اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

چاپ پاپیروس در آزادگان کرج

چاپ پاپیروس در آزادگان کرج بهترین خدمات چاپ را به مشتریان خود ارائه میکند. اگر میخواهید برای انجام کارهای اداریتان مهر و پلاک بسازید، بهترین مدلهای آن را از چاپ پاپیروس تهیه کنید. تیم حرفه ای پاپیروس زیباترین مدلهای پلت و لیمنت و فلکسی ها را برای شما طراحی و اجرایی میکند.

 

بهترین مرکز چاپ حرفه ای در آزادگان کرج

از نظر شما بهترین مرکز چاپ حرفه ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ آیا میخواهید بهترین مرکز چاپ کرج را به شما معرفی کنیم؟ چاپ پاپیروس در کرج بهترین خدمات انواع چاپ کاغذی مانند انواع سربرگ ها و کاتالوگ ها را به مشتریان خود ارائه میکند.

چاپ پاپیروس مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های مورد نیاز بوده و به علت استفاده از تجهیزات پیشرفته، بهترین خدمات چاپی را به مردم عزیز کرج ارائه میکند. تجربه و تخصص بالای تیم پاپیروس باعث ارائه بهترین خدمات میشود، کیفیت بالای کارهای چاپی پاپیروس در کرج بی نظیر میباشد.

چاپ-روی-انواع-کاغذ-و-تجهیزات-در-کرج
چاپ-روی-انواع-کاغذ-و-تجهیزات-در-کرج

مهر و پلاک سازی نمونه در کرج

چاپ پاپیروس بهترین مدلهای انواع مهرهای پلاستیکی و ژله ای را در ابعاد و اندازه های مختلف برای شما طراحی میکند. آیا دوست دارید در کار خود خاص باشید و از خاص ترین مهرها برای مهر کردن قراردادهای خود با شرکت های بزرگ استفاده کنید و با این کار اعتبار خود را بیشتر کنید، حتما سفارش مهرهای خود را به چاپ پاپیروس سفارش بدهید

 

انواع مدلهای مهر و پلاک سازی در چاپ پاپیروس

  • ژلاتینی
  • لیزری
  • برجسته
  • کلیشه های فلزی
  • پلاک برنجی
  • استیل
  • چوبی

 

ساخت شیک ترین مهرهای برجسته در آزادگان کرج

آیا دیگر نمیخواهید از مهرهای معمولی جوهری برای ثبت قراردادهای مهم شرکتی خود استفاده کنید، بهترین پیشنهاد برای شما داشتن مهرهای برجسته میباشد که از اعتبار بیشتری برخوردارند و با نقوش برجسته خود اعتباری بیشتری داشته و در بعضی شغل های خاص مانند دادگستری ها حتما باید از این مهرهای برجسته استفاده نمود، به علت اینکه احتمال تقلب کمتری در این مهرهای برجسته امکان پذیر میباشد.

در چاپ پاپیروس از بهترین مواد اولیه و دستگاه های برش برای طراحی و ساخت زیباترین مهرهای برجسته استفاده میشود. با خیال راحت سفارش مهرهای برجسته خود را به چاپ پاپیروس در کرج بسپارید.

 

طراحی انواع پلاک های برنجی و استیل برای مشکل پسندان

چاپ پاپیروس با استفاده از باکیفیت ترین متریال اولیه طراحی و ساخت انواع پلاک های فلزی و استیلی و برنجی را در طرح زمینه های چوبی برای مشتریان عزیز انجام میدهد. قصد دارید برای مطب خود زیباترین پلاک های بروز را طراحی کنید؟ برای این کار تنها کافی است با کارشناسان چاپ پاپیروس تماس رفته و مشخصات کار مورد نظرتان را بیان کنید، در کمترین زمان ممکن بهترین پلاک های فلزی با شیک ترین طراحی برای شما عزیزان ساخته و تحویل داده میشود.

ساخت-انواع-تابلو-در-کرج
ساخت-انواع-تابلو-در-کرج

سامانه پیام کوتاه در پاپیروس

آیا علاقه مندید که با پنل های  sms به معرفی کسب و کار خودتان بپردازید. با وجود فعالیت شرکت های چاپ زیادی در این حوزه، به آنها اعتماد نداشته و به دنبال بهترین خدمات برای ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی میباشید. روی خدمات عالی پیامک های تبلیغاتی چاپ پاپیروس حساب ویژه ای باز کنید. در چاپ پاپیروس با استفاده از پیشرفته ترین و بروز ترین روش های موجود ارسال پیامک های تبلیغاتی شما بر اساس کد پستی، شغل، جنسیت انجام میشود.

 

انواع خدمات دریافتی از چاپ پاپیروس

فروش

پشتیبانی سامانه پیام کوتاه

 

مزایای پنل اس ام اس چاپ پاپیروس

بهترین شرایط فروش پنل اس ام اس را از چاپ پاپیروس بخواهید. تیم حرفه ای و با تجربه پاپیروس  پس از آشنایی با حوزه کاری شما، بهترین روش های ممکن تبلغاتی پیامکی را به شما معرفی کرده و در اسرع وقت تمامی مفاد قرارداد را با بهترین کیفیت اجرائی میکنند. بهترین خدمات پس از فروش و پشتیبانی حرفه ای را از تیم پاپیروس دریافت میکنید.

 

مجری کلیه امور چاپ و تبلیغات در کرج

چاپ پاپیروس در آزادگان کرج طراحی و چاپ انواع بروشور و سربرگ شما عزیزان را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها انجام میدهد. تیم پاپیروس با تجربه و تخصص بالا بهترین خدمات چاپی را به مشتریان عزیز خود ارائه میکند. در پاپیروس انواع مدلهای مختلف سربرگ های اداری با فونت های مختلف برای شما طراحی میشود، تنها کافی است که شما مدل مورد نیازتان را به کارشناسان ما توضیح بدهید. خیالتان راحت باشد از بهترین جنس کاغذها در کیفیت ها و گرم های بالا برای انجام کارهای شما استفاده میشود.

 

انواع خدمات چاپی، پاپیروس

  • بروشور
  • سربرگ
  • فاکتور
  • قرارداد
  • پاکت
  • قبض رسید
  • تراکت

 

طراحی کلیه نیازهای چاپی شرکت ها در کرج

اگر بدنبال بهترین خدمات چاپی در کرج برای چاپ انواع سررسیدهای اداری و سربرگ ها و بروشورها و کاتالوگ های مورد نیاز خود هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان خدمات چاپ پاپیروس در کرج میباشد.آیا دوست دارید کارهای دست و پا گیر اداری شرکتتان به سهولت و دقت بیشتری انجام بشود، از قبض رسیدهای پیش آماده ما انتخاب کرده و طبق اطلاعات شرکتتان آنها را تغییر بدهید و خدمات چاپ حرفه ای آنها را از ما بخواهید.

 

انواع چاپ پرچم در ابعاد مختلف در چاپ پاپیروس

  • بنر
  • فلکسی
  • لیبل
  • استیکر
  • وینیل
  • سولیت
  • بکلایت
  • کاغذ دیواری
  • تخته شاسی
  • قاب فنری
  • پلات و لمینت
  • استندهای نمایشگاه ها
طراحی-انواع-پلاک-های-برنجی-و-استیل-برای-مشکل-پسندان
طراحی-انواع-پلاک-های-برنجی-و-استیل-برای-مشکل-پسندان

اهمیت نقش تبلیغات در فروش بیشتر شرکت ها در عصر دیجیتال

یکی از بهترین روش های تبلیغات در عصر دیجیتال، استفاده از معرفی خدمات سازمان یا شرکت توسط انواع بنرهای تبلیغاتی میباشد. با پیشرفت های تکنولوژی و تولید دستگاه های صنعتی، طراحی انواع پلات و لمینت و فلکسی و استندهای نمایشگاهی نقش خود را در معرفی صنوف و خدمات مختلف به مردم بیش از پیش مشخص شده  اند.

مثلا اگر شرکتی قصد شرکت در نمایشگاهی معتبر و یا بین المللی دارد در بنرها و یا استندهای نمایشگاهی به معرفی شرکت و خدمات آن میپردازد. از مزیت های این روش میتوان به آشنایی  تعداد زیادی از مردم با خدمات شرکت در کسری از زمان اشاره نمود.

 

بهترین طراحی فلکسی را در آزادگان کرج از کدام مرکز دریافت میکنیم

آیا دوست دارید خاص ترین مدل تابلو فلکسی را برای تبلیغات شهری خود در سطح شهر کرج سفارش بدهید. برای این کار باید به دنبال مرکزی باشید که علاوه بر تجربه بالای کاری، تیم حرفه ای و متخصص و تجهیزات پیشرفته را نیز داشته باشد.

چاپ پاپیروس بعلت تجربه و دقت بالای کاری، سفارش انواع تابلو فلکسی اداره ها و مجموعه های بزرگ کرج مانند شهرداری ها را در کارنامه موفق خود دارد. هر طرحی که بخواهید با بهترین نورپردازی ها در چاپ پاپیروس برای شما عزیزان اجرائی میشود.

 

خدمات چاپ دیجیتال در پاپیروس

  • کارت ویزیت فوری
  • کاتالوگ فوری
  • پوستر
  • چاپ و رایت CD , DVD

 

کارت ویزیت فوری در آزادگان

کارت ویزیت هر نهاد و شرکتی بهترین معرف خدمات آن شرکت میباشد. برای شما هم پیش آمده که مشتری از شما کارت ویزیت خواسته ولی هنوز کارت ویزیتی برای خود طراحی نکرده اید، آیا دوست دارید با خلاقانه ترین روش ها کسب و کار خود را به مردم معرفی کنید، معرفی کسب و کارتان را به تیم چاپ پاپیروس بسپارید و بهترین خدمات مربوطه به طراحی کارت ویزیت را دریافت کنید.

تجربه بالای تیم طراحی چاپ پاپیروس در آزادگان کرج بهترین کارت ویزیت ها را برای موسسات و شرکت های مختلف طراحی کرده و باعث آشنایی بیشتر مردم با برند آنها و افزایش فروششان شده است

 

چاپ CD , DVD مورد نیاز خود را در کرج کجا انجام بدهیم  

اگر در شرکت کامپیوتری فعال هستید و روزانه تعداد زیادی CD ,  DVD رایت میکنید و چاپ آنها وقت زیادی از شما میگیرد، میتوانید بهترین خدمات چاپ و رایت انواع CD ,  DVD را از چاپ پاپیروس در آزادگان کرج بخواهید. آیا بدنبال بهترین خدمات رایت انواع سی دی هستید، تیم پاپیروس ابتدا بهترین کیفیت CD ,  DVD را با مناسب ترین قیمت ها از مراکز عرضه اصلی تهیه کرده و با استفاده از بروزترین دستگاه ها رایت CD ,  DVD را با کیفیت بالا انجام میدهد.

آیا تابحال سی دی را رایت کرده اید که قسمتی از آن خش دار باشد و کار شما را با اختلال مواجه کرده باشد؟ با دریافت خدمات از چاپ پاپیروس بهترین کیفیت رایت سی دی را دریافت میکنید.

چاپ-روی-مهر
چاپ-روی-مهر

اطلاعات تماس با چاپ پاپیروس:

مدیریت:

شماره تماس:

شعبه مرکزی : 32220156 – 32226384-   32212429- 32213174-026

شعبه 1:  32200095- 32200097

فکس: 02632239550

آدرس: شعبه مرکزی: کرج- میدان آزادگان- خیابان بخشداری- روبروی درب شرقی مرکز خرید رضت

شعبع 1: کرج- طالقانی شمالی- نرسیده به آزادگان- جنب مجتمع فنی تهران

www.printpapyrus.com

info@pritpapyrus.com

insta:papyrus.print

telegram chnl: @printpapyrus

telegram robat: @printpapyrusbot

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاپ پاپیروس در آزادگان کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *