها مانند بانک سپه- صادرات-ملت- ملی- تجارت و کشاورزی و صندوق بازنشستگی شرکت نفت – دی- دانا- البرز-اسیا- معلم-پارسیان-تجارت نو- ملت- نوین-کوثر-و sos – سایر بیمه های تکمیلی در نازی اباد

آدرس و اطلاعات تماس با فیزیوتراپی سنائی

شماره تماس:
02155325809
02155046865
02155046847
منطقه شهرداری:
منطقه 16
آدرس:
نازی آباد ، خیابان مدائن ، نبش کوچه رنجبر ، پاساژ یوسف ، طبقه 3 ، واحد 38
اینستاگرام:
instagram.com/Sanaie_physiotherapy
وبسایت مطب
sanaipt.ir
ساعت کار از ساعت 9 صبح تا 9 شب

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک فیزیوتراپی سنائی در نازی آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *