اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4615
اصناف شهر

توضیحات آگهی

چاپخانه نقش ایران

چاپخانه نقش ایران با چندین دهه سابقه کاری مفید انجام کلیه امور چاپی شما را با بهترین کیفیت انجام میدهد. به علت داشتن تجهیزات مناسب و نیروهای کارشناسی متخصص، آماده همکاری با موسسات و مجموعه های فرهنگی و هیات های مذهبی میباشیم. با ما بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها دریافت خواهید کرد.

 

چاپخانه نقش ایران در کرج

چاپخانه نقش ایران مشاور و مجری کلیه امور چاپی و تبلیغاتی در استان کرج میباشد. بهترین خدمات مشاوره ای را از کارشناسان ما دریافت خواهید کرد. به علت رعایت استانداردهای لازم و رضایت بالای مشتریان، عضو رسمی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشیم و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنیم. رضایت بالای مشتریان برای ما مهمترین نکته میباشد و تمام تلاش خود را در این راه انجام میدهیم.

خدمات-چاپ-در-حضور-مشتری
خدمات-چاپ-در-حضور-مشتری

خدمات چاپ در حضور مشتری

خدمات بنر

کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن چاپ بنرهای شما را  با بهترین کیفیت انجام خواهند داد. قیمت مناسب چاپ بنر را از ما دریافت خواهید کرد. طراحی بنر به علت مزایای فراوانی که دارد بیشتر مورد توجه مشتریان عزیز واقع شده است، از این مزایا میتوان به کیفیت بالای کار و قیمت مناسب و استفاده در مناسبت ها و کارهای تبلیغاتی و نمایشگاهی مختلف اشاره نمود. ما از بهترین کیفیت مواد اولیه و خدمات چاپ برای ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان استفاده میکنیم تا بیشترین رضایت شما را کسب نماییم.

 

اعلامیه ترحیم

در چاپخانه نقش ایران از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ برای بهترین کیفیت اعلامیه ترحیم استفاده میشود. با تماس تلفنی با کارشناسان ما و ارسال اطلاعات هویتی در سریع ترین زمان ممکن بهترین کیفیت اعلامیه ترحیم رنگی و  یا سیاه و سفید را برای شما عزیزان طراحی میکنیم. در صورت تایید میتوانید طراحی و چاپ اعلامیه را به ما بسپارید و در نهایت طرح نهایی قبل از چاپ برای شما ارسال شده و در صورت تایید به تعداد نهایی چاپ مینماییم.

 

فلکس

بعضی مشتریان ما برای برخورداری از کیفیت بالاتر کارها برای انجام کارهای تبلیغاتی خود به جابی بنر، فلکس سفارش میدهند. فلکس اشاره به نوعی پارچه تبلیغاتی دارد که به علت عبور نور از خود، برای نمایش بهتر میتوان از انواع لامپ های مهتابی نیز در آن استفاده نمود تا جلوه و روشنایی کار بهتر و بیشتر باشد. ما از بهترین کیفیت مواد اولیه پارچه ای و بهترین دستگاه های چاپ با کیفیت برای ساخت سفارش های فلکس شما استفاده میکنیم. بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها دریافت خواهید کرد.

خدمات-چاپ
خدمات-چاپ

خدمات چاپ

  • چاپ افست و ملخی
  • چاپ دیجیتال

در چاپخانه نقش ایران کلیه دستگاه های چاپ برای ارائه بهترین خدمات چاپی به مشتریان عزیز در بهترین کیفیت و به روز ترین مدلها موجود میباشد. کارشناسان طراحی ما بسته به مورد چاپ بهترین دستگاه را انتخاب نموده و بهترین خروجی کار را ارئه مینمایند. از قدیمی ترین دستگاه های چاپ میتوان به دستگاه های ملخی اشاره نمود که بیشتر برای کارهای با تیراژ کم مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه های چاپ افست و دیجیتال از جدیدترین دستگاه های چاپ میباشند که در کمترین زمان ممکن بیشترین کار چاپ را با بهترین کیفیت ممکن انجام میدهند.

 

انواع چاپ های دیجیتال

  • جوهر افشان
  • حرارتی
  • لیزری
  • نوری
  • الکتروگرافی

 

مزایای چاپ دیجیتال

با گسترش تکنولوژِی در دنیای چاپ و ورود چاپ دیجیتال به این حوزه تغییرات مثبتی ایجاد شده است . به طوری که در کمترین زمان ممکن میتوانید طرح مورد نظر را به کامپیوتر داده و به تعداد مورد نظر  با بهترین کیفیت روی سطوح مختلف پارچه ای و یا کاغذی و غیره چاپ نمایید. در چاپخانه نقش ایران بهترین متخصصین با تجربه با استفاده از به روزترین دستگاه ها، بهترین کیفیت چاپ دیجیتال را با مناسب ترین قیمت ها برای شما انجام میدهند. با ما بهترین سطح کیفیت را دریافت خواهید کرد.

چاپخانه-نقش-ایران-در-کرج
چاپخانه-نقش-ایران-در-کرج

مشاوره و مجری کلیه امور تبلیغاتی

تیم کارشناسی و روانشناسی بازار ما با بهترین ایده ها و پیشنهادهای جذاب و کاربردی در کنار شما عزیزان میباشند و پس از انتخاب شما، بهترین کار های تبلیغاتی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها به شما ارائه میکنیم. ما با تجربه کاری بالا بهترین مشاور و مجری کلیه امور تبلیغاتی میباشیم و در این چند دهه فعالیت امور تبلیغاتی شرکت ها و موسسات دولتی بزرگ را به نحو احسنت به سرانجام رسانده ایم.

 

هدایای تبلیغاتی

چاپخانه نقش ایران بهترین مرکز عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی میباشد. شیک ترین پک های هدایای تبلیغاتی شامل انواع بهترین کیفیت خود نویس ها و جا کلیدی های  شیک و کیف های چرم را از ما بخواهید. یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی پیشنهادی تیم ما فلش مموری ها میباشد که کاربران با هر بار استفاده از آنها نام برند شما را در ضمیر نادخودآگاه خود حک میکنند تا در مواقع نیاز فقط به شما مراجعه نمایند.

 

ساک پارچه ای و نایلون

در انتخاب هدایای تبلیغاتی باید ریز بین بود و بهترین محصولی را انتخاب نمایید که بیشترین کاربرد را در بین مردم داشته باشد تا به علت استفاده روزانه و مکرر بین مردم بیشتر دیده شود ، تا در نتیجه نام برند شما بیشتر و بهتر دیده شود .  ساخت سفارشی انواع ساک های پارچه ای و نایلونی در ابعاد مورد نظر شما از بهترین کیفیت مواد اولیه و با استفاده از مجهزترین دستگاه های چاپ و دوخت انجام میشود.

بهترین-چاپخانه-در-کرج-برای-ساک-های-تبلیغاتی
بهترین-چاپخانه-در-کرج-برای-ساک-های-تبلیغاتی

برش و حکاکی لیزری

در چاپخانه نقش ایران از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های برش و حکاکی لیزری استفاده نموده ایم تا ظریف ترین و پیچیده ترین طرح های مورد نیاز شما را روی سطوح مختلف پارچه ای و فلزی و غیره چاپ نماییم. ابتدا با تایید شما نوع طرح مورد نظر انتخاب شده و این طرح به سیستم های کامپیوتری منتقل شده و با دستگاه های تخصصی برش و حکاکی لیزری بر روی سطح مورد نظر چاپ میشود.

آیا تفاوت دستگاه برش و حکاکی لیزری را میدانید؟ شباهت های بسیاری بین این دو دستگاه چاپ وجود دارد و تنها تفاوت میان آنها به نوع لنز به کار رفته مربوط میباشد که در برش لنز با فاصله کانونی بیشتر و در لیزر از لنزهای با فاصله کانونی کمتر استفاده میشود.

بهترین-چاپخانه-در-کرج
بهترین-چاپخانه-در-کرج

ست کامل اداری

  • ست های مدیریتی
  • تقویم رومیزی
  • تقویم اداری و حصیری
  • خودکار پایه دار رومیزی
  • سربرگ
  • پاکت
  • کارت ویزیت
  • فولدر و کلیه اوراق چاپی
انواع-چاپ-های-دیجیتال
انواع-چاپ-های-دیجیتال

راه های ارتباطی با ما چاپخانه نقش ایران

مدیریت : جناب آقای محسن جمشیدی

تماس :

09123674211 

09383674211 

02632254605

02632252980 

02632254592

آدرس :

کرج ، بین میدان شهدا و توحید ، پاساژ احمدی ، طبقه پایین

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاپخانه نقش ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *