اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6698
اصناف شهر

توضیحات آگهی

پارچه مبلمان گندم

پارچه مبلمان گندم بهترین عرضه کننده انواع متنوع پارچه های رومبلی در بهترین کیفیت می باشد. اگر به دنبال فروشگاهی با بیشترین تنوع و قیمت های های مناسب می باشید، حتما از مدل های فروشگاه پارچه مبلمان گندم دیدن بفرمایید. مطمئن هستیم از میان موجودی های زیبا و متنوع ما حتما مدل مورد پارچه مورد نظرتان را انتخاب خواهید کرد.

پارچه مبلمان گندم در شمیران

شمیران یکی از اصلی ترین مراکز عرضه انواع پارچه های رومبلی می باشد. بسیاری از مردم تهران برای خرید پارچه رومبلی و پرده روانه منطقه شمیران تهران می شوند. درست است که در بورس عرضه هر کالایی می توانید بیشترین تنوع کالای عرضه شده را  شاهد باشیم ولی پیدا کردن فروشگاهی منصف با کیفیت عالی و قیمت های مناسب کاری سخت می باشد. فروشگاه گندم در شمیران با چندین دهه فعالیت تخصصی بهترین عرضه کننده انواع متنوع پارچه های رومبلی می باشد.

تنوع مدل های پارچه با رنگ بندی های کامل ما را از سایر فروشگاه ها متمایز کرده است. به علت عرضه عمده و با قیمت های مناسب بسیاری از تولید کننده ها و فروشنده ها، پارچه های مبلی مورد نیاز خود را از پارچه مبلمان گندم خرید می کنند. از بهترین جنس پارچه های رومبلی عرضه شده در این فروشگاه می توان به مخمل افکت دار، نانو اشاره نمود.

معرفی تیزر پارچه مبلمان گندم

فروش پارچه مبل و پرده دروازه شمیران

در شو روم فروشگاه پارچه مبلمان گندم، متنوع ترین طرح های پارچه رومبلی را در بیشترین رنگ بندی خواهید دید. تنوع کارها به قدری بالا می باشد که هیچ مشتری دست خالی از فروشگاه ما خارج نخواهد شد. همکاران بخش فروش ما با مقایسه کارهای مختلف از نظر کیفیت جنس و تنوع رنگی و قیمت های عرضه شده، باعث انتخاب بهترین مدل شما عزیزان خواهند شد. پارچه های رومبلی و پرده را در بیشترین تناسب رنگی موجود کرده ایم تا به راحتی بتوانید ترکیب ست مورد نظر را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.

با هر بودجه ای که قصد خرید داشته باشید، ما بهترین کیفیت پارچه ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. در طول سال های استفاده یقین پیدا خواهید کرد که بهترین کیفیت پارچه را بدون کوچکترین جمع شدگی و آبرفت به شما عزیزان معرفی کرده ایم و بدون شک در خریدهای بعدی نیز مشتری ما خواهید بود.

 

پارچه های عرضه شده در فروشگاه مبلمان گندم

  • مخمل ساده و طرح دار
  • کتان
  • شانل ترک
  • چرم

تمامی پارچه های نامبرده در بالا در بهترین کیفیت عرضه می شوند. با انتخاب پارچه رومبلی و پرده ای خود از این فروشگاه بیشترین ماندگاری و طول عمر مفید را تجربه خواهید کرد. با مشاهده بافت های تمامی پارچه های این فروشگاه مطمئن خواهید شد که بهترین کیفیت را انتخاب کرده اید.

برای رضایت مشتریان عزیز خود بهترین کیفیت پارچه های داخلی و خارجی را برای مشتریان عزیز خود گلچین کرده ایم. از تجربه کاری مفیدی که در تمام طول سال های فعالیت به دست آورده ایم، بهترین پارچه های رومبلی داخلی و ترک را شناسایی کرده و با خرید از تولید کننده های دست اول بهترین قیمت ها را به مشتریان عزیز خود عرضه می کنیم.

 

بهترین تعمیرات مبل در دروازه شمیران تهران

با افزایش قیمت های زیادی که در بازار مبل شاهد هستیم، امکان عوض کردن مبلمان در بازه های زمانی کوتاه برای تناسب بیشتر با دکوراسیون منزل کاری سخت و هزینه بر می باشد. طرح و رنگ فرش و  پرده خود را برای سال جدید تغییر داده اید و از لحاظ مالی برای تغییر سرویس مبلمان خود از لحاظ مالی کم آورده اید.

تعمیرکاران مبل گندم در شمیران با تغییر رویه مبل، تناسب مد نظر را میان رنگ مبلمان و فرش و پرده برایتان ایجاد خواهند کرد. با تغییرات کلاف و رنگ چوب های مبلمان سبک جدیدی از مبلمان را برای شما طراحی خواهیم کرد تا باعث تغییر روحیه و سبک جدیدتر در طراحی منزلتان بشود.

 

نجاری حرفه ای مبل در دروازه شمیران

از طرح خاصی از مبل در سایت های ایرانی و یا خارجی خوشتان آمده است و هر چه در بازار تهران به دنبال آن طرح و یا طرحی نزدیک به آن گشته اید موفق نشده اید. در تولیدی مبلمان گندم شمیران بهترین کیفیت را به پشتوانه استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه تولید می کنیم.

مهارت طراحان و تولید کننده های این مجموعه دقیقا همان طرحی را برای شما تولید خواهند کرد که مطابق نظر و سلیقه تان می باشد. در کنار کارهای تولیدی، بهترین خدمات تعمیری انواع مبلمان کلاسیک، سلطنتی و راحتی را برای مشتریان عزیز خود انجام می دهیم.

 

انواع رنگ کاری مبلمان

برای پاسخگویی به نیازهای مشتریانمان و جلب رضایت آنها، کارهای پارچه رومبلی را در بیشترین رنگ بندی موجود کرده ایم. از رنگ های روشن سفید و کرم تا رنگ های گرم تر تیره تر. مشتریان برای انتخاب رنگ رومبلی به هماهنگی رنگ با سایر دکوراسیون منزل شان دقت زیادی دارند، بیشترین رنگ بندی را برای انتخاب راحت تر و مطابق سلیقه اکثر مشتریانمان موجود داریم.

برای تطابق بیشتر مبلمان با دکوراسیون منزل تغییر پارچه های رومبلی را انجام می دهیم. در صورت تمایل مشتری به رنگ کاری بدنه و چوب مبلمان این کار را در بهترین کیفیت انجام می دهیم.

 

دوخت انواع کاور و طلق برای تمامی مبلمان ها 

تیم طراحی و خیاطی با تجربه و کار درست فروشگاه مبلمان گندم، هر طرحی از کاور مبل مد نظر شما عزیزان باشد را به صورت سفارشی برایتان تهیه خواهد کرد. متنوع ترین مدل های کاور و طلق آماده در این فروشگاه موجود می باشد، تا در صورت انتخاب مدل توسط مشتری، نمونه سفارشی را بر طبق اندازه ها و ابعاد مورد نظر آماده نماییم. طراحان حرفه ای ما زیباترین و شیک ترین کاورهای مبل را برای منزل و محیط های اداری شما عزیزان طراحی می کنند.

کیفیت دوخت و تمیزی کلیه کارهای ما مشتری های بیشماری را برایمان به همراه آورده است. هر مشتری پس از یک بار مشاهده عینی کیفیت کارهایمان مشتریهای بیشماری از دوستان و آشنایان خود را به فروشگاه گندم معرفی کرده است. ما نیز با ارائه بهترین کیفیت کارها قدردان شما عزیزان هستیم.

 

برتری های پارچه مبلمان گندم

  • تنوع بالای طرح و رنگ
  • کیفیت عالی پارچه ها
  • ماندگاری بالا
  • بهترین خدمات تعمیری
  • قیمت های مناسب

 

راه های ارتباط با پارچه مبلمان گندم شمیران

مدیریت: جناب آقای سجاد شاه حسینی

تماس:

09120701391

09394700426

آدرس:

تهران- دروازه شمیران- خیابان روشندلان- پلاک 103

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پارچه مبلمان گندم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *