اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان در سعادت آباد

کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان در سعادت آباد بهترین خدمات را به حیوانات خانگی و پت های شما عزیزان ارائه میکند. اگر علاقه مند هستید که پت شما تحت بهترین شرایط جسمی نگه داری شود از خدمات عالی کلینیک دامپزشکی دکتر پور شعبان استفاده کنید. در این کلینیک از مجهزترین دستگاه ها و با تجربه ترین دامپزشکان با تجربه برای ارائه بهترین خدمات دامپزشکی به پت های شما عزیزان استفاده میشود.

کلینیک-دامپزشکی-دکتر-پورشعبان-در-سعادت-آباد
کلینیک-دامپزشکی-دکتر-پورشعبان-در-سعادت-آباد

تیم حرفه ای در کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان

آیا دوست دارید در منطقه سعادت آباد بهترین کلینیک دامپزشکی را بشناسید و بهترین خدمات را از آنها دریافت کنید؟ کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان در سعادت آباد با درصد بالای رضایت مشتریان بهترین کلینیک دامپزشکی سعادت آباد میباشد. تلاش تیم کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان در سعادت آباد برای ارائه بهترین خدمات دامپزشکی به حیوانات عزیز شما میباشد. تمامی خدمات اصلاح و شستشوی حرفه ای پت های شما در حین بازی و شادی انجام میشود.

هر آنچه که از جدیدترین خدمات دامپزشکی مد نظر شما باشد از جمله کاشت میکروچیپ در کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها برای شما عزیزان انجام میشود.

 

مجهزترین پت شاپ در کلینیک دکتر پورشعبان

کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان در سعادت آباد برای راحتی شما عزیزان کلیه تجهیزات پزشکی لازم برای کارهای تشخیصی و درمانی پت های شما را در بالاترین کیفیت و بیشترین تعداد فراهم آورده است. کلیه دستگاه ها و امکانات لازم برای انجام تست های تشخیصی آزمایش خون و امکانات لازم برای انواع جراحی های حیوانات و اتاق عمل های پیشرفته با تمامی امکانات لازم بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میکند. مجهزترین دستگاه های رادیولوژی و سونوگرافی و بهترین خدمات مربوطه را از کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان در سعادت آباد دریافت میکنید.

مجهزترین-پت-شاپ-در-کلینیک-دکتر-پورشعبان
مجهزترین-پت-شاپ-در-کلینیک-دکتر-پورشعبان

خدمات کلینیک دامپزشکی دکتر پور شعبان

در ادامه مطلب قصد داریم کلیه خدماتی که در کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان به شما عزیزان ارائه میشود را به طور خلاصه و مفید معرفی کنیم. بهترین انواع غذاهای مورد نیاز حیوانات را با متنوع ترین سرگرمی های حیوانات خود را با مناسب ترین قیمت ها از ما بخواهید. کلیه نیازهای داروئی و درمانی پت های خود را با کیفیت بالا از تیم دامپزشکی دکتر پورشعبان دریافت میکنید.

خدمات-کلینیک-دامپزشکی-دکتر-پور-شعبان
خدمات-کلینیک-دامپزشکی-دکتر-پور-شعبان

 لوازم مورد نیاز پت در پت شاپ دکتر پورشعبان

  • انواع مواد غذایی خشک و کنسروی و پودری
  • غذاهای تشویقی
  • لباس های شیک و زیبا
  • انواع قلاده های تزئینی
  • انواع اسباب بازی
  • ظروف غذای با رنگ بندی های زیبا
  • خاک گربه
  • اسپری ضد کک و کنه
 لوازم-مورد-نیاز-پت-در-پت-شاپ-دکتر-پورشعبان
لوازم-مورد-نیاز-پت-در-پت-شاپ-دکتر-پورشعبان

اصلاح و شستشو انواع پت

اگر به دنبال بهترین کلینیک دامپزشکی میباشد که با دقت کارهای اصلاح و شستشوی حیوان های خانگی شما را انجام بدهد، بهترین مرکز پیشنهادی کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان میباشد. در این کلینیک شستشوی بدن و مو حیوانات شما با بهترین شامپوهای تخصصی انجام میشود. خدمات کوتاه کردن ناخن ها و کوتاه کردن موهای بدن پت با قیچی و دستگاه های موزن و شستشوی دهان حیوان با دهان شویه های مخصوص انجام میشود.

اصلاح-و-شستشو-انواع-پت
اصلاح-و-شستشو-انواع-پت

هر چند وقت یکبار گربه ها نیاز به حمام دارند؟

گربه ها به علت عادت به لیس زدن بدنشان نسبت به سگ ها به حمام کمتری نیاز دارند و بهتر است ماهی یک بار شستشوی گربه ها را انجام بدهیم. بعضی مواقع به علت نیاز به شستشوی بدن حیوان با شامپوهای مخصوص درمانی بهتر است شستشو در فواصل زمانی کمتر انجام شود. بعضی گربه های کم تحرک که علاقه کمتری به لیس زدن خود دارند لازم است بیشتر شسته شوند تا سلامت آنها در خطر نباشد.

 

آزمایش

بعضی مواقع برای تشخیص دقیق تر بیماری، دامپزشک دستور انجام تست های آزمایشی تسخیصی را برای پت شما لازم میداند. با انجام این چکاپ های دوره ای متوجه دقیق بیماری و مشکل پت شده و دکتر دامپزشک با بهترین درمان های دارویی و جراحی به سرعت مشکل حیوان شما را حل کرده و حیوان شما در سلامتی کامل به زندگی خود ادامه میدهد.

 

واکسیناسیون در دامپزشکی دکتر پورشعبان

انجام کلیه واکسیناسیون های لازم برای رشد طبیعی و سلامتی پت شما در دوره های زمانی معین در کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان برای انواع حیوان های خانگی شما انجام میشود. این کلینیک با کیفیت ترین واکسن های مورد نیاز را از سازمان دامپزشکی تهیه نموده و طبق دوره های معین تزریق مینمایند. مانند نوزاد انسان که با انجام واکسیناسیون های لازم سیستم ایمنی قوی در مقابل بیماری ها و شرایط نامساعد محیطی پیدا میکند در مورد بچه های حیوانات نیز این امر صادق میباشد.

واکسیناسیون-در-دامپزشکی-دکتر-پورشعبان
واکسیناسیون-در-دامپزشکی-دکتر-پورشعبان

کاشت میکروچیپ توسط دکتر پورشعبان

یکی از روش های قدیمی برای شناسایی حیوانات خانگی استفاده از قلاده های مخصوص و یا تتو مشخصات روی پوست حیوان میباشد که در دو روش یاد شده امکان پاک شدن و از بین رفتن مشخصات میباشد. یکی از روش های معمول در دنیا برای شناسایی حیوانات خانگی و ثبت مشخصات آنها استفاده از روش کاشت میکرو چیپ ها میباشد.

کاشت-میکروچیپ-توسط-دکتر-پورشعبان
کاشت-میکروچیپ-توسط-دکتر-پورشعبان

روش تزریق میکروچیپ در حیوانات خانگی

در کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان در سعادت آباد از مراجع ذی صلاح مرتبط، میکروچیپ های استاندارد با شماره های تایید شده تهیه میشود.  دامپزشکان با تجربه با استفاده از سوزن های مخصوصی این میکروچیپ ها را به زیر پوست حیوان با کمترین میزان درد منتقل میکنند و توسط امواج رادیویی آنها را فعال میکنند.

این میکروچیپ ها در قالب های شیشه ای در بدن حیوان تزریق میشوند و پس از قرار گرفتن زیر پوست حیوان توسط بافت های همبند حیوان پوشش داده میشوند و خطری برای سلامتی سیستم ایمنی حیوان ندارند.

 

چرا باید برای سگ و گربه خود از کاشت میکروچیپ استفاده کنیم

در حیوان های با کاشت میکروچیپ روند شناسایی صاحب حیوان به راحتی بیشتری انجام میشود. با دستگاه های اسکنر خاص امواج رادیویی بدون هیچ ضرری به حیوان تابیده میشود و بازتاب این امواج رادویی از بدن حیوان عدد میکروچیپ و اطلاعات تماس صاحب حیوان روی دستگاه اسکنر مشخص میکند.

 

جرم گیری دندان

در کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان در سعادت آباد باتجربه و متخصص ترین دامپزشک ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته مانند امواج الکتروسونیک کار جرم گیری دندان های پت های شما را با کیفیت و سرعت بالا انجام میدهند. رعایت بهداشت دهان و دندان در حیوانات خانگی باعث حفظ سلامتی بیشتر حیوان میشود.

 

جراحی انواع پت در کلینیک دکتر پورشعبان

در کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان، بهترین و متخصص ترین جراح های دامپزشک با تجهیزات پیشرفته بهترین خدمات جراحی را برای پت های شما انجام میدهند. کلیه جراحی های شکستگی های استخوانی و سنگ مثانه و جراحی های دهانی و جراحی های بافت نرم و سخت حیوان با استفاده از پیشرفته ترین اتاق عمل های پیشرفته انجام میشود. کلیه دستگاه های مانیتورینگ و بیهوشی و ونتیلاتور و میکروسکوپ و ساکشن ها در پیشرفته ترین و بروز ترین مدلهای مورد نیاز در کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان موجود میباشد.

جراحی-انواع-پت-در-کلینیک-دکتر-پورشعبان
جراحی-انواع-پت-در-کلینیک-دکتر-پورشعبان

تماس با کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان

مدیریت :دکتر میثم پور شعبان

تماس :

09126964936

02122066800

آدرس:

تهران ،سعادت آباد ،بلوار کوهستان ،خیابان احسان ،خیابان باهنر ، پلاک 7

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک دامپزشکی دکتر پورشعبان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *