اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر

کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی می باشد که در غرب تهران واقع شده است. در این کلینیک با بهترین و با تجربه ترین دندانپزشکان برای ارائه خدمات دندانپزشکی به شما همکاری می شود.

در این کلینیک انواع خدمات دندانپزشکی مانند ترمیم، عصب کشی تخصصی دندان، درمان رسشه دندان، کشیدن و جراحی دندان، ایمپلنت دندان، اورتودنسی دندان، لمینت دندان، کامپوزیت دندان، بلیچینگ دندان، پروتز دندان، اصلاح خط لبخند، جراحی فک و صورت و سایر خدمات دندانپزشکی ارائه می گردد.

همچنین بهتر است بدانید که تمام اصول بهداشتی در این کلینیک رعایت می شود و همه تجهیزات دندانپزشکی به طور مداوم ضد عفونی می گردد.

نکته قابل ذکر این است که در این کلینیک تمام خدمات دندانپزشکی برای کودکان نیز مهیا شده است و شما می توانید بدون هیچ نگرانی سلامت دندان های کودکان خود را به کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر بسپارید.

اگر در غرب تهران زندگی می کنید و به دنبال یک کلینیک دندانپزشکی خوب و حرفه ای می گردید، ما به شما کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر را به شما معرفی می کنیم. برای انتخاب یک دندانپزشک خوب باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه این مطلب برخی از این ویژگی ها را برای شما بر می شماریم.

ویژگی های دندانپزشک خوب

  • از جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند
  • با کیفیت ترین خدمات توسط دندانپزشک ارائه می گردد
  • از با کیفیت ترین مواد برای درمان دندان ها استفاده می کند
  • دارای سابقه و تجربه بالایی می باشد
  • دقت و وسواس زیادی در انجام خدمات دندانپزشکی دارد
  • برای بیماران ارزش قائل است و بسیار وقت شناس است
  • با انصاف است و تعهد کاری بالایی دارد
  • با بیمار و دستیاران خود خوش برخورد می باشد
  • برای درک بهتر مشکل بیمار شنونده خیلی خوبی می باشد
  • محل درمان باید موقعیت مکانی مناسبی داشته باشد و دسترسی به آن جا برای شما آسان باشد
  • به بیماران خود احترام می گذارد
  • با دقت و حوصله زیاد مشاوره های لازم را به بیمار می دهد
  • رعایت اصول بهداشتی برایش بسیار اهمیت دارد
  • تمام بیمارانش رضایتمندی کامل را دارند

اهمیت درمان به موقع دندان

اگر دندان های فردی دچار مشکل شود باید سریعا اقدام به درمان و رفع مشکل کند وباید برای این کار از بهترین دندانپزشکان کمک بخواهد. زیرا اگر فورا اقدام به درمان نکند ممکن است مشکلات ایجاد شده بیشتر بشود و آن زمان درمان سخت تری پیش رو خواهد داشت.

سلامت دندان ها و سلامت بدن رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. زیرا بر اساس نظرات بسیاری از پزشکان و متخصصان، پوسیدگی و عفونت لثه و دندان ها تاثیر مستقیم و بسیار مخربی بر سلامت دستگاه گوارش و اعضای قلبی و عروقی بدن دارد.

به همین سبب بسیار ضروری می باشد که همگامی که مشکلی برای دندان های شما پیش آمد سریعا به یک دندانپزشک خوب مراجعه کنید و با درمان دندان خود از بروز بیماری های دیگر پیش گیری کنید.

اگر مشکلی برای دندان هایتان پیش آمد می توانید با مراجع به کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر زیر نظر برترین دندانپزشکان با بهترین تجهیزات و تکنولوژی و اصولی ترین روش ها مورد درمان قرار گیرید. با مراجعه هر چه سریع تر می توانید جلوی عفونت و خرابی بیشتر دندان های خود را بگیرید.

خدمات دندانپزشکی کودکان در کلینیک مبین

تمام خدمات دندانپزشکی کودکان در کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر به بهترین نحو انجام می شود. این خدمات در روز دوشنبه هر هفته توسط یک پزشک متخصص دندانپزشکی کودکان که عضو هیئت علمی دانشگاه می باشد انجام می گردد.

همچنین در این کلینیک برای انتخاب بهتر و تصمیم گیری درست در انتخاب یک دندانپزشک خوب برای کودکانتان، خدمات ویزیت و مشاوره رایگان برای شما ارائه می گردد.

انتخاب یک دندانپزشکی مناسب برای کودکان بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا باید کلینیک دندانپزشکی انتخاب کرد که علاوه بر اینکه مجهز به تمام تجهیزات دندانپزشکی کودکان است، دارای فضایی متناسب با روحیه کودکان نیز می باشد.

باید دارای محیطی باشد که برای کودکان بسیار جذاب می باشد و موجب آرامش او می گردد. همچنین باید دندانپزشک کودکان توانایی لازم برای ارتباط با کودکان را داشته باشد.

مراقبت و درمان دندان های شیری کودکان شما بسیار حائز اهمیت می باشد. با مراقبت و توجه به سلامت دهان و دندان کودکان، در بزرگسالی دندان های سالمی خواهند داشت. به همین دلیل والدین نگرانی های زیادی برای درمان و انتخاب یک دندانپزشکی خوب و مناسب را دارند.

مرکز تخصصی ایمپلنت تهرانسر

کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر یکی از بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت تهرانسر می باشد. ایمپلنت یک جایگزین مناسب برای دندان هایی می باشد که به هر دلیلی از بین رفته اند. دندان های شما ممکن است به دلایل بیماری، پوسیدگی زیاد، تصادفات، شکستگی، تنظیمات خطاگیری فک و صورت، تئوراپی های رادیوتراپی و سایر عوامل دیگر از دست رفته باشد.

ایمپلنت به دلیل ظاهر زیبا و طبیعی که دارد مورد استقبال بسیاری از بیماران قرار گرفته است. این روش به دلیل استحکام و پایداری بالا توانسته بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته طبیعی شما باشد.

همان طور که گفته شد ایمپلنت کارایی دندان طبیعی را دارد و علاوه بر افزودن بر زیبایی شما سبب سهولت در جویدن غذا ها می گردد.

ایمپلنت به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارد که باید به آن ها توجه داشته باشید.

سایر خدمات کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر

حال می خواهیم سایر خدمات کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر را به شما بگوییم. تمام خدمات دندانپزشکی در این کلینیک توسط حرفه ترین و با تجربه ترین دندانپزشکان با استفاده از پیشرفته ترین و جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی انجام می گردد.

در این کلینیک انواع خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت تخصصی، ارتودنسی دندان، عصب کشی دندان، ترمیم دندان، لمینت، کامپوزیت تخصصی دندان، بلیچینگ، پروتز دندان، جراحی فک و صورت و سایر خدمات به بیماران ارائه می گردد.

همچنین در این کلینیک تمام خدمات دندانپزشکی کودکان توسط متخصص انجام می گردد و نیز تمام تجهیزات لازم برای خدمات دندانپزشکی کودکان در کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر فراهم می باشد.

 

راه های ارتباط با کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر

مدیریت: جناب آقای دکتر خلقانی

روز های کاری:
شنبه تا پنج شنبه ساعت 9:00 الی 20:00

آدرس صفحه اینستاگرام: MOBINDENTAL

تماس:
02144500001
02144500057

آدرس:
تهران، تهرانسر، بلوار اصلی، بین دهم(واحدی) و دوازدهم، پلاک 163، طبقه اول

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک دندانپزشکی مبین تهرانسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *