اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4708
اصناف شهر
پیتزا آتیش در وحدت اسلامی

توضیحات آگهی

پیتزا آتیش در وحدت اسلامی

 

هر شهر دارای چندین رستوران فست فود معروف است که به خاطر کیفیت غذا، منوی خاص خود شهرت دارند. پیتزا آتیش در وحدت اسلامی جزو بهترین پیتزا فروشی های تهران می باشد که اگر یکبار آنرا امتحان کنید عاشق پیتزاهای  آن می شوید.

با توجه به سرعتی که می توان پیتزا را تهیه کرد، متخصصان تغذیه آن را در لیست غذاهای زودپز قرار می دهند. پیتزا گرم یا سرد سرو می شود. این غذا در وعده های غذایی اصلی مانند ناهار و شام و یا در پیک نیک سرو می شود.

کلمه پیتزا ایتالیایی است و به معنای غذای مخلوط است. خمیر پیتزا معمولاً از آرد، مخمر و آب تشکیل شده است. مواد خمیر به خوبی با دست ورز داده می شود. وقتی خمیر ور آمد، آن را در ظرف های گرد پهن می شود.

 

 

  • بهترین فست فود در خیابان وحدت اسلامی

معروف ترین و قدیمی ترین پیتزا فروشی که در تهران می توانید پیدا کنید، پیتزا آتیش است. این پیتزا فروشی در حال حاضر بهترین فست فود در خیابان وحدت اسلامی می‌باشد که مشتریان زیادی دارد. مهم ترین چیزی که باعث می شود بسیاری از مشتریان از آنجا پیتزا بخرند، کیفیت و خوشمزه بودن پیتزاهایشان است. در منوی پیتزا آتیش دو نوع پیتزا آمریکایی و ایتالیایی را مشاهده می کنید و هر مشتری می تواند بنا به سلیقه خود پیتزایی که می پسندد را سفارش دهد.

 

  • منوی فست فود پیتزا آتیش شامل:

 

  • مرغ سوخاری:

مرغ سوخاری یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیاست که روش های زیادی برای تهیه آن وجود دارد. این غذای لذیذ که در سراسر جهان به عنوان غذای بین المللی شناخته می شود، در دسته فست فودها قرار می گیرد. محبوب ترین نوع مرغ سوخاری، مرغ سوخاری است که از پودر پانکو غلیظ برای تهیه آن استفاده می کنند .

  • پیتزا مارگاریتا (گوجه، سیر، ریحان،نمک و فلفل، آویشن، پنیر و خمیر پیتزا):

یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیا، پیتزا مارگاریتا است  که در انواع دستور پخت تهیه می شود. پیتزا مارگریتا مانند دیگر پیتزاهای معروف در اصل متعلق به ایتالیا بوده و در بسیاری از کشورها به آن پیتزا گوجه فرنگی می گویند. این پیتزا را پیتزای گوجه ای می نامند زیرا این پیتزا برخلاف پیتزاهای دیگر حاوی گوشت و مرغ و فرآورده های آن مانند سوسیس و کالباس نیست در حالی که مواد اصلی این پیتزا را گوجه فرنگی و ریحان تشکیل می دهد. سالم تر از پیتزاهای دیگر می باشد.

 

  • پیتزا پپرونی (سوسیس پپرونی،پنیر پیتزا،گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای قرمز، سس کچاب، آویشن):

پیتزا پپرونی یکی از محبوب ترین پیتزاهای ایتالیاست و در سراسر دنیا به عنوان یک غذای بین المللی شناخته می شود. این پیتزا را پیتزا پپرونی می نامند زیرا با سوسیس پپرونی پخته می شود.

 

  • پیتزا مرغ و قارچ (سینه مرغ، قارچ،پیاز، فلفل دلمه ای،سس کچاب ، خمیر پیتزا، پنیر پیتزا، آویشن، نمک و فلفل) :

پیتزای مرغ و قارچ یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین پیتزاهای دنیاست که می توان آن را به روش های مختلفی تهیه کرد. که شامل سینه مرغ، فلفل دلمه ای، قارچ، پیاز،نمک و فلفل، پنیرپیتزا می‌باشد.

 

ساندویچ ها شامل:

  • ماشروم برگر:برگر،قارچ، خیارشور،گوجه فرنگی، نان
  • همبرگر: همبرگر دست ساز با گوشت گوساله و قارچ، کاهو، گوجه و سس مخصوص
  • چیزبرگر اکونومی: برگر دست ساز و پنیر گودا، سس ایتالیایی، نان
  • دابل برگر: 2 عدد همبرگر دست ساز تهیه شده از گوشت گوساله، پنیر گودا،کاهو، گوجه، خیارشور،نان
  • همبرگر با سس پنیر:برگر، دیپ پنیر و قارچ،سس آلمانی، خیارشور،گوجه فرنگی، نان
  • ساندویچ هات داگ با قارچ و پنیر: هات داگ، سس خردل، پنیر موزارلا، قارچ، نان
  • ساندویچ مرغ با قارچ و پنیر:250 گرم سینه مرغ، قارچ، پنیر موزارلا،سس آلمانی، نان، گوجه و خیارشور، کاهو

 

چرا باید پیتزا آتیش در وحدت اسلامی را انتخاب کنیم

 

  • فضای گرم و دوستانه

در پیتزا آتیش در وحدت اسلامی محیطی کاملا صمیمی و دوستانه وجود دارد که موسیقی دلنشینی  فضای فست فود را دلپذیرتر می کند و مردم می توانند از شنیدن موسیقی در هنگام غذا خوردن لذت ببرند. فضاهای متنوعی برای کودکان وجود دارد تا خانواده های دارای فرزند بدون دغدغه غذای خود را میل کنند. در فست فود پیتزا آتیش محوطه های بازی ویژه کودکان  وجود دارد تا در حین آماده شدن سفارشات، کودکان نیز سرگرم شوند.

 

  • تمیزی و نظافت فست فود

همانطور که می دانیم کثیفی، بی نظمی در فست فودها و رستورانها به سرعت باعث خروج مشتریان از محل می شود. علاوه بر این، مشتریان ناراضی اغلب نارضایتی خود را خیلی سریع به دوستان، آشنایان و سایر مشتریان منتقل می کند. فست فود پیتزا آتیش در وحدت اسلامی دارای محیطی کاملا بهداشتی و مرتب،  و پرسنل آن با لباسهای تمیز و کلاه به مشتریان عزیز خدمات ارائه می کنند.

 

  • ارائه با کیفیت ترین پیتزاها و انواع ساندویچ ها

در دنیای امروزی که همه چیز به سرعت پیش می رود و همه ما دائماً مشغول کار هستیم و بخش زیادی از زندگی خود را بیرون از خانه می گذرانیم، همه ما متفاوت از قبل غذا می خوریم. امروزه فست فود به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذا در جهان تبدیل شده است. افتتاح یک فست فود یا یافتن یک آژانس فست فود به یک تجارت پرسود  تبدیل شده است، به اطراف نگاه کنید و همه جا فست فودهای پر زرق و برقی را خواهید دید که مشغول خدمات رسانی به مشتریان هستند.

پیتزا آتیش در وحدت اسلامی نیز ارائه دهنده با کیفیت ترین پیتزاها و انواع ساندویچ ها می باشد که مفتخر است با محیطی بهداشتی و فضای صمیمانه  در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

 

  • سفارش آنلاین پیتزا آتیش

از آنجاییکه در دنیای امروزی افراد زیادی شاغل هستند و فرصت کافی برای مراجعه حضوری به فست فود یا رستوران را ندارند لذا پیتزا آتیش در وحدت اسلامی این امکان را فراهم کرده است که مشتریان عزیز منو فست فود آتیش را مشاهده کرده و غذای مورد علاقه خود را انتخاب و به شکل اینترنتی آن را سفارش دهند و پیک در محدوده خیابان وحدت اسلامی رایگان می باشد و در مدت زمان کوتاهی سفارش ها را ارسال میکند.

 

راه های ارتباطی با پیتزا آتیش در وحدت اسلامی

مدیریت: جناب آقای امیر حاجیان

تماس :

09212561640

02155473241

02155473245

آدرس:

تهران- خیابان وحدت اسلامی- بعد از پل ابوسعید- خیابان فرهنگ- نبش کوچه سوم- پلاک 15

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیتزا آتیش در وحدت اسلامی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *