اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین اقدسیه

کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین اقدیسه با کادری مجرب و مجهزترین امکانات پزشکی، ورزشی بهترین خدمات فیزیوتراپی را به مراجعین عزیز ارائه میکند. فیزیوتراپ های متخصص این کلینیک بهترین خدمات درمانی را برای مراجعین عزیز انجام می دهند و در کمترین زمان شاهد بهترین نتایج عملی در مشکلات اسکلتی و عضلانی خود خواهید بود.

این کلینیک در حوزه های تخصصی آب درمانی، تمرین درمانی، درمان دستی، تناسب اندام، ماساژ درمانی و سوزن خشک بهترین خدمات را برای بیماران خود انجام می دهد. با انتخاب این مجموعه عالی فیزیوتراپی دیگر نگران دردهای اسکلتی و عضلانی خود نخواهید بود، تیم متخصص ما بهترین تکنیک ها و روش های درمانی و تمرینی را برای کاهش دردها به شما عزیزان پیشنهاد خواهند داد.

برای کاهش هزینه های درمانی شما عزیزان، با بسیاری از بیمه های تمکیلی قرارداد داشته و بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت ها برای بیماران خود انجام می دهیم.

 

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در اقدسیه 

با انتخاب فیزیوتراپی رادین، بهترین خدمات درمانی را به شما ارائه خواهیم کرد. تلاش تیم متخصص این مجموعه ریشه یابی علت درد های عضلانی بیماران و پیشنهاد بهترین راهکارهای مفید برای درمان هر چه سریع تر آنها می باشد. در کنار تخصص پزشکان این مجموعه، بهترین امکانات ورزشی و تمرینی در فضایی شاد و آرام برای شما عزیزان فراهم می باشد.

هر آنچه که برای راحتی بیماران و درمان بهتر آنها مورد نیاز است در اختیار آنها قرار داده می شود. کلیه درمان ها و تمرین های لازم در بهترین شرایط محیطی از لحاظ رعایت شرایط بهداشتی انجام می شود، سلامتی جسمی و روحی بیماران در درجه اول اولویت از لحاظ کادر فیزیوتراپی رادین قرا دارد.

رادین بهترین انتخاب برای سلامت جسمی و روانی شما عزیزان میباشد، تیم درمانی این مجموعه در کنار تمرین های جسمی بهترین مشاوره های تخصصی را برای افزایش امید و اعتماد به درمان به شما ارائه خواهند کرد. بیماران بسیاری با حادترین مشکلات استخوانی و دردهای مزمن به ما مراجعه کرده اند و در زمانی کوتاه با بهترین شرایط جسمی از تیم حرفه ای ما خداحافظی کرده اند.

معرفی تیزر کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین

نکات مهم در انتخاب بهترین کلینیک فیزیوتراپی

  • نظم در نوبت دهی
  • اخلاق و صبوری کادر مجموعه
  • تخصص بالا
  • مجهز بودن مرکز به تمامی دستگاه های مورد نیاز
  • قرارداد با بیمه های تکمیلی
  • تشخیص دقیق مشکل و میزان آسیب
  • انتخاب بهترین روش های درمانی بسته به میزان آسیب دیدگی بافت و اندام

 

کامل ترین و بزرگترین مجموعه فیزیوتراپی در اقدسیه

آرامش بیماران در درجه اول اولویت تیم فیزیوتراپی رادین قرار دارد، به همین منظور در بزرگترین فضای ممکن بهترین خدمات تخصصی را ارائه می کنیم. بخش های جداگانه ای را برا ی هر بخش درمانی در نظر گرفته ایم تا با آرامش و راحتی بیشتر مراحل درمانی خود را پیگیری نمایید. در اتاق انتظار بزرگ و راحت این مجموعه فیزیوتراپی میتوانید تا اتمام زمان درمانی همراهان خود با آرامش منتظر باشید.

در این مجموعه درمانی هر امکاناتی برای پیشبرد بهتر سلامتی تان مورد نیاز باشد در بهترین مدل موجود می باشد. از مجهزترین دستگاه های لیزر پرتوان، شاک ویو، تکار تراپی، کامپرشن تراپی، کشش گردن و کمر، دستگاه CPM، مغناطیس درمانی در پیشرفته ترین مدل ها برای بهبود مراحل درمانی بیماران خود استفاده می کنیم. از لحاظ تیم حرفه ای پزشکی و امکانات درمانی و ورزشی بهترین مجموعه فیزیوتراپی را انتخاب کرده اید.

کمتر مجموعه فیزیوتراپی استخر های مجهزی برای آب درمانی بیماران خود دارد، در کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین اقدیسه متخصصین حرفه ای بهترین تمرین های آب درمانی را در استخرهای بزرگ این مجموعه به شما آموزش خواهند داد. با تکنیک های سوزن خشک و الکتروآکوپانکچر به بهبود سریع تر دردهای اسکلتی شما کمک فراوانی خواهیم کرد. هر خدمات فیزیوتراپی که برای بهبود وضعیت شما مورد نیاز باشد در بهترین کیفیت ارائه خواهیم کرد، امکان ندارد برای درمان شما به دستگاه خاص فیزیوتراپی نیاز باشد و در مجموعه ما آن دستگاه موجود نباشد.

 

خدمات کلی کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین اقدیسه

  • لیزر پرتوان
  • شاک ویو تراپی
  • تکار تراپی
  • کامپرشن تراپی
  • مگنت تراپی
  • الکتروآکوپانچر

 

فواید تکارتراپی

تکارتراپی ابتدا برای درمان مشکلات ورزشی مورد استفاده قرار گرفت، به علت جواب دهی بالا و موثر در درمان سایر مشکلات عضلانی و اسکلتی مورد استفاده قرار گرفت. یکی از مزیت های عالی این روش درمانی غیر تهاجمی، سرعت قابل توجه در روند درمان میباشد.  همکاران کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین اقدیسه بسته به میزان آسیب اندام تعداد جلسات لازم را تعیین میکنند تا بهترین نتیجه ممکن را از جلسات درمانی خود داشته باشید.

در این روش با استفاده از امواج الکترومغناطیسی میزان اکسیژن و مواد غذایی را به محل مورد آسیب افزایش داده و با افزایش متابولیسم سلولی در محل مورد نظر باعث کاهش التهاب و ورم و تورم در آن ناحیه خواهیم شد. تمامی بیماران این کلینیک که با این دستگاه کار کرده اند از نتایج عالی آن در کوتاه مدت رضایت کامل داشته اند.

 

بیماری های قابل درمان با تکنیک های فیزیوتراپی

  • اصلاح حرکات
  • درمان دردهای مزمن عضلانی
  • درمان عضلانی ورزش کاران
  • دوره های تمرین برای بازگشت به ورزش در ورزشکاران آسیب دیده
  • درمان اختلالت مربوط به اعصاب
  • بیماران روماتیسمی
  • توانایی حرکتی در کودکان
  • تقویت استخوان ها بعد از شکستگی ها و درر فتگی ها
  • مشکلات ستون فقرات
  • آرتروز
  • بیماران سکته های مغزی و قلبی
  • فلج های عضلانی صورت

 

مراکز آب درمانی در شمال تهران

پزشک معالج شما برای درمان بهتر و سریع تر شما، جلسات آب درمانی را تجویز کرده است؟ به دنبال بهترین مراکز آب درمانی در شمال تهران و محدوده اقدسیه می باشید؟ کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین اقدیسه با بهترین و مجهزترین دستگاه ها و ابزارهای لازم زمینه تمرین های عالی را برای شما در آب فراهم کرده است. از لحاظ رعایت بهداشت و تمیزی آب نیز خیالتان راحت و آسوده باشد که بهترین مجموعه آب درمانی را انتخاب کرده اید. از تمامی روش های مفید تصفیه با ازن، تصفیه شنی، کلر و اشعه یووی برای تصفیه بهداشتی آب استفاده می کنیم.

گاها حرکات کششی و تمرین های لازم برای کاهش خشکی مفاصل برای بیمار همراه با درد می باشد، برای کاهش این درد می توانید این تمرین ها را در آب انجام بدهید. در مرکز رادین بهترین شرایط محیطی برای انجام تمرین های لازم شما در تمیزترین استخر های آب فراهم می باشد. در تمامی لحظات تمرین بهترین متخصصین فیزیوتراپی در کنار شما هستند تا تمرین ها را به صورت دقیق و صحیح انجام بدهید.

 

آب درمانی در تهران

برای اینکه آب درمانی بیشترین اثر ممکن را در بهبود علائم بیماری عضلانی شما داشته باشد، حتما باید زیر نظر بهترین متخصصین انجام شود. انجام تمرینات در آب گرم به علت کاهش فشار وزنی فرد در آب، باعث کارایی بهتر این تمرین ها در بهبود روند درمانی می شود. وجود آب باعث افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها، بهبود گردش خون، افزایش سوخت و ساز و تسکین دردهای مزمن اسکلتی و عضلانی می شود.

با انجام چند جلسه آب درمانی در کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین اقدیسه متوجه تغییر محسوس در کاهش دردهای عضلانی و اسکلتی خود خواهید شد. تا اتمام دوره درمان روی حمایت های کادر متخصص مجموعه آب درمانی رادین حساب ویژه ای باز کنید.

آب درمانی در درمان بیماری های آرتروز، افراد با ضربه مغزی، اختلالات حرکتی، یا افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی پیشنهاد می شود. در موارد متعددی اثرات مثبت آب درمانی در درمان بیمارهای اسکلتی و خشکی عضلات گزارش شده است. در نقاهت های طولانی بعد از عمل های جراحی ، آب درمانی اثرات مثبت و مفیدی در بهبود وضعیت جسمی و روحی بیمار داشته است.

 

بهترین کلینیک درمان دیسک کمر در اقدسیه

امروزه به علت فشارهای کاری دیگر جوانان نیز درگیر مشکلات ستون فقرات و کمر شده اند. چند تا جوان در خانواده شما از مشکلات کمر رنج می برند؟ متخصصین کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین اقدیسه بهترین توصیه های تخصصی را برای درمان مشکلات ابتدایی کمری به شما ارائه می کنند. گاهی ممکن است درد در ناحیه کمر شما مشکلی ابتدایی و جزئی باشد، با توصیه های تخصصی جلوی آسیب های بیشتر به این ناحیه مهم بدن شما را می گیریم.

برای درمان درد های ستون فقرات و دیسک های کمر، بهترین درمان های ترکیبی را بسته به شرایط جسمانی بیمار پیشنهاد خواهیم داد. برای پیشرفت بهبود بیماری و کاهش علائم درد بیمار از روش های ترکشن، لیزر و مگنت استفاده می کنیم. با کمی بهبود و کاهش دردهای عضلانی و اسکلتی بیمار، جلسات تمرین درمانی را آغاز می کنیم. با همکاری شما عزیزان و انجام صحیح تمرین ها در کمتر از زمانی که فکرش را بکنید به بهترین حالت جسمانی خواهید رسید.

اگر درد و ناراحتی در کمر و ستون فقرات خود احساس می کنید و به سختی می توانید راه بروید و حتی در زمان خوابیدن نیز به سختی جابه جا می شوید، به کلینیک فیزیوتراپی رادین مراجعه کنید. بسیاری از بیماران با علائم مشابه و حادتر از شما با درمان ها و تمرین های متخصصین این  مجموعه به بهترین وضیعت جسمی دست پیدا کرده اند.

 

درمان آرتروز زانو

آرتروز به هر گونه فرسایش در مفاصل بدن گفته می شود که نوع رایج تر آن آرتروز مفاصل زانو می باشد. علت اصلی آن بی تحرکی و افزایش وزن می باشد. با انجام تمرین های عملی و استفاده از تکنیک های به روز دنیا، میزان درد و علائم اولیه آرتروز را کمتر می کنیم.

از بهترین روش های درمانی مورد استفاده در درمان بیماری آرتروز زانو می توان به تکنیک های پر کاربرد لیزر پرتوان، شاک ویو، اولترا سوند، سوزن خشک و تمرین درمانی اشاره نمود. در هر مورد بسته به وضعیت جسمانی بیمار و میزان آسیب دیدگی زانو از یکی و یا ترکیبی از این روش های موثر درمانی استفاده می شود. تخصص فیزیوتراپ های مجموعه رادین به بهتر شدن آرتروز زانوی شما تا عالی ترین درجه کمک شایانی خواهد کرد.

یکی از برتری های این مجموعه درمانی، مجهز بورن به کلیه دستگاه ها و ابزارهای پیشرفته مورد نیاز می باشد. اگر بنا به دلایل خاصی ترجیح می دهید که مراحل درمانی آرتروز را در منزل انجام بدهید، بهترین متخصصین این مجموعه تمرین های لازم را در منزل برای شما انجام خواهند داد.

 

روش های درمانی موثر در درمان ارتروز زانو

  • آب درمانی یا هیدروتراپی
  • استفاده از انواع لیز درمانی ها
  • انجام تمرین های اصلاحی
  • اولتراسوند و استفاده از امواج صوتی
  • مگنت تراپی
  • استفاده از ابزارهای کمکی فیزیوتراپی به دستور پزشک معالج مانند انواع بریس طبی

 

حرفه ای ترین فیزیوتراپیست بیرون زدگی درد گردن

در ناحیه گردن و شانه و دست های خود احساس درد غیر قابل تحملی دارید؟ بهترین متخصین فیزیوتراپیست در مجموعه رادین بهترین تکنیک های درمانی را برای شما عزیزان انجام خواهند داد. پس از این مراحل درمانی دیگر درد این ناحیه به طور کلی از بین رفته و با آسودگی کامل می توانید به زندگی عادی و طبیعی خود بازگردید. از متدهای درمانی بیرون زدگی دردهای گردنی می توان به موارد الکتریکی اشاره نمود. برای اجاسمنت و تنظیم عضلات و استخوان های گردنی از روش های اصلاح وضعیت و یا منیپولیشن استفاده می کنیم.

همکاران حرفه ای این مرکز با تخصص و تجربه بالای کاری که دارند، بهترین شیوه این تکنیک را برای شما انجام می دهند. ولی در جریان باشید که این اصلاح وضعیت تنها یک مرحله از پروسه درمانی می باشد و همه درمان نیست. باز کردن گره های عضلات گردنی با تکنیک های سوزنی و کاهش التهابات با دستگاه های الکتروشاپ از تکنیک های درمانی مفید برای درمان دردهای گردنی می باشد .

برای درمان موثرتر دردهای گردنی، با ایجاد کشش های ملایم در راستای ستون فقرات کمری و گردنی باعث کاهش دردهای بیماران می شویم. این روش یکی از موثرترین روش های درمانی غیر تهاجمی در درمان دردهای بیرون زدگی های گردنی می باشد. با کمک از تخصص و تجربه نیروهای فیزیوتراپیست، بهترین روش های درمانی را برای دردهای مزمن گردنی انجام خواهیم داد.

 

درمان پیچ خوردگی مچ پا و دست در اقدسیه تهران

برای درمان پیچ خوردگی مچ پا و دست بهترین پیشنهادهای درمانی را از  متخصصین کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین اقدیسه خواهید شنید. در ابتدای دوره درمان  برای بیماران، تمرین تقویت عضله همراه با تحریک الکتریکی را انجام می دهیم. در موارد خاص از لیزر درمانی با دستگاه های مجهز لیزر پرتوان برای ترمیم رباط ها و عضلات پا استفاده میشود. استفاده از متد و تکنیک در هر مورد بسته به میزان ضربه و آسیب به بافت توسط پزشک معالج تشخیص داده میشود. پس از کمی بهبود، تمرین های درمانی را شروع می کنیم.

در تمرین درمانی با انجام تمرین های تخصصی با کش های خاص مراحل درمان را پیگیری می نماییم. تمرین با توپ و انجام حرکات کششی با کش ها باعث تقویت عضله های مچ دست و پای شما عزیزان خواهد شد.

 

درمان کشیدگی عضله

جمعی از متخصصین در کلینیک فیزیوتراپی رادین در کنار یکدیگر هستند تا به بهترین شیوه مشکلات کشیدگی عضله شما را حل نمایند. با مشاهده اولیه بیمار و تشخیص میزان پیشرفت مشکل و بسته به شرایط جسمی، بهترین تمرین های عملی را به شما آموزش می دهیم. آسیب های عضلات می تواند باعث پارگی و یا کشیدگی عضلات و تاندون ها شود. بیشتر کشیدگی های عضلات در ساق پا، کمر، ران، بازوها و شانه ها دیده می شود.

با بررسی میزان توانایی بیمار در حرکات و دویدن میزان آسیب وارده به عضله را تشخیص می دهیم، اینکه آیا عضله فقط کشیده شده و یا پاره شده است. سپس در ادامه بهترین متدها و تکنیک های درمانی موثر را انتخاب می کنیم.

برای درمان کشیدگی های عضله از گرما درمانی و امواج الکترومغناطیسی به بافت مورد ضربه استفاده می شود. با کشش های دست و انواع روش های ماساژ درمانی به بهبود وضعیت عضله کمک خواهیم کرد. با استفاده از وسایل کمکی مانند عصا به بیماران کمک خواهیم کرد که حرکات اصلاحی و تقویتی را برای تقویت عضله مورد ضربه انجام بدهند.

متخصصین با تجربه کلینیک رادین با استفاده از روش های ترکیبی موثر درمان کشیدگی های عضلات ورزش کاران را به بهترین شیوه ها انجام می دهند. با انجام تمرین های عالی در دوره درمان، آمادگی بدنی شما را برای بازگشت به ورزش در سطح بالایی نگه می داریم تا با کمترین دوره نقاهت به راحتی به ورزش مورد خود علاقه بازگردید.

 

علائم اولیه کشیدگی عضله

  • درد در ناحیه مورد آسیب
  • تورم
  • کبودی و گرفتگی عروق خونی
  • عدم توانایی در حرکت
  • عدم انجام کارهای روزمره به تنهایی
  • ضعف عضلات در هنگام روی زمین گذاشتن

 

بهترین مجموعه فیزیوتراپی بعد از جراحی در اقدسیه

بعد از عمل های جراحی و به علت تحرک کمتر بیمار و یا بسته بودن عضو خاص، نرمی و تحرک عضله و آن بخش به مقدار زیادی کاهش پیدا می کند. برای افزایش تحرک عضله و حرکت راحت تر آن از بهترین متدها و تکنیک های به روز استفاده می کنیم. برای بازگردان روانی حرکات به مفاصل بعد از عمل های جراحی از دستگاه های مخصوصی استفاده می کنیم، تا بتوانیم مفاصل مورد نظر را در سرعت مناسب و در محدوده حرکتی دلخواه به حرکت دربیاوریم.

یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده در این زمینه، دستگاه تخصصی سی پی ام می باشد. در مجموعه کلینیک رادین از مجهزترین و به روز ترین دستگاه های سی پی ام برای ارائه بهترین خدمات تخصصی به بیماران خود استفاده می کنیم.

فیزیوتراپی بعد از جراحی برای بهبود وضعیت حرکتی بیمار بعد از هر گونه عمل جراحی انجام میشود، چه این عمل مربوط به بخش های مفصلی و استخوانی فرد باشد و چه عمل های تخصصی تر دیگر. مثلا بعد از عمل های جراحی مفاصل و دیسک کمر و سایر معضلات عضلانی بهتر است برای بهبود سریع تر عضله و گردش خون مناسب در ناحیه مورد عمل از خدمات فیزیوتراپی استفاده نمایید.

درعمل های جراحی دیگر مانند مغز و اعصاب، زنان و زایمان، مغز، سینه و ارولوژی بهتر است برای تسریع درمان از مراقبت های ویژه مراکز معتبر و خوش سابقه استفاده نمایید. مرکز رادین با بهره گیری از بهترین متخصصین حرفه ای و مجهزترین دستگاه های به روز بهترین خدمات بعد از انواع عمل های جراحی را به مراجعین خود ارائه میکند.

 

درمان فلج بلز

آسیب قابل توجه به عضلات کنترل کننده حرکات صورت باعث ایجاد مشکلات فلج بلز می شود. اگر خدای نکرده به صورت یک دفعه ای حس کردید که عضلات یک طرف صورت شما ری اکشن کمتری دارد، بر شوک اولیه بیماری غالب آمده و هر چه سریعتر مراحل درمانی خود را شروع نمایید. برای پیشرفت بیشتر در کنترل بیماری بهتر است روش های دارویی و فیزیوتراپی را به صورت هماهنگ با یکدیگر انجام بدهید.

ولی توجه داشته باشید که قدرت درمان های فیزیوتراپی در حل این مشکل خیلی قوی تر و موثر تر می باشد. کوتاهی در شروع زود هنگام درمان های تمرینی و عدم ادامه مستمر آنها می تواند به ضعف دائمی و فلج دائمی عضلات بیانجامد. بهترین متخصصین فیزیوتراپی در مجموعه رادین در کنار شما هستند تا با همکاری یکدیگر بر این مشکل و بیماری پیروز شویم. تعداد پرونده های موفق درمان این بیماری در سنین مختلف کودکی و بزرگسالان این مجموعه نشان دهنده تبحر تیم حرفه ای مجموعه رادین می باشد.

 

بهترین روش های درمانی فیزیوتراپی برای درمان فلج بلز

  • انجام ماساژ
  • تمرین های عملی
  • لیزر درمانی
  • الکتروتراپی
  • گرما دهی
  • تحریک الکتریکی با متدهای متنوع

برای اثر دهی بیشتر و بهتر تمامی این تکنیک ها، تمرین های حرکتی خود را که به شما داده ایم به صورت روزانه و مرتب انجام بدهید. در کنار همدیگر و با تلاش می توانیم بر این مشکل غلبه کرده و به وضعیت عادی خود برگردید. برای درمان به پشتکار و انرژی شما چشم امید دوخته ایم.

 

فیزیوتراپی در منزل

برای راحتی کلیه بیماران عزیز که توانایی کمتری برای حرکت دارند کلیه خدمات را توسط بهترین متخصصین در منزل برای آنها انجام خواهیم داد. از مجهزترین دستگاه های پرتابل برای خدمات رسانی به این عزیزان استفاده میشود. اگر زمان آزاد کمتری برای حضور در کلینیک دارید، بهترین خدمات تخصصی را در محل مورد نظر برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

برای پیشرفت بهبودی شما و روتین شدن برنامه زندگی تان، کلینیک رادین بهترین خدمات تخصصی در محل را با ارزان ترین تعرفه های قیمتی انجام خواهد داد. با تعیین وقت قبلی و هماهنگی لازم، در روز مورد نظر بهترین خدمات در منزل را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

 

 

خدمات برتر کلینیک رادین

  • تجربه کاری بالا در تمامی زمینه های فیزیوتراپی
  • بهترین متخصین حرفه ای
  • مجهزترین دستگاه های به روز
  • مناسب ترین قیمت های تعرفه ای
  • رضایت تمامی مراجعین از کیفیت عالی خدمات
  • بهترین مجموعه آب درمانی در اقدیسه
  • بزرگترین و شناخته شده ترین مجموعه فیزیوتراپی منطقه
  • درمان تمامی مشکلات عضله ای و استخوانی
  • دلسوزی و مسئولیت پذیری کلیه تیم درمانی

 

راه های ارتباط با کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین اقدسیه

مدیریت: جناب آقای دکتر محمد دهقانی

تماس:

09101818210

02126247611

آدرس:

تهران- اقدسیه- خیابان عزت الله انتظامی ( سپند )- انتهای خیابان آستان- بن بست ندا- پلاک 2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. mohamad pirozi

    واقعا بابت خدماتی که به ما ارائه کردین حسابی ممنونیم
    واقعا دکتر بهترین فیزیوتراپیست در اقدسیه هستند. اصلا دکتر پولکی نیستن. خیلی خیلی ازشون من راضی هستم.
    میتونم به جرات بگم که جزو بهترین دکتر هایی بودند که بنده دیدم که با چند روش بسیار ساده خیلی سریع درمان کردند و هیچ مشکلی بر جای نماند.
    همیشه راهتان سبز باشه و بابت خدمات بسیار خوبتان ازتان تشکر میکنم

    • asnafshahr

      با سلام و تشکر از نظر شما
      ما سعی کرده ایم تا در این سالیان برای شما عزیزان بهترین باشیم و همیشه تلاشمان در این طیف بوده است که کمک کنیم تا شما در کوتاه ترین زمان ممکن به بالاترین بازدهی برسید و بتوانید خیلی سریع از مشکلی که برای اعضای بدن شما پیش آمده است رها شوید.
      مرسی که مارا به عنوان درمانگر خود انتخاب کرده اید.

  2. حامد حدوند

    به نظر من بهترین مرکز فیزیوتراپی در اقدسیه هستین، خیلی کارتون خوبه.
    من اون روز در بسکتبال مسدوم شدم، فکر کردم یک هفته ای رو باید خونه بمونم، دکتر با چند حرکت و آموزش در خانه بهم یاد داد و با انجام دادن اونها الان بعد از ۳ روز حالم خیلی خوبه.
    واقعا دکتر دهقانی بسیار با تجربه و حرفه ای هستن، نکته ی دیگه ای هم که هست اصلا نمیگه حتما ۱۰ جلسه باید بیاید تا خوب بشین، هر جا میری فیزیوتراپی تا ۲۰ جلسه الکی میگن بیا ولی دکتر یک جلسه فقط بهم تمرین داد و خودمم گفتم میخوام بیام فیزیوتراپی گفتن نیازی نیست.
    از دکتر دهقانی حسابی تشکر میکنم

    • asnafshahr

      با تشکر از نظر مثبت شما
      در مرکز فیزیوتراپی رادین واقعا سعی ما سرعت بخشیدن به بهبود و خوب شدن هرچه سریعتر شما میباشد و بسیار خوشحال هستیم که تا به امروز دوستان عزیزی مثل شما نظرات پر انرژی را برای ما درج میکنند.
      امیدواریم که فیزیوتراپی رادین بهترین شما باشد و همیشه بر این امر تلاش بخصوصی خواهیم داشت.

  3. صدرا زمان

    اومدم فقط از دکتر دهقانی حسابی تشکر کنم
    ایشون یک معجزه گر هستند تا یک فیزیوتراپیست، واقعا کارشون حرف نداره. انقدر راضی هستیم که هرچی بگیم کم گفتیم. به معنای واقعی بهترین فیزیوتراپی در اقدسیه تهران هستند.
    بنده پسرم به همراه خانمم دارای دردهای الکی شده بودن در بعضی از قسمت های بدنشون، خیلی جالب بود با آب درمانی این قضیه را حل کردند و الان پس از ۴ روز خیلی حالشون خوب شده.
    واقعا بهترین دکتر فیزیوتراپیست در اقدسیه تهران هستند. خدا خیرشان بدهد

    • asnafshahr

      با تشکر از انرژی بسیار خوب و نظر خوبی که درج کردین
      ما خوشحال میشیم که دوستانی که جهت گرفتن خدمات تراپی و فیزیوتراپی پیش ما می آیند بهترین شما باشیم و تمام هدف و مقصود ما از راه اندازی مرکز فیزیوتراپی رادین اقدسیه این میباشد که تمامی عزیزانی که در این منطقه هستند و یا از هر جای دیگر تشریف می آورند هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ مکانی خیلی سریع نتیجه بگیرند.

  4. صدرا صالح

    بالاخره دکتر دهقانی را پیدا کردم،
    واقعا خیلی خوشحالم، این دکتر بی نظیره کارش.
    فوق العاده انسان و با تخصص بسیار بالا در زمینه فیزیوتراپیست.
    از نظر من جزو بهترین هستند، چند تا از دوستانم را قدیم بهشون معرفی کرده بودم که همگی به سرعت خوب خوب شدن.
    واقعا وقتی میگن بهترین لیاقتشون هستش.
    به نظر من تو اقدسیه کلینیک رادین از نظر امکانات و حضور دکتر دهقان یک ترکیب عالی هستش.
    ممنون دکتر جان

    • asnafshahr

      با سلام دوست عزیز
      این محبت شما هستش که لطف را در حق ما دارید، در زمینه فیزیوتراپی واقعا یک موضوع بسیار تخصصی هستش، از آنجایی که دکتر فیزیوتراپیست تیم های ورزشی هم بسکتبال و هم فوتبال بوده اند به خاطر تجربیات و زمان کوتاهی که باید در نظر میگرفتند تا بتوانند در فرصت کوتاه سبب بهبود بازیکنان شوند، همین امر سبب میشود تا نسبت به تجربیات و تخصص بالای دکتر در کمترین زمان ممکن که هدف این مجموعه هستش دوستان بتوانند نتیجه بسیار مثبت و خوبی را دریافت کنند.

  5. سارا

    با سلام
    واقعا نمیدونم چطوری از دکتر دهقان تشکر کنم، بنده خیلی مشکلات عدیدی در سن ۶۵ سالگی داشتم که نمیدونستم برای چی هستش، دکتر دهقان گفتن که کافی هستش که طی ۱۰ جلسه تراپی با آب، خوب خوب خواهی شد.
    بنده ۱۰ جلسه پیش ایشون رفتم، البته قبل خیلی کارها انجام دادم و پیش دکترهای زیادی رفته بودم.
    راستش بدبین شده بودم، گفتم این آخرین رو هم تست کنم.
    بعد از ۳ جلسه حضور دیدم اوضاع بدنم خیلی خیلی در حال بهبود هستش و الان دیگه هیچ مشکلی ندارم.
    واقعا دستشون درد نکنه، واقعا جزو بهترین فیزیوتراپیست ها در اقدسیه تهران هستند که همه جوره با انصاف و یک جوان پر آرامش.
    مرسی دکتر جان واقعا

    • asnafshahr

      خواهش میکنم، این لطف شما میباشد که رضایت از کار ما دارید، تنها کاری که ما انجام میدهیم سعی ما بر این است که بتوانیم برای شما عزیزان بهترین کار را انجام دهیم تا از سلامتی خود لذت کامل ببرید.
      تخصص و تمامی دوره های حرفه ای که گذرانده شده است تنها و فقط هدف ما بهبود هر چه بهتر شما دوستان گرامی میباشد.
      بازم ممنونیم که به مجموعه ما این چنین لطفی را دارید و از شما سپاسگذاریم

  6. فهمیه

    تو زمینه فیزیوتراپی با آب هم شما در مجموعه تجهیزات کامل را دارید؟
    من از یکی از دوستان شنیدم که شما فیزیوتراپی را در سطح خیلی بالا انجام میدید، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که همه امکانات را دارید و من بتونم خدمت شما برسم.
    با تشکر

    • asnafshahr

      با سلام و احترام خدمت شما بزرگوار
      بله تجهیزات مجموعه در زمینه آب درمانی و سایر کامل میباشد و جزو بزرگترین مجموعه های فیزیوتراپی در محله اقدسیه تهران در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشیم.
      بازم جهت مشاوره های تخصصی تر و حرفه ای میتوانید با مجموعه تماس حاصل نمایید تا همکاران ما مشاوره های لازمه را خدمتتون ارائه کنند.

  7. mohamad hashemi

    چقدر دکتر انسان شریف و مقتدری هستند، کارشون حرف نداره واقعا.
    انقدر خوب پادرد همسرم را تراپی کردن که الان خوب خوب شدن و به راحتی مثل گذشته میدوند و کوه میرن.
    واقعا دکتر دهقان خیلی با تجربه هستند و مجموعه رادین بهترین کلینیک فیزیوتراپی در اقدسیه به شمار میره.
    مرسی که این مجموعه را راه اندازی کردین و ممنون از وب سایت اصناف شهر که خیلی زیبا و به صورت کامل خدمات این مجموعه را برای عموم توضیح دادند تا ما آشنا شویم و مراجعه کنیم.
    مرسی از شما

  8. محمد صالحی

    مرسی واقعا از دکتر دهقانی، چقدر انسان خوب و انسان دوستی هستند.
    واقعا کارشون حرف نداره و جزو بهترین دکتران فیزیوتراپی در منطقه اقدسیه تهران هستند.
    این درمانگاه در زمینه فیزیوتراپی از نظر من جزو بهترین ها هستش و خیلی خوبه که یک استخر مجهز به آب گرم و سرد دارند که افرادی که نیاز به حمایت و فیزیوتراپی خاص دارند بسیار مجهز میباشد.
    خیلی از دوستان ما در منطقه اقدسیه از این کلینیک تعریف میکنند و مادر من هم وقتی بردم خیلی لذت برد و در حال حاضر میتونه به خوبی حرکت کنه.
    مرسی از شما

    • asnafshahr

      با تشکر از دیدگاه شما، واقعا ما فقط تلاشمان این هستش که بتوانیم در اقدسیه تهران یک کلینیک کامل و خیلی خوب باشیم تا شما عزیزان بتوانید از همه نظر بهبود پیدا کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *