اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7257
اصناف شهر
کارن مارکت خیابان دولت

توضیحات آگهی

کارن مارکت خیابان دولت 

کارن مارکت خیابان دولت بهترین و بزرگترین مجموعه فروشگاهی در تهران می باشد. تمامی مایجتاج مورد نیاز خود را با تنوع بالا و قیمت های عالی از این فروشگاه تهیه خواهید کرد. در صورت خرید عمده از تخفیف های بیشتری نیز برخوردار خواهید شد. حتما به غرفه محصولات پروتئینی این هایپر مارکت سری بزنید، خاص ترین و تازه ترین محصولات پروتئینی آماده و نیمه آماده را در طعم ها و مزه های عالی گلپچین کرده ایم.

بزرگترین مارکت مواد غذایی در خیابان دولت

به طور قطع فروشگاهی کامل تر از کارن مارکت در زمینه عرضه کلیه مواد غذایی در خیابان دولت پیدا نخواهید کرد. هر آنچه که برای خوردن و نوشیدن نیاز دارید در بهترین کیفیت و متنوع ترین طعم ها و مزه در قفسه ها و یخچال های این فروشگاه خواهید دید. تنوع مواد غذایی عرضه شده به قدری بالا می باشد که برای هر سبک و سلیقه غذایی بهترین ها را گلچین کرده ایم.

اگر طرفدار سبک های غذایی فست  فودی و غذاهای آماده هستید بهترین همبرگرهای دست ساز و سینی های مزه را برای مهمانی های شما عرضه کرده ایم. علاقه مندید برای سلامتی بیشتر از نوشیدنی ها و تنقلات سالم و رژیمی استفاده کنید، متنوع ترین آنها را  از بهترین برندهای داخلی و خارجی برای شما عزیزان  گلچین کرده ایم.
راستی عاشق امتحان کردن طعم سس های جدید و خارق العاده هستید؟ همیشه از طعم های جدید استقبال میکنید؟ خاص ترین سس های خوشمزه و خارجی را موجود داریم.

 

فروش عمده انواع مواد غذایی 

علاقه مندید که در هزینه های خورد و خوراک منزل خود صرفه جویی بیشتری داشته باشید؟ برای سلامتی نمی‌توان مواد غذایی مورد نیاز را از سبد غذایی حدف نمود. پس به نظر شما بهترین راهکار برای مدیریت اقتصادی خانواده چیست؟ با خرید از هایپر کالاهای بزرگ به جای خرید تکی می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده و باکسی با قیمت های ارزان تر تهیه نمایید.

به این طریق با خرید عمده هم  هزینه های کمتری پرداخت خواهید کرد و هم تمامی محصولان مورد نیاز خود را تهیه خواهید کرد. مثلا با خرید مواد شوینده به صورت عمده می توانید مایحتاج بهداشتی مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب تری تهیه نمایید. فروشگاه های بزرگ به علت آشنایی با پخش های کننده دست اول کالاها را با قیمت های مناسب تری به دست مصرف کننده اصلی می رسانند.

 

تخفیف های ویژه در روزهای مختلف برای تهرانیان

مدیریت فروشگاه در بعضی ایام خاص سال مثلا آغاز ماه مبارک رمضان و قبل از عید محصولات خود را با تخفیف های بیشتری عرصه می‌کند. با خرید از کارن مارکت در این ایام بیشترین سود ممکن را خواهید برد. زمان های تخفیف آخر فصل و روزهای خاص سال را می توانید از طریق صفحات مجازی این فروشگاه در اینستاگرام متوجه شوید. با انتخاب فروشگاه های بزرگ و هایپر مارکت می‌توانید تمامی خریدهای خود را با عالی ترین تخفیف ها تهیه نمایید. در صورت خرید از فروشگاه های کوچک عرضه مواد غذایی باید به چندین فروشگاه متعدد سر بزنید تا مثلا از یک مغازه سبزی جات و میوه های مورد نیاز خود را تهیه نمایید و از فروشگاهی دیگر مواد شوینده و بهداشتی و برای خرید محصولات پروتئینی نیز به همچنین از فروشگاهی دیگر.

اگه به هایپر مارکت کارن در خیابان دولت سری بزنید متوجه خواهید شد که کل مایحتاج هفتگی و یا ماهیانه خود را به طور کامل و با تخفیف های عالی می توانید تنها از همین فروشگاه تهیه نمایید، آن هم با تنوع بیشتر و قیمت های مناسب تر.

 

بزرگترین مجموعه فروشگاهی مواد غذایی در خیابان دولت

اگر سری به هایپر کالای کارن بزنید متوجه گستردگی و بزرگی آن خواهید شد. کلیه مواد غذایی و سایر محصولات در قفسه های منظم و مرتبی قرار دارد . مثلا اگر قصد خرید نوشیدنی دارید با مراجعه به قسمت نوشیدنی ها و آبمیوه ها می‌توانید خرید خود را انجام بدهید. آب میوه های خوشمزه را از بهترین برندهای داخلی و خارجی گلچین کرذه ایم تا مشتری بیشترین حق انتخاب را داشته باشد. نوشیدنی های انرژی زا با اطمینان از کیفیت کالا با قیمت های عالی موجود می باشند.
در کمی آن طرف تر می توانید مواد لبنی مانند شیر، ماست، پنیر و کره را مشاهده نمایید.‌از لحاظ تنوع برند و محصولات عرضه شده لبنیاتی کارن حرفی برای گفتن دارد و در منطقه دولت بدون رقیب میباشد. مثلا در زمینه عرضه  پنیر، انواع پنیرهای سنتی و خامه ای و پرچرب را از بهترین برندها مشاهده خواهید کرد. سبزی و میوه قسمت زیادی از سبد عذایی شما را تشکیل می‌دهند؟ انواع سبزی های فصلی مانند کرفس و شوید و قورمه در دو مدل تازه و خشک شده موجود میباشد.

بهترین کیفیت سبزی های خوردن خوش عطر را موجود کرده ایم. میوه های فصل و هر میوه داخلی و خارجی که هوس کنید را در کارن خواهید دید. از توت فرنگی در خارج از فصل تا آوکادو و بلوبری

دسته بندی کلی محصولات کارن

1-میوه و سبزی
2-محصولات لبنی مانند شیر، ماست، دوغ، پنیر و کره
3-مواد غذایی پروتئینی
4-مواد شوینده
5-تنقلات مانند چیپس و پفک
6-انواع نوشیدنی ها مانند نسکافه و کافی میکس و انرژی زا
7-متنوع ترین مدل های شکلات و بیسکویت های شکلاتی
8-خاص ترین سس ها و چاشنی های غذا
9-برنج های خوش عطر و طعم ایرانی
10-کلیه حبوبات از قبیل عدس، لوبیا و نخود
11-چایی در بهترین کیفیت
12-وسایل بهداشتی از قبیل مسواک و خمیردندان و بادی اسلش
13-انواع مرباها و ترشی جات
14-انواع غذای کنسروی و تن ماهی 

بهترین  و تازه ترین مواد پروتئینی در بلوار دولت

با مشاهده تنوع محصولات پروتئینی عرضه شده در کارن حتما شگفت زده خواهید شد. تمامی محصولات پروتئینی گوشتی و مرغی به صورت تازه و روزانه عرصه می‌شود. راستی بسیاری از مشتری های این فروشگاه عاشق محصولات پروتئینی نیمه آماده ما هستند. برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و خانوادگی بهترین غذا را سرو خواهید کرد. متنوع ترین و خوشمزه ترین رولت های گوشت و استیک و شینسل و ناگت را برای پذیرایی از مهمان های شما آماده کرده ایم . همکاران فروش ما به طور کامل روش طبخ محصولات غذایی پروتئینی نیمه آماده را به شما آموزش می دهند تا در کمترین زمان ممکن خوشمزه ترین غذاها را آماده و نوش جان کنید .
طعم عالی و تازه محصولات دریایی را از هایپر کالای کارن انتخاب خواهید کرد. برای خرید ماهی سالمون اصل نروژی پروتئن سراهای زیادی را باید بگردید تا کیفیت مد نظر خود را پیدا نمایید. تازه ترین ماهی اصل سالمون را با قیمت های عالی از کارن تهیه نمایید. عاشق امتحان کردن غذاهای دریایی جدید مانند سرخو دریایی و میگو و خاوریار هستید،کارن بهترین گزینه پیشنهادی برای شما عزیزان میباشد.
متنوع ترین منوی محصولات پروتئینی با طعم و کیفیت عالی در مارکت کارن موجود میباشد. حتما مزه عالی سویس های دست ساز و کیک گوشت های این فروشگاه را برای یک بار هم که شده امتحان کنید، مطمئن هستیم مشتری همیشگی آن ها خواهید شد. سینی مزه  گوشت و جوجه کباب های مرینت در سبد خرید تعداد زیادی از مشتریان ما قرار دارد.

محصولات پروتئینی کارن مارکت خیابان دولت

1-بیش از ده مدل برگر دست ساز، حتما طعم و مزه عالی جوسی برگر را امتحان کنید
2-فیله گوسفندی
3-ماهیچه گوسفندی
4-راسته و گردن گوسفند
5-دل و جگر گوسفند
6-فیله و مغز ران گوساله
7-ماهیچه گوساله
8-فیله، ران مرغ، مغز و ساق ران و سینه مرغ

 

راه های ارتباط با کارن مارکت خیابان دولت

مدیریت: جناب آقای مرتضی نبی زاده
تماس:
 02122550003
09121143238
آدرس:
تهران- خیابان دولت- ابتدای بلوار کاوه- پلاک 1

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارن مارکت خیابان دولت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *