اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5551
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پت شاپ سون اکباتان

در این مطلب میخواهیم به معرفی بهترین پت شاپ در اکباتان بپردازیم، پت شاپ سون با مدریت اقای محمد حسین علیزاده در منطقه اکباتان تهران قرار دارد و از خوشنام ترین مراکز نگه داری حیوانات و ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد .

ما در این مجموعه سعی کرده ای تا بهترین وسایل از نظر بازی و تغذیه ای را برای شما عزیزان فراهم بیاوریم تا در شهرک اکباتان دوستان بسیار زیادی که پت دارند بتوانند تمامی نیاز خود را از طریق ما رفع نمایند و ما سعی کرده ایم با فروش بهترین تقویت کننده ها و مولتی ویتامین ها برای شما عزیزان و پت های خانگی شما بهترین مشاور و فروشنده باشیم. همانطور که میدانیم این پت ها برای ما بسیار با ارزش بوده و جزوی از خانواده ما میباشند، از این رو ما تمامی تلاش خود را کرده ایم تا با فروش بهترین مواد مغذی و با کیفیت از جان عزیزان شما محافظت کنیم تا نخواهید برای خرید مواد درجه یک و خارجی به فضاهای مختلف تشریف ببرید و خرید نمایید.

دکتر-حیوانات-در-اکباتان
دکتر-حیوانات-در-اکباتان

 نگه داری از حیوانات خانگی

از انجا که امروزه تعداد زیادی افراد جامعه تمایل به نگه داری حیوانات دارند و از نگه داری حیوانات احساس ارامش میکنند نیاز به مراکزی برای تهیه غذا و احتیاجات این حیوانات در جامعه احساس میشود. اگر به فکر نگه داری حیوانات خانگی میباشید اول باید بفکر تامین نیازهای اساسی انها مانند غذا و اب باشید و با رعایت اصول بهداشتی انها ، سلامتی انها را تضمین کنید .

 

نیازهای مهم حیوانات

حیوانات  نیز مانند ما انسانها نیازهای اولیه ای برای حفظ زندگی خود دارند که از مهمترین انها نیاز به غذا و اب می باشد .  علاوه بر نیازهای ضروری و اولیه، هر حیوانی نیازهای متفاوتی برای زنده ماندن دارد که بعد از اینکه بنابه سلیقه خودتون حیوان خانگی مورد علاقه خودتون را انتخاب کردید، ابتدا باید نیازها و علایق ان حیوان را بدانید و اطلاعات کاملی در مورد ان پیدا کنید و پس از تهیه این نیازهای اساسی مانند غذا و محل زندگی و وسایل بهداشتی و وسایل سرگرمی، اقدام به خرید ان حیوان کنید تا بعد ان هم خودتون و  هم ان حیوان اذیت نشود .

فروش-اسپری-ضد-انگل-گربه-و-سگ-در-اکباتان
فروش-اسپری-ضد-انگل-گربه-و-سگ-در-اکباتان

خدمات ارائه شده در پت شاپ سون

  • ارائه انواع غذاهای حیوانات مانند غذای سگ، غذای گربه، غذا و مکمل حیوانات
  • ارائه لوازم مورد نیاز حیوانات، اکسسوری حیوانات، قفس نگه داری حیوانات ، قلاده

 

تفاوت پت شاپ سون با سایر مراکز

  • ارائه مواد غذا خشک با بهترین کیفیت از بهترین برندهای بازار
  • ارائه مواد غذایی کنسروی از بهترین برندها با بهترین کیفیت ها
  • گرد هم اوردن کلیه اکسسوری ها و قفس و قلاده در تنوع بالا از برندهای بروز دنیا
  • داشتن تیم متخصص برای پشتیبانی و راهنمایی شما برای نگه داری بهتر حیوان خانگی شما

 

در ادامه متن به شرایط نگه داری دو  حیوان سگ و گربه میپردازیم  که ما بطور اختصاصی نیازهای این دو حیوان را در فروشگاهمون تامین میکنیم :

فروش-انواع-قلاده-در-اکباتان
فروش-انواع-قلاده-در-اکباتان

سگ

در زمان های نه چندن دور از سگ به منظور حفاظت از سایر حیوانات و حراست از محیط ها استفاده میشد ولی امروزه از نژادهای خاص سگ ها به منظور حیوانات خانگی استفاده میشود. سگ یکی از باوفاترین حیوانات در بین ما انسان ها شناخته شده است،  سگ ها حیواناتی باهوش و پرجنب و جوش هستند .

فروش-باکس-سگ-در-اکباتان
فروش-باکس-سگ-در-اکباتان

غذا سگ

  • اموزش غذاهای خانگی برای سگ ها :
  • اگر قصد نگه داری سگ در منزل را دارید، تهیه غذاهای خانگی برای انها را فرا بگیرید
  • غذای خشک :
  • انواع مختلف غذاهای خشک برای سگ های خانگی وجود دارد
  • غذاهای کنسروی :

انواع غذاهای کنسروی مختلفی برای سگ های خانگی شما وجود دارد، درست است که غذاهای کنسروی اب و مواد غذایی و ویتامین های مختلفی دارند ولی نسبت به غذاهای خشک، گران تر بوده و شرایط نگه داری سخت تری دارند .

فروش-مکمل-غذاهای-سگ-در-اکباتان
فروش-مکمل-غذاهای-سگ-در-اکباتان

غذا ممنوعه برای سگ

از انجا که سیستم گوارشی حیوانات با بدن انسان متفاوت است، بنابراین غذاهای انسان برای سگ ها مناسب نیست و سیستم گوارش انها را اذیت میکند و حتی گاهی اوقات برای بدن انها نیز خطرناک میباشد .

 

بیماری های سگ:

در هر حیوانی یک سری بیماری های مشترک در دوره هایی از زندگی اش دیده میشود که پس از مشاهده این علایم سریعا به دامپزشک مراجعه کنید که اقدامات پزشکی برای شما انجام شود. و یا در بعضی مواقع کمبود مواد غذایی در رژیم ان باعث بروز بیماری هایی میشود که با درمان بموقع مشکل حل میشود

فروش-شامپوهای-سگ-در-اکباتان
فروش-شامپوهای-سگ-در-اکباتان

رعایت اصول بهداشتی

ظرف های جداگانه ای برای اب و غذای سگ خودتون در محل خاصی قرار بدهید، تا انها عادت کنند که از ظرف خاصی در محل خاصی اب و غذا بخورند. ظرف غذای انها را به طور مرتب شستشو بدهید تا تمیز باشند. حیوانات را بطور مرتب حمام کنید تا تمیز باشند و زمینه انتقال بیماریها را به انسان نداشته باشند. میتوانید از انواع شامپو ها برای شستشوی انها استفاده کنید .

 

نیاز سگ به بازی کردن

سگ ها نیاز زیادی دارند تا با صاحب خود بازی کنند ، سگ ها نیاز به پیاده روی و بیرون رفتن دارند . وسایل بازی و اسباب بازی هم جزو نیازهای این حیوان میباشد که با انها سرگرم باشند

 

نیازهای تشویقی در پت شاپ ها 

علاوه بر وعده های غذایی اصلی حیوانات میتوان برای انها وعده های تشویقی تهیه کرد

 

لباس سگ در اکباتان

حیوانات خانگی برخلاف حیوانات در محیط بیرون به سرما حساس تر هستند و از لباس باید برای پوشش انها استفاده کرد. علاوه بر زیبایی لباس انها، باید به جنس و سایز انها توجه کرد .

 

قلاده سگ

از انجا که سگ ها به گشت و گذار و پیاده روی علاقه زیادی دارند، بدین منظور باید با تهیه قلاده انها را به فضای بیرون برد .

 

نیازهای گربه ها در پت شاپ سون

گربه ها محبوب ترین حیوانات خانگی هستند، انها به فضای کمتری برای زندگی نیاز دارند. گربه ها نسبت به سگ ها  حیوانات مستقل تری هستند و بیشتر با بازی خودشان را سرگرم میکنند و کمتر به صاحب خودشان وابسته هستند. سگ ها حیوانات وابسته تری هستند و صاحب انها باید زمان زیادی برای رفع بی حوصلگی با انها بازی کنند .

فروش-مکمل-غذاهای-سگ-در-اکباتان
فروش-مکمل-غذاهای-سگ-در-اکباتان

غذای گربه در اکباتان

غذای گربه باید نیازهای ان را به زنده ماندن تامین کند. گربه ها ،  به کمبود اب حساس اند، حتما اب کافی در اختیار انها قرار بدهید. ظرف اب و غذای تمیز را در محل مناسبی برای گربه خودتان قرار بدهید .

 

غذاهای خانگی

میتوانید برای گربه ، غذاهای خانگی تهیه کنید، فقط مراقب باشید که کلیه نیازهای غذایی ان ها  را تامین کند. تهیه غذاهای خانگی از لحاط قیمتی مناسب تر از بقیه موارد هستند

فروشگاه-پت-شاپ-خرید-وسایل-گربه
فروشگاه-پت-شاپ-خرید-وسایل-گربه

غذای خشک

میتوان از غذاهای خشک با برند معتبر با  تاریخ انقضا برای تغذیه گربه خودتان استفاده کنید. غذاهای خشک ازغذاهای کنسروی ارزان تر هستند. در صورت استفاده از غذاهای خشک هر چند وقت یکبار غذاهای کنسروی هم به گربه خودتان بدهید

.

غذای کنسروی

غذاهای کنسروی گرانترین نوع غذاها هستند و البته کیفیت بهتری هم دارند. فقط به محل نگه داری غذاهای کنسروی دقت کنید .

 

بیماری های گربه

پس از اینکه تصمیم گرفتید از گربه ای در منزل نگه داری کنید، باید مراقب سلامت ان باشید و به محض مشاهده علایم بیماری به دامپزشک مراجعه کرده و پیگیر سلامتی ان باشید. در ضمن مراجعه های دوره ای به دامپزشک نیز فراموش نشود

فروش-کمپوت-و-غذای-تازه-برای-گربه-در-اکباتان
فروش-کمپوت-و-غذای-تازه-برای-گربه-در-اکباتان

مسایل بهداشتی

  • گربه ها با لیس زدن خودشان را تمیز میکنند
  • شانه زدن موهای گربه در طول روز خیلی مهم است
  • ناخن های گربه را باید کوتاه نگه داشت که با چنگ زدن باعث ازار و اذیت بقیه نشود
  • واکسن ها و چکاب های هر چند وقت یکبار گربه ها و مراجعه به دامپزشک فراموش نشود
فروش-خاک-گربه-در-اکباتان
فروش-خاک-گربه-در-اکباتان

نگه داری گربه

گربه ها به خاک مخصوصی برای دستشویی رفتن نیاز دارند که در ان خاک دستشویی کنند، بنابراین باعث الودگی کمتر محیط زندگی شما میشوند .

از انجا که گربه ها مدت زمان زیادی در طول روز به استراحت و خواب می پردازند باید مکان مناسبی برای استراحت و خواب داشته باشند .

 

بازی با گربه

گربه ها حیوانات ملوس و بازیگوشی میباشند که نیاز زیادی دارند که شما با انها بازی کنید و انها را سرگرم نمایید. اگر حوصله زیادی برای بازی با حیوانات خانگی دارد گربه انتخاب مناسبی برای شما میباشد. گربه ها  در مقایسه با سگ ها نیاز کمتری برای بیرون رفتن و گردش دارند.

به عنوان کلام اخر اقای علیزاده در پت شاپ سون  با تلاش فراوان سعی کرده است که غذاها و مکمل های غذایی و کلیه اکسسوری هایی که برای نگه داری حیوانات خانگی مورد نیاز است را در یک مجموعه گرد هم بیاورد  که در یک روز فرایند خرید خودتون را تکمیل کنید و با خیال از بهترین برندها خرید داشته باشید و پس از رضایت ما  را به دوستان خودتان نیز معرفی کنید .

فروش-غذای-خرگوش-در-اکبتان
فروش-غذای-خرگوش-در-اکبتان

 

راه هایر ارتباط با پت شاپ سون اکباتان

مدیریت: جناب آقای محمد حسین علیزاده

تماس:

09127952295

02144673982

آدرس:

تهران، شهرک اکباتان، فاز 2،  بین بلوک 1 و 3، مجتمع پاسارگاد، پلاک 22.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پت شاپ سون اکباتان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *