اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6847
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پرده فروشی دکورنایس مولوی

پرده فروشی دکور نایس مولوی بهترین انتخاب برای خرید شیک ترین و با کیفیت ترین مدل های پرده می باشد. متنوع ترین مدل های پرده زبرا را برای مشتری های خوش سلیقه موجود کرده ایم. کلیه لوازم جانبی پرده و انواع یراق آلات را از بهترین کیفیت و زیباترین مدل ها گلچین کرده ایم تا نمای پرده شما به زیباترین شکل ممکن دیزاین شود. بهترین کیفیت ریل رومن ها و ریل گریبرها را با ارزان ترین قیمت ها از دکور نایس می توانید تهیه نمایید.

در انتخاب بهترین مدل پرده و لوازم جانبی بهترین راهنمایی ها و مشاروه های تخصصی را به مشتریان خود ارائه می کنیم تا سال های سال از کیفیت و طرح پرده انتخابی خود راضی باشند. برای خرید عمده لوازم جانبی انواع پرده نیز بهترین شرایط همکاری را با مشتریان عزیز خواهیم داشت.

پرده-فروشی-دکورنایس-مولوی
پرده-فروشی-دکورنایس-مولوی

پخش انواع لوازم پرده در مولوی

باعث افتخار است که در کنار عرضه انواع مدل های پرده، همیشه بهترین کیفیت انواع لوازم پرده را با عالی ترین قیمت ها برای مشتری های خود عرضه کرده ایم. تنوع کلیه لوازم پرده به قدری بالا می باشد که هر نوع یراق آلاتی که نیاز داشته باشید در فروشگاه دکور نایس پیدا خواهید کرد. به عنوان نمونه بیشترین تنوع و بهترین کیفیت ریل پرده، نوار پرده، آویز پرده، گل میخ پرده، شرابه، چوب پرده و ریشه پرده را در دکور نایس خواهید دید.

علاوه بر تنوع بالا، قیمت های مناسب نیز شما را به مشتری دائمی و همیشگی ما تبدیل خواهد کرد. بهترین کیفیت موتور برقی پرده را از تولید کننده های با تجربه تهیه کرده ایم که بیشترین کارایی مفید را برای مشتریان عزیز داشته باشد.

پخش-انواع-لوازم-پرده-در-مولوی
پخش-انواع-لوازم-پرده-در-مولوی

فروش انواع ریل رومن

با توجه به استقبال مشتریان از پرده های رومن، بسیاری از تولیدی های پرده به دنبال بهترین کیفیت ریل این مدل پرده ها می باشند. با توجه به کشش بازار و سابقه چندین ساله ای که در عرضه انواع لوازم پرده داریم، از بهترین تولید کننده های ریل لومن داخلی و بهترین کیفیت نمونه های خارجی بیشترین تنوع را برای مشتریان عزیز خود عرضه کرده ایم.

به عنوان نمونه بهترین کیفیت ریل رومن های بالارو ترک را با بهترین قیمت ها عرضه می کنیم. محال است کیفیت ریل لومن های عرضه شده توسطپرده فروشی دکور نایس مولوی را بتوانید با قیمت های پایین تر از سایر همکاران تهیه بفرمایید.

فروش-انواع-ریل-رومن
فروش-انواع-ریل-رومن

پخش عمده لوازم پرده در مولوی

قابل توجه تولیدی های پرده، می توانید زیباترین مدل های کتیبه پرده را به صورت عمده و با بهترین قیمت ها از پرده فروشی دکور نایس خرید نمایید و در هزینه های تولیدی خود به مقدار چشمگیری صرفه جوئی نمایید. راستی در مراجعه حضوری به فروشگاه حتما از مدل های متنوع پنل دکوری پرده دیدن بفرمایید، مطمئن هستیم که از چند مدل آن حتما خوشتان خواهد آمد.

در صورت تمایل می توانید خریدهای خود را به صورت غیر حضوری ثبت کرده و در کمتر از یک روز برای شما ارسال خواهیم کرد. بسیاری از تولیدی های پرده در سطح شهر تهران به علت کیفیت و قیمت و تنوع بالا کلیه خریدهای مورد نیاز کارگاه خود را به صورت عمده از دکور نایس سفارش می دهند.

پخش-عمده-لوازم-پرده-در-مولوی
پخش-عمده-لوازم-پرده-در-مولوی

فروش انواع ریل گریبر

به قدری از کیفیت کارهای عرضه شده خود اطمینان داریم که تمامی مدل های ریل گریبر را با تضمین در کیفیت و به شرط به مشتریان معرفی می نماییم. در صورت نظر منفی میتوانید ریل گریبر خریداری شده را مرجوع نمایید. به اطمینان می گوییم که تا به حال یک مورد مرجوعی نیز نداشته ایم.

دوست دارید با تجربه چندین ساله ای که در بازار لوازم پرده داریم یک نصیحت مهم به شما بگوییم؟ در خرید انواع ریل های پرده از جمله ریل گریبرها خساست به خرج نداده و بهترین کیفیت را خریداری نمایید. زیرا عدم کیفیت در دراز مدت مشتری های شما را کلافه کرده و دیگر برای خرید فروشگاه شما را انتخاب نمی کنند. با خرید بهترین کیفیت ریل گریبرها از دکور نایس روز به روز شاهد افزایش فروش پرده های خود خواهید بود.

 

بهترین پرده فروشی در مولوی

همانطور که همه ما می دانیم پرده نقش خیلی مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد. برای خرید پرده باید به زیبایی، طرح و کیفیت کار توجه ویژه ای داشته باشیم. بازار مولوی بورس انواع پرده در تهران می باشد. به طوری که اگر حضوری به مولوی سر بزنید حتما از میان مدل های پرده، می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این قسمت می خواهیم یکی از خوش انصاف ترین پرده فروشی های مولوی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

پرده فروشی دکورنایس مولوی بدون شک از بهترین های صنف خود در مولوی می باشد. تنوع بالای مدل های پرده، عرضه جدیدترین مدل های به روز، کیفیت بالای پارچه، تنوع رنگی بالا و دوخت تمیز از مزیت های این پرده فروشی می باشد. مسلما پس از مشاهده حضوری مدل های این پرده فروشی خودتان نیز یقین پیدا خواهید کرد که دکور نایس بهترین پرده فروشی در مولوی می باشد.

بهترین-پرده-فروشی-در-مولوی
بهترین-پرده-فروشی-در-مولوی

فروش انواع پرده زبرا در منطقه 12

در پرده فروشی دکور نایس مولوی سعی کرده ایم که بیشترین تنوع موجود از پرده های زبرا را عرضه کنیم تا مشتری به راحتی بتواند مدل مورد نظر خود را انتخاب نماید. شاید بیش از 300 مدل از انواع مختلف پرده های زبرا را با بهترین قیمت ها عرضه کرده ایم. پرده های زبرا به خاطر تنوع بالا، کاربری آسان و قابلیت تنظیم نور ورودی به منزل مورد استقبال مشتری های مختلف قرار گرفته اند.

متنوع ترین پرده های زبرا آشپزخانه، سیلوئیت یا همان سه بعدی، کرکره ای و زبرای مناسب برای پذیرایی را می توانید در پرده فروشی دکور نایس مشاهده نمایید. با انتخاب این پرده فروشی بهترین کیفیت جنس را با ارزان ترین قیمت ها خرید خواهید کرد. در صورت درخواست می توانیم پرده زبرای اتاق کودک را با تصویر مورد نظر مشتری تولید نماییم.

فروش-انواع-پرده-زبرا-در-منطقه-12
فروش-انواع-پرده-زبرا-در-منطقه-12

راه های ارتباط با پرده فروشی دکورنایس مولوی

مدیریت: جناب آقای سهند صالح رسول

تماس:

09125700767

09374778088

آدرس:

تهران- مولوی- خیابان رئیس عبدالهی- پایین تر از چهارراه اردستانی- پلاک 82

تهران مولوی- خیابان رئیس عبدالهی- کوچه مظفری- نبش پاساژ آیریک- دکورنایس

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده فروشی دکور نایس مولوی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *