اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5562
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پیراهن مبل استقلال

در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از بهترین کسبه های منطقه رسالت تهران که در حوزه تعمیرات مبل و دوخت پیراهن های مبل فعالیت دارند بپردازیم. آقای علی بختیاری صاحب فروشگاه مبل استقلال ازمتخصصین فعال در حوزه مبل هستند، ایشون به خوش قولی و تحویل کار فوری و باکیفیت در منطقه رسالت شهره هستند. تخصص و تنوع پارچه های متنوع و برش و طراحی دوخت عالی و تمیز از مشخصات کار عالی ایشون میباشد. ایشون با تجربه چندین ساله ای که در این حوزه دارند از بهترین تعمیر کننده ها  و طراح های دوخت پارچه های مبلی در منطقه شرق تهران، رسالت می‌باشند

در زمان گذشته همگی فقط از فرش و موکت برای پوشش کف خانه های خودشون استفاده می‌کردند. همگی روی همان فرش می‌نشستند و مبلی وجود نداشت. کم کم با گذر زمان و پیشرفت های جامعه بشری  میز و صندلی و مبل هم به خانه های ما اضافه شد. در ابتدا مبل جزو وسایل تجملاتی زندگی شهری بود ولی امروز مبل و صندلی یکی از کالاهای موجود در همه خانه ها میباشد. وقتی هر کالایی به جامعه بشری اضافه می‌شود خواه ناخواه نیاز به تعمیرات آن کالا هم احساس می‌شود. بنابراین نیاز به افراد متخصصی در زمینه تعمیرات آن کالا وجود دارد. متخصص تعمیر مبل باید از صنایع چوب و کار با چوب و آشنایی با انواع پارچه های مبلی سررشته داسته باشد که بتواند کار تعمیرات را  به نحو احسنت انجام بدهد.

 

نکات مهم در خرید مبل

در ابتدا باید برای خرید مبل به جنس و کیفیت چوب و پارچه های بکار رفته در آن خیلی دقت کرد و از مغازه های مطمعن خرید کنیم که خدای نکرده متحمل ضرر و زیان نشویم و یا خدای نکرده جنس بی کیفیت نخریم. از آنجا که مبل و صنایع چوب از کالاهای گران قیمت جامعه محسوب می‌شوند و پس از خرید انها، اکثرا تا چند سال سرویس چوب خودمون را  تعویض نمی‌کنیم، بهتر است یک بار جنس با کیفیت خرید کرده و با خرید جنس ارزان و بی کیفیت به اقتصاد خانواده خودمون ضرر وارد نکنیم .

تعمیرات-انواع-مبل
تعمیرات-انواع-مبل

انواع مبل

  • کلاسیک
  • سلطنتی

 

انواع پارچه های مبلی 

  • طبیعی
  • نخی
  • پشمی
  • کتان
  • ابریشم

 

پارچه های مصنوعی

  • ساتن اکریلیک
  • پلی استر

هر کدوم از افراد طبق سلیقه خودشون یکی از پارچه های بالا را انتخاب می‌کنند. ‌

تعمیرات-مبل-استقلال
تعمیرات-مبل-استقلال

علت استفاده از کاورهای مبلی

پس از خرید هر کالایی، نحوه نگه داری و استفاده از آن کالا در طول عمر مفید آن کالا موثر است. مبل نیز از این قاعده مستثنی نیست. نحوه نشستن و استفاده از مبل یکی از نکات موثر در طول عمر مبل میباشد.

بعضی خانواده ها به علت‌های مختلف تمایل دارند که از کاور مبل برای پوشش مبل خودشون استفاده کنند که  باعث افزایش طول عمر مفید مبل بشود، یکی از علل تمایل افراد به کاورهای مبلی داشتن بچه های کوچک شون هست که این بچه های نازنین با زدن خوراکی های مختلف به مبل باعث لکه شدن مبل می  شوند که گاها این لکه ها  با شستشو هم پاک نمی‌شوند و یا با شستشوی مکرر زیبایی اولیه مبل از دست می‌رود

 

انواع کاور مبل در پیراهن مبل استقلال

  • کاورهای پارچه ای
  • کاور نایلونی

بعصی افراد طبق سلیقه خودشون ترجیح می‌دهند بجای کاورهای پارچه ای، از کاورهای نایلونی استفاده کنند که طرح و مدل مبلشون هم دیده بشود. متنوع ترین مدل های کاور مبل را از فروشگاه پیراهن مبل استقلال انتخاب کنید.

 

خدمات ارائه شده در فروشگاه مبل استقلال

داشتن انواع پارچه های ایرانی و ترک

اولین نکته مهم برای انتخاب یک فروشگاه مبل، داشتن تنوع پارچه ای در رنگ ها و طرح های مختلف میباشد. فروشگاه آقای بختیاری انواع پارچه های ایرانی و ترک را در انواع رنگ ها و طرح های مورد پسند  شما عزیزان  ارائه می‌کند

 

تعمیرات مبل

آقای بختیاری از بهترین فروشگاه های تعمیرات مبل در منطقه شرق تهران می‌باشند. ایشون با توجه به سابقه و تجربه زیادی که در حرفه مبل سازی دارند در زمینه تعمیرات مبل هم فعالیت دارند و به بهترین نحو و در اسرع وقت تعمیرات مبل شما را انجام می‌دهند.

 

رویه کوبی مبلمان

رویه کوبی وتعمیرات  مبلمان به فرایندی گفته می‌شود بجای تعویض مبل، شما همون مبل قدیمی خودتون را تعمیر و بازسازی میکنید، در این صورت هم هزینه کمتری میکنید و هم با تغییررنگ وطرح رویه مبل با هزینه کمتر دکوراسیون منزل خودتون را تغییر می‌دهید. پیراهن مبل استقلال بهترین خدمات رویه کوبی مبل را برای مشتریان عزیز خود انجام میدهد.

 

پیراهن مبل

در فروشگاه آقای بختیاری انواع پیراهن های آماده مبل در رنگ ها و طرح های مختلف در تنوع بالا موجود میباشد. این فروشگاه از بهترین تامین کننده های پیراهن مبل در شرق تهران میباشد.‌

علاوه بر پیراهن های آماده، دوخت انواع کاورهای پارچه ای و ژلاتینی در طرح های مختلف انجام می‌شود، با توجه به طرح های موجود در کاتالوگ های ما شما می‌توانید طرح مورد پسند خودتون را انتخاب کنید .

سفارش-دوخت-انواع-پارچه-مبلی
سفارش-دوخت-انواع-پارچه-مبلی

مزیت خرید از فروشگاه آقای بختیاری

تنوع انواع پارچه های مبلی

در فروشگاه پیراهن مبل استقلال  انواع مدل های مختلف پارچه در جنس ها و کیفیت عالی موجود میباشد. پارچه های مبلی از آنجا که برای مدت طولانی استفاده می‌شوند باید کیفیت جنس عالی داشته باشند. از بابت جنس پارچه های فروشگاه آقای بختیاری خیالتون راحت، از بهترین جنس های موجود در بازار می‌باشند و آقای بختیاری با وسواس و دقت خاصی پارچه های با کیفیت متناسب با هر مدل مبل را انتخاب می‌کنند. پارچه های مبلی از آنجا که در زیبایی و چشم نوازی مبل خیلی موثر اند باید طرح های زیبا و خاص داشته باشند که باعث زیبایی فضای دکوراسیون منزل شما باشند.

مطمعن باشید در فروشگاه آقای بختیاری کلکسیونی از پارچه های مختلف با  طرح های زیبا و رنگ های خاص و کیفیت عالی گردآوری شده هست. مطمعن باشید دست خالی از فروشگاه آقای بختیاری خارج نمی‌شوید و رنگ متناسب با دکوراسیون منزل خودتون را برای کاور مبلی پیدا می‌کنید. پس از استفاده  به کیفیت جنس عالی آنها هم پی می‌برید و این فروشگاه را به دوستان و آشنایان خودتون هم معرفی میکنید .

فروش-انواع-پارچه-های-مبلی-ارزان-قیمت-در-شرق-تهران
فروش-انواع-پارچه-های-مبلی-ارزان-قیمت-در-شرق-تهران

برش و دوخت عالی

پس از انتخاب پارچه با طرح و رنگ مورد پسندتون، برش عالی و طراحی و دوخت پارچه هم خیلی در زیبایی کاور مبل شما موثر است. آقای بختیاری با تجربه چندین ساله در این حرفه، از طراحان دوخت حرفه ای کاورهای مبلی میباشند که با طرح های زیبا ، زیبایی مبل شما را دوچندان می‌کنند.

خوش قولی

یکی از مهمترین موارد در خدمات ارائه شده به مشتری، خوش قولی و تحویل به موقع کارها میباشد. آقای بختیاری از لحاظ خوش قولی و وفای به عهد از معروفترین کسبه منطقه رسالت تهران می‌باشند.

علت-استفاده-از-کاورهای-مبلی
علت-استفاده-از-کاورهای-مبلی

راه های ارتباط با پیراهن مبل استقلال

مدیریت: جناب آقای علی بختیاری

تماس:

09122954599

02177276574

آدرس: تهران، رسالت، هنگام، 35 متری استقلال، نبش 16 متری اول، پلاک 84.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیراهن مبل استقلال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *