اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پرنده سرای آراد فروش انواع طوطی در کرج

پرنده سرای آراد فروش انواع طوطی در کرج  یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع پرندگان زینتی از جمله انواع طوطی و قناری میباشد.علاوه بر این بهترین غذاهای تخصصی انواع پرندگان را موجود داشته و زیباترین لوازم جانبی نگه داری انواع پرندگان مانند ظروف متنوع غذاخوری و آبخوری و وسایل بازی و سرگرمی پرندگان زیبای خودتان را از پرنده سرای آراد تهیه کنید.

تماس:

09128676103
02632739863

بزرگترین و بهترین پرنده فروشی در چهار راه مصباح

اگر شما نیز از علاقه مندان نگه داری انواع پرنده های زیبا از جمله طوطی و قناری میباشید، بهتر است وسایل رفاه و راحتی این پرندگان زیبا را نیز فراهم کنید. بهترین مکان برای خرید نیازهای این پرندگان زیبا فروشگاه آراد میباشد که انواع متنوع قفس ها و بهترین نوع غذاهای ممکن را موجود داشته وبرای تامین هر آن چیزی که برای زندگی راحت این پرنده های زیبا نیاز دارید روی ما حساب کنید، چون پرنده سرای آراد بزرگترین و بهترین پرنده فروشی در چهار راه مصباح کرج میباشد.

 

خرید طوطی سخنگو در کرج

اگر به تازگی علاقه مند به خرید طوطی آن هم از نوع طوطی سخنگو شده اید، بهتر است اول مشخصات طوطی سالم را بشناسید تا در موقع خرید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید، چون ممکن است با انتخاب نادرست طوطی پس از مدت ها تلاش برای به سخن در آوردن طوطی و صرف هزینه های زیاد برای نگه داری و غذای طوطی، متوجه بشوید که طوطی شما از اول سالم نبوده و مدت زیادی عمر نکند.

بهترین راه برای انتخاب طوطی سالم مراجعه به فروشگاه های مورد اعتماد وخرید مطمعن از این فروشگاه ها و گرفتن اطلاعات بیشتر برای نگه داری صحیح و بهتر این پرندگان میباشد. بعلت تعدد مغازه های پرنده فروشی در سطح شهر پیدا کردن افراد با تجربه و منصف کاری سخت میباشد. یکی از بهترین این فروشگاه ها، پرنده سرای آراد میباشد که انوع طوطی های نر و ماده را در بیشترین تنوع و با زیبایی های تحسین برانگیز موجود داشته و از لحاظ سلامت این پرنده ها کاملا خیالتان راحت باشد.

در موقع خرید طوطی حتما از نژاد طوطی مطلع شده و نوع سبک غذایی و طول عمر طوطی و رفتارهای آن را از فروشنده بپرسید. در موقع خرید طوطی حتما ظاهر و پاها و شکل بال های طوطی را بدقت بررسی کرده که مشکل خاصی نداشته باشند.

بهترین-غذای-پرنده-از-کجا-بخرم؟
بهترین-غذای-پرنده-از-کجا-بخرم؟

فروش انواع قناری

اگر در منزل یکی از دوستان قناری دیده اید و از زیبای ظاهری آن و صدای دلنواز آن خوشتان امده است و به قول معروف هوس کرده اید که یک قناری بخرید، حتما به پرنده سرای آراد مراجعه کنید. در پرنده سرای آراد انواع متنوع قناری در نژادهای مختلف موجود میباشد که شما میتوانید بسته به سلیقه خودتان زیباترین و خوش صدا ترین آنها را انتخاب کنید. مهمترین نکته برای خرید بهترین قناری اصالت و سلامت کامل آن میباشد، هر چقدر هم قبل خرید قناری اطلاعاتی از اینترنت و اطرافیان جمع آوری کنید شاید در موقع خرید نکته ای از چشمتان بیفتد و قناری خیلی سالمی خرید نکنید مثلا شاید به وضعیت راه رفتن و پا ها و پرهای قناری و غذا خوردن آن توجه کافی نداشته باشید. پس راه حل چیست؟

خرید از فروشگاه های معتبر که سالم ترین و متنوع ترین قناری را موجود داشته باشند که شما بسته به نوع سلیقه تان دایره انتخاب بیشتری داشته باشید. یکی از مطمعن ترین فروشگاه های عرضه انواع متنوع و زیبای قناری، پرنده سرای آراد میباشد که سالم ترین پرنده های زینتی را از بهترین نژادها و با سلامت کامل به شما عزیزان تحویل میدهد و بعلت تجربه بالای کاری بهترین راهنمایی های مربوط به نگه داری بهتر و نوع غذا دادن این پرنده را به شما عزیزان آموزش میدهد.

خرید-طوطی-سخنگو-در-کرج
خرید-طوطی-سخنگو-در-کرج

بهترین غذای پرنده از کجا بخرم؟

ایا شما تازه شروع به نگه داری پرنده در منزل کرده اید و اطلاعاتی در مورد غذای پرندگان ندارید ؟ جای هیچ نگرانی نیست، با مراجعه به پرنده سرای آراد بهترین شماوره های تخصصی را در مورد انواع غذاهای پرندگان دریافت میکنید و بسته به نوع پرنده و مرحله سنی پرندتان و میزان بودجه مالی تان، ما متنوع ترین نوع غذا پرندگان را موجود داریم و بهترین نوع آن را به شما پیشنهاد میدهیم. انواع متنوع دانه ها و غذاهای پلت و سرلاک پرندگان در بهترین کیفیت در پرنده سرای آراد برای پرندگان شما موجود میباشد.

بهتر است رژیم غذایی پرنده شما کامل و ترکیبی از همه موارد ضروری برای نیازهای پرنده تان باشد میتوانید از انواع میوه ها و سبزی های نیز برای تامین مواد مغذی پرنده ها استفاده کنید. بهتر است پس از مشورت با تیم فروش پرنده سرای آراد، رژیمی کامل برای پرنده تان تهیه کنید تا کلیه نیازهای ضروری این پرندگان تامین شود و نه بیشتر از مقدار نیاز و نه کمتر از مقدار نیاز.

 

فروش تخمه مخصوص طوطی در کرج

اگر با طوطی آشنایی داشته باشید میدانید که طوطی ها خیلی تخمه دوست دارند، بهترین تخمه مخصوص طوطی خودتان را از پرنده سرای آراد تهیه کنید. برای تشویق پرنده هایتان میتوانید از وعده های غذایی تشویقی استفاده کنید تا شاید بهتر و زودتر به حرف بیایند. بهترین وعده تشویقی برای طوطی تخمه میباشد.

 

زیباترین باکس ها و قفس های پرندگان

محل زندگی پرندگان بهتر است زیبا و شیک و تمیز باشد تا پرنده با آرامش بیشتری در آن استراحت کند. زیباترین باکس ها و قفس های پرندگان را از پرنده سرای آراد تهیه کنید. برای هر نوع سلیقه ای، انواع متنوع قفس های پرندگان موجود میباشد. بهترین خرید خود را از پرنده سرای آراد در مناسب ترین قیمت ها انجام بدهید.

 

بهترین مرکز خرید لوازم جانبی نگه داری انواع پرنده

کلیه لوازم جانبی نگه داری انواع پرندگان در تنوع بالا در پرنده سرای آراد موجود میباشد. ظروف پلاستیکی و فلزی غذای پرندگان در بالاترین کیفیت و بیشترین رنگبندی موجود میباشد. ظروف آبخوری متنوع و شیک را از پرنده سرای آراد بخواهید. وسایل بازی متنوع پرندگان در رنگبندی های شاد موجود میباشد، از جمله این وسایل بازی میتوان به انواع تاب ها و نردبان های زیبا اشاره کرد.

 

فروش انواع پت های خانگی و نگهبان

بزگترین ارائه کننده و فروش انواع پت های خانگی و سگ های نگهبان با ضمانت سلامت و نژاد اصل بودن. امروزه با طرفداری و حمایت از حیوانات بسیار موضوع حائذ اهیمتی میباشد که شما عزیزان بتوانید به فضایی اعتماد بکنید که نژاد اصیل خریداری کنید تا پت شما بعدها شما را به خاطر نژادهای ترکیبی غیر اصیل راهی دامپزشکان مختلف نگرداند. از همین رو خرید یک پت خیلی خوب از هر چیزی برای کسانی که میخواهند برای خودشان و حیوان دلبندشان زندگی جدیدی را شروع کنند بسیار مهم میباشد.

فروش-انواع-تجهیزات-و-زینتی-های-داخل-قفس
فروش-انواع-تجهیزات-و-زینتی-های-داخل-قفس

 

خدماتی که در پرنده سرا ارائه میگردد

  • فروش انواع طوطی سالان
  • سفارش تمامی پرندگان
  • غذای انواع پرندگان و طوطی سانان
  • فروش انواع غذاهای خارجی
  • انواع لباس برای گربه سانان و پرندگان
  • فروش انواع ویتامین ها و تشویقی ها
  • بهترین مربی و آموزش برای پرندگان
  • درمان ریزش پر
  • بهترین مشاوره رایگان برای خرید حیوانات با سلیقه شما
  • آموزش نگهداری پرندگان
  • فروش دانه های تقویتی برای شادابی پرندگان زینتی
  • ارائه بهترین پرندگان از سرتاسر دنیا با سلامتی کامل
  • فروش انواع قفس های برند و کوچک و بزرگ
  • راهنمایی خرید نژادهای اصیل
  • حمایت از پرندگان آزاد و غذا دهی
  • ارسال غذا و انواع دانه به سرتاسر شهرها
  • ارائه انواع جفت با بازدید از حیوانات شما
  • بیش از 100 ها مدل اکسسوری برای پرندگان
  • فروش انواع اسباب بازی ها برای حیوانات گربه سانان
  • ارائه انواع فنچ های زینتی
  • انواع طوطی در نژادهای کاسکو، گرین چیک، خورشیدی، ملنگو، شاه طوطی، برزیلی، عروس هلندی
  • فروش انواع مرغ مینا با فراگیری کلمات تازه
  • انواع قناری های مولد و آوازخوان
  • بهترین سره های زینتی
  • ارائه بهترین ارزن در بازار
  • انواع تخمه برای تمامی طوطی ها
  • فروش انواع لانه های زینتی برای فضاهای آپارتمانی و پارک ها
  • انواع کفترهای طوقی، شانه به سر، پا پر، سینه قرمز، خالدار

پرنده فروشی آراد 

پرنده فروشی آراد بزرگترین فروشگاه عرضه کننده انواع پرنده های زینتی است.
زیباترین انواع طوطی ها و قناری را در این پرنده فروشی خواهید دید. تجربه و مشتری مداری این فروشگاه قطعا بهترین پرنده های زینتی را به شما پیشنهاد خواهد داد.

در این فروشگاه علاوه بر انواع پرنده های زینتی، بهترین کیفیت غذاهای پرنده نیز با قیمت های عالی موجود است.
زیباترین لوازم جانبی نگه داری انواع پرنده ها از قبیل انواع سبدها، وسایل بازی پرنده در این فروشگاه عرضه می شود‌‌.

 

بهترین خریدار پرنده در کرج 

یک جفت عروس هلندی داشته اید و الان بچه های زیادی دارند. از پس مراقبت و تامین غذاهای آن ها بر نمی آیید؟
پرنده فروشی آراد به بالاترین قیمت روز آن ها را از شما می خرد. قیمتی را به شما پیشنهاد خواهیم داد که مشتری همیشگی ما شوید.
طوطی خوشرنگی دارید و خیلی خوب صحبت می کند و به دلیل متعددی نمی توانید از آن در منزل نگه داری کنید پرنده فروشی آراد این طوطی زیبا را به قیمت های مناسب از شما خواهد خرید.

 

بزرگترین مجموعه فروش پرند گان زینتی در مصباح 

اگر تمامی کرج را بگردید مجموعه ای به بزرگی و تنوع بالای پرنده فروشی آراد پیدا نخواهید کرد.
هر پرنده زینتی که شما فکرش را بکنید در این مغازه موجود است از انواع طوطی گرفته تا عروس هلندی،
مرغ عشق، قناری و فنج‌. تمامی این پرنده ها در بهترین شرایط روحی و جسمی هستند و شادی و نشاط را به زندگی شما منتقل خواهند کرد.

 

فروش انواع قناری و سره مولد در کرج 

قناری را میان تمامی پرنده های زینتی ترجیح می دهید و علاقه دارید قناری زیبایی را در منزل نگه داری کنید؟
پرنده فروشی آراد عرضه کننده سالم ترین و شداب ترین قناری ها و سره مولد است. آیا می دانید سلامت قناری را از کجا می توان تشخیص داد؟
در موقع خرید به پرهای قناری دقت کنید، اگر پرهای پرنده صاف و شاداب باشد قطعا پرنده سالمی را انتخاب کرده اید.

 

خرید اصیل ترین طوطی های سخنگو

دوست شما طوطی سخنگویی دارد و شما نیز از شیرین زبانی این پرنده خیلی خوشتان آمده و علاقه مندید که شما نیز یکی مشابه آن را داشته باشید.
پرنده فروشی آراد در مصباح کرج یکی از بهترین پرنده فروشی های قابل اعتماد در کرج است.
آشنایی زیادی از سلامت و ویژگی های طوطی ندارید؟ اصلا از کجا مطمئن شوید که بچه طوطی که به شما می فروشند واقعا سخنگو هست؟
با اعتماد به پرنده فروشی آراد بهترین و سالم ترین طوطی های زیبا را می توانید بخرید.

 

بهترین تجهیزات نگه داری پرنده های زینتی

پرندگان نیز مانند ما انسان ها برای سلامتی و حفظ کیفیت زندگی باید در شرایط محیطی مناسبی نگه داری شوند.
متنوع ترین و زیباترین قفس های نگه داری پرنده را با بهترین کیفیت در پرنده فروشی آراد مشاهده خواهید کرد.
بهترین کیفیت ظروف غذا، آب را در رنگبندی بالا و شاد عرضه کرده ایم تا پرنده شما در زیباترین ظروف غذای خود را بخورد.

راه های ارتباطی با پرنده سرای آراد

مدریت: آقای مهرداد میرزایی

تماس:

09128676103
02632739863

آدرس: چهار راه مصباح- خیابان ذوب آهن- جنب پمپ بنزین- پلاک 402

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرنده سرای آراد فروش انواع طوطی در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *