اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4040
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پلیس +10 کد 211612346

پلیس +10 کد 211612346 کلیه خدمات مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن با بهترین خدمات به شما عزیزان ارائه میکند. اگر اطلاعاتی در مورد روند قانونی کارهای الکترونیک انتظامی ندارید با استفاده از راهنمایی های تیم کارشناسی دفتر خدمات الکترونیک انتظامی آقای ارجمند زاده کلیه کارهای شما با دقت کامل انجام میشود. دریافت مناسب ترین تعرفه های قیمتی طبق دریافتی های مصوب صورت میگیرد و این نیز یکی از دلایل رضایت بالای مراجعین از این دفتر خدمات الکترونیک شده است.

پلیس-+10-به-شماره-211612346
پلیس-+10-به-شماره-211612346

دلایل تشکیل دفاترخدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10)

از اوایل دهه 1380 شمسی در راستای الکترونیک کردن خدمات دولتی و تسریع امور اداری کارهای مردم و کوچک تر کردن بدنه دولت، دفاتر پلیس +10 شکل گرفت که در ادامه فعالیت به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی تغییر نام داد. علت نام گذاری پلیس بعلاوه ده را میدانید؟ از آنجا که از ابتدا قرار بود ده خدمت از نیروی انتظامی در این دفاتر خصوصی به مردم ارائه شود به این گونه نامگذاری شده است و کم کم به تعداد این خدمات افزوده شده است و از ده خدمت فراتر رفته است.

 

کارهای لازم برای ثبت دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی

  • باید حداقل مدرک تحصیلی شما لیسانس باشد و در هیچ اداره دولتی مشغول به کار نباشید
  • در بهترین فضای ممکن اداری با تجهیزات کافی کامپیوتری و بیشترین تعداد نیروی اداری با تجربه بهترین خدمات را به مردم ارائه کنید
  • تابعیت ایرانی داشته و سوء پیشینه کیفری نداشته باشید
  • حداقل سرمایه لازم برای شروع کار را داشته باشید
کارهای-لازم-برای-ثبت-دفاتر-خدمات-الکترونیک-انتظامی
کارهای-لازم-برای-ثبت-دفاتر-خدمات-الکترونیک-انتظامی

چرا برای انجام کارهای الکترونیکی باید پلیس +10 به شماره 211612346 را انتخاب کنیم؟

آقای ارجمند زاده در اقدامی قابل تحسین در سه طبقه مختلف از پاساژ ابریشم در بزرگراه ارتش تهران، دفاتر پلیس +10، دفتر ثبت احوال و دفتر پیشخوان دولت را راه اندازی کرده و در کنار کارآفرینی برای تعداد زیادی از جوانان با تجربه و با استعداد، بهترین خدمات الکترونیکی را به مردم عزیز این منطقه تهران ارائه میکنند. در کمتر نقطه تهران این سه خدمت الکترونیکی را در کنار یکدیگر خواهید دید،

گاهی اوقات به علت نزدیک بودن خدمات ممکن است به اشتباه فکر کنیم که برای انجام آن کار خاص باید باید به پلیس + 10 مراجعه کنیم ولی بعد از مراجعه به پلیس +10 متوجه میشویم که باید آن خدمات را از دفاتر پیشخوان دولت باید دریافت کنیم. در این جا بدون کمترین معطلی میتوانید خدمات مورد نظر خود را در طبقه دیگر این پاساژ دریافت کنید.

 

خدماتی که میتوانید از دفاتر پلیس +10  به شماره 211612346 دریافت کنید

کلیه خدماتی که تا چند وقت پیش در اداره های پر پیچ و خم نیروی انتظامی با اتلاف وقت زیادی میتوانستید پس از چند روز انجام بدهید، در کلیه دفاتر خدمات الکترونیک به راحتی و با صرف کمترین زمان و وقت میتوانید به سهولت انجام بدهید. در ادامه مطلب به معرفی مختصر ومفید این خدمات میپردازیم به امید این که بتواند در مواقع نیاز به شما کمک هر چند کوچکی داشته باشد.

دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) آقای ارجمند زاده در بزرگراه ارتش بهترین خدمات پلیس + 10 را به شما عزیزان ارائه میکند. آقای ارجمند زاده با تجهیز دفتر خود به کلیه امکانات کامپیوتری لازم  با سرعت کافی کارهای اداری شما را انجام میدهد. در این دفتر خدمات الکترونیک قضایی بیشترین نیروی با تجربه کارهای شما را پیگیری کرده و با موفقیت به اتمام میرسانند و بهترین توصیه های لازم را نیز به شما ارائه میکنند.

خدماتی-که-میتوانید-از-دفاتر-پلیس-+10- به-شماره-211612346-دریافت-کنید
خدماتی-که-میتوانید-از-دفاتر-پلیس-+10- به-شماره-211612346-دریافت-کنید

خدمات مربوط به گذرنامه

اگر قصد دارید به یکی از کشورهای خارجی سفر کنید حتما نیاز به گذرنامه دارید، برای درخواست گذرنامه باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه کنید. در دفتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) آقای ارجمند زاده کلیه کارهای صدوراولیه و یا تمدید گذرنامه برای شما عزیزان انجام میشود. فقط کافی است با مدارک شناسایی خود به این دفتر الکترونیک مراجعه کرده تا همکاران ما در اولین زمان ممکن گذرنامه شما را تایید نمایند و پس از تایید به درب منزل شما ارسال نمایند.

خدمات-مربوط-به-گذرنامه
خدمات-مربوط-به-گذرنامه

گواهی عدم سوء پیشینه

آیا تا به حال برای اشتغال در مرکزی از شما گواهی عدم سوء پیشینه خواسته اند؟ کار سختی نیست تنها کافی است به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه کرده و درخواست صدور گواهی عدم پیشنیه خود را ثبت کنید تا در زمان لازم کارهای اداری مربوطه آن انجام شود و برگه گواهی عدم سوء پیشینه شما عزیزان صادر بشود.

 

کلیه خدمات مربوط به وظیفه عمومی

برای راحتی بیشتر سربازان دیگر مانند قدیم نیازی نیست برای انجام امور مربوط به سربازی به سازمان نظام وظیفه مراجعه کرده و کارهای اداری مربوطه را انجام دهید. امرزوه کافی است برای انجام امور اولیه سربازی به دفاتر خدمات الکترونیک محل خود مراجعه کرده و به صورت اینترنتی کارهای خود را ثبت نمایید.

کلیه خدمات مربوط به صدور برگه های معافیت تحصیلی و بیماری و کفالت والدین در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) آقای ارجمند زاده برای شما عزیزان انجام میشود. برای صدور المثنی کارت سربازی تنها کافی است از خدمات دفاتر الکترونیک انتظامی(پلیس +10) آقای ارجمند زاده در بزرگراه ارتش استفاده کنید و کارهای اداری لازم را پیش ببرید.

 

کارت سوخت

اگر کارت سوخت شما مفقود و یا گم شده است، نگران نباشید بدون هیچ معطلی در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) آقای ارجمند زاده در بزرگراه ارتش برای شما کارت سوخت جدید صادر میشود.

از آنجا که همگی ما به صورت روزانه نیاز به کارت سوخت داریم صدور کارت سوخت در دفتر خدمات الکترونیک آقای ارجمند زاده در اسرع وقت برای شما عزیزان انجام میشود. فقط یادتان باشد در موقع مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک حتما مدارک شناسایی ماشین و مدارک هویتی خود را نیز به همراه داشته باشید.

 

از خدمات دیگر پلیس بعلاوه ده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درخواست گواهی پروانه کسب
  • خدمات مربوطه به هدفمندی یارانه
  • کارهای اداری مربوط به گواهینامه
  • تغییر آدرس مالک خودرو

 

خدمات برتر دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) آقای ارجمند زاده

  • انجام کلیه امور در دفتری بزرگ و شیک و در محیطی کاملا آرام
  • ارتباط عالی کارمندان با مراجعه کنندگان
  • توجه به وقت و زمان مشتریان و انجام کارهای اداری در موعد مقرر
  • رضایت بالای مراجعین از خدمات عالی این دفتر الکترونیک
  • پرسنل مجرب و کار آزموده
  • انجام کلیه خدمات مربوط به دفاتر خدمات الکترونیک
  • دریافت تعرفه ها طبق قیمت های مصوب

 

تماس با دفتر خدمات الکترونیک انتظامی :

مدیریت: جناب آقای ارجمند زاده

شماره های تماس:

09191408535

02122465328

آدرس:بزرگراه ارتش، مینی سیتی، شهرک قائم،پاساژ ابریشم

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پلیس +10 کد 211612346”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *