اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3910
اصناف شهر

توضیحات آگهی

کابینت لوکس متین کیا در پارک وی 

کابینت لوکس متین کیا در پل پارک وی  با وجود تجربه کاری چندین ساله در حوزه طراحی و تولید انواع کابینت های لوکس و کمدهای دیواری بهترین خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی را به مشتریان خود ارائه میکنند. اگر به دنبال بهترین مجموعه برای طراحی عالی فضای منزل یا محیط کاری خود میباشید حتما از خدمات عالی متین کیا در این زمینه استفاده کنید.

کابینت-لوکس-متین-کیا-در-پل-پارک-وی 
کابینت-لوکس-متین-کیا-در-پل-پارک-وی

جدیدترین طراحی و دکوراسیون داخلی

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در دو واحد کنار همدیگر و با یک نقشه ساخت مشابه، یکی را خیلی دلبازتر احساس میکنید و دیگری را دلگیر و خفه. همه این احساس ها بخاطر رعایت اصول ابتدایی و اولیه طراحی و دکوراسیون داخلی میباشد. کارشناسان حرفه ای متین کیا پس از بازدید از منزل مسکونی شما بهترین و جدیدترین تغییرات لازم را برای طراحی داخلی به شما پیشنهاد میدهند و در صورت تایید شما کار طراحی دکوراسیون را شروع مینمایند.

اجرایی کردن کارهای مربوط به طراحی داخلی علاوه بر تغییرات ساختمانی لازم در حین بازسازی، در صورت رضایت شما شیک ترین وسایل منزل مانند پرده و مبلمان و غیره را برای شما انتخاب کرده و منزلی زیبا و آرام بخش به شما تحویل میدهیم، منزلی که تمامی اصول طراحی و معماری داخلی و انتخاب وسایل با دقت و ریز بینی خاصی انجام شده است.

جدیدترین-طراحی-و-دکوراسیون-داخلی-در-منطقه-یک
جدیدترین-طراحی-و-دکوراسیون-داخلی-در-منطقه-یک

انتخاب متدهای طراحی داخلی

  • طراحی داخلی منازل مسکونی
  • ویلاهای تفریحی
  • محیط های اداری و تجاری

در مجموعه متین کیا بر اساس نوع پروژه شما و سبک مورد نظرتان کار طراحی داخلی برای شما انجام میشود. اگر شما از سبک های سلطنتی بیشتر خوشتان می آید، اصول طراحی داخلی را بر این اساس برای شما انجام میدهیم. بعضی مشتریان ما بیشتر طرفدار سبک های راحتی و مدرن میباشند، در انجام کلیه کارهای طراحی و دکوراسیون نظر شما در اولویت اول کاری قرار میگیرد، هدف مجموعه ما طراحی محیطی است که شما در آن آرامش بیشتری داشته باشید.

 

طراحی اتاق کودک

قطعا زیباترین اتفاق در زندگی هر زوجی تولد فرزندشان میباشد. تیم متین کیا طراحی و اجرای زیباترین اتاق کودک را برای شما عزیزان انجام میدهد. شیک ترین وسایل نوزاد مانند تخت و وسایل بازی از بهترین برندهای با کیفیت و با قیمت های مناسب خریداری میشود و به زیباترین شکل ممکن چیده می شوند. هر بار که به اتاق فرزنداتان می آیید از خدمات عالی مجموعه متین کیا در زمینه طراحی های شیک، لبخند رضایت بر لب خواهید داشت.

 

لوکس ترین کابینت آشپزخانه

یکی از مهم ترین اکسسوری های آشپزخانه کابینت میباشد که باعث زیبایی و دلبازی منزل میشود. در تیم طراحی داخلی متین کیا از بهترین متریال اولیه برای تولید زیباترین و شیک ترین کابینت های لوکس استفاده میشود. با خرید از مجموعه متین کیا علاوه بر داشتن کابینت های شیک و امروزی، بهترین جنس کابینت را انتخاب کرده اید.

لوکس-ترین-کابینت-آشپزخانه
لوکس-ترین-کابینت-آشپزخانه

انواع متنوع کابینت های لوکس متین کیا

  • هایگلاس
  • چوب
  • ممبران

در مجموعه متین کیا شیک ترین و بروزترین کابینت های موجود در بازار را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها انتخاب میکنید. برای احترام به سلایق مشتریان مختلف، تیم با تجربه متین کیا انواع متنوع کابینت های لوکس را طراحی و تولید میکنند، برای هر سلیقه ای یک کابینت شیک توسط متین کیا تولید شده است.

انواع-متنوع-کابینت-های-لوکس-متین-کیا
انواع-متنوع-کابینت-های-لوکس-متین-کیا

کمد

تیم با تجربه متین کیا با چندین سال تجربه کاری مفید در زمینه تولید انواع کمدهای دیواری و کمدهای لباس و کتابخوانه های شیک بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میکنند. در مجموعه متین کیا از جدیدترین مدلهای به روز دنیا برای طراحی شیک ترین کمدها بسته به نظرات و سلایق مشتریان استفاده میشود.

 

کمد دیواری

امروزه وجود کمد دیواری برای هر خانه ای امری ضروری و لازم میباشد. اگر به تازگی واحد جدیدی را خریده اید و کمد دیواری ندارد، تیم متین کیا شیک ترین و جدیدترین کمدهای دیواری را برای شما طراحی میکند. یا اگر منزل کوچکی دارید و برای تعدادی از وسایل منزل جا ندارید و به فکر تهیه کمد دیواری هستید، روی خدمات عالی متین کیا در این حوزه حساب ویژه ای باز کنید. کارشناسان متین کیا با انجام پروژه های موفق متعدد در زمینه طراحی و تولید انواع کمد دیواری بهترین خدمات را به مشتریان عزیز خود ارائه می کنند.

 

کمد لباس

طراحی و تولید شیک ترین کمدهای لباس منزل خود را به متین کیا بسپارید. تیم حرفه ای ما با استفاده از بهترین کیفیت مواد چوب طبیعی، کار تولید انواع کمدهای لباس را اجرائی میکند. پس از بازدید از منزل مسکونی شما، تیم ما با توجه به ابعاد و اندازه ها، کار طراحی را آغاز کرده و پس از اتمام طراحی و تایید نظر شما عزیزان، کار تولید را با بهترین کیفیت مواد به اتمام میرساند. ما با توجه به میزان فضای شما، شیک ترین و متنوع ترین کمدهای لباس را برای شما عزیزان طراحی و اجرائی می کنیم.

 

بازسازی منازل و محیط های اداری

گروه حرفه ای متین کیا پس از بازدید از منزل یا محیط اداری شما با توجه به شناخت و آگاهی از اصول دکوراسیون، بهترین پیشنهادهای ممکن را برای بهره وری بیشتر از محیط و زیبایی محیط به شما ارائه میکنند. کارشناسان با تجربه و متخصص متین کیا پس از ارائه بهترین مشاوره های بازسازی و تعمیرات و آگاهی از تصمیم نهای مشتریان عزیز کار تغییر دکوراسیون و بازسازی را با کیفیت بالا در اسرع وقت انجام میدهند.

مطمئنا پس از تحویل پروژه مجموعه متین کیا از این همه تغییرات مثبت شگفت زده خواهید شد، منزل مسکونی شما همان متراژ قدیم را دارد ولی بهترین فضا سازی برای تعیین محل اتاق های خواب و پذیرایی و آشپزخانه انجام شده است. با انتخاب وسایل و اکسسوری های متناسب با یکدیگر تناسب و همخوانی وسایل منزل با یکدیگر حفظ میشود. فضای منزل نه آنقدر شلوغ چیده میشود که باعث کلافگی اعضای خانواده باشد و نه آنقدر خلوت که خانه بی رنگ و روح باشد. نتیجه خدمات تیم متین کیا طراحی منزلی برای آسودگی و شادی بیشتر شما عزیزان میباشد.

بازسازی-منازل-و-محیط-های-اداری
بازسازی-منازل-و-محیط-های-اداری

ویژگی های فروشگاه متین کیا

  • تجربه بیش از 17 سال مستمر در حوزه طراحی داخلی
  • بهره مندی از بهترین تیم متخصص و باتجربه
  • ارائه بهترین مشاوره های دکوراسیون داخلی
  • مناسب بودن قیمت ها و تعرفه ها
  • مشتری مداری
  • انجام کارها در سریع ترین زمان ممکن
  • رضایت بالای مشتریان
  • پروژه های موفق متعدد در بازسازی منازل و محیط های اداری و فروشگاهی
  • استفاده از بهترین کیفیت متریال مواد اولیه
خدمات-برتر-متین-کیا
خدمات-برتر-متین-کیا

راه های ارتباطی با کابینت متین کیا:

مدیریت: سرکار خانم الهام متین کیا

شماره تماس:

02126211109

02126309700

09121712791

آدرس:

تهران ، پل پارک وی، خیابان الف، کوچه شهریور، محمودیه، کوچه اردیبهشت، کوچه زهره، پلاک 25، طبقه  2

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابینت لوکس متین کیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *