اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6113
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پوشاک زنانه اوپال نیاوران

پوشاک زنانه اوپال نیاوران عرضه کننده شیک ترین و متنوع ترین پوشاک زنانه در تهران میباشد. اگر همیشه در انتخاب لباس های خود به ست کردن علاقه خاصی دارید، شیک ترین ست های مدل روز را از فروشگاه ما انتخاب خواهید کرد. ما در انتخاب کلیه پوشاک به کیفیت و طرح کارها دقت خاصی داریم تا بهترین ها را برای مشتریان خود عرضه کنیم. اگر سری به پوشاک زنانه ما در نیاوران بزنید، حتما طرح های مورد پسند خود را با بهترین قیمت ها خرید خواهید کرد.

بهترین-فروشگاه-پوشاک-در-نیاوران
بهترین-فروشگاه-پوشاک-در-نیاوران

پوشاک زنانه در نیاوران

بسیاری از مشتریان این فروشگاه ، همواره ما را خاص ترین عرضه کننده کلیه پوشاک زنانه در نیاوران می دانند. با گشتی در این فروشگاه میتوانید کلیه پوشاک مورد نیاز فصل خود را در زیباترین طرح ها انتخاب نمایید. جدیدترین طرح های کیف و کفش ست اسپرت و مجلسی را برای مشتریان عزیز خود عرضه کرده ایم.

حتما از بخش روسری های ابریشم و ساتن نخ ما دیدن بفرمایید، شیک ترین طرح های ساده و شکیل را موجود کرده ایم. خاص ترین بخش فروشگاه نیز، بخش جذاب مانتوهای ما میباشد. متنوع ترین مانتوهای نخ، جین، کتان را در سایز بندی های متنوع از اسمال تا ایکس لارج موجود داریم. با دیدن ست های مانتوهای اداری ما نیز حتما وسوسه خواهید شد و چند طرح آن را انتخاب خواهید کرد.

بهترین-مدل-های-کیف-های-زنانه-در-نیاوران
بهترین-مدل-های-کیف-های-زنانه-در-نیاوران

بهترین فروشگاه پوشاک زنانه در نیاوران

از نظر شما یک فروشگاه پوشاک باید چه مشخصه هایی را برای بهترین بودن داشته باشد؟ تنوع بالای اجناس، قیمت های مناسب، عرضه بهترین کیفیت کارها، فروش تمامی پوشاک مورد نیاز بانوان از قبیل پیراهن، کت، مانتو، کیف و کفش، کمربند و روسری. برای بهترین بودن سال ها است که تلاش کرده ایم و تمامی موارد بالا را با بهترین شکل ارائه کرده ایم. دوست دارید وقتی به فروشگاه پوشاکی سر می زنید، تمامی خریدهای مورد نیاز خود را به صورت یک جا خرید کنید تا هم از تخفیف های عالی برخوردار شوید و هم بتوانید پوشاک خود را به صورت ست انتخاب نمایید.

در بخش خرید مانتو میتوانید مانتو خود را پوشیده و بعد در بخش فروش روسری، متناسب ترین روسری را انتخاب نمایید. عاشق کفش های کتانی برند خارجی میباشید، زیباترین و با کیفیت ترین کفش های برند کتانی را برایتان موجود کرده ایم. برای خرید کفش های کتانی برند، همواره یادتان باشد که فروشگاه های معتبر را انتخاب نمایید. تا کفش های کتانی را با قیمت های مناسب تر بخرید، در ضمن از بابت کیفیت و اصل بودن کفش ها نیز کاملا خیالتان راحت و آسوده خواهد بود.

پوشاک-بانوان-اپال
پوشاک-بانوان-اپال

نکات بسیار مهم در هنگام خرید پوشاک

  • توجه به جنس پارچه مورد استفاده مثلا نخ یا الیاف
  • حتما لباس مورد نظر را پرو کنید تا کاملا مطمئن شوید خوشتان آمده است
  • چروک شدن لباس را حتما چک کنید
  • توجه به کیفیت زیپ ها و توری و دکمه های لباس
  • توجه به قیمت لباس
  • خرید لباس از فروشگاه های برند و معتبر
  • در خرید عجله نکنید و کل فروشگاه را به دقت بررسی کنید
  • توجه به رنگ لباس ها که هماهنگ و ست با همدیگر باشند
  • خرید از فروشگاه های برند و معتبر در زمان حراجی و تخفیف های فصلی
  • در لباس کاملا احساس راحتی داشته باشیم
  • لباس را دقیقا مطابق سایز خود انتخاب کنید، مطمئنا از خرید لباس های خیلی تنگ و خیلی گشاد پشیمان خواهید شد
پوشاک-زنانه-اوپال-در-نیاوران
پوشاک-زنانه-اوپال-در-نیاوران

چرا باید پوشاک مورد نیاز خود را از اوپال نیاوران تهیه کنیم؟

 

بزرگترین فروشگاه لباس

در هنگام خرید لباس برای اینکه بهترین کیفیت و تنوع لباس ها را با مناسب ترین قیمت ها خرید کنید، حتما فروشگاه های بزرگ را انتخاب کنید. زیرا این فروشگاه ها در دوره های زمانی معین پوشاک خود را با تخفیف های شگفت انگیزی حراج میکنند. باعث افتخار ما است که در بزرگترین فروشگاه پوشاک نیاوران در خدمت مشتریان خوش سلیقه خود می باشیم. با ما خاص ترین تیپ را خواهید داشت. بهترین کیف و کفش های ست و مانتوهای مجلسی و روسری های شیک را از ما انتخاب خواهید کرد.

 

پوشاک ترک اوپال

در فروشگاه پوشاک اوپال بهترین کیفیت اجناس ترک را عرضه کرده ایم. به تجربه متوجه سبک و نظر مشتریان عزیز خود شده ایم. استقبال از برندهای ترک باعث شده است، بهترین آنها را برای مشتریان عزیز خود گلچین نماییم. ما به سلیقه و نظر مشتریان خود احترام می گزاریم و کارهای مورد علاقه شما را موجود می کنیم. شیک ترین پوشاک ترک برند را با بهترین قیمت ها از ما بخواهید، تخصص ما عرضه کلیه برندهای ترک میباشد.

 

پوشاک با کیفیت و برند معتبر در نیاوران

در انتخاب تمامی کارهای پوشاک، بهترین کیفیت ها و برند ها را گلچین کرده ایم. مطمئن باشید با انتخاب پوشاک از فروشگاه اوپال نیاوران از بهترین کیفیت ها خرید خود را انجام داده اید. همکاران تیم فروش با تجربه ما، با بررسی کلیه پوشاک برند، بهترین های هر برند را انتخاب میکنند.

با مشاهده کلیه کارهای ما متوجه خاص و برند بودن آنها خواهید شد. به جای اینکه به چندین فروشگاه برند مختلف سر بزنید و وقت زیادی را به این کار اختصاص بدهید، با انتخاب فروشگاه اوپال نیاوران بهترین های هر برند را به صورت یک جا مشاهده و انتخاب نمایید. مطمئن باشید با این کار بهترین ست برند را خواهید داشت و مانند همیشه خوش پوش و شیک خواهید بود.

 

تنوع اجناس در پوشاک زنانه اوپال نیاوران

برای رضایت تمامی مشتریانمان، سعی فراوانی داشته ایم و متنوع ترین فروشگاه عرضه کننده پوشاک زنانه در نیاوران میباشیم. یک خانم وقتی به فروشگاه ما سر بزند بدون شک میتواند کلیه پوشاک مورد نیاز خود را از کیف، کفش، کمربند، انواع مانتو را انتخاب نماید. در تمامی مدل های پوشاک متنوع ترین رنگ بندی ها و جنس های مختلف را عرضه کرده ایم، تا هر مشتری بسته به سبک مورد علاقه اش پوشاک مورد نظر خود را انتخاب نماید.

در ابتدای هر فصل کلیه پوشاک مورد نیاز آن فصل را از بهترین مدل ها و کیفیت ها موجود می کنیم. مثلا در فصل سرد سال شیک ترین پالتوها، بارانی ها، چکمه، ست کلاه و شال گردن را میتوانید با مناسب ترین قیمت ها از ما خرید کنید. راستی حتما عاشق پیراهن های ساحلی خوش رنگ ما در فصل تابستان خواهید شد. زیباترین شومیزهای مجلسی و کت و شلوار ها را برای خانم های شیک پوش عرضه کرده ایم.

پوشاک-مد-روز-زنانه-در-نیاوران
پوشاک-مد-روز-زنانه-در-نیاوران

 

راه های ارتباط با پوشاک زنانه اوپال نیاوران

مدیریت: جناب آقای پیمان فرجی

تماس:

09126073776

آدرس:

تهران- نیاوران- کاشانک- خیابان پورابتهاج- پلاک227

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوشاک زنانه اوپال نیاوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *