اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کلینیک دامپزشکی نیک تهرانپارس

کلینیک دامپزشکی نیک تهرانپارس با جمعی از بهترین دامپزشکان متخصص بهترین خدمات نگه داری از حیوانات را به شما عزیزان ارائه خواهد کرد. سعی ما بر این بوده است که در تمامی زمینه های تشخیصی، درمانی، جراحی و عقیم سازی و اصلاح و شستشو بهترین خدمات را به حیوان شما ارائه کنیم تا رضایت صد درصدی شما عزیزان را جلب نماییم.

دیدن حیوان های شما در مراجعات مکرر نشان از کیفیت بالای خدمات ارائه شده و رضایت شما عزیزان می باشد. ما از سلامتی و شادی حیوان شما به وجد می آییم که توانسته ایم بهترین ها را برای حیوان شما فراهم بیاوریم و به وظیفه انسانی و پزشکی خود به بهترین شیوه عمل کرده ایم.

 

کلینیک تخصصی دامپزشکی نیک

همیشه بهترین ها را انتخاب می کنید؟ بین خدمات یک پت شاپ متوسط با کلینیک تخصصی دامپزشکی نیز مسلما انتخاب شما کلینیک مجهز می باشد. علاقه مند هستید که بهترین کلینیک مجهز در تهرانپارس را به شما معرفی نماییم. مطمئن هستیم تنها پس از یک بار مراجعه مشتری همیشگی آن ها خواهید شد و پت شما به پرسنل و پزشکان با محبت این مجموعه انس خواهد گرفت.

کلینیک دامپزشکی نیک تهرانپارس بدون شک بهترین در تهران می باشد. تمامی خدمات دامپزشکی با بهترین سطح کیفی در این مجموعه ارائه می شود. به دنبال بهترین دندانپزشکی برای جرم گیری دندان های سگ خود هستید؟ پزشکان این کلینیک با دقت و رعایت کامل تمامی شرایط بهداشتی لازم کارهای دندان پزشکی حیوان شما را انجام می دهند.

 

دامپزشکی شرق تهران

آیا می دانید شعار کلینیک دامپزشکی نیک چیست؟ مهربانی با حیوانات کار و حرفه ما است. با دیدن چهره خوشحال و بدن سالم حیوان شما ذوق می کنیم. در این کلینیک جمعی از حیوان دوستان واقعی کنار یکدیگر جمع شده اند تا زندگی بهتری را برای حیوان های شما بسازند. تیم کلینیک نیک به دیده عشق به این کار نگاه می کنند و نه فقط به عنوان یک حرفه و کار و گرفتن دستمزد. مسلما اگر در مقام مقایسه بین این کلینیک و سایر کلینیک های شرق تهران برآیید تنها انتخاباتان تیم عاشق و متخصص کلینیک نیک خواهد بود.

 

مرکز عقیم سازی ایران

کلینیک دامپزشکی نیک تهرانپارس با تیمی مجرب و بهره گیری از مجهزترین دستگاه ها و اتاق عمل کارهای عقیم سازی سگ و گربه شما را انجام می دهد. کیفیت بالای انجام عقیم سازی این کلینیک را در زمره بهترین کلینیک های عقیم سازی ایران قرار داده است. اجرای فرایند عقیم سازی با استفاده از جدیدترین متدها و روش های به روز دنیا و بدون کمترین ایجاد درد و نارحتی حیوان انجام می شود. در کلینیک دامپزشکی نیک تهرانپارس در بهترین شرایط استاندارد پزشکی و بهداشتی و بیهوشی کامل این عمل جراحی برای سگ و گربه شما انجام می شود.

مرکز عقیم سازی تهران

پس از بررسی های متعددی بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفته اید و می خواهید سگ خانگی خود را عقیم کنید. با علم به این موضوع که عقیم سازی باعث افزایش طول عمر سگ شما می شود و در طول این مدت زندگی کیفیت زندگی بهتری خواهد داشت، به دنبال بهترین کیلینک دامپزشکی برای عقیم سازی هستید؟ دامپزشکان با تجربه و ماهر کلینیک نیک تهرانپارس بدون کمترین درد و نارحتی برای حیوان، عمل جراحی عقیم سازی را انجام می دهند.

بهترین کلینیک را برای این کار انتخاب کرده اید. پزشکان این مجموعه تمامی راهکارهای قبل و بعد عمل جراحی را به شما آموزش می دهند تا به بهترین شیوه مدیریت این روزها را پشت سر بگذرانید و به عالی ترین شکل ممکن همراه و یاور حیوان دلبندتان باشید.

 

جراحی حیوانات

حیوان شما نیاز به جراحی پیدا کرده است؟ کمی نگران و مضطرب هستید؟ نمی دانید کدام کلینیک پزشکان مجرب تری دارد و با پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه ها کارهای جراحی حیوان شما را انجام میدهد؟ تجربه کاری پزشکان این کلینیک نشان می دهد که بارها و بارها عمل های جراحی بافت های نرم و سخت حیوانات سگ، گربه، آبزی ها و خزنده گان مختلف را با موفقیت انجام داده اند. پزشکان کلینیک نیک با علم پزشکی بالا و تسلط تجربی کافی عمل های جراحی بخش های گوارشی، روده و چشم حیوان شما را قبول می نمایند.

 

مرکز جراحی ارتوپدی تهران

حیوانات خانگی به علت بازیگوشی زیاد ممکن است دچار در رفتگی و یا شکستگی عضلات دست و پا بشوند. سگ شیطون شما از روی بلندی و ارتفاعی پریده است و کمی لنگ می زند، دقیقا نمیدانید کدام عضله و به چه میزان دچار آسیب شده است؟ در اولین فرصت حیوان تان را به کلینیک دامپزشکی نیک ببرید، پزشکان این کلینیک با مجهزترین دستگاه های پیشرفته رادیولوژی دقیق ترین تصویربرداری را انجام می دهند تا بهترین شیوه های درمانی را برای حیوان شما تجویز نمایند. در صورت شدید بودن ضربه و شکست استخوان، جراحان این کلینیک عمل های جراحی را به سرعت برای بهبود وضعیت سلامتی حیوان انجام می دهند.

 

اولین مرکز تخصصی دامپزشکی شرق تهران

در منطقه شرق تهران پت شاپ های مجهزی وجود داشتند ولی همیشه جای یک کلینیک تخصصی در این منطقه خالی بود. با رصد و بررسی این منطقه متوجه نیاز مردم این منطقه شدیم و بهترین خدمات را در یک کلینیک دامپزشکی ارائه کردیم. از خدمات تشخیصی با مجهزترین آزمایشگاه ها گرفته تا بهترین و مجهزترین اتاق عمل های پیشرفته. بهترین خدمات اصلاح و شستشو را برای پت های عزیز شما توسط بهترین و مجرب ترین نیروها انجام می دهیم. در هر زمینه ای که برای نگه داری بهتر حیوان خانگی تان که نیاز به کمک و مشاوره داشته باشید با بهترین خدمات در کنار شما هستیم.

 

مرکز شبانه روزی دامپزشکی شرق

بسیاری از کلینیک های دامپزشکی فقط در ساعات اداری خدمات دامپزشکی را ارائه می نمایند. در شرق تهران وجود یک کلینیک مجهز و شبانه روزی شدیدا احساس می شد. مدیریت کلینیک دامپزشکی نیک برای دسترسی شبانه روزی مردم این منطقه به یک کلینیک دامپزشکی عالی این مرکز تخصصی را احداث نمودند. روز به روز نیز بر خدمات این مجموعه اضافه نمودند تا در تمامی زمینه های که برای نگه داری عالی از حیوان خانگی خود نیاز به کمک داشته باشید در کنار و همراه شما باشیم. تمامی خدمات تشخیصی، درمانی و جراحی به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

 

بیمارستان دامپزشکی شرق تهران

  • اورژانس حیوانات
  • مرکز واکسیناسیون حیوانات
  • مرکز دندانپزشکی حیوانات

بیمارستان دامپزشکی نیک در تمامی زمینه های اورژانسی مورد نیاز حیوانات، واکسیناسیون و خدمات دندانپزشکی بهترین را برای حیوانات شما انجام خواهد داد. پای حیوان شما آسیب دیده و نیاز به خدمات اورژانسی برای بهبود وضعیت حیاتی حیوانتات دارید؟ با مراجعه به بخش اورژانس این کلینیک بهترین خدمات پزشکی توسط بهترین پزشکان متخصص برای تمامی حیوانات انجام می شود.

تمامی واکسن های واجب و دوره ای تمامی حیوانات در کلینیک نیک انجام می شود. تمامی این واکسن ها  را از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی میگیریم و مورد تایید مراجع ذی صلاح می باشند. چکاپ های سالیانه دندان های حیوان خود را جدی گرفته و همیشه به طور دائمی این کار را انجام می دهید؟  آفرین با پرداخت کمترین هزینه های ممکن مشکلات دندانی حیوان شما انجام می شود.

 

بهترین دامپزشکان شرق

  • صدور گواهی سلامت
  • کارهای خروج از کشور حیوانات
  • ترنسفر حیوانات به خارج ایران

به سلامتی برای تفریح قصد سفر به یکی از کشورهای اروپایی را دارید؟ حتما در جریان هستید که برای اینکه حیوان خود را همراه خود ببرید نیاز به صدور گواهی سلامت دارید. پزشکان متخصص ما تمامی کارهای قانونی مربوط به کارهای خروج از کشور حیوان شما را با دقت و نهایت سرعت انجام میدهند.

بهترین مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی را به شما آموزش می دهیم تا بدون کوچکترین مشکلی تمامی کارهای خود را با سرعت به انجام برسانید. با انتخاب کلینیک نیک دیگر هیچ کار سخت و نشدنی جلوی راه شما نخواهد بود. دقت جواب آزمایش های این کلینیک به قدری بالا می باشد که مورد تایید تمامی مراجع ذی صلاح بین المللی می باشد.

 

مرکز تخصصی دامپزشکی تهرانپارس

  • مرکز درمان پاروا ویروس
  • مرکز تخصصی درمان دیستمپر

پاروا ویروس یکی از خطرناک ترین بیماری های سگ می باشد. در صورت احتمال بیماری حتی ممکن جان حیوان نیز به خطر بیفتد. این بیماری خیلی مسری می باشد و مدت زمان طولانی می تواند روی ظروف و محیط زنده باقی بماند. برای اینکه حیوان شما به این بیماری مبتلا نشود به نظر شما چاره کار چیست؟ پزشکان کلینیک نیک با تزریق واکسیناسیون های ترکیبی به مقدار زیادی حیوان شما در مقابل این بیماری واکسینه می نمایند. از آنجا که درمان این بیماری کاری سخت می باشد، حتما اقدامات پیشگیرانه مانند واکسن را انجام بدهید. در صورت ابتلای حیوان تان به این بیماری، با انواع روش های درمانی و تزریق آنتی بیوتیک های مختلف سلامتی کامل حیوان بازمیگردد.

بیماری دیستمپر یکی از شایع ترین و خطرناک ترین بیماری های ویروسی مشترک بین سگ و گربه می باشد. از آن جا که برای این بیماری درمان قطعی وجود ندارد. با تزریق انواع آنتی بیوتیک ها می توان سیستم دفاعی حیوان را برای مقابله با این  ویروس قوی تر نمود. این بیماری واکسن دارد و برای مقابله با اثرات شدید این ویروس در سیستم عصبی،حیوان باید حتما واکسن بزند. بهترین و اثربخش ترین واکسن های این بیماری را در کلینیک نیک تهرانپارس پیدا خواهید نمود. در این کلینیک تمامی واکسن های مقابله با بیماری های خطرناک حیوانات از بهترین برندهای معتبر انجام می شود.

 

مرکز درمانی حیوانات بی سرپرست

در قسمت دیگری از متن اشاره کرده بودیم که کار نگه داری و مراقبت از حیوانات را با عشق و علاقه انجام می دهیم. تنها به دید شغل و دستمزد این کار را قبول نکرده ایم. در همین راستا و عمل به وظیفه انسانی مان درمان و نگه داری از حیوانات بی سرپرست را به عالی ترین شکل ممکن انجام می دهیم. اگر حیوانی را در حالت جسمی نامساعد و نیازمند به کمک دیدید، حتما به کلینیک نیک بیاورید. همکاران ما بهترین خدمات پزشکی و درمانی را به صورت رایگان برای آن ها انجام خواهند داد.

 

آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق تهران

کلینیک دامپزشکی نیک از مجهزترین دستگاه های آزمایشگاهی استفاده می نماید تا تمامی تست های بیوشیمیایی، هماتولوژی و مولکولی حیوان شما را با نهایت دقت انجام بدهد. پرسنل با تجربه و متخصص این آزمایشگاه ها از جدیدترین متدها و روش ها برای انجام دقیق تر و سریع تر تست های لازم آزمایشگاهی استفاده می نمایند.

با تشخیص دقیق بیمارها و کمبودهای تغذیه ای می توان روند بهبود را سرعت بخشید و هر چه زودتر حال خوش و سلامتی را به حیوان شما بازگرداند. پرسنل نمونه برداری تمامی تلاش خود را می کنند تا در آرام ترین و بهترین شرایط محیطی کار نمونه برداری از حیوانات را انجام بدهند تا حیوان عزیز شما کمترین درد و ناراحتی جسمی و روحی را احساس نماید.

 

مرکز اصلاح و شستشوی تخصصی حیوانات

به دنبال بهترین کلینیک تخصصی برای اصلاح و شستشوی حیوان خود می باشید؟ نمی توانید به راحتی به خدمات هر موسسه ای اعتماد کنید و حیوان خانگی خود را به آن ها بسپارید؟ در زمینه استفاده از برند مواد شوینده حساسیت خاصی دارید؟ نحوه برخورد با حیوان تان برای شما خیلی مهم است؟ دوست دارید تیمی با تجربه و متخصص کار شستشو و اصلاح حیوان شما را انجام بدهند؟  در کلینیک نیک تیمی حرفه ای و کار درست با بهترین شرایط استاندارد بهداشتی کارهای شستشو و اصلاح حیوان شما را انجام می دهند.

 

خدمات اصلاحی و شستشوی کلینیک نیک تهرانپارس

  • اولین مرکز اصلاح حیوانات بدون بیهوشی
  • اصلاح تخصصی پامرانین
  • اصلاح تخصصی سگ

 

پت شاپ شرق

اگر کلیه پت شاپ های شرق تهران را بررسی نمایید، مطمعنا سر آخر به این نتیجه خواهید رسید که کلینیک دامپزشکی نیک تهرانپارس بهترین انتخاب برای شما و عالی ترین مجموعه برای حیوان خانگی شما می باشد. با تجربه ترین و متخصصین ترین دامپزشکان حرفه ای در این پت شاپ در کنار یکدیگر هستند تا حیوان شما شادتر و سالم تر باشد. اگر به تازگی حیوان خانگی خریده اید و اطلاعات کمی درباره بهترین شرایط نگه داری از آن می دانید، مشاورین و پزشکان ما در کنار شما هستند تا بهترین کیفیت زندگی را برای حیوان تان فراهم بیاورید، چه از لحاظ تغذیه ای و بهداشتی و سلامتی

 

راه های ارتباط با کلینیک دامپزشکی نیک تهرانپارس

مدیریت: سرکار خانم دکتر فاطمه مصباحی

تماس:

02177071010
09128189374

آدرس:
تهران، فرجام غربی، جنب پل فرجام، جنب بانک پارسیان، پلاک 214، طبقه دوم، واحد

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک دامپزشکی نیک تهرانپارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *