اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3324
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کافه رستوران سرنو در شهرک غرب

کافه رستوران سرنو در شهرک غرب شیک ترین و بروزترین کافه رستوران میباشد. اگر بدنبال کافه ای دنج و شیک برای قرارهای ملاقات خود هستید کافه رستوران سرنو را انتخاب کنید، طعم عالی استیک ها و غذاهای دریایی ما شناخته شده است.

لیست-برترین-کافه-رستوران-ها-در-شهرک-غرب
لیست-برترین-کافه-رستوران-ها-در-شهرک-غرب

بهترین کافه رستوران در شهرک غرب

تمام معیارهایی که برای یک کافه رستوران عالی مد نظر شما عزیزان میباشد در کافه رستوران سرنو در بالاترین سطح کیفیت به مشتریان عزیز ارائه میشود. کافه رستوران سرنو یکی از 5 رستوران ممتاز و معروف شهرک غرب میباشد که مردم این منطقه و سایر مناطق تهران این رستوران را برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها خود انتخاب میکنند.

زیباترین-کافه-رستوران-های-شهرک-غرب
زیباترین-کافه-رستوران-های-شهرک-غرب

بهترین پاتوق برای قرارهای عاشقانه

رستوران شیک و امروزی سرنو در شهرک غرب پاتوق بسیاری از جوانان برای قرارهای عاشقانه میباشد. زیبایی و امروزی بودن این رستوران با دکوراسیون شیک و جدید، جوانان را به این رستوران جذب میکند. در کنار فضای آرام و زیبای این رستوران، منوی غذایی متنوع وخوشمزه نیزمورد رضایت اکثریت مشتریان ما واقع شده است.

طعم عالی پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی ما در بین همه مشتریان مورد پسند واقع شده است. از دیگر غذاهای این رستوران که طرفداران زیادی دارد، منوی غذاهای دریایی میباشد که توسط سرآشپزان با تجربه رستوران ما خیلی حرفه ای و لذیذ طبخ میشود.

کافه-رستوران-سرنو-در-شهرک-غرب-زیباترین-کافه
کافه-رستوران-سرنو-در-شهرک-غرب-زیباترین-کافه

منوی کافه سرنو

پیش غذا

جدید ترین پیش غذاهای متنوع را در منوی غذایی کافه سرنو خواهید دید. انواع نان های خوشمزه مخصوص و لواش رول و نان سیر را با دستورهای خاص برای مشتریان عزیز خود میپزیم. بشقاب سبزیجات سرنو طرفداران زیادی دارد. خوشمزه ترین سوپ ها را در منوی روز و سوپ دریایی به مشتریان خود تقدیم میکنیم. پیشنهاد میکنم قارچ سرخ شده و بروسکتای منوی ما رو تست کنید، پشیمان نمیشوید.

زیباترین-کافه-رستوران-های-شهرک-غرب
زیباترین-کافه-رستوران-های-شهرک-غرب

منوی غذایی

پیتزا

  • استیک
  • قارچ و گوشت
  • میگو
  • باربیکیو
  • مخلوط

انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی خوشمزه را در سرنو سفارش بدهید و نوش جان کنید. سرآشپزان حرفه ای ما دستور آشپزی خاصی برای تهیه انواع پیتزا ها دارند و پیتزاهای با طعم و مزه عالی طبخ میکنند. حتما پیتزاهایvip  سرنو را امتحان کنید، پس از یکبار تست مطمعن باشید هر بار که به کافه رستوران سرنو مراجعه کنید تنها سفارشتان پیتزاهایvip  سرنو میباشد.

زیباترین-کافه-رستوران-ها
زیباترین-کافه-رستوران-ها

بهترین استیک و سالاد سزار در شهرک غرب

این حرف ما نیست که سالاد سزار و استیک های کافه رستوران سرنو خوشمزه ترین هستند. جناب آقای محمد حسن اصغری مدیریت کافه رستوران سرنو در مصاحبه با ما اعلام کردند که مشتریان در آخرین فرم های نظر سنجی خود قید کرده اند که بهترین و خوشمزه ترین استیک ها و سالاد سزارهای منطقه شهرک غرب را در رستوران سرنو میل کرده اند.

زیباترین-کافه-رستوران-در-شهرک-غرب
زیباترین-کافه-رستوران-در-شهرک-غرب

خوراک

  • میگو تنوری
  • شاه میگو گریل میگو سوخاری
  • بشقاب دریایی
  • شریمستر

خاص ترین غذاها در منوی غذایی سرنو انواع خوراک های خوشمزه آن میباشد. لذیذترین میگوهای تنوری و سوخاری را در رستوران سرنو خواهید خورد. هر زمانی هوس خوردن غذاهای دریایی کردید حتما به رستوران سرنو بیایید و بشقاب دریایی ما رو نوش جان کنید. خوش طعم و مزه ترین شریمسترها را از کافه رستوران سرنو بخواهید.

خوشمزه-ترین-غذاها-در-شهرک-غرب
خوشمزه-ترین-غذاها-در-شهرک-غرب

منوی کودک

آیا شما نیز کودکی خردسال دارید و هر بار که به رستوران میروید نمیدانید کدام غذا را برای کودکتان سفارش بدهید ؟ که کودکتان از آن غذا لذت ببرد. همانطور که میدانید درکم رستورانی منوی مخصوص کودکان وجود دارد ولی در کافه رستوران سرنو، سرآشپزان ماهر و باتجربه ما با شناخت روحیه ها و میل غذایی اکثر کودکان، خاص ترین منو را برای کودکان دلبند شما تهیه میکنند. مطمعنا هر بار که در منزل عنوان کنید که قصد دارید وعده غذایی را در رستوران میل کنید کودک دلبند شما اصرار میکند که به سرنو بیایید.

 

چرا کافه رستوران سرنو

خوشمزه-ترین-غذاها-در-شهرک-غرب
خوشمزه-ترین-غذاها-در-شهرک-غرب

خوشمزه ترین غذاها در شهرک غرب

شاید خیلی تعریف غذاهای دریایی کافه رستوران سرنو را از دوستان خود شنیده اید، ولی مطمعن باشید تمامی منوهای غذایی سرنو عالی و بینظیر هستند و طعم آنها را در کمتر رستورانی خواهید چشید. رضایت بالای مشتریان و وجود مشتری های ثابت رستوران ما نشان دهنده کیفیت بالای تمامی منوهای غذای مان میباشد. خوشمزه ترین غذاها در شهرک غرب را سرآشپزان ماهر و خلاق سرنو با دستورات غذایی خاص تهیه میکنند.

خوشمزه-ترین-انواع-پیتزاهای-ایتالیایی-و-آمریکایی
خوشمزه-ترین-انواع-پیتزاهای-ایتالیایی-و-آمریکایی

بهترین پیشنهاد برای غذاهای خوشمزه باکیفیت در شهرک غرب

در کافه رستوران سرنو کلیه منوهای غذایی متنوع با کیفیت بالا سرو میشود. علاوه بر کیفیت بالا مقدار منوی غذایی نیز کافی میباشد. شاید منوی غذایی ما در سایر رستوران ها نیز سرو میشود ولی آنچه باعث انتخاب ما توسط مشتریان عزیز میباشد غذاهای خوشمزه و باکیفیت رستوران سرنو میباشد. اگر بعنوان مهمان به رستوران سرنو دعوت شدید مطمعن باشید برای میزبان خود خیلی عزیز و دوست داشتنی بوده اید که شما را به این کافه رستوران دعوت کرده است و پس از سرو غذاها از سلیقه میزبان در انتخاب سرنو متشکر خواهید بود و خود نیز برای قرارهای کاری و دوستانه آینده حتما این کافه رستوران را انتخاب خواهید کرد.

خدمات-برتر-کافه-رستوران-سرنو
خدمات-برتر-کافه-رستوران-سرنو

مواد اولیه غذایی باکیفیت

اگر بدنبال یافتن علت خوشمزه بودن منوهای غذایی کافه رستوران سرنو میباشید، مهمترین عامل سرآشپزان باتجربه و حرفه ای میباشد. این سرآشپزان حرفه ای و ماهر برای تهیه عالی انواع غذاها از مواد اولیه تازه و باکیفیت استفاده میکنند. مواد پروتئینی و دریایی و سبزیجات از بهترین پروتئین سراها و سبزی فروشی بصورت تازه تهیه میشوند و از نگهداری طولانی مدت مواد اولیه در فریزر که باعث از دست رفتن مزه غذاها میشود جدا خوداری میکنند.

چرا-کافه-رستوران-سرنو
چرا-کافه-رستوران-سرنو

مناسب بودن قیمت ها

در کنار کیفیت بالای غذاهای رستوران سرنو، میزان قیمت دریافتی به ازای میزان وعده های غذایی مناسب و بصرفه میباشد. بعنوان نمونه  در سرنو وزن ماهی و مرغ و گوشت استفاده شده در هر منوی غذایی مانند پیتزا و استیک و سالاد سزار حتی از استاندارد اکثر رستوران ها برای یک نفر بیشتر در نظر گرفته میشود. در سرنو کیفیت و قیمت مناسب را در کنار یکدیگر دریافت میکنید.

بهترین-کافه-رستوران-در-شهرک-غرب
بهترین-کافه-رستوران-در-شهرک-غرب

خدمات برتر کافه رستوران سرنو:

  • منوی غذایی متنوع
  • اینترنت
  • پارکینگ
  • تحویل رایگان
  • کیفیت بالای منوها
  • رضایت بالای مشتریان
  • سرو غذاهای خوشمزه دریایی
  • خوشمزه ترین انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی
  • خاص ترین استیک و سالاد سزار شهرک غرب
  • منوی اختصاصی کودک
  • بهترین پرسنل صبور و مهربان
  • مناسب بودن قیمت ها
بهترین-پیشنهاد-برای-غذاهای-خوشمزه-باکیفیت-در-شهرک-غرب
بهترین-پیشنهاد-برای-غذاهای-خوشمزه-باکیفیت-در-شهرک-غرب

تماس با کافه رستوران سرنو:

مدیریت: جناب آقای محمد حسن اصغری

شماره تماس:

09196538253

09124420915

88682011

88561234

آدرس: تهران، شهرک غرب میدان صنعت، خیابان ایران زمین خیابان مهستان، نبش کوچه دوم

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه رستوران سرنو در شهرک غرب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *