اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کلینیک تخصصی دامپزشکی دکتر طبری در پارک وی

کلینیک تخصصی دامپزشکی دکتر طبری در پارک وی بهترین خدمات تخصصی و فوق تخصصی جراحی های حیوانات را با بالاترین سطح کیفی ارائه میکند. اگرحیوان خانگی شما مشکل جدی دارد حتما از خدمات تخصصی کلینیک دامپزشکی دکتر طبری استفاده کنید.

 

بهترین کلینیک دامپزشکی در پارک وی

آیا شما حیوان خانگی دارید و علاقه زیادی به نگه داری حیوانات خانگی دارید، پس بهتر است از کلیه شرایط لازم برای نگه داری حیوان خانگی خود اطلاعات کافی را داشته باشید. بهترین شرایط نگه داری و مراقبت های پزشکی لازم را از کلینیک دامپزشکی طبری دریافت میکنید. کلیه جراحی های حیوانات توسط بهترین تیم پزشکی جراحی برای حیوانات شما با بالاترین سطح خدمات رسانی انجام میشود. بهترین خدمات جراحی را از کلینیک دامپزشکی طبری دریافت میکنید.

 

متخصص جراحی حیوانات

  • متخصص داخلی جراحی حیوانات
  • بورد تخصصی جراحی

بهترین متخصصین جراحی داخلی و تخصصی را در کلینیک طبری پیدا خواهید کرد. اگر حیوان خانگی شما نیاز به عمل جراحی دارد میتوانید بهترین خدمات جراحی را از کلینیک طبری دریافت کنید. جراح های فوق تخصصی کلینیک طبری با مشورت با یکدیگر بهترین روش های درمانی – جراحی را برای پیشرفت سلامتی حیوان شما اتخاذ میکنند.

کدام-کلینیک-دامپزشکی-را-برای-جراحی-سنگ-کلیه-حیوانات-خانگی-خود-انتخاب-کنیم
کدام-کلینیک-دامپزشکی-را-برای-جراحی-سنگ-کلیه-حیوانات-خانگی-خود-انتخاب-کنیم

بورد تخصصی جراحی

  • سنگ کلیه
  • جراحی دندان
  • ارتوپدی
  • فک و دهان

 

کدام کلینیک دامپزشکی را برای جراحی سنگ کلیه حیوانات خانگی خود انتخاب کنیم

یکی از معروفترین و خوش سابقه ترین کلینیک های دامپزشکی جراحی سنگ کلیه حیوانات خانگی، کلینیک دامپزشکی طبری میباشد. در کلینیک طبری تاکنون تعداد زیادی عمل جراحی سنگ کلیه انواع حیوانات خانگی مانند سگ و گربه با موفقیت انجام شده است. مطمئن باشید بهترین خدمات جراحی سنگ کلیه را از بهترین متخصصین جراح کلینیک طبری دریافت میکنید.

 

راهکارهای موثر برای جلوگیری از سنگ کلیه حیوانات

یکی از بهترین راهکارهای موثر برای جلوگیری از سنگ کلیه حیوانات رعایت رژیم غذایی مناسب میباشد. میتوانید بهترین توصیه های رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از سنگ کلیه را از متخصصین دامپزشکی طبری دریافت کنید. یکی از مهمترین راهکارهای مناسب برای شناسایی زود هنگام مشکلات سنگ کلیه ای، توجه به علائم عفونت های اداری و یا وجود خون در ادار حیوان میباشد.

اگر مشکلات سنگ کلیه زود هنگام تشخیص داده شود متخصصین دامپزشکی طبری با بهترین تجویزهای داروئی در کمترین زمان ممکن باعث برگشت سلامتی حیوان شما میشوند. اگر مدت زمان طولانی از شروع بیماری گذشته باشد نیز بهترین جراحان متخصص و با تجربه با انجام عمل های جراحی مشکل را حل می نمایند و جای هیچ گونه مشکلی نمیباشد.

راهکارهای-موثر-برای-جلوگیری-از-سنگ-کلیه-حیوانات
راهکارهای-موثر-برای-جلوگیری-از-سنگ-کلیه-حیوانات

جراحی دهان ودندان در پارک وی

اگر میخواهید بهترین خدمات دهان و دندان را برای حیوان خانگی خود داشته باشید روی خدمات عالی کلینیک دندانپزشکی طبری حساب ویژه ای باز کنید. در کلینیک دامپزشکی طبری از مجهزترین دستگاه ها و ابزارآلات دندان پزشکی برای ارائه هر چه بهتر خدمات دندانپزشکی استفاده میشود.

بهترین کیفیت مواد اولیه دندانی برای پر کردن و جرم گیری و رفع پوسیدگی ها را از کلینیک دامپزشکی طبری بخواهید. کلیه چکاپ های لازم دهان و دندان نیز در موعدهای زمانی معین با بهترین کیفیت برای حیوانات خانگی انجام میشود، تا قبل از صدمات جدی به دندان ها، جلوی پیشروی عفونت و خرابی را بگیریم.

 

بهترین خدمات جراحی های ارتوپدی حیوانات خانگی

آیا در اثر یک بازیگوشی ساده پای سگ شما ضربه دیده است؟ نمیدانید پای حیوان شما ضربه دیده است یا شکسته است؟ اصلا نگران سلامتی سگ عزیزتان نباشید، با مراجعه به کلینیک دامپزشکی طبری بهترین متخصصین جراحی های ارتوپدی، پای سگ شما را معاینه کرده و بهترین دستورالعمل های لازم را برای استراحت و مراقبت به شما بیان میکنند. در صورت نیاز به جراحی های استخوانی، بهترین متخصصین ارتوپدی عمل جراحی رابا دقت بالا انجام میدهند و باعث برگشت سلامتی حیوان شما میشوند.

بهترین-خدمات-جراحی-های-ارتوپدی-حیوانات-خانگی
بهترین-خدمات-جراحی-های-ارتوپدی-حیوانات-خانگی

چرا دامپزشکی طبری بهترین خدمات را به حیوانات شما میدهد

 

تحصیلات آکادمیک و استادیار دانشگاه

آقای دکتر طبری با کارنامه درخشان علمی خود بهترین خدمات پزشکی را برای حیوانات شما در کلینیک طبری انجام میدهند.آقای دکتر طبری استادیار دانشگاه بوده و تجربیات خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار داد هو بهترین نیروهای متخصص را تربیت میکنند. علاوه بر تحصیلات و تخصص دانشگاهی، آقای دکتر طبری از تجربه و مهارت فراوانی در حوزه جراحی های مختلف حیوانات برخوردار بوده و بهترین خدمات پزشکی را به مراجعین خود ارائه میکنند.

 

تجربه فراوان در جراحی های تخصصی حیوانات

تیم پزشکی دامپزشکی طبری موفقیات های متعددی را در زمینه های جراحی های مختلف حیوانات در پرونده خود دارند. تیم متخصص و با تجربه دامپزشکی طبری کلیه عمل های جراحی حیوانات شما را انجام میدهند، اگر به تازگی متوجه مشکل خاصی در حیوان خود شده اید اصلا نگران نباشید، با جراحی های موفق تیم دامپزشکی طبری حیوان شما به سرعت سلامتی خود را باز می یابد.

 

تجهیزات پیشرفته و مدرن

کلینیک دامپزشکی طبری مجهزترین دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و بروز دنیا را در اختیار داشته و بهترین خدمات پزشکی را ارائه میکند. اگر در مراجعه به کلینیک های دیگر دامپزشکی با کمبود و نقص دستگاه های جراحی و اتاق عمل روبرو شده اید، بهتر است از خدمات عالی کلینیک دامپزشکی طبری استفاده کنید.

 

بهترین جراح دامپزشکی 

اگر به دنبال بهترین جراح برای حیوان خانگی تان میباشید، بهترین خدمات دامپزشکی را ازکلینیک دامپزشکی طبری دریافت میکنید. بهترین تیم جراحی داخلی و تخصصی را برای ارائه بهترین خدمات دامپزشکی به شما عزیزان گلچین کرده ایم. جراح های با تجربه کلینیک طبری سلامتی را به حیوانات خانگی شما برمیگردانند.

 

انجام واکسیناسیون موفق حیوانات در پارک وی

بهترین خدمات مربوط به واکسیناسیون حیوانات خانگی خود اعم از سگ و گربه و پرندگان خود را از کلینیک دامپزشکی دریافت کنید. ما طبق دوره های زمانی خاص و معین کارواکسیناسیون حیوانات شما را با بهترین کیفیت واکسن ها انجام میدهیم و جلوی بیماری های ویروسی و باکتریایی همه گیر حیوانات شما را میگیریم و سلامت آنها را ضمانت میکنیم.

 

عقیم سازی حیوانات در کلینیک طبری

یکی از خدمات دیگر کلینیک طبری، فرایند عقیم سازی حیوانات خانگی شما میباشد. تحت شرایط استریل و بهداشتی کار عقیم سازی توسط بهترین جراح های متخصص انجام میشود. رضایت مراجعین ما از خدمات عقیم سازی کلینیک طبری، نشانگر کیفیت بالای خدمات این مجموعه میباشد. بهترین خدمات جراحی را از متخصصین با تجربه کلینیک طبری دریافت کنید.

چرا-دامپزشکی-طبری-بهترین-خدمات-را-به-حیوانات-شما-میدهد
چرا-دامپزشکی-طبری-بهترین-خدمات-را-به-حیوانات-شما-میدهد

خدمات برتر کلینیک دامپزشکی طبری

تخصص و تجربه بالای تیم پزشکی

مجهزترین مرکز به پیشرفته ترین دستگاه های به روز

رضایت بالای مراجعین

انجام موفقیت آمیز عمل های جراحی متعدد

مناسب بودن تعرفه های پزشکی

تجربه-فراوان-در-جراحی-های-تخصصی-حیوانات
تجربه-فراوان-در-جراحی-های-تخصصی-حیوانات

تماس با کلینیک تخصصی دامپزشکی دکتر طبری در پارک وی

مدیریت: جناب آقای دکتر بابک طبری نیاک

02122047380

09121115386

آدرس:

تهران- پارک وی- ضلع جنوب شرقی- ابتدای مدرس- پلاک 7

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک تخصصی دامپزشکی دکتر طبری در پارک وی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *