اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7069
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پرس چوب برادران هادی فر

پرس چوب برادران هادی فر از دهه هشتاد کار تخصصی خود را در زمینه عرضه انواع روکش های طبیعی و مصنوعی آغاز کرده است. عرضه اجناس با کیفیت این برند را در طول سال های فعالیت در میان تمامی همکاران ممتاز و بدون رقیب کرده است. متنوع ترین مدل های روکش های چوب گردو، راش، بلوط و اش را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از برادران هادی فر خرید نمایید.

برادران هادی فر عرضه کننده متنوع ترین روکش های طبیعی و مصنوعی در شهرک صنعتی خاوران است، با خرید از این مجموعه به خلاق ترین فرد در حرفه دکوراسیون و تولید کارهای تزیینی تبدیل خواهید شد. روکش های لمینیت، ملامینه، اکریلیک، پلی وینیل کلراید، کاغذی و ترموپلاستیک را در بهترین کیفیت از برادران هادی فر انتخاب خواهید کرد. امکان ندارد طرحی از روکش های چوبی مد نظر مشتری باشد و در میان طرح های متنوع این مجموعه موجود نباشد.

 

پرس چوب روکش های طبیعی برادران هادی فر

در کارگاه تولیدی برادران هادی فر از جدیدترین دستگاه های پرس وکیوم برای چسباندن لایه های روکش به ام دی اف استفاده می شود. مهارت تیم حرفه ای این مجموعه باعث می شود کار چسبانیدن با بهترین کیفیت و بیشترین ماندگاری انجام شود. در روش پرس بدون استفاده از هیچ گونه چسبی لایه های مختلف روی یکدیگر پرس می شوند. در بعضی روش های پرس از انواع چسب های سیلیکونی نیز برای اتصال بهتر استفاده می شود.

شاید برای شما نیز جالب باشد که با جدیدترین تکنولوژی های به روز دنیا و فقط با اعمال حرارت در کمتر از دو دقیقه می توان لایه های مختلف را به یکدیگر چسباند و زیبایی و کیفیت بیشتری را برای عرضه به مشتری فراهم نمود. به علت کیفیت بالا، کلیه کارهای پرس در این مجموعه با ضمانت در کیفیت ارائه می شوند.

 

روکش چوب و مدل های مختلف آن

روکش های چوبی ورقه های نازک از چوب های با کیفیت برای استحکام و مقاومت بیشتر انواع سازه های چوبی از قبیل در، کابینت و میز ناهارخوری می باشد. با استفاده از این روکش ها علاوه بر مقاومت، زیبایی بیشتری را نیز انتخاب می کنید. به علت گران بودن چوب دیگر نمی توان کل کار را از چوب طبیعی کار کرد. زیره کار از ام دی اف یا نئوپان با قیمت های پایین تر کار می شود. در ادامه مطلب تمامی اطلاعات لازم را برای خرید عالی یک طرح چوب را به شما توضیح می دهیم تا بهترین کیفیت کار را بسته به نوع نیازتان تهیه نمایید.

برای روکش نیز از زیباترین و متنوع ترین طرح ها و رنگ ها استفاده می شود. به این طریق می توان کار با کیفیت تری را به قیمت های پایین تر به مشتری عرضه کرد. در بیشتر کارها به علت ماندگاری بالاتر از روکش های طبیعی استفاده می شود، ولی روکش های مصنوعی نیز با تنوع در طرح مورد استقبال مشتریان است. همکاران فروش ما بهترین راهنمایی های تخصصی و مشاوره ها را ارائه خواهند کرد تا بسته به نوع نیاز و مقدار بودجه مد نظرتان بهترین کیفیت و ماندگارترین طرح ها را در زیبایی فوق العاده انتخاب نمایید.

 

روکش انواع ملچ گردو ،بلوط و راش

تنوع نقش و طرح های روکش های چوبی به نوع درخت مورد استفاده و نحوه برش بستگی دارد. افراد حرفه ای با انتخاب درخت های کم یاب و برش به رو شهای تخصصی بهترین کیفیت کار  را برای مشتری خود تولید می نمایند. از پر مصرف ترین جنس روکش ها می توان به طرح های ملچ گردو، بلوط و راش اشاره نمود. این طرح ها به خاطر کیفیت و ماندگاری بالاتر در شرایط رطوبتی و حساس امتحان خود را پس داده و بیشتر مشتری ها ترجیح می دهند کار خود را با این جنس طرح ها انتخاب نمایند. با استفاده از فناوری های مختلف می توان چوب را در زیباترین طرح ها برش داد و در کارهای دکوراسیونی و تولید انواع مبلمان استفاده نمود.

روکش های راش به صورت طبیعی رنگ صورتی مایل به قهوه ای دارند و در تولید انواع کابینت و در بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. روکش های گردو نیز بیشتر به علت نقوش زیبای ظریف آن در تولید انواع مبلمان پر کاربرد می باشند. مدل های بلوطی نیز به علت طیفی رنگی گسترده ای که از قهوه ای روشن تا تیره دارند در تولید انواع میزهای چوبی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این روکش ها به علت مقاومت بالا در مقابل رطوبت مشتری پسند می باشند. به دنبال خرید بهترین کیفیت روکش برای تولید انواع چوب های تزیینی و روکش معرق هستید، روکش های زیتونی و ملچ گردو بهترین گزینه پیشنهادی می باشند.

 

کاربردهای انواع روکش های چوبی

  • ساخت انواع سازهای موسیقی
  • صنایع ساختمان سازی از قبیل در و سقف و کف
  • تولید انواع سازه های چوبی از قیبل انواع میز، مبلمان و تخت
  • خودروسازی
  • ساخت وسایل دکوراتیو مانند ساعت و آینه

 

روکش های فناوری طبیعی

پرس چوب برادران هادی فر عرضه کننده متنوع ترین مدل های روکش های فناوری طبیعی در بالاترین کیفیت استاندارد می باشد. تمامی مدل های موجود از نظر کیفیت در سطح نمونه های مشابه خارجی و حتی بالاتر از آن ها می باشند. همواره سعی کرده ایم که جدیدترین مدل ها را برای کارهای طراحی و دکوراسیون داخلی موجود نماییم، تا مشتریان ما بهترین کیفیت کار را تولید نمایند. روکش ریشه فناوری طبیعی از پر فروش ترین مدل ها می باشد.

در ساخت انواع روکش های فناوری طبیعی شما شاهد تلفیقی از طبیعت و کارهای صنعتی خواهید بود. از فناوری های جدید برای ساخت زیباترین چوب های کم یاب با بیشترین مقاومت استفاده می شود. تکنولوژی ساخت این نوع روکش ها ابتدا از ایتالیا وارد کشور شد. برای تولید این مدل روکش ها ابتدا پوست چوب در کارگاه ها و کارخانه های صنعتی حذف شده  و لایه های چوبی به صورت ورق های نازک برش داده می شود و با کمک پرس و چسب های صنعتی به همدیگر متصل می شوند.

از برتری های روکش های فناوری قابلیت رنگ پذیری بالا آنها می باشد، به این طریق می توان زیباترین کارها را برای روکش انواع وسایل چوبی مانند مبلمان، تخت و انواع میز تولید نمود و به این طریق جلوه بیشتری به کار داد.

 

راه های ارتباط با پرس چوب برادران هادی فر
مدیریت:جناب آقای طالب هادی فر
تماس:
02133281153
09120548772
آدرس:
کیلومتر 15 جاده خاوران ،شهرک صنعتی خاوران ،سایت درودگران،خیابان بلوط6 ، پلاک 525

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرس چوب برادران هادی فر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *