اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5332
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پت شاپ در اسلامشهر

پت شاپ در اسلامشهر از جمله بهترین پت شاپ های استان تهران میباشد. دامپزشکان متخصص برای راحتی مردم عزیز این منطقه پت شاپ های معتبری را تاسیس نموده اند و بهترین خدمات دامپزشکی حیوانات را با بالاترین کیفیت ارائه میکنند. در این مطلب قصد داریم بهترین پت شاپ های اسلامشهر را به شما معرفی نماییم تا بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها دریافت کنید.

 

بهترین پت شاپ های اسلامشهر

در این مطلب قصد داریم به تعدادی از بهترین پت شاپ های اسلامشهر بپردازیم. اگر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید به تعدادی از نکات مهمی که باید در انتخاب بهترین پت شاپ مد نظر داشته باشید اشاره میکنم، تا بهترین کیفیت خدمات را انتخاب نمایید.

  • دامپزشکی نوبل
  • کلینیک دامپزشکی راستین
  • پت شاپ پلانکتون
  • دامپزشکی بامی پت
  • کلینیک بانی لند
  • دامپزشکی شیر شاه
  • پت شاپ گربه سگ
خدمات-ارائه-شده-در-پت-شاپ
خدمات-ارائه-شده-در-پت-شاپ

نکات مهم در انتخاب بهترین پت شاپ

در انتخاب بهترین پت شاپ ابتدا باید نیازهای مورد نیاز خود را به طور دقیق بشناسید تا تا بر آن اساس پت شاپ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. مثلا اگر هدف شما پیدا کردن بهترین پت شاپ برای غذای حیوانات باشد، میتوانید به صورت تخصصی پت شاپ ارائه کننده غذاهای حیوانات را دنبال کنید تا در نهایت بهترین کیفیت غذای حیوانات را با مناسب ترین قیمت ها خرید کنید. در ضمن به این مطلب مهم نیز توجه داشته باشید که بعضی پت شاپ ها خدمات متنوع تری را ارائه میکنند و شما میتوانید تمامی خدمات مورد نیاز حیوان خود را از یک فروشگاه تهیه نمایید.

پس در قدم اول نیاز اساسی خود را شناسایی کنید تا درکمترین زمان ممکن بهترین خرید را انجام بدهید. دقت به کیفیت محصولات و قیمت های مناسب عرضه نیز از عوامل موثر در انتخاب بهترین پت شاپ میباشد. راستی نظرات اکثر مشتریان آن مجموعه نیز میتواند سطح کیفی خدمات را به خوبی نشان بدهد. مثلا وقتی هر زمانی که شما به آن کلینیک مراجعه میکند با تعداد زیادی مشتری مواجه میشوید میتوانید متوجه شوید که سطح خدمات رسانی آن مجموعه در حد خوب و مطلوبی میباشد.

ارائه بهترین خدمات مشاوره ای توسط تیم فروش نیز گزینه مهمی در انتخاب میباشد. زیرا اگر شما در انتخاب بین دو محصول و یا انتخاب بین دو مارک غذای حیوان مردد باشید، تیم فروش حرفه ای و خوش سابقه میتواند با ارائه بهترین توصیه های خرید باعث انتخاب بهتر شما عزیزان بشود.

 

علاقه به نگهداری حیوانات خانگی

در چند دهه اخیر علاقه زیادی به نگهداری حیوانات خانگی در جامعه ایران دیده شده است. اگر شما نیز علاقه دارید به تازگی حیوان خانگی در منزل خود نگه داری کنید، باید کلیه شرایط لازم برای زندگی با کیفیت آن حیوان را فراهم نمایید. در دهه کنونی انسان ها علاقه دارند زمان بیشتری را با حیوانات سپری کنند و اوقات فراغت خود را با بازی و سرگرمی با حیوانات سپری نمایند.

ولی قبل از خرید حیوان خانگی کاملا به این نکته مهم دقت داشته باشید که حیوان های خانگی نیاز به مراقبت های خاصی دارند و باید زیر نظر یک متخصص دامپزشک کاملا سلامتی آنها را چک نمایید.

راه-های-ارتباطی-با-پت-شاپ-سنایی-راد
راه-های-ارتباطی-با-پت-شاپ-سنایی-راد

دانستی های مهم در مورد نگه داری بهتر حیوانات خانگی

در قدم اول حیوان مورد علاقه خود را از مراجع مورد تایید انتخاب کنید، تا از سلامت کامل جسمی آن کاملا خیالتان راحت و آسوده باشد.

از توصیه ها و راهنمایی های لازم دامپزشکان با تجربه برای نگه داری بهتر حیوان استفاده نمایید.

قبل از انتخاب حیوان خانگی وسایل زندگی و رفاه حیوان را فراهم نمایید. حیوانی را انتخاب کنید که با سبک زندگی شما و توان مالی تان همخوانی بیشتری داشته باشد.

به نکات بهداشتی مرتبط با نگه داری حیوان توجه کافی داشته باشید. عدم رعایت نکات بهداشتی زمینه ساز بیماری های جدی برای خود حیوان و انتقال آن به انسان میباشد.

حیوان را طبق برنامه های زمانی مشخص نزد دامپزشک برده و چکاپ های مورد نیاز دوره ای را انجام بدهید.

مدت زمان کافی را برای بازی و گردش حیوان اختصاص بدهید، حیوانات به طور کلی علاقه زیادی به بازی دارند.

میتوانید برای حفظ سلامتی بیشتر حیوان، آن را عقیم کنید.

علاقه-به-نگهداری-حیوانات-خانگی
علاقه-به-نگهداری-حیوانات-خانگی

نیازهای مهم حیوانات

حیوانات نیز مانند ما انسان های نیازهای غذایی دارند. رژیم غذایی حیوانات خانگی باید اصولی و بر طبق توصیه های کارشناسانه باشد. کمبود و یا زیادی ماده غذایی خاص در بدن حیوانات اثر سوء داشته و باعث بیماری میشود. بنابراین برای اینکه حیوان خانگی شما سرحال تر باشد باید وعده های غذایی متعادلی داشته باشد. میتوانید بر اساس دستورات غذایی دامپزشک حیوانات و سلیقه غذایی آن، بهترین رژیم غذایی را در نظر بگیرید.

 

خدمات ارائه شده در پت شاپ

  • ارائه کلیه خدمات درمانی از قبیل شناسایی بیماری ها
  • انجام کلیه چکاپ های پزشکی و آزمایشات خون
  • داشتن پزشکان متخصص و انجام کلیه عمل های جراحی
  • بهترین مشاوره های تغذیه ای حیوانات
  • عقیم سازی حیوانات خانگی
  • انجام کلیه واکسیناسیون حیوانات
  • معاینات و چکاپ های دوره ای حیوانات
  • صدور شناسنامه و برگه سلامت برای حیوانات
  • آرایش و پیرایش حیوانات
  • بهترین مشاوره های تخصصی برای نگه داری حیوانات خانگی
  • دندانپزشکی تخصصی پت های خانگی
  • رادیولوژی و سونوگرافی
  • کاشت میکروچیپ
  • عرضه کلیه مواد غذایی و خوراکی مورد نیاز حیوانات
  • ارائه کلیه داروهای مورد نیاز
فروش-انواع-شامپو-و-تجهیزات-پت-شاپ
فروش-انواع-شامپو-و-تجهیزات-پت-شاپ

چرا باید خدمات مورد نیاز حیوانات خود را از پت شاپ های معتبر تهیه نمایید؟

امروزه با پیشرفت های تکنولوژی میتوانید به راحتی با صرف کمترین زمان ممکن در بستر اینترنت، بهترین پت شاپ های اسلامشهر را شناسایی نمایید و نظرات مشتریان آنها را مطالعه بفرمایید و در نهایت بهترین مرکزی که مورد رضایت اکثریت بوده است را انتخاب نمایید.

برای اینکه بهترین کیفیت مواد مورد نیاز حیوانات خود را تهیه نمایید لازم است با پت شاپ های معتبر و خوش نام آشنایی داشته باشید. چون گاها دیده شده است که بعضی افراد سودجو برای کسب سود بیشتر مواد غذایی و خوراکی های تاریخ گذشته و بی کیفیت را به جای اصل بفروش رسانده و باعث آسیب جسمی به حیوانات شده اند.

در ادامه به علت معتبر بودن این مراکز میتوانید بهترین خدمات دامپزشکی را دریافت نمایید و سلامتی حیوان خود را به صورت اصولی تضمین نماید. چون این مراکز مورد تایید مراجع ذی صلاح دامپزشکی میباشند، با پشتیبانی بهترین پزشکان خوش سابقه بهترین خدمات دامپزشکی را ارئه مینمایند.

 

راه های ارتباطی با پت شاپ:

مدیریت: جناب آقای دکتر مجید سنایی راد

شماره تماس:

09123448758

02156698589

آدرس: اسلامشهر- خیابان زرافشان- نبش کوچه 41- کلینیک دامپزشکی دکتر راد

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. مریم

    عااااااالی کار شون بی نقص و حرفه ای

    • asnafshahr

      ممنون از نظر مثبت شما، ما سعی میکنیم که همیشه بهترین پت شاپ در اسلامشهر باشیم

  2. سعیده حجت

    واقعا ممنونم، خیلی خیلی کارشون خوبه.
    بنده سگم رو بیش از ۲ تا ویزیت کردم، حالش بهتر نشد و روز به روز بدتر میشد.
    دکتر راد وقتی دیدنش، با یک تزریق در کمتر از ۱۲ ساعت حال سگم خوب شدش و الان خیلی بازی میکنه.
    واقعا مرسی دکتر جان

    • asnafshahr

      خدارو شکر رضایت داشتید
      ما تمامی پت هایی که خدمت ما میرسند را با تمام وجود دوست داریم و دوست داریم که هرچه زودتر حالشون بهتر بشه و عزیز بودن آنها هم برای ما و هم برای شما کاملا قابل درک میباشد.
      ما با تکیه بر دانش و تجربه سعی میکنیم که در کوتاه ترین زمان ممکن بیماری پت شما را رفع کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *