اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6880
اصناف شهر
کالای برق خیری لاله زار

توضیحات آگهی

کالای برق خیری لاله زار 

کالای برق خیری لاله زار مطمئن ترین و قابل اعتمادترین فروشگاه خوش سابقه برای خرید کلیه محصولات برقی می باشد. تنوع بالا به همراه کیفیت بالا و مشاوره های رایگان این مجموعه را در تمامی منطقه لاله زار معروف کرده است. قیمت های مناسب و فروش کلیه سیم و کابل با کمترین سود منطقی مشتری های بیشمار و ثابتی را همراه فروشگاه کرده است.

کالای برق خیری به عنوان نمایندگی معتبر تهران, عرضه کننده متنوع ترین تجهیزات شبکه و مخابراتی می باشد. تمامی محصولات عرضه شده دارای نشان استاندارد و گواهینامه های معتبر می باشند، با سال ها تجربه فعالیت حرفه ای در بازار تمامی برندهای نمونه را شناخته و همان ها را برای مشتریان خود عرضه می کنیم.

 

کالای برق برادران خیری

کالای برق خیری با توجه به عرضه گسترده انواع محصولات برقی و سیم ها، توانایی همکاری با بسیاری از پروژه های انبوه سازی مسکن و واحدهای فروشگاهی سراسر کشور را دارد. در صورت درخواست می توانید کلیه سیم و کابل و سایر محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده و با بیشترین تخفیف ها از این فروشگاه خرید نمایید.

یکی از امتیازات ویژه همکاری با فروشگاه خیری، امکان عودت اضافه محصول پس از اتمام پروژه می باشد. قابل ذکر است که کلیه محصولات سفارشی به صورت رایگان در سراسر کشور ارسال می شود. بهترین راهنمایی ها و مشاوره های خرید را از همکاران با تجربه این فروشگاه دریافت خواهید کرد که بهترین محصول را بسته به نوع نیاز کاربری تان خرید نمایید.

 

 

بهترین فروشگاه کالای برق لاله زار

هر کالای برقی که مورد نیاز مشتریان عزیز باشد در تنوع بالا و بیشترین کیفیت عرضه کرده ایم. کمتر فروشگاهی در لاله زار تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه را با این حجم از تنوع موجود دارد. انواع سیم و کابل افشان، مفتولی و نایلونی را با قیمت های مناسب می توانید از این فروشگاه خرید نمایید.

به دنبال فروشگاهی قابل اعتماد برای خرید تجهیزات شبکه مورد نیاز پروژه های خود هستید، که با بهترین شرایط قیمتی و پرداختی با شما همکاری داشته باشد؟ بدون شک فروشگاه کالای برق خیری بهترین شرایط همکاری را برای شما در نظر خواهد گرفت که به صورت عمده و با قیمت های پایین تر از بازار خرید خود را انجام بدهید.

 

فروش انواع تجهیزات شبکه و کابل شبکه

در صورت همکاری با کالای برق خیری لاله زار می توانید کلیه تجهیزات شبکه و کابل شبکه مورد نیاز سازمان و اداره خود را با بالاترین کیفیت تهیه نمایید . بسیاری از شرکت های اداری ترجیح می دهند از تجهیزات شبکه برای انجام سریع تر کارهای خود استفاده نمایند. اگر به تازگی قصد دارید تجهیزات شبکه را در شرکت خود راه اندازی نمایید، بهترین راهنمایی های تخصصی را به صورت رایگان به شما ارائه می دهیم تا بهترین پکیچ را تهیه نمایید و از بیشترین کارایی لذت ببرید. بهترین کیفیت تجهیزات پسیو و اکتیو را با قیمت های مناسب عرضه کرده ایم.

 

نماینده فروش سیم و کابل آمل در لاله زار

سیم و کابل آمل یکی از بهترین تولید کننده های داخلی فعال در زمینه تولید انواع سیم و کابل می باشد. کیفیت کارهای تولیدی این کارخانه قابل رقابت با بسیاری از برندهای معتبر جهانی می باشد. تمامی محصولات سیم و کابل آمل را با بهترین قیمت ها موجود کرده ایم. اگر مشتری همیشگی کابل های فویلدار هوایی مس، زمینی مس در اندازه های مختلف هستید، به نمایندگی خیری در لاله زار مراجعه نمایید.

متنوع ترین کابل های کواکسیال آمل را در بهترین کیفیت موجود کرده ایم. برای خرید عمده کلیه محصولات تولیدی کارخانه آمل در تهران می توانید به نماینده آن کارخانه در لاله زار تهران مراجعه نمایید و تمامی خریدهای خود را به صورت یک جا تهیه نمایید.

 

خیری نماینده تهران

به دنبال نمایندگی معتبر و اصلی از بهترین برندهای نمونه تولید کننده لوازم برقی و الکترونیکی در تهران می باشید که با اطمینان از کیفیت خرید خود را انجام بدهید. کالای برق خیری لاله زار به مدیریت آقای غلامرضا خیری قابل اعتماد ترین نمایندگی برای خرید کالای اصل و اورجینال با بهترین قیمت های بازار می باشد.

سال ها است که به عنوان بهترین نمایندگی شرکت های معتبر تولید کننده داخلی از قبیل سیم و کابل آمل و تیراژه بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می کنیم. در صورت ثبت سفارش مشتریان عزیز شهرستانی، ارسال بار را با بهترین شرایط انجام خواهیم داد.

 

بزرگترین مجموعه فروش کابل های مخابراتی

کابل های مخابراتی یکی از پرکاربرد ترین کابل ها می شود. فروشگاه خیری عرضه کننده متنوع ترین کابل های مسی و نوری مخابراتی می باشد. برای دسترسی راحت تر تمامی مشتریان این کابل های مخابراتی را در قطر کانال های متنوع از 0.4  به بالا عرضه کرده ایم. با انتخاب کابل های مخابراتی از بهترین شرکت های مخابراتی امکان ایجاد ارتباطی بدون نویز و قطعی را برای مشتریان خود فراهم می کنیم. بهترین کیفیت کابل های 2 زوج و 10 زوج فویل دار و مخابراتی را با ارزان ترین قیمت ها از فروشگاه خیری تهیه نمایید.

 

ارائه انواع تجهیزات مخابراتی

در عصر کنونی ارتباطات چه به صورت صوتی و یا تصویری باشد نقش مهمی در زندگی روزمره ما پیدا کرده است. برای کمک به پیشرفت های تکنولوژی بهترین کیفیت تجهیزات سوئیچینگ، ایستگاه های انتقال و دستگاه های محلی را عرضه کرده ایم.

همواره در تلاش بوده ایم که جدید ترین محصولات به روز را برای مشتریان عزیز خود موجود نماییم تا از پیشرفت های تکنولوژی در جهت افزایش کارایی و ارتباطات خود استفاده نمایند. مطمئن باشید که بهترین کیفیت کانکتورها، آنتن ها، ترمینال های مخابراتی و مودم و خطوط انتقال را از فروشگاه خیری می توانید تهیه نمایید.

 

فروش عمده کابل آنتن کواکسیال لاله زار

با خرید کابل های آنتن کواکسیال مورد نیاز از فروشگاه خیری در لاله زار می توانید خرید خود را به قیمت های کارخانه انجام بدهید. فروشگاهی که کیفیت بالا را با بهترین قیمت ها به مشتریان خود عرضه کند بدون شک مقصد همیشگی خریداران می باشد.

به همین خاطر بسیاری از افراد فعال در حوزه سیم و کابل نیز، کابل های آنتن مورد نیاز خود را تنها از این فروشگاه لاله زار تهیه می نمایند. در انتخاب کابل های آنتن عرضه شده بهترین کیفیت سیم های مسی و آلومینیومی را گلچین کرده ایم تا بهترین ها را به مشتریان خود تحویل بدهیم.

 

 

راه های ارتباط با کالای مس ناظم سعدی
ساعت کاری ساعت 9 صبح الی 19 بعد از ظهر از شنبه تا چهارشنبه
پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح الی 2 بعدازظهر
مدیریت:جناب آقای غلامرضا خیری
تماس:
021-66349400
09121759412

آدرس:
تهران، لاله زار نو،بالاتر از چهارراه منوچهری،پاساژ ایرانیان،طبقه زیر همکف،پلاک 6

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کالای برق خیری لاله زار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *