اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7246
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کارگاه برش کاری پارچه دیاموند

کارگاه برش کاری پارچه دیاموند با بیش از چند دهه فعالیت بهترین مرکز تخصصی برش انواع پارچه های مختلف می باشد. بسیاری از تولیدی های پوشاک با تیراژ بالا کارهای برش حرفه ای پارچه های خود را به این کارگاه واگذار می کنند. دستگاه های برش لیزری، برش CNC را از پیشرفته ترین مدل ها جمع آوری نموده ایم تا بهترین کیفیت برش را برای مشتریان خود انجام بدهیم.
نیروهای حرفه ای و با تجربه این کارگاه کاری در نهایت ظرافت و تمیزی به مشتری تحویل می دهند. تنها با یک بار سپردن کارهای برش پارچه های خود به این کارگاه مشتری همیشگی آن ها خواهید شد. دقت بالا و قیمت های مناسب دیاموند را به برندی نمونه در زمینه برش حرفه ای انواع پارچه ها تبدیل نموده است.

معرفی تیزر کارگاه برش کاری پارچه دیاموند


بهترین کارگاه برش کاری در منطقه 20

بسیاری از مشتریان چندین ساله، به تمیزی و کیفیت کار این کارگاه نمره بیست می دهند. همین رضایت حداکثری آن ها را مشتری های وفادار این کارگاه نموده است. دستگاه های پیشرفته و به تعداد کافی و نیروهای ماهر باعث می شود کارهای مشتری در حداقل تعداد روز ممکن تحویل داده شود.

مدیریت کارگاه قراردادها را با سود حداقلی تنظیم می کنند تا تولیدی های پوشاک سود بیشتری از فعالیت خود داشته باشند. تمامی عوامل بالا کارگاه برش کاری پارچه دیاموند  را به عنوان بهترین کارگاه برش کاری منطقه 20 تهران شناسایی نموده است و بسیاری از کارگاه و مزون های معروف کارهای برش کاری خود را به آن ها می سپارند.

 

بزرگترین مجموعه برش کاری در منطقه 20 تهران

شاید برای شما نیز جالب باشد که کارگاه برش کاری پارچه دیاموند ابتدا از یک کارگاه کوچک با تنها چند دستگاه برش کاری کار خود را شروع کرد. کیفیت بالای کار و تعرفه های مناسب قیمتی روز به روز بر تعداد مشتری های این کارگاه اضافه نمود. به لطف خدا و تلاش شبانه روزی، امروزه این کارگاه بزرگترین مجموعه برش کاری در منطقه 20 تهران می باشد و کارهای برش بسیاری از مزون های بزرگ را انجام می هد. با انتخاب این کارگاه کلیه کارهای برش پارچه های شما در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت انجام می شود.

 

برش حرفه ای پارچه

کیفیت نهایی کار تولیدی پوشاک علاوه بر انتخاب جنس خوب پارچه و طرح زیبا به برش حرفه ای پارچه نیز بستگی زیادی دارد. اگر برش پارچه تمیز و ظریف نباشد کار تولیدی کیفیت خوبی ندارد و مشتری پسند نخواهد بود. برش پارچه شاید برای دوخت چند دست لباس کاری ساده و آسان باشد ولی در کارگاه های با تیراژ زیاد و مزون های حرفه ای خیلی وقت گیر و هزینه بر می باشد.

با پیشرفت های تکنولوژی در عصر جدید، دیگر کمتر مزونی را خواهید دید که برش لباس های خود را با قیچی انجام بدهد. بسیاری از این کارگاه های تولیدی ترجیح می دهند برای صرفه جویی در هزینه و وقت کار برش پارچه های خود را به کارگاه های برش کاری بدهند.

 

برش لیزری پارچه 

یکی از معمول ترین روش های برش پارچه در مقادیر زیاد برش لیزری پارچه می باشد. در این روش با استفاده از دستگاه های برش پیشرفته به سادگی می توان مقادیر زیادی پارچه را بر طبق طرح و نقشه مورد نظر برش داد. اساس کار در برش لیزری استفاده از نور و حرارت است. تمامی پارچه های نایلونی، پلی استر و نخی را می توان با این روش برش داد.

از لحاظ کیفیت کار و تمیزی نواحی برش نیز کاملا خیالتان راحت و آسوده باشد که کاری ظریف و تمیز تحویل شما داده می شود. با این روش با صرف کمترین زمان ممکن می توان پارچه های با ضخامت چنیدن لایه را برش داد.

 

برش CNC

دستگاه های جدید و پیشرفته برش پارچه به دو طریقه کلی کار برش را انجام میدهند. روش اول که همان روش برش لیزری می باشد در قسمت بالا به طور کامل توضیح داده شده است. در روش دیگر که برش با استفاده از دستگاه های اتوماتیک می باشد به روش برش CNC مشهور می باشد. در این روش با دستگاه های کاملا اتوماتیک و با دستورهای کامپیوتری کار برش تمامی جنس های پارچه با ضخامت های زیاد انجام می شود.

دقت و سرعت روش های اتوماتیک خیلی بیشتر از روش های سنتی و یا نیمه اتوماتیک می باشد. در کارگاه های سنتی باید فضا و نیروی کار زیادی برای انجام برش به کار گرفته شود که توجیه اقتصادی نخواهد داشت. همین کارگاه های سنتی با برش پارچه های خود با دستگاه های اتوماتیک CNC  به سود دهی بیشتری خواهند رسید، زیرا با فضا و نیروی کار کمتری کارهای خود را پیش خواهند برد.

 

تمام نکات درباره برش یک پارچه دقیق

اول از همه ذکر این نکته خالی از لطف نمی باشد که اگر برش پارچه دقیق و تمیز نباشد، در نهایت لباس تولیدی شما نیز زیبا و برازنده نخواهد بود. اگر بخواهید لباسی برای خودتان بدوزید با رعایت چند نکته ساده می توانید تمیز ترین برش را داشته باشید. مثلا اول اینکه بهترین کیفیت پارچه را انتخاب کنید تا بعد از برش آب نرود و به اصلاح گلوله گلوله نشود. بهتر است لبه پارچه را که سوزن سوزن است را در طرح اصلی برش قرار ندهید. در نهایت با انتخاب یک الگوی تمیز و حرفه ای برش را با نهایت دقت انجام خواهید داد.

حال تصور کنید در کارگاه و یا مزونی مشغول به کار هستید که در روز بیش از چند صد هزار پارچه برش داده می شود تا برای دوخت آماده شود. اگر بخواهید تمامی این چند صد هزار پارچه را با ابزارهای ساده خیاطی مانند الگوی دستی و قیچی برش بدهید هم زمان زیادی به هدر می رود و هم نیروی کار و فضای زیادی را می طلبد. برای انجام سریعتر و دقیق تر و کم هزینه تر بهتر است که برش های خود را به کارگاه های برشکاری بسپارید تا با دستگاه های پیشرفته و با فرمان های کامپیوتری در کسری از زمان این کار را با نهایت دقت برای شما انجام بدهند.

 

راه های ارتباط با کارگاه برش کاری پارچه دیاموند

مدیریت: جناب آقای علیرضا همتی
تماس:
02155100512
02155100498
09121386402
آدرس:
تهران- منطقه 20- شهید رجایی- پایین تر از میدان بهشت- خیابان ستاره- پلاک 2- انبار سابق آرد ستاره

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارگاه برش کاری پارچه دیاموند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *