اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5493
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پوشاک بهروز جامه در بازار تهران

پوشاک بهروز جامه در بازار تهران معدن عمده فروشی کلیه لباس های زنانه میباشد. شیک ترین مانتوهای مجلسی و اداری و اسپرت را در رنگبندی های زیبا تولید کرده اند. متنوع ترین طرح های بلوز زنانه و تیشرت را در این فروشگاه خواهید دید. جدیدترین شومیزهای مجلسی را در طرح های زیبا برای مشتریان خاص پسند خود تولید کرده ایم. بهترین پوشاک برند زنانه را با مناسب ترین قیمت ها از ما بخواهید.

 

ارزان ترین فروشگاه لباس در بازار تهران

امکان ندارد در کل بازار فروشگاهی را پیدا کنید که لباس های در حد کیفیت فروشگاه پوشاک بهروز جامه را با قیمت های پایین تر عرضه کند. خود من برای خرید عید به بازار تهران سری زدم و اکثر فروشگاه های لباس زنانه را بررسی کردم و در نهایت به انتخاب همیشگی خودم یعنی همان پوشاک بهروز جامه رسیدم . پوشاک بهروز جامه بهترین کیفیت و تنوع بالا و قیمت های مناسب را به مشتریان خود ارائه میکند.

تمامی امتیازهایی که باعث می شود مشتریان این فروشگاه را به مشتریان دائمی و همیشگی تبدیل کند. این مشتریان بهترین شیوه تبلیغ برای این فروشگاه پوشاک میباشند. هر کدام از مشتری های ما که برای خرید این فروشگاه را انتخاب کرده اند، در خرید بعدی چند دوست خود را همراه خود آورده اند. ما قدردان این مهربانی شما عزیزان میباشیم و در تلاشیم بهترین کیفیت را به شما ارائه کنیم.

 

عمده فروش های بازار تهران

اگر در راسته عمده فروش های بازار سری بزنید، همیشه فروشگاه پوشاک بهروز جامه را شلوغ و پر از مشتری میبینید. با بیشترین تعداد پرسنل فروش در خدمت مشتریان عزیز خود هستیم، تا بهترین توصیه های خرید را ارائه کنیم و بهترین پوشاک را انتخاب کرده و در اسرع وقت با کمترین معطلی خرید خود را انجام بدهید. تنوع بالای پوشاک زنانه، این فروشگاه را به بهترین فروشگاه عمده فروشی بازار تبدیل کرده است.

مانتوهای بهاره و تابستانه و ست های ورزشی شیک را به صورت عمده و با بهترین قیمت ها از ما خرید کنید. رنگ بندی زیبای هودی های ما چشم بیشتر مشتریانمان را میگیرد و چندین رنگ زیبای آن از قبیل سبز، زرد، قرمز و سفید را انتخاب میکنند. راستی حتما از قفسه کلاه و شال گردن های ست ما دیدن بفرمایید، حتما خوشتان خواهد آمد.

 

پوشاک عرضه شده در فروشگاه بهروز جامه

  • مانتوهای مجلسی
  • مانتوهای اداری شیک
  • انواع سارافون
  • انواع پیراهن های بلند و زیبا
  • شومیزهای مجلسی طرح دار
  • شلوارهای پارچه ای، کتانی و لی
  • بافت های زیبای زمستانه
  • دامن در مدل های متنوع، کوتاه و بلند

برای جوابگویی به تمامی مشتریانمان، کلیه پوشاک زنانه را از سایز اسمال تا فری سایز عرضه کرده ایم . کارها در رنگبندی های کامل عرضه شده است. مطمئن هستیم وقتی رنگبندی های زیبایی تیشرت های نخی ما را ببینید، عاشق آنها خواهید شد و تمامی طرح ها و رنگ های آنها را خواهید خرید. برای صرفه جویی در هزینه های اقتصادی خانواده تان میتوانید بهترین کیفیت کارها را در انتهای هر فصل با بهترین تخفیف های عالی خرید کنید.

عمده-فروش-های-بازار-تهران
عمده-فروش-های-بازار-تهران

بهترین فروشگاه برای خرید مانتو و لباس های زنانه در بازار

شما نیز شنیده اید که بهترین کیفیت مانتوها و لباس های زنانه را با مناسب ترین قیمت ها میتوانید از بازار بزرگ تهران تهیه کنید؟ بیایید یک بار به بازار تهران و گذر لوطی صالح و فروشگاه بهروز جامه سری بزنیم. بهترین کیفیت مانتوها را در شیک ترین طرح های جدید در این فروشگاه خواهید دید. به خاطر تنوع طرح های مانتو و قیمت های مناسب میتوانید چند عدد مانتوی شیک بخرید.

 

ارائه برندهای معتبر

در کنار کار تولیدی و ارائه بهترین کیفیت کارهای پوشاک، بهترین برندهای پوشاک بازار را شناسایی کرده و بهترین عرضه کننده کلیه پوشاک برند زنانه در بازار میباشیم. هدف ما رضایت مشتریانمان میباشد، چه با عرضه کار تولیدی با کیفیت داخلی و یا عرضه بهترین پوشاک برند. در این چندین سال فعالیت در حوزه پوشاک متوجه سلایق مشتریانمان شده ایم و بنا به نظرات مشتریانمان بهترین برندهای پوشاک پرطرفدار را موجود میکنیم.

مثلا از بهترین برندهای پر طرفداری که همیشه در فروشگاه بهروز جامه خواهید دید، برندهای زارا، برشکا و ال سی وایکیکی میباشد. ما به نظرات مشتریانمان بها میدهیم و هر برندی را که مشتریان بپسندند، بیشتر عرضه میکنیم.

 

کیفیت عالی درارائه انواع البسه

اولین و مهم ترین عامل مهم در تولیدات ما، توجه به کیفیت کارهای تولیدی میباشد. برای تحقق این هدف، بهترین جنس های پارچه را گلچین کرده ایم. بهترین طراحان و برش کاران و خیاط های مزون دوز حرفه ای را در تیم خود جمع کرده ایم، تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه کنیم. شما لایق بهترین ها هستید و ما نیز بهترین ها را برایتان گلچین کرده ایم.

 

بزرگترین تولید کننده و عمده فروش در بازار تهران

در این قسمت مطلب، یک سوپرایز عالی برای مغازه های فروش انواع لباس های زنانه در تهران داریم، میتوانید بهترین کیفیت انواع پوشاک زنانه را در مناسب ترین قیمت ها به صوت عمده خرید کنید. با انتخاب پوشاک بهروز جامه در بازار تهران  از هر لباس سود خوبی خواهید برد. مطمئن باشید کیفیت خوب پوشاک بهروز مشتریان وفادار بسیاری را برای شما جذب خواهد کرد.

 

مرکز و عمده فروشی انواع لباس 

به علت تنوع بالا بهترین مرکز عرضه انواع پوشاک زنانه برند به صورت عمده می باشیم. به علت ارائه بهترین تخفیف های فصلی، بسیاری از فروشنده های نقاط مختلف تهران، فروشگاه ما را انتخاب میکنند و کلیه پوشاک مورد نیاز مغازه خود را از ما خرید میکنند. ما مشتریانی داریم که از شهرستان های مختلف، سفارش خود را به صورت اینترنتی و تلفنی ثبت میکنند و پوشاک مورد نیاز فروشگاه خود را با قیمت های عالی از مدل های متنوع ما انتخاب میکنند.

 

امتیازهای خرید از فروشگاه پوشاک بهروز جامه

  • کیفیت بالای کلیه پوشاک
  • مدل های متنوع
  • عرضه کلیه پوشاک زنانه از قبیل مانتو، پیراهن
  • بهتری قیمت های عرضه
  • بهترین عمده فروشی در بازار
  • رنگ بندی های متنوع و زیبا
  • استفاده از بهترین کیفیت پارچه
  • مزون دوز و خوش دوخت
  • عرضه پوشاک برند
  • رضایت تمامی مشتریان

 

راه های ارتباط با پوشاک بهروز جامه در بازار تهران

مدیریت: جناب آقای بهروز نبی لو

تماس:

02155166327

09124798049

آدرس: تهران- انتهای بازار مسگرها- گذر لوطی صالح- کوچه باغی ایلچی- نبش کوچه علیرضا زمان- ساختمان نبی لو- پلاک2

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوشاک بهروز جامه در بازار تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *