اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پرده فروشی متین (کاووسی) در شهرک راه آهن

پرده فروشی متین (کاووسی) در شهرک راه آهن یکی از قدیمی ترین و شیک ترین پرده فروشی ها میباشد که عرضه کننده جدیدترین و مناسب ترین قیمت های پرده برای شما عزیزان میباشد

بهترین پرده فروشی در شهرک راه آهن

اگر به تازگی ساکن منطقه 22 تهران شده اید و برای منزل جدید بدنبال بهترین پرده فروشی در شهرک راه آهن میباشید، بهترین گزینه پیشنهادی ما پرده فروشی متین(کاووسی) میباشد. در پرده فروشی متین انواع متنوع پرده های ساده و کلاسیک و مدرن وشیک امروزی موجود میباشد که براحتی میتوانید بهترین پرده مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خدماتی که پرده فروشان به شما ارائه میکنند شامل

  • ارائه انواع متنوع و شیک و امروزی پرده های پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه
  • ارائه پرده های حریر با کیفیت
  • عرضه انواع پرده های زبرا با طرح بندی و رنگ بندی های زیبا
  • عرضه بهترین کیفیت پرده های اداری
  • ارائه کلیه ملزومات پرده
  • عرضه انواع پارچه های متنوع برای ست کردن رنگ پرده با رومبلی
پرده-های-اداری-ساده-و-طرح-دار-در-شهرک-راه-آهن
پرده-های-اداری-ساده-و-طرح-دار-در-شهرک-راه-آهن

چرا پره فروشی متین در شهرک راه آهن

کیفیت برش و دوخت پرده

پرده سرای متین از بهترین متخصصین برش و طراحی دوخت در حین تکمیل کارهای پرده مشتریان استفاده کرده و با استفاده از بروزترین و مجهزترین چرخ خیاطی ها و لوازم مورد نیاز، تمیزترین کارها را به شما تحویل میدهند. تخصص و تجربه بالای کارشناسان برش و دوخت ما باعث ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان میشود.

تنوع انواع پرده

یکی از مهمترین دلایل انتخاب پرده فروشی متین توسط مشتریان ما، تنوع بالای مدل های پرده میباشد که برای هر فردی با هر سلیقه ای حتما مدل مورد نظر پرده شان در پرده فروشی متین موجود میباشد. در ادامه مطلب به انواع متنوع پرده های، پرده فروشی متین میپردازیم :

سبک های مختلف پرده برای منازل

انتخاب نوع پرده در شیک و بروز بودن دکوراسیون منازل خیلی موثر میباشد. در انتخاب بهترین نوع پرده باید ابتدا به نوع سبک دکوراسیون منزل و سپس به رنگ غالب مورد استفاده در منزل توجه کنید، بطوری که اصولا بیشتر مشتری های پرده فروشی متین بسته به نوع رنگ فرش و مبلمان و میز تلویزیون، رنگ پرده مورد نظر خود را انتخاب میکنند.

نکته مهم دیگری که بسیاری از کارشناسان طراحی دکوراسیون منزل در انتخاب پرده خیلی به آن اهمیت میدهند هماهنگی نوع پرده انتخابی با سبک کلی دکوراسیون منزل میباشد. مثلا اگر سبک منزل شما ساده میباشد بهتر از پرده های با طرح های ساده و شیک انتخاب کنید و اگر طرح کلی دکور منزل شما کلاسیک است  بهتر است از طرح های پرده کلاسیک استفاده کنید. در نهایت اگر سبک کلی منزل شما امروزی میباشد از طرح های جدید پرده متین خرید کنید.

چرا-پره-فروشی-متین-در-شهرک-راه-آهن
چرا-پره-فروشی-متین-در-شهرک-راه-آهن

تنوع جنسی پرده  منازل

پرده فروشی متین در جنس های مختلف پارچه ای ارائه کننده بهترین خدمات به شما عزیزان میباشد. در ادامه مطلب به معرفی مختصر جنس های پارچه پرده فروشی متین میپردازیم که بهترین انتخاب را داشته باشید:

 

فروش پارچه حریر

یکی از پرفروش ترین کارهای پرده فروشی متین، پرده های حریر میباشد. پرده های حریر در حین سادگی خیلی شیک و امروزی هستند که بعلت سادگی با اکثر دکوراسیون منازل همخوانی داشته و باعث زیباترشدن منازل شما میشوند.

 

پارچه های کتان

پرده های کتان بعلت ایست و آهار زیاد خیلی زیبا و شیک میباشند و بعلت کیفیت بالای پارچه های کتان و طرح های کار شده و گل دار، مورد استقبال مشتری ها واقع میشوند.

 

پرده های زبرا و کرکره ای

پرده های زبرا و کرکره ای به علت داشتن رنگبندی ها و طرح های شاد در سالیان اخیر خیلی پرفروش بوده و برای اتاق خواب و آشپزخانه مناسب میباشند. از طرح های کودکانه این پرده ها در رنگبندی های شاد میتوان برای اتاق خواب کودکان استفاده کرد. بسیاری از مشتریان پرده فروشی متین، پرده های زبرا متناسب با طرح کلی آشپزخانه شان را به پرده های پارچه ای ترجیح میدهند

خدمات-برتر-پرده-فروشی-متین
خدمات-برتر-پرده-فروشی-متین

پرده های اداری ساده و طرح دار در شهرک راه آهن

عرضه-انواع-ملزومات-جانبی-پرده
عرضه-انواع-ملزومات-جانبی-پرده

پرده های پارچه ای اداری

در پرده فروشی متین انواع متنوع پرده های اداری در جنس های پارچه ای موجود میباشد. در انتخاب پرده های اداری باید از جنس و رنگی انتخاب کنید که دیرتر کثیف شود و همچنین دیرتر کثیفی پرده را نشان بدهد.

 

کرکره اداری طرح دار در شهرک راه آهن

انواع پرده های اداری کرکره ای ساده و طرح دار در پرده فروشی متین موجود میباشد که بیشتر مشتریان پرده فروشی متین بعلت قابلیت شستشوی راحت پرده های کرکره ای، بیشتر از این مدل خرید میکنند.

 

عرضه انواع ملزومات جانبی پرده

پرده سرای متین عرضه کننده کلیه لوازم جانبی پرده مانند انواع نوار پرده و گیره پرده و چوپ پرده چوبی و ریلی و انواع متنوع کتیبه و شرابه پرده و قاب پرده میباشد که براحتی کلیه خرید خود را میتوانید در کمترین زمان ممکن از پرده سرای متین انجام بدهید.

 

پرده فروشی ارزان در غرب تهران

پرده فروشی متین در شهرک راه آهن علاوه بر کیفیت بالای کارها از قیمت های مناسبی نیز برخوردار میباشد. ارزان ترین پرده سرا در غرب تهران پرده فروشی متین میباشد. محال است بتوانید پرده ای هم جنس با پرده سرای متین را با قیمتی ارزان تر از پرده سراهای همکار پیدا کنید، فقط در زمان مقایسه قیمت کارهای پرده سرای متین با سایر پرده سراها به کیفیت کارها دقت کافی داشته باشید.

بورس کرکره چوبی در منطقه 22

یکی از جدیدترین و پرتقاضاترین انواع مدلهای پرده، پرده های کرکره ای چوبی میباشد که پرده سرای متین نیز بعلت درخواست های مشتریان عزیز انواع متنوع پرده های کرکره ای چوبی را موجود و شارژ کرده است. بهترین مدلهای باکیفیت و شیک پرده های کرکره ای را با مناسب ترین قیمت ها از پرده سرای متین خرید کنید.

خدماتی-که-پرده-فروشان-به-شما-ارائه-میکنند-شامل
خدماتی-که-پرده-فروشان-به-شما-ارائه-میکنند-شامل

خدمات برتر پرده فروشی متین

  • تنوع بالای کارهای پرده حریر و کتان و کرکره ای و زبرا
  • تنوع بالای پرده های منازل
  • با کیفیت ترین پرده های اداری
  • کاتالوگ های متنوع برای راحتی انتخاب شما
  • ارائه جدیدترین مدلهای پرده در شوروم پرده سرا
  • کیفیت بالای کارها
  • مناسب بودن قیمت ها
  • تحویل بموقع کارها وخوش قولی
  • رضایت بالای مشتریان
  • برش و دوخت عالی پرده
  • ارائه کلیه لوازم جانبی پرده
  • ارائه کلیه خدمات مشاوره ای برای انتخاب بهتر شما
سبک-های-مختلف-پرده-برای-منازل
سبک-های-مختلف-پرده-برای-منازل

آدرس و اطلاعات تماس با پرده فروشی متین(کاووسی)

مدیریت: جناب آقای علی کاووسی

تماس:

02144752232- 09124054407

آدرس: تهرلن، شهرک راه آهن، بلوار امیرکبیر، چهارراه کاج، مجتمع مالمون، ضلع شرقی، پلاک 3

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده فروشی متین (کاووسی) در شهرک راه آهن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *