اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4593
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پوشاک دامات در کرج

پوشاک دامات در کرج بهترین نمایندگی برند مشهور دامات میباشد. ما عرضه کننده شیک ترین و متنوع ترین انواع پوشاک و کفش و اکسسوری های مردانه از این برند میباشیم. با ما بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب خواهید کرد.

 

مزون دامات در جهانشهر

مزون دامات یک مقصد معتبر برای خرید لباس زنانه در منطقه جهانشهر کرج است. این مزون با تخصص در فروش لباس‌های زنانه، به ویژه لباس‌های شب و مجلسی، جایگاه خود را در بازار مد کرج به خصوص جهانشهر برجسته کرده است. با تمرکز بر لباس‌های شیک و متنوع، مزون دامات به عنوان یک مقصد برجسته برای افرادی که به دنبال لباس‌های مجلسی و لباس‌های شب با کیفیت و طراحی‌های مدرن هستند، شناخته می‌شود. این مزون با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و طراحی‌های جذاب، به مشتریان خود تجربه خریدی لذت‌بخش و بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

 

کیفیت مزون دامات در جهانشهر

کیفیت لباس‌های مزون دامات در جهانشهر:

مزون دامات در جهانشهر به عنوان یک مرجع برتر برای خرید لباس‌های شب، مجلسی، ماکسی و دامن با کیفیت بالا شناخته می‌شود. با تمرکز بر جزئیات و استفاده از بهترین جنس‌ها، لباس‌های این مزون نه تنها زیبا هستند بلکه از نظر کیفیتی نیز بسیار برترند. طراحی‌های شیک و مدرن به همراه دقت در انتخاب مواد، این مزون را به یکی از مقاصد محبوب برای خریدارانی که به دنبال لباس‌های با کیفیت و استایل منحصر به فرد هستند، تبدیل کرده است. با توجه به اینکه مزون دامات در جهانشهر از جنس‌ها و طراحی‌های متنوع استفاده می‌کند، مشتریان می‌توانند لباس‌هایی را که به سلیقه‌ی خود می‌خورد را پیدا کنند. به طور خلاصه، مزون دامات با تمرکز بر کیفیت و تنوع، به عنوان یک مقصد اصلی برای خرید لباس‌های شب، مجلسی، ماکسی و دامن در جهانشهر شناخته می‌شود.

 

پوشاک دامات در چهارراه طالقانی کرج

پوشاک دامات در چهارراه طالقانی کرج با ارائه بهترین خدمات فروش به مشتریان برند دامات بهترین نمایندگی این برند شناخته شده است. به خاطر مشتری مداری کارکنان ما و ارائه بهترین کیفیت جنس اورجینال، مشتریان این برند فروشگاه ما را انتخاب کرده اند و ما نیز وظیفه خود میدانیم بهترین سطح خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم.

فروش-انواع-کت-و-شلوار-در-کرج
فروش-انواع-کت-و-شلوار-در-کرج

پوشاک مردانه دامات با بهترین کیفیت

با بیش از چند دهه سابقه فعالیت مستمر، عرضه کننده کلیه پوشاک مردانه برند دامات در چهارراه طالقانی کرج میباشیم. کارشناسان فروش ما در ابتدای امر کلیه برندهای پوشاک مردانه را بررسی کرده تا با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه خدمت نمایند. با انتخاب برند دامات، نمایندگی این برند را کسب کرده و چندین سال است که فقط پوشاک این برند را عرضه مینماییم و در تمام طول این سال ها رضایت مشتریان خود را کسب نموده ایم.

بهترین-فروشگاه-کفش-دامات
بهترین-فروشگاه-کفش-دامات

فروش انواع کت شلوار مردانه

  • مجلسی
  • اسپرت

بهترین کیفیت پارچه ها  و خوش دوخت ترین انواع کت و شلوارهای مجلسی و اسپرت را از میان مدلهای متنوع دامات شعبه برتر کرج انتخاب کنید. ما با بیشترین تنوع جنسی و رنگی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنیم. کلکسیون بهاره و تابستانه و پاییزه و زمستانه کت های ما باعث میشود قدرت خرید بیشتری داشته باشید و به راحتی بتوانید کت مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. د رتمام طول این سال های خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز، سلیقه مشتریان خود را شناخته و بیشترین تنوع را به شما عزیزان ارائه مینماییم.

فروشگاه-لباس-مردانه-در-کرج
فروشگاه-لباس-مردانه-در-کرج

عرضه متنوع ترین کت های مجلسی و اسپرت

اگر چه کت های اسپرت و مجلسی در یک دسته پوشاک قرار دارند ولی تفاوت های ریز جزئی با یکدیگر دارند که در این مطلب قصد داریم به آنها بپردازیم تا شما عزیزان در موقع خرید بهترین انتخاب های ممکن را داشته باشید. کت های مجلسی عموما در تنوع رنگی کمتر و محدودتری و از جنس پارچه های شناخته شده تری دوخته میشوند، این کت ها در مدل های ساده تری دوخته میشوند و عموما با شلوارهای پارچه ای ست میشوند.

شاید برای شما هم جالب باشد ابتدا کت های اسپرت برای شرکت در فعالیت های ورزشی کاربرد داشتند و به مرور برای قرارهای کاری معمول و مهمانی های دورهمی معمولی استفاده میشوند. کت های اسپرت در تنوع رنگی و جنسی بالاتری دوخته میشوند که با انواع شلوارهای جین و کتان و پارچه ای میتوان آن را ست نمود.

 

انواع پیراهن مردانه با تنوع رنگبندی

انواع پیراهن های مردانه را با بهترین کیفیت جنس پارچه از فروشگاه دامات شعبه کرج انتخاب خواهید کرد. ما همیشه به کیفیت کارهای عرضه شده خود دقت کافی داریم و بهترین کیفیت را برای مشتریان خود عرضه میکنیم. علاوه بر کیفیت بالای انواع پیراهن های مردانه به تنوع رنگی کارها نیز دقت کافی داشته ایم و بهترین تنوع رنگی را برای شما عرضه کرده ایم.

فروش-انواع-لباس-اسلیم-فیت-در-کرج
فروش-انواع-لباس-اسلیم-فیت-در-کرج

خرید کروات شیک

زیبایی و شیکی هر کت و شلوار مجلسی به تنوع و طرح شیک کراوات آن بستگی زیادی دارد. شیک ترین و زیباترین کراوات های طرح دار و ساده را از ما بخواهید. ما با عرضه متنوع ترین رنگ بندی های کراوات ها به قدرت خرید شما کمک کرده و باعث انتخاب مدل و رنگ مورد نظرتان شده ایم.

 

شیک ترین کفش های اورجینال

در فروشگاه ما علاوه بر انتخاب شیک ترین کت و شلوار و پیراهن های مردانه، میتوانید زیباترین کفش های اورجینال متناسب با تیپ خود را انتخاب کنید. تنوع رنگی و طرحی کفش های دامات به قدری بالا میباشد که هیچ مشتری دست خالی از فروشگاه ما خارج نمیشود و کفش متناسب با سلیقه خود را از میان مدلهای متنوع ما انتخاب خواهد کرد.

فروش-انواع-کفش-های-مردانه-کلاسیک-در-کرج
فروش-انواع-کفش-های-مردانه-کلاسیک-در-کرج

چرا باید برند دامات را انتخاب نماییم

پوشاک برتر آقایان در کرج

به علت اهمیتی که برند دامات به مشتریان خود میدهد همیشه بهترین کیفیت جنس پارچه و زیباترین کیفیت دوخت را به مشتریان خود ارائه میکند. خط مشی اصلی این برند رضایت 100 درصدی مشتریان خود میباشد. به همین خاطر از بهترین کیفیت جنس پارچه در تنوع رنگی بالا شیک ترین کت های مجلسی و اسپرت را عرضه مینماید.  این برند همچنین از بهترین کیفیت نخ و زیپ و دکمه از بهترین برندهای روز دنیا استفاده میکند تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند.

طراحان دوخت حرفه ای برند دامات خوش دوخت ترین و شیک ترین پوشاک مردانه را برای مشتریان خود طراحی میکنند. ما نیز به عنوان بهترین نمایندگی این برند خوش سابقه وظیفه خود میدانیم در شیک ترین فضای فروشگاهی با بهترین تیم فروش حرفه ای و با تجربه در خدمت شما عزیزان باشیم.

ما به نظرات مشتریان خود اهمیت داده و طبق نظر و سلیقه آنها پوشاک مورد نیاز آنها را عرضه مینماییم. برای همین خاطر برند دامات را انتخاب نموده ایم که از بهترین کیفیت پارچه با تنوع جنسی و رنگی بالا با بهترین کیفیت دوخت، پوشاک خود را عرضه مینماید.

بهترین-فروشگاه-کفش-در-کرج
بهترین-فروشگاه-کفش-در-کرج

قیمت های مناسب در مقابل کیفیت بالای کارها

شاید بعضی افراد فکر کنند خرید از برندهای پوشاک کمی گران باشد. ولی اگر به این موضوع فکر کنید که شما بهترین کیفیت جنس و پارچه را انتخاب کرده اید به خرید خود آفرین خواهید گفت، چون پوشاکی را انتخاب کرده اید که در چندین بار استفاده کیفیت خود را از دست نمیدهد. علاوه بر کیفیت بالای پارچه ها شما با انواعی از طرح های شیک و زیبا روبرو هستید که میتوانید بسته به نوع سلیقه خود بهترین آنها را انتخاب کنید. با خرید از برند پوشاک دامات کیفیت را انتخاب کرده اید.

 

خدمات برتر پوشاک دامات

  • عرضه برند دامات
  • شیک ترین و زیباترین کت و شلوارهای مجلسی و اسپرت
  • خرید بهترین کیفیت جنس پارچه
  • انتخاب خوش دوخت ترین کت و شلوار
  • تنوع رنگی بالای پیراهن های مردانه
  • رضایت بالای مشتریان
  • قیمت های مناسب این برند خوش نام
  • تنوع بالای کراوات های عرضه شده
فروش-انواع-کت-های-کرج-دامات
فروش-انواع-کت-های-کرج-دامات
بهترین-فروشگاه-تیشرت-در-کرج
بهترین-فروشگاه-تیشرت-در-کرج

راه های ارتباطی با ما :

مدیریت : جنای آقای مهدی خلیلی

تماس :

09123682634 – 02634471075

آدرس پوشاک دامات (لباس مردانه )  : کرج ، چهارراه طالقانی ، خیابان بهشتی ، جنب هلال احمر

آدرس مزون دامات (لباس زنانه ) : کرج – جهانشهر – بلوار جمهوری – بین کوچه نسیم و گلها – پوشاک دامات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوشاک دامات در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *