اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

چاپ و تبلیغات جم

چاپ و تبلیغات جم مرکز چاپ در خیابان ولیعصر تهران یکی از تخصصی ترین مراکزچاپ و تبلیغات در خیابان ولیعصر تهران میباشد. چاپ و تبلیغات جم کلیه کارهای کامپیوتری و چاپ و تبلیغات و فتوکپی ها و پرینت های رنگی و سیاه و سفید شما را با بالاترین کیفیت انجام میدهد. کلیه لوازم التحریر و لوازم اداری با تنوع بالا و کیفیت مناسب در چاپ و تبلیغات جم موجود میباشد.

آقای مهدی عظیم زاده

آقای مهدی عظیم زاده مدیریت چاپ و تبلیغات جم میباشند. آقای عظیم زاده بعلت تجربه و سابقه کاری بالا ارائه دهنده بهترین خدمات چاپی مورد نظر شما عزیزان میباشند. هدف آقای عظیم زاده کمک به جامعه دانشجو برای تهیه باکیفیت ترین لوازم التحریر و گرفتن باکیفیت فتوکپی ها و انواع پرینت های وانجام کارهای چاپ بری تبلیغات صنوف مختلف میباشد.

بهترین چاپ و تبلیغات در خیابان ولیعصر، منطقه 3

اگر برای انجام کارهای چاپ و تبلیغات در خیابان ولیعصر بدنبال مرکز چاپ و تبلیعات باکیفیت میباشید، بهترین مرکز پیشنهادی ما چاپ و تبلیغات جم میباشد. بعلت قدمت و تجربه و تخصص بالا در انجام کارهای چاپی و تبلیغاتی باکیفیت ترین خدمات را از ما دریافت کنید. کیفیت بالای خدمات در کنار قیمت های مناسب از مزیت های چاپ و تبلیغات جم میباشد.

کلیه-خدمات-چاپ-و-تبلیغات
کلیه-خدمات-چاپ-و-تبلیغات

خدمات کامپیوتری و چاپ

هر آنچه از خدمات کامپیوتری و چاپی بخواهید در چاپ و تبلیغات جم در دسترس شما عزیزان میباشد. انواع خدمات کامپیوتری مانند نصب نرم افزارها و برنامه های مختلف کامپیوتری در تخصص ما میباشد. نصب انواع گیم های مهیج را برای شما عزیزان انجام میدهیم. کلیه کارهای ثبت نامی شما را در سایت های مختلف از جمله کارت سوخت ویارانه و سهام عدالت و ثبت نام کنکور را انجام میدهیم. کلیه خدمات چاپی شما را با باکیفیت ترین دستگاه های چاپ و تکثیر در اسرع وقت توسط بهترین متخصصین انجام میدهیم.

چاپ کاغذهای تبلیغات شرکت ها نیز با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها برای شما عزیزان انجام میشود. انجام خدمات کامپیوتری و تحقیق های علمی شما عزیزان در مورد پروژه های دانشجویی در مورد موضوعات مختلف با بهترین کیفیت توسط ما انجام میشود، این تحقیق های دانشجویی کاملا علمی و دقیق بوده و در کوتاهترین زمان ممکن خدمت شما عزیزن تقدیم میگردد. در ادامه مطلب بطور خلاصه فعالیت های چاپی مرکز چاپ و تبلیغات جم را بطور خلاصه و مفید توضیح میدهیم.

فروش-انواع-کاغذ-کادو-و-کادوهای-لوکس-در-ولیعصر
فروش-انواع-کاغذ-کادو-و-کادوهای-لوکس-در-ولیعصر

بهترین کیفیت فتوکپی در چاپ و تبلیغات جم

برای تهیه فتوکپی باکیفیت از مدارک خودتان روی ما حساب کنید.مرکز چاپ و تبلیغات جم با تهیه باکیفیت ترین دستگاه های فتوکپی از بهترین برندهای بازار در خدمت شما عزیزان میباشد که بهترین کیفیت کار را برای شما تهیه کند. همچنین با خرید بهترین کیفیت از کاغذها ارائه دهنده باکیفیت ترین کارها به شما عزیزان میباشد. انواع فتوکپی های تک رو و دورو در سایزهایA3.A4,A5 در بهترین کیفیت کاغذها برای شما گرفته میشود.

برای تعداد بالا فتوکپی روی تخفیفات خاص ما حساب کنید. کلیه کارهای فتوکپی جزوه های دانشگاهی شما در کوتاهترین زمان ممکن باکیفیت بالا انجام میگیرد

فروشگاه-بزرگ-نوشت-افزار
فروشگاه-بزرگ-نوشت-افزار

پرینت رنگی و سیاه و سفید مدارک خود را از چاپ و تبلیغات جم بخواهید

پرینت های رنگی و سیاه سفید در بالاترین کیفیت برای شما گرفته میشود. چاپ و تبلیغات جم با تهیه بهترین دستگاه های پرینت از بهترین برندهای روز ارائه دهنده باکیفیت ترین خدمات پرینتی به شما عزیزان میباشد. بهترین جوهرهای رنگی و سیاه سفید از بهترین کیفیت بازار برای بهترین کیفیت پرینت ها استفاده میشود. تفاوت خدمات عالی ما با دیگر مجموعه های چاپ و تبلیغاتی بعلت استفاده از بهترین جنس کاغذ و بهترین دستگاه های پرینت میباشد.

شما لایق بهترین خدمات هستید و سعی ما بر انجام وظیفه خود در بالاترین سطح کیفی به شما عزیزان میباشد. برای پرینت از مدارک متنی شما بهتر است از پرینت های سیاه و سفید و برای پرینت از نمودار ها و عکس ها از پرینت رنگی برای وضوح بیشتر گرفته شود. پرینت های رنگی و سیاه و سفید در انواع سایزهای کاغذی مختلف مانند A3,A4,A5در بهترین جنس های کاغذ تهیه میشود. مناسب ترین قیمت های پرینت های رنگی و سیاه و سفید را از چاپ و تبلیغات جم بخواهید. پرینت در تعداد بالا شامل تخفیفات خاصی در مرکز ما میباشد.

 

خرید لوازم اداری باکیفیت

مرکز چاپ و تبلیغات جم متنوع ترین و جدیدترین لوازم اداری را دارد. کیفیت بالای لوازم اداری چاپ و تبلیغات جم معروف و شناخته شده میباشد. اداره ها و شرکت های خصوصی خیابان ولیعصر اکثر لوازم اداری خودشان را بعلت کیفیت بالا از مرکز چاپ و تبلیغات جم تهیه میکنند. خرید کلی و تعداد بالا از لوازم اداری باعث صرفه اقتصادی شما میشود و با قیمت های کلی میتوانید خرید خودتان را تکمیل کنید. انواع متنوع ست های اداری و زونکن و منگنه و انواع چسب و قیچی را از چاپ و تبلیغات جم تهیه کنید. در چاپ و تبلیغات جم میتوانید روی لوازم اداری، آرم و لوگوی شرکت خودتان را چاپ کنید .

 

لوازم التحریر در خیابان ولیعصر

انواع متنوع لوازم التحریر مانند انواع باکیفیت خودکار و مداد و خودنویس و روان نویس و قلم و دفترچه و دفتر و انواع کاغذهای A3,A4,A5 و انواع کاغذهای کشی را از چاپ و تبلیغات جم بخواهید. در چاپ و تبلیغات جم هرنوع لوازم التحریر که مد نظر شما باشد از بهترین برند و کیفیت موجود میباشد. تنوع بالای لوازم التحریر ما از هر نوعی کامل و مثال زدنی میباشد مثلا انواع خودکار های با تنوع رنگی بالا و از برندهای متفاوت و انواع متنوع مداد ها و مدادهای طراحی و همچنین انواع باکیفیت خودنویس و روان نویس در چاپ و تبلیغات جم موجود میباشد.

از آنجا که لوازم التحریر کالایی مصرفی و روزانه میباشد بهتر است اقدام به خرید انواع باکیفیت آن کرده و از این طریق باعث صرفه جویی و کمکی به اقتصاد خانواده خودتون بکنید.

فروش-انواع-مداد-رنگی
فروش-انواع-مداد-رنگی

خدمات برتر چاپ و تبلیغات جم

  •  ارائه کلیه خدمات چاپ و تبلیغات با بالاترین کیفیت به شما عزیزان
  • تهیه با کیفیت ترین کپی ها از مدارک شما
  • گرفتن انواع پرینت رنگی و سیاه و سفید بسته به نظر شما عزیزان
  • انجام کلیه کارهای چاپی با پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های چاپ
  • ارائه با کیفیت خدمات چاپی با مناسب ترین قیمت ها
  • رضایت مشتری ها و مشتری مداری
  • عرضه انواع متنوع لوازم التحریر با کیفیت
  • عرضه و توزیع انواع ست های اداری با کیفیت
  • تحویل بموقع کارهای شما

 

راه های ارتباط با چاپ و تبلیغات جم مرکز چاپ در خیابان ولیعصر تهران

مدیریت: جناب آقای مهدی عظیم زاده

تماس:
09126041823
09301844862
02126292237
09128029059

آدرس: تهران ، خیابان ولیعصر، بعد از پارک ملت، نبش خیابان طاهری، مرکز خرید جام جم، واحد 18

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاپ و تبلیغات جم مرکز چاپ در خیابان ولیعصر تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *