اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6351
اصناف شهر
پت شاپ ماکائو

توضیحات آگهی

پت شاپ ماکائو

در پت شاپ ماکائو زیباترین حیوانات خانگی از جمله پرندگان و خرگوش های زیبا را مشاهده خواهید کرد، تمامی این حیوانات خانگی از اصیل ترین نژادها انتخاب شده اند. پت شاپ ماکائو هر آنچه که برای نگه داری اصولی پت خود به آنها نیاز دارید را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها عرضه می کند. از جمله وسایل نگه داری حیوانات می توان به انواع غذاهای خشک و کنسروی و ویژه حیوانات خاص، لباس های متنوع در رنگبندی ها و جنس های عالی، ظروف غذا و وسایل بازی اشاره کرد.

 

بهترین پت شاپ در تهرانپارس

کمتر پت شاپی را در شرق تهران پیدا خواهید کرد که مانند پت شاپ ماکائو عرضه کننده انواع پرنده های زینتی، خرگوش و انواع سگ و گربه باشد. همکاران این مجموعه همگی بهترین دوره های آموزشی نگه داری و زندگی با حیوانات خانگی را گذرانده اند. به همین خاطر بهترین توصیه های نگه داری و بهداشتی لازم در مورد پت را به صورت رایگان به شما توضیح خواهند داد.

ما با وسواس و دقت نظر خاصی بهترین ها را برای مشتریان خود گلچین کرده ایم، وجود مشتریان همیشگی این پت شاپ نیز بازتاب همین کیفیت بالا و رضایت مشتریانمان می باشد.

 

فروشگاه وسایل حیوانات در تهرانپارس

با انتخاب ماکائو هر وسیله ای که برای راحتی و رفاه بیشتر حیوانتان نیاز دارید را در بهترین کیفیت با ارزان ترین قیمت ها انتخاب خواهید کرد. از وسایل بهداشتی این فروشگاه می توان به انواع مسواک، شامپو، ناخن گیر و پوشک اشاره کرد. زیباترین کاپشن ها و جلیقه ها را در بهترین جنس و سایز بندی های متنوع موجود داریم. بهترین عرضه کننده متنوع ترین پارک های بازی برزنتی در رنگبندی های شاد و جذاب برای سرگرمی پت های شما هستیم.

انواع ظروف غذای حیوان خانگی خود را در بهترین جنس و رنگبندی از فروشگاه ما انتخاب خواهید کرد. برای بازی و شادی حیوان شما متنوع ترین اسباب بازی ها را عرضه کرده ایم. برای جابجایی راحت تر پت میتوانید از میان مدل های متنوع کوله حمل، بهترین آنها را انتخاب نمایید. زیباترین و شیک ترین قلاده های سگ و گربه را از ما بخرید.

 

فروشگاه غذای اصیل سگ و گربه

دوست دارید جدیدترین طعم های تشویقی را برای حیوان خانگی خود انتخاب کنید، خرید بیسکوئیتی برند دودتی را در سه طعم لبو، اسفناج و مخلوط را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . با انتخاب پت شاپ ماکائو می توانید متنوع ترین غذاهای سگ و گربه را در بهترین کیفیت ها انتخاب کنید. غذای گربه رفلکس هم برای مادر و بچه و هم گربه بالغ بهترین انتخاب می باشد. تمامی غذاهای این فروشگاه را می توانید در دو نوع بسته ای و فله ای خرید نمایید.

بهترین برندهای غذای خارجی سگ و گربه را برای پت شما موجود داریم. بهترین کیفیت سوسیس سگ را با طعم های مرغ، پنیری و ماهی از فروشگاه ما خواهید خرید. اگر حیوان خانگی شما علاقه زیادی به غذاهای کنسروی دارد، بهترین ها را برای شما عرضه کرده ایم. برند شایر از بهترین برندهای غذای کنسروی سگ و گربه می باشد.

 

بزرگترین پرنده فروشی در شرق تهران

برای علاقه مندان به نگه داری انواع پرنده ها، خبر خوبی داریم. پت شاپ ماکائو بزرگترین پرنده فروشی در شرق تهران می باشد. هر مدل پرنده ای که مد نظر شما باشد در این پت شاپ خواهید دید. تمامی این پرنده ها رام و قابل آموزش می باشند. بهترین نژادهای پرنده را برای شما گلچین نموده ایم. زیباترین طوطی های گرینچیک را برای مشتری های خوش ذوق و پرنده دوست موجود کرده ایم.

متنوع ترین مدل های طوطی برزیلی، خورشیدی و مرغ مینا را در سنین مختلف می توانید از فروشگاه ماکائو انتخاب کنید. در مراجعه حضوری حتما از نمونه های فنچ رنگی ما نیز دیدن بفرمایید، حتما عاشق آنها خواهید شد و چند جفت آنها را خواهید خرید.

 

بزرگترین مجموعه عروس هلندی در شرق تهران

عروس هلندی دومین پرنده محبوب در میان مردک دنیا شناخته شده است. اگر به سرتان افتاده که از عروس هندی در منزل نگه داری کنید، بهترین عروس هلندی های سرحال و با اصل و نژاد را از فروشگاه ماکائو انتخاب کنید. عروس هلندی های مولد آماده تخم گذاری را برایتان موجود کرده ایم. تمامی رنگ بندی های جذاب سفید، زرد، خاکستری و کرم عروس هندی را در فروشگاه ماکائو خواهید دید.

در مورد خرید عروس هلندی حتما به چند ویژگی مهم دقت زیادی داشته باشید، اول از همه به چشم های عروس هلندی توجه کنید، عروس هلندی سالم و پر نشاط حتما چشم های گرد و درخشانی دارد. عروس هلندی های سالم پر جنب و جوش هستند، بنابراین در خرید پرنده های ساکت و آرام کمی دقت خود را بالا ببرید.

به وضعیت راه رفتن آن ها دقت کنید که با تعادل حرکت کنند. پرهای عروس هلندی نیز باید تمیز و عالی باشد چون یکی از نشانه های پرنده سالم داشتن پرهای بدون نقص می باشد. بهتر است پرنده جوان تر را انتخاب کنید تا در آموزش پذیری بیشتر تلاش کند، عروس هلندی های جوان منقار جوان تر و کم رنگ تری دارند. در هنگام خرید عروس هلندی توجه داشته باشید که این پرنده علاقه زیادی به بازی و صحبت شما دارد، اگر زمان زیادی برای بازی با پرنده ندارید لطفا در خرید خود تجدید نظر کنید.

 

فروش انواع خرگوش های زینتی و لوپ در تهرانپارس

اصیل ترین خرگوش های لوپ نژاد دار را در فروشگاه ماکائو عرضه می کنیم. از پرفروش ترین خرگوش های لوپ، خرگوش می نی لوپ هلندی می باشد. با اطمینان خاطر از سلامت کامل خرگوش زینتی خود را از فروشگاه ما انتخاب کنید. همگی خرگوش های لوپ این مجموعه کاملا سالم و شناسنامه دار می باشند. با خرید خرگوش های لوپ باهوش ترین گونه خرگوش را انتخاب کرده اید، با کمترین آموزش ها به بهترین شکل ممکن عکس العمل نشان می دهند.

از دیگر مزیت های نگه داری این پت خانگی هزینه های نگه داری پایین تر نسبت به سایر گونه های خرگوش می باشد. از لحاظ موارد حساسیت زا نیز کاملا خیالتان راحت باشد از این رده خرگوش تا به حال هیچگونه گزارش  حساسیتی اعلام نشده است. خرگوش لوپ بهترین هم بازی برای کودکان شما در اوقات فراغت خواهند بود.

 

راه های ارتباط با پت شاپ ماکائو

مدیریت: جناب آقای مصطفی کاظمی

تماس:

09129678480

02177791020

آدرس:

تهران- تهرانپارس- میدان شاهد- خیابان 196 شرقی- نبش چهارراه شبستری ( 133 )- پت شاپ ماکائو

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پت شاپ ماکائو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *