اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1937
اصناف شهر

توضیحات آگهی

اگه می خواین بدونین آخر هفته رو کجا بربن که بهتون خوش بگذره، می خوام یه جای باحال رو بهتون معرفی کنم، اونم کافه رستوران خروس هستش.

یه جای خوب که می رین و کلی هم بهتون خوش میگذره و از غذاها و پذیرایی خوبشون لذت می برین.

کافه رستوران خروس سعادت آباد

از موسیقی زنده بگیر تا سرو صبحانه و سرویس قلیان براتون برنامه دارن تا انواع کباب و فست فود. همه به این ها به کنار، براتون می تونن انواع غذاهای رژیمی و باشگاهی یا مکمل ورزشی هم بیارن.

وقتی که از باشگاه می خوای بری خونه قبلش میری کافه رستوران خروس، غذای غذای رژیمی سفارش میدی یا اون مکمل ورزش که می خوای رو برات میارن.

پس اگه دنبال یه رستوران خوب در سعادت آباد، با این ویژگی هایی که گفتم هستی من کافه رستوران خروس رو بهت پیشنهاد می کنم.

کافه-رستوران-خروس
کافه-رستوران-خروس

بهترین کافه رستوران در سعادت آباد تهران

اگه بخوام کافه رستوران خروس بهترین کافه رستوان در سعادت آباد تهران رو بهتون معرفی کنم، می تونم از صبح با منو صبحانه که کارشون رو شروع می کنن بگم، تا پایان شب که با سرو قلیون و موسیقی زنده همراه هست کارشون ادامه داره. همه جور غذا هم دارن، از غذای سنتی ایرانی تا منو غذای فرنگی. چلو کباب تا غذاهای فست فود که همه جور سلیقه با هر ذائقه ای رو راضی نگه میدارن.

از محیط کافه بخوام بگم جایی که هم می تونی برای یه قرار خوردن و نوشیدنی اونجا بری، یا بری اونجا از خوردن ناهار و شام در کنا خانواده و دوستات لذت ببری. همه چی عالی و فوق العاده هست، از چیدمان صندلی ها تا مبل ها که یه فضای خیلی راحت رو براتون فراهم می کنه.

بهترین-کافه-رستوران-در-سعادت-آباد-تهران
بهترین-کافه-رستوران-در-سعادت-آباد-تهران

غذای ورزشی و مکمل

محل کافه هم تو سعادت آباد تهران هست که برای کسایی خوبه که بعد یا قبل باشگاه می خوان برن یه غذای باشگاهی یا یه مکمل ورزشی بخورن و دیگه با خیال راحت یه جا بشینن و استراحت کنن.

فضای خیلی شیک و راحتی داره و می تونین ساعت هایی که می خواین با خوردن یه اسپرسو داغ ریلکس کنین یا با بهترین دوستاتون وقت بگذرونین کافه رستوران خروس رو انتخاب کنین. میرین اونجا غذای ایرانی سفارش میدین و بعدش می تونین یه میلک شیک یا بستنی برای دسر سفارش بدین و بخورین. در کل یه پاتوق عالیه برای اینکه ساعت های زیادی اونجا بمونین و از زمانی که تو کافه خروس میگذرونین لذت ببرین.

غذای فست فود در رستوران خروس

انواع غذای فست فود در رستوران خروس سرو می شه، اگه بخوام از منوی اونجا بگم شامل انواع مختلف پاستا، برگرهای خوشمزه، پیتزا، سالادهای خوشمزه و سالاد مخصوص خروس هست و انواع منو غذای خارجی شون هم خیلی پر طرفداره.

غذای-فست-فود-در-رستوران-خروس
غذای-فست-فود-در-رستوران-خروس

انواع نوشیدنی

شما می تونین برین به رستوران خروس و انواع مختلف نوشیدنی ها رو با غذاتون سفارش بدین، از لیموناد گرفته تا مدل های مختلف نوشیدنی ها که خودشون براتون درست می کنن و با تزئینات قشنگ سروش می کنن. همه غذاها خیلی تازه و داغ براتون آورده می شه و یه بشقاب پر از غذاهای خوشمزه، کنارش هم یه نوشیدنی مثل لیموناد یا مدل های مختلف نوشیدنی ها که خودشون براتون درست می کنن، همراه با  یه تزئین قشنگ و حرفه ای که براتون سرو می کنن.

غذاهای گیاهی

همه غذاها خیلی تازه و داغ براتون آورده می شه و یه بشقاب پر از مواد غذایی تازه جلوتون می ذارن. می تونین از غذاهای گیاهی حسابی لذت ببرین، چون همه سبزیجات خیلی تازه و ترد هست و معمولا برای افرادی که غذای رژیمی می خورن هم غذای مخصوص دارن و می تونین غذای رژِیمی هم سفارش بدین و دیگه نگران بهم خوردن رژیمتون هم نباشین.

غذای ایرانی در رستوران خروس

غذای ایرانی در رستوران خروس برای شمایی که دوس داری کنار فست فود یه بار غذای ایرانی بخوری یا همراه خانواده یا دوستاتون میرین رستوران و هرکی سلیقه متفاوتی تو غذا داره و می خواین تو انتخاب رستوران به مشکل و اختلاف سلیقه نخورین، بهترین گزینه کافه رستوران خروس هست.

انواع خورشت های ایرانی تا کباب های خوشمزه که بوشون هوش از سر آدم می بره. عطر و بوی برنج درجه یک ایرانی تا کباب های لذیذ و خوشمزه که تجربه یه غذای خوشمزه رو براتون به همراه داره. هر سلیقه ای که بخواین تو منو غذاهاشون هست. یه منو کامل از همه جور غذا چه برای صبحانه، ناهار شام چه برای کافه و خوردن نوشیدنی، انواع دسر، بستنی و کیک.  یعنی اگه به روز هوس کنی از صبح بری کافه رستوران خروس تا شب می تونی هرچی که دلت می خواد رو سفارش بدی.

موسیقی زنده و دی جی در کافه رستوران خروس

فقط غذای خوب و با کیفیت از ویژگی های خوب این کافه رستوران نیست. کافه رستوران خروس موسیقی زنده هم براتون میاره و در کنار خوردن غذا می تونین از شنیدن موسیقی هم لذت ببرین. یه فضای کاملا شاد که جون می ده برای اینکه آخر هفته هاتو با خانواده و دوستات باونجا بری و کلی از وقتی که میذاری لذت ببری. میری اونجا یه غذا خوشمزه سفارش میدی و در کنارش از موسیقی زنده لذت میبری.

موسیقی-زنده-و-دی-جی-در-کافه-رستوران-خروس
موسیقی-زنده-و-دی-جی-در-کافه-رستوران-خروس

انواع نوشیدنی و دسر در کافه رستوران خروس

علاوه بر غذا انواع نوشیدنی و دسر در کافه رستوران خروس سرو می شه. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی، میلک شیک، انواع کیک، چیز کیک و خیلی خوردنی های خوشمزه دیگه رو تو منو کافه خروس می تونین پیدا کنین. اگه دنبال یه کافه خوب میگردی تا یه بعدازظهر به یاد موندنی رو با دوستات و همکارات اونجا بگذرونی، می تونی به کافه رستوران خروس بری. بعد از کلاس دانشگاه، بعد از کار می تونین برین به کافه خروس و از خوردن هات چاکلت ها و انواع قهوه های خوشمزش لذت ببری.

میری تو یه فضای خیلی قشنگ و جذاب با دوستات وقت میگذرونی، با نوشیدنی و دسرهای شیرین و خوشمزه و اصلا متوجه نمیشی که چجوری زمان می گذره. حالا که این همه تعریف کردم حتماً می خوای بدونی کافه و رستوران خروس کجاست و حتما یه سر بهش بزنی. آدرس رو همینجا تو همین صفحه براتون گذاشتیم. شک نکنین با یه بار سر زدن به اونجا پاتوق اصلی تون میشه.

انواع-نوشیدنی-و-دسر-در-کافه-رستوران-خروس
انواع-نوشیدنی-و-دسر-در-کافه-رستوران-خروس

آدرس و اطلاعات تماس با کافه رستوران خروس

مدیریت : جناب آقای حمیدرضا رحیمی

تماس : 09121575229 _ 02188571648 _ 02188572316

آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار دریا ، خیابان مطهر جنوبی ( سردار دریا ) ، پلاک 17

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه رستوران خروس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *