اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

درباره کلینیک دلا زعفرانیه

کلینیک دلا زعفرانیه  درخشان در زمینه خدمات پزشکی و زیبایی، یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین مراکز در منطقه شمال تهران محسوب می‌شود.مجموعه دلا به عنوان یکی از نقاط برجسته در زمینه زیبایی و درمان‌ های پوستی شناخته می‌شود. این مرکز متناسب با نیاز هر فردی به رویکردها و درمان های شخصی و حرفه ‌ای می‌پردازد.
پزشکان متخصص و مجرب این کلینیک با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و دانش علمی روز دنیا، به هر بخش از جراحی زیبایی و درمان‌های پوستی با حساسیت و تجربه نهادینه می‌پردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کلینیک دلا، محیط دلنشین و دلپذیر آن است. اینجا نه تنها به بهبودی ظاهر شما پرداخته می‌شود بلکه از راحتی و آرامش شما نیز پیروی می‌شود. از لحظه ورود به کلینیک، تا لحظه ترخیص، تیم پزشکی با شما در ارتباط است و هرگونه سوال یا نگرانی شما را با دقت و صداقت برطرف می‌کند.

کلینیک دلا به دنبال ارتقاء رضایتمندی و اعتماد شماست. این مجموعه همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات با کیفیت و نتایج برجسته، شما را در مسیر بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس همراهی کنند. اینجا، هر تصمیمی به عنوان یک تغییر مثبت در زندگی شما در نظر گرفته می‌شود.

بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه پزشکی با کیفیت و حرفه‌ای در زمینه زیبایی و درمان‌های پوستی هستید، کلینیک دلا گزینه‌ای ایده‌آل است. اینجا نه تنها یک مرکز درمانی است، بلکه یک جامعه از افراد متخصص و مهربان که در کنار شما به دنبال بهبودی و زیبایی شما هستند.

 

مرکز تخصصی فصد خون در زعفرانیه تهران 

با لذت! الان شما در قلب مرکز تخصصی فصد خون در زعفرانیه قرار دارید، جایی که علم و سنت به دلیل بهره‌وری بالا و تکنیک‌های مدرن به یکدیگر پیوند خورده‌اند.

کلینیک دلا زعفرانیه  با گرایش به هنرهای درمانی سنتی، به ارائه خدمات فصد خون با رویکردی مدرن و متناسب با نیازهای امروزی می‌پردازد. اینجا، اصالت سنت با دانش پزشکی معاصر در دست یکدیگر جا گذاشته تا تجربه‌ای منحصر به فرد ایجاد شود.

در مرکز ما، متخصصان با تکنولوژی‌های پیشرفته و دانش علمی برتر، فصد را بر اساس نیازهای هر فرد و نوع بیماری مشخص تنظیم می‌کنند. با اطمینان از کیفیت درمان و رعایت استانداردهای بهداشتی، اینجا به عنوان یک مرکز پیشتاز در زمینه فصد شناخته می‌شود.

از زیبایی و تجربه دلنشین فضا تا به‌روزترین روش‌های علمی، مرکز تخصصی فصد در زعفرانیه یک مقصد جذاب و به روز در عالم بهداشت و درمان است.

تماس با مرکز فصد خون زعفرانیه:

09194698142

 

فصد خون در زعفرانیه

 درخشش بهداشتی با بهترین دکتر فصد در زعفرانیه! 

آیا به دنبال یک تجربه فصدی منحصر به فرد و با کیفیت در قلب زعفرانیه هستید؟ با ما همراه شوید و از خدمات بی‌نظیر بهداشتی با بهترین دکتر فصد بهره‌مند شوید.

درخشانترین تخصص:
دکتر ما با سابقه بیش از دهه‌ها در زمینه فصد، بهترین تخصص و تجربه را در اختیار دارد. تضمین شده که بهبود سلامتی شما در دستان متخصصان حرفه‌ای و با تجربه است.

تجهیزات پیشرفته:
مرکز ما از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های روز استفاده می‌کند تا هر عملیات فصدی به بهترین شکل ممکن انجام شود. امنیت و راحتی شما در اولویت ماست.

فضای دلنشین:
با وجود فضای آرام و دلنشین، تجربه‌ای آرامبخش و لذت‌بخش را در هر جلسه فصد تجربه خواهید کرد. محیطی که آرامش و بهبود را در کنار هم تجربه کنید.

پیشرو در سلامت:
ما در پیشبرد سلامت شما قدم بر می‌داریم و با تلفیق هنر درمانی سنتی و دانش علمی، بهترین نتایج را برای شما فراهم می‌سازیم.

اگر به دنبال بهترین فرصت برای بهبود و زیبایی باشید، با دکتر ما در زعفرانیه همراه شوید. هم‌اکنون تماس بگیرید و این سفر به سوی بهبود را شروع کنید!

 

خدمات  کلینیک دلا

  • بادکش:
    بادکش ابزاری است که برای اندازه‌گیری فشار خون استفاده می‌شود. این ابزار با انتقال هوا به دستگاه، فشار خون را نمایش می‌دهد. کلینیک دلا از این روش درمانی با توجه به نیاز هر شخض استفاده کرده و بهترین نتایج را ارائه میدهد
  • حجامت:
    حجامت یک تکنیک درمانی سنتی است که با استفاده از خون‌کشی محدود، برخی مشکلات سلامتی را بهبود می‌بخشد. این روش درمانی در مجموعه دلا با رعایت تمامی نکات بهداشتی انجام میپذیرد.
  • لیزر موهای زائد:
    لیزر موهای زائد یک روش زیبایی است که با استفاده از اشعه لیزر، موهای زائد را به‌طور دائمی از بین می‌برد که در کلینیک دلا با استفاده از به روز ترین دستگاه ها انجام میپذیرد.
  • زالو درمانی و سم‌زدایی کبد (تضمینی) با دستگاه همراه ماساژ:
    زالو درمانی یک روش سنتی است که با استفاده از زالوها، خون را به‌طور متناوب از بدن خارج می‌کند. مجموعه دلا این روش درمانی را برای افرادی که نیاز به آن دارند، تضمین خواهد کرد.
  • پی آر پی PRP:
    پی آر پی یک روش درمانی است که از پلاسمای خون بیمار خود به‌عنوان منبع غنی از پلاکت‌ها برای بهبود بافت‌های آسیب‌دیده استفاده می‌کند. مجموعه دلا این عمل را برای بیماران خود با بالاترین دقت انجام میدهد.
  • مزوتراپی:
    مزوتراپی یک روش درمانی است که با تزریق مواد مغذی و مفید به لایه‌های میانی پوست، جوانی و سلامت پوست را افزایش می‌دهد. ما در مجموعه دلا تضمین خواهیم کرد که برای این روش از بهترین مواد موجود استفاده خواهیم کرد.
  • هر فیلر ( اورتوکین ):
    اورتوکین روشی جدید میباشد که با گرفتن خون از مراجعه کننده پلاسما خون را در زانو بیمار توسط پزشک متخصص تزریق میکنند که باعث از بین رفتن درد زانو میشود. در کلینیک دلا کافیست تا انتظارات خود را واضحا بیان کنید و نتیجه آن را به دقیق ترین حالت ممکن مشاهده کنید.
  • تزریقات :
    خدمات حرفه‌ای در زمینه تزریقات و وصل سرم با بهره‌گیری از تخصص و تجربه‌های مدیریت
  • کشیدن بخیه و فصد خون:
    اجرای مهارت‌های جراحی شامل کشیدن بخیه و فصد خون با دقت و مراعات استانداردهای بهداشتی

خانم مهدیه دهپایه کارشناس ارشد میکروبیولوژی

مدیریت کلینیک دلا زعفرانیه توسط خانم مهدیه دهپایه کارشناس ارشد میکروبیولوژی از دانشکده علوم پزشکی تهران زرگنده انجام می گردد. خانم دهپایه با بهره‌گیری از تحصیلات و تجربیات خود، به دنبال ارتقاء سطح دانش و مهارت در زمینه میکروبیولوژی و خدمات بهداشتی
می باشد همچنین، کلینیک دلا به مدیریت ایشون در راستای ارائه خدمات حرفه‌ای و متناسب با نیازهای مراجعان، به بهبود وضعیت سلامت جامعه کمک می کند.

ما در کلینیک دلا زعفرانیه به رهبری خانم مهدیه دهپایه، با تلفیق تخصص علمی و تجربیات عملی، به ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت و اعتماد پرداخته و به سلامتی مراجعان اهمیت می‌دهیم.

 

ساعات کاری مطب 9 الی 22

ساعات کاری فصد خون ،حجامت و بادکش  12 الی 19

راه های ارتباط با کلینیک دلا زعفرانیه

سرکار خانم مهدیه ده پایه (کارشناس ارشد میکروبیولوژی- اورتوکین-درمان تضمینی یکساله زانو درد)

(جهت هماهنگی حتما تماس بفرمایید)

شماره تماس

09194698142

09926474435

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک دلا زعفرانیه مرکز تخصصی فصد خون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *