اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پولیش ابزار نیازی در خیابان امام خمینی

پولیش ابزار نیازی در خیابان امام خمینی با بیش از 37 سال سابقه درخشان در زمینه عرضه انواع ابزارآلات صنعتی بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به مشتریان خود ارائه میکند.

 

فروشگاه پولیش و ابزار در خیابان امام خمینی 

آیا دوست دارید بهترین فروشگاه را برای خرید ابزار آلات صنعتی به شما معرفی کنیم؟ همانطورکه میدانید بورس عرضه انواع ابزارآلات صنعتی در خیابان امام خمینی میباشد. پولیش ابزار نیازی از قدیمی ترین فروشگاه های ابزار فروشی در خیابان امام خمینی میباشد. این فروشگاه با بیش از 37 سال تجربه مستمر و مفید در زمینه عرضه انواع ابزارآلات صنعتی، کلیه نیازهای بازار را رصد کرده و با کیفیت ترین مدلهای جدید را از بهترین تولید کننده های داخلی و خارجی تهیه نموده و با مناسب ترین قیمت ها عرضه میکند.

ابزار-آلات-مورد-نیاز-در-پولیش-کاری-سطوح-فلزی-در-تولید-قطعات-صنعتی
ابزار-آلات-مورد-نیاز-در-پولیش-کاری-سطوح-فلزی-در-تولید-قطعات-صنعتی

چرا پولیش ابزار نیازی در خیابان امام خمینی را انتخاب کنیم

پولیش ابزار نیازی به علت تنوع بالای محصولات، اولین انتخاب بسیاری از صنعتگران میباشد. علاوه بر تنوع، کیفیت بالای محصولات باعث جلب رضایت تمامی مشتریان این فروشگاه شده است. پولیش ابزار نیازی بهترین محصولات برند داخلی و خارجی را با مناسب ترین قیمت ها عرضه میکند.

 

پخش انواع سنباده 

  • سنباده های رولی
  • دیسکی
  • فلاپ
  • چتری
  • پوساب
  • هزارلا
فروش-عمده-و-تک-اسکاچ 
فروش-عمده-و-تک-اسکاچ

نکات مهم در انتخاب سنباده

سنباده ها در جنس های کاغذی و پارچه ای و پلاستیکی تولید میشوند، در موقع خرید با توجه به راهنمایی های تیم فروش پولیش ابزار نیازی، بهترین مدل مورد نیازتان را انتخاب کنید. سنباده ها بر اساس درجه سختی شماره گذاری میشوند، بر اساس سطحی که میخواهید سنباده بزنید بهترین شماره را انتخاب کنید، مثلا اگر قصد دارید سطح چوبی و یا فلزی را سنباده بزنید باید از سنباده های با شماره های مختلف استفاده کنید.

 

فروش عمده و تک اسکاچ 

اسکاچ یکی از پر مصرف ترین کالاهای مورد نیاز هر آشپزخانه ای میباشد. با انتخاب بهترین اسکاچ به سلامت پوست دستانتان اهمیت بیشتری بدهید، چون بعضی مواد اولیه در تولید اسکاچ ها باعث حساسیت های پوستی میشود. با پیشرفت های چشمگیر در تمامی زمینه ها، تنوع اسکاچ ها نیز برای کاربری های متنوع باعث راحتی افراد بشری شده است. انواع متنوع اسکاچ های نرم و زبر و نانو و بافتنی باعث افزایش طول عمر مفید ظروف منزل میشود.

فروش-انواع-چسب-نمد-ترکیه
فروش-انواع-چسب-نمد-ترکیه

همکاری با بهترین شرکت های بین المللی در زمینه عرضه ابزارآلات صنعتی

پولیش ابزار نیازی با بررسی شرکت های بین المللی و مخصوصا شرکت های ترکیه ای، بهترین آنها را در زمینه عرضه متنوع ابزارآلات صنعتی باکیفیت شناسایی کرده و اقدام به واردات از آنها نموده است. دو شرکت srtong  podim,همکاری عالی با پولیش ابزار نیازی داشته و با مناسب ترین قیمت ها، متنوع ترین محصولات را با کیفیت بالا ارائه میکنند.

 

تهیه و توضیع کالاهای شرکتی srtong ترکیه

شرکت srtong از خوشنام ترین شرکت های عرضه کننده انواع ابزارآلات صنعتی با کیفیت بالا در دنیا میباشد. توجه این شرکت به کیفیت و مشتری مداری باعث جذب مشتریان زیادی برای این شرکت شده است. شعار مجموعه srtong در تولید انواع ابزارآلات این است که هر آنچه که از یک ابزار نیاز دارید را ما به شما ارائه میکنیم.

 

تهیه و توضیح کالاهای شرکتی podim ترکیه 

پولیش ابزار نیازی نمایندگی انحصاری محصولات شرکت podim ترکیه میباشد. انواع متنوع سنباده رولی ورقه ای، جامب رول، اسکاچ های ایتالیایی را با بالاترین کیفیت روز و مناسب ترین قیمت ها از پولیش ابزار نیازی تهیه کنید. با استفاده از ابزارآلات صنعتی شرکت podim با لذت کارهای خود را انجام بدهید.

چرا-پولیش-ابزار-نیازی-در-خیابان-امام-خمینی-را-انتخاب-کنیم
چرا-پولیش-ابزار-نیازی-در-خیابان-امام-خمینی-را-انتخاب-کنیم

ابزار آلات مورد نیاز در پولیش کاری سطوح فلزی در تولید قطعات صنعتی

آیا تا به حال عبارت گیلانس را شنیده اید؟ اگر در کارهای صنعتی و پرداخت کاری سطوح مشغول به کار باشید با روش های مختلق صاف و صیقلی کردن سطوح فلزی و چوبی مختلف آشنایی دارید. در کارگاه های صنعتی پس از طراحی و برش قطعات فلزی، سطوح رویی آنها خیلی ناصاف میباشد، برای افزایش استحکام کار و مقاومت آنها در مقابل فرسودگی و زنگ زدن، از پولیش کاری استفاده میشود.

 

کاربرد انواع نمدها در پولیش کاری

یکی از محصولاتی که برای پولیش کاری سطوح مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد، انواع نمدها میباشند. این نمدها در دستگاه های پرداخت کاری قرار گرفته و باعث صاف و صقیلی شدن سطوح مورد نظر میشوند.

 

وارد کننده تمامی هزارلا و نمد

پولیش ابزار نیازی وارد کننده برتر انواع نمدهای متنوع با کیفیت در بازار میباشد. تنوع بالای نمدهای نخی و کتان و جین و کنفی پولیش ابزار نیازی تامین کننده کلیه نیازهای کارگاه های صنعتی تهران میباشد. با کیفیت ترین انواع نمدها را با مناسب ترین قیمت ها از پولیش ابزار نیازی تهیه کنید.

انواع نمدهای هزارلا در رنگ بندی های سفید و قرمز و آبی برای کاربردهای پولیش کاری سطوح مختلف در فروشگاه پولیش ابزار موجود میباشد. با راهنمایی های تیم فروش ما میتوانید بهترین نمد مورد نیاز خود را تهیه کنید و از کیفیت بالای آنها در حین کار لذت ببرید

 

فروش انواع چسب نمد ترکیه

با کیفیت ترین چسب نمدهای مورد نیاز خود را از پولیش ابزار نیازی تهیه کنید. مدیران فروش پولیش ابزار نیازی بهترین کیفیت جنس انواع چسب نمدهای موجود در بازار داخل و خارجی را گلچین کرده و بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به مشتریان خود ارائه میکنند. اگر دوست دارید با صرف هزینه های منطقی بهترین کیفیت چسب نمد را تهیه کنید، با کیفیت ترین چسب نمدهای ترکیه ای را از پولیش ابزار نیازی تهیه کنید.

تهیه-و-توضیح-کالاهای-شرکتی-podim-ترکیه 
تهیه-و-توضیح-کالاهای-شرکتی-podim-ترکیه

ارائه واکس صنعتی و سنگ های فیبری در خیابان امام خمینی

  • پرداخت کاری سطوح فلزی مختلف مانند برنج و آلومینیوم
  • صاف و صیقلی کردن سطوح شیشه ای
  • پولیش کاری سطوح سنگی

 

دلایل استفاده از واکس های صنعتی در صنایع مختلف

صنعت پولیش کاری علاوه بر نمدها و سایر ابزارهای مورد نیاز برای پرداخت قطعات صنعتی، در انتهای کار باید با استفاده از واکس های صنعتی جلا و براقیت بیشتری به قطعات داد. موقع خرید واکس های صنعتی به رنگ واکس ها توجه داشته باشید که بر اساس جنس آنها باید از واکس های مخصوصی استفاده نمود. در صورت نیاز به مشاوره میتوانید از راهنمایی های تیم فروش پولیش ابزار نیازی استفاده کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

احتیاط های لازم در موقع خرید سنگ های فیبری

از آنجا که سنگ های فیبری اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند و شکستگی هایی داشته باشند در حین کار باعث آسیب های جدی میشوند، بنابراین در موقع خرید دقت های کافی را داشته باشید و از مراکز معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام بدهید.

 

شرایط نگه داری سنگ های فیبری

  • معرض نور مستقیم آفتاب و هر گونه حرارتی قرار نگیرند
  • در مجاورت اسید و باز و قلیا نباشند
  • دمای متعادل نگه داری شوند

خدمات برتر پولیش ابزار نیازی

  • تجربه بیش از 37 سال در عرضه ابزارآلات صنعتی
  • کیفیت بالای محصولات عرضه شده
  • مناسب ترین قیمت ها
  • رضایت بالای مشتریان
  • شناسایی بهترین بازارهای داخلی و بین المللی
  • عرضه کننده برتر واکس های صنعتی
  • با کیفیت ترین سنگ های فیبری
  • همکاری با شرکت های بین المللی podim, strong
  • متنوع ترین اسکاچ ها و سمباده ها
  • بهترین مشاوره های حین خرید
  • خدمات پس از فروش
  • امکان سفارش اینترنتی
ارائه-واکس-صنعتی-و-سنگ-های-فیبری-در-خیابان-امام-خمینی
ارائه-واکس-صنعتی-و-سنگ-های-فیبری-در-خیابان-امام-خمینی

تماس با پولیش ابزار نیازی در خیابان امام خمینی

مدیریت: جناب آقای داوود نیازی

نام فروشگاه: پولیش ابزار نیازی

تماس:

02166723787

09122300375

آدرس:

تهران- خیابان امام خمینی- جنب بیمارستان سینا- انتهای کوچه میرزایی- نبش پاساژ غدیر- پلاک 1

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پولیش ابزار نیازی در خیابان امام خمینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *