اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4159
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پخش لوازم التحریر جورچین

پخش لوازم التحریر جورچین با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه عرضه کلیه لوازم التحریر اداری و مدرسه و هنری بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکند. اگر دوست دارید کلیه خرید لوازم التحریر مورد نیاز خود را به صورت کلی و عمده از یک فروشگاه با مناسب ترین قیمت ها خرید کنید روی خدمات جورچین حساب ویژه ای باز کنید.

پخش-لوازم-التحریر-جورچین
پخش-لوازم-التحریر-جورچین

فروشگاه لوازم التحریر جورچین در بازار

اگر مسئول خرید شرکت هستید، مطمئنا علاقه دارید کلیه خریدهای لوازم التحریر مورد نیاز شرکت را با مناسب ترین قیمت ها در کمترین زمان ممکن انجام بدهید. برای این کار تنها کافی است به میدان بهارستان سر بزنید، فروشگاه لوازم التحریر جورچین به علت سابقه کاری بالا و مشتری مداری در این منطقه کاملا شناخته شده و معروف میباشد و به راحتی میتوانید فروشگاه ما را پیدا کنید.

بهترین کیفیت لوازم التحریر مورد نیاز را با تنوع بالا با مناسب ترین قیمت ها از ما تهیه کنید و با خرید کلی لوازم التحریر مورد نیازتان از بهترین شرایط تخفیفی ما نیز برخوردار میشوید.

فروشگاه-لوازم-التحریر-جورچین-در-بازار
فروشگاه-لوازم-التحریر-جورچین-در-بازار

پخش عمده لوازم تحریردر بازار تهران

همه ما برای خرید کلیه لوازم مورد نیاز خود ترجیح میدهیم آنها را به صورت عمده و با قیمت های مناسب تر تهیه کنیم، بهترین پیشنهاد برای تهیه لوازم التحریر مورد نیاز کودکانتان این است که در ابتدای شروع فصل مدارس آنها را به صورت عمده از جورجین تهیه کنید. تنوع بالای مدل ها و رنگ بندی های زیبا لوازم التحریر در فروشگاه ما کلیه نیازهای شما را برطرف میکند.

 

پخش لوازم التحریر در پانزده خرداد

در بازار پانزده خرداد هر آنچه که از لوازم التحریر مورد نیاز شما میباشد در بهترین کیفیت و بیشترین تنوع گلچین شده است. از آنجا که لوازم التحریر از کالاهای پر مصرف در جامعه میباشد بهتر است بهترین کیفیت آنها را انتخاب کنید تا در هزینه های اقتصادی شما صرفه جویی شده و به مدت بیشتری از آنها استفاده نمایید.

از آنجا که با ورود کالاهای چینی بی کیفیت به بازار لوازم التحریر کشور امکان شناخت محصولات با کیفیت تر کاری سخت و با خطا همراه میباشد، بنابراین بهتر است از فروشگاه های معتبر و خوش سابقه خرید خود را انجام بدهید. مطمئن ترین فروشگاه خوش نام در عرضه کلی لوازم التحریر با کیفیت فروشگاه جورچین میباشد.

 

خرید انواع لوازم التحریر دخترانه و پسرانه

دفتر های مشق و نقاشی با جدیدترین طرح های کارتونی مورد علاقه دخترانه و پسرانه خود را از میان زیباترین و جدیدترین طرح های ما انتخاب کنید. دفترهای نقاشی دخترانه در رنگ بندی های شاد از پرفروش ترین دفترهای این فروشگاه میباشد. زیباترین پاک کن های  فانتزی و تراش ها را  با طرح های دخترانه دوناتی و پسرانه تایر را برای شما ارائه کرده ایم.

خرید-انواع-لوازم-التحریر-دخترانه-و-پسرانه
خرید-انواع-لوازم-التحریر-دخترانه-و-پسرانه

لوازم التحریر فانتزی

شیک ترین پوستیت های فلشی فانتزی را در زیباترین مدلهای دخترانه و پسرانه از میان مدلهای متنوع پخش لوازم التحریر جورچین انتخاب کنید. این فلش کارت های جذاب چسبی برای یادآوری نکات مهم کاری خیلی کاربردی و موثر میباشند و میتوانید اولویت کارهای خود را در آنها یادداشت کرده که طبق برنامه آنها را به انجام برسانید.

زیباترین دفترهای برنامه ریزی را برای پیشبرد اهداف کاری خود از ما تهیه کنید. دفترهای پلنر نیز جزء لوازم التحریر شیک فانتزی با کاربردهای فراوانی میباشند که به درخواست مشتریان عزیز به لیست موجودی های ما افزوده شده است. انواع متنوع چرتکه های آموزشی فانتزی را برای یادگیری بهتر و بیشتر کودکانتان از ما خرید کنید. برای تزئین دفترهای مشق و نقاشی خود زیباترین طرح های چسب نواری فانتزی را برای شما تهیه کرده ایم.

 

لوازم التحریر اداری

کلیه لوازم التحریر اداری مورد نیاز شرکت و موسسه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها از جورچین تهیه کنید. انواع کاغذهای اداری در سایزهایA3.A4.A5  در بالاترین گرم ها به مشتریان عزیز ارائه میشود. بهترین کیفیت انواع پانچ ها و منگنه ها را برای اجرای هر چه بهتر کارهای اداری شما گلچین کرده ایم . بهترین زونکن های اداری را برای بایگانی راحت تر فایل ها شما عرضه میکنیم.

انواع چسب های پهن و شیشه ای و نواری مورد نیاز خود را از ما بخواهید، ما بهترین مدلهای انواع چسب های با کیفیت بازار را برای شما عزیزان گلچین کرده ایم. متنوع ترین ست های اداری را در زیباترین طرح ها برای محیط های اداری شما فراهم آورده ایم، با استفاده از ست های اداری شیک فروشگاه جورچین، محیطی شیک و زیبا در اداره خود طراحی کرده و باعث تقویت روحیه کارکنان و مراجعین خود میشوید.

 

لیست  لوازم دانش آموزی

  • انواع مداد های سیاه
  • مدلهای متنوع مداد های رنگی
  • پاک کن
  • تراش
  • لاک غلط گیر
  • ماژیک
  • خودکار
  • انواع متنوع دفتر
  • دفتر یاداشت
  • دفتر زبان
  • دفتر نقاشی
  • خط کش های با شکل بندی متنوع

کلیه لوازم التحریر مورد نیاز مدرسه کودکان خود را از ما بخواهید، تیم فروش ما با رصد کلیه بازارهای لوازم التحریر از بهترین کیفیت متنوع ترین مدلهای مورد نیاز را موجود کرده و با قیمت های مناسب به مشتریان خود عرضه میکند. با یک بار خرید از ما مشتری دائمی و ثابت ما میشود. سرمایه واقعی ما شما مشتریان عزیز میباشید.

 

فروش کلیه لوازم التحریر رشته هنر

انواع متنوع قلم های خوشنویسی با کیفیت مانند قلم های دزفولی و قلم الخطاط و دفترهای خوشنویسی بزرگ پر برگ وحدت را به مشتریان عزیز خود ارائه میکنیم. آیا مدت ها است که به دنبال بهترین کیفیت مداد های طراحی با شماره بندی های مختلف میباشید تا پروژه های نقاشی خود را عملی کنید، بهترین کیفیت انواع مدادهای طراحی را برای شما تهیه کرده ایم . انواع آبرنگ و گواش و قلموها را برای کارهای رنگ آمیزی شما موجود کرده ایم. روان ترین خودنویس ها و روان نویس های بازار را از فروشگاه لوازم التحریر جورچین انتخاب کنید. با استفاده از روان نویس های فروشگاه جورچین اثر هنری و امضای خود را به زیباترین شکل ممکن خلق میکنید و همه متوجه خاص بودن شما میشوند.

 

خدمات برتر فروشگاه لوازم التحریر جورچین

  • تنوع بالای انواع لوازم التحریر اداری
  • بهترین فروشگاه برای خرید لوازم التحریر دخترانه و پسرانه
  • زیباترین و شیک ترین لوازم التحریر فانتزی شیک
  • خرید لوازم التحریر با قیمت های مناسب
  • رضایت بالای مشتریان به خاطر تنوع بالای لوازم التحریر
  • مفیدترین بازی های فکری و چورتکه
  • عرضه انواع اسباب بازی های دخترانه و پسرانه
  • بهترین لوازم التحریر هنری و خوشنویسی

 

اطلاعات تماس با لوازم التحریر جورچین:

مدیریت: جناب آقای فرشاد رستمی

تماس:

09125752612 

02155980219

آدرس :

تهران ، پایین تر از میدان بهارستان ، خیابان مصطفی خمینی ، کوچه جاویدی ، کوچه مدرس ، پلاک 21 ( لوکیشن خانه موزه مدرس)

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پخش لوازم التحریر جورچین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *