اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5927
اصناف شهر
نمایندگی کفکش توان تک

توضیحات آگهی

نمایندگی کفکش توان تک

نمایندگی کفکش توان تک عرضه کننده کلیه پمپ های مورد نیاز مشتریان در گنجایش ها و ظرفیت های متنوع میباشد. بهترین کیفیت پمپ مورد نیاز خود را با مشورت با همکاران فروش ما انتخاب خواهید کرد. کارشناسان با تجربه ما بهترین گزینه را بسته به نوع نیاز کاربری تان به شما پیشنهاد خواهند داد. با انتخاب این نمایندگی بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها خرید خواهید کرد.

 

درباره برند توان تک

توان تک یکی از اولین شرکت های ایرانی پیشرو در زمینه تولید انواع پمپ های آب خانگی و صنعتی میباشد. این برند موفق فعالیت خود را از سال 1362 آغاز نموده و در تمام طول سال های فعالیت با پشتوانه مدیریت عالی و کارکنان متخصص و استفاده از علم روز توانسته بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. برای انجام خدمات رسانی بهتر به مشتریان، فعالیت های خرید و انتخاب و خدمات پس از فروش و تعمیرات را به نمایندگی های معتبر خود واگذار نموده است. کلیه محصولات عرضه شده توسط برند توان تک استانداردهای برتر جهانی را رعایت نموده اند و از لحاظ کیفیت در سطح نمونه های خارجی مشابه میباشند.

 

بهترین نمایندگی کفکش توان تک

به علت خدمات گسترده این نمایندگی در زمینه عرضه انواع متنوع کفکش ها و لجن کشها و پمپ های آب خانگی برند توان تک همواره توانسته ایم بیشترین رضایت مشتریان را جلب نماییم. کلیه خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی کلیه محصولات، توسط پرسنل با تجربه این نمایندگی در اسرع وقت انجام میشود. عرضه کلیه قطعات مصرفی محصولات توان تک را با بهترین قیمت ها برای مشتریان عزیز خود انجام میدهیم. بهترین مشاوره های تخصصی خرید را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه میکنیم تا با توجه به نوع نیازشان بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

 

نماینده اصلی کفکش توان تک در تهران

اگر در اینترنت در مورد نمایندگی های توان تک سرچ کنید با تعداد زیادی از مراکزی مواجه خواهید شد که در قالب نمایندگی این برند معروف در حال فعالیت هستند. حال بهترین نمایندگی اصلی این برند کدام است و چه خدماتی را ارائه میکند؟ با بررسی از شرکت توان تک متوجه شدیم که نمایندگی آقای فراهانی اصلی ترین نمایندگی این شرکت در تهران میباشد.

به نظر شما خرید از نمایندگی اصلی چه مزایای برای شما خواهد داشت؟ در درجه اول مطمئن خواهید بود که جنس اصل شرکتی را خرید کرده اید و از اصالت آن کاملا خیالتان راحت و آسوده است. در ضمن میتوانید جنس مورد نظر خود را با کمترین واسطه گری و با ارزان ترین قیمت ها خرید کنید. هر زمان که نیاز به قطعه ای برای تعمیرات داشته باشید در سریع ترین زمان ممکن میتوانید آن قطعه را تهیه کنید.

 

نمایندگی تعمیرات 

باعث افتخار ما است که با مجهزترین دستگاه های مورد نیاز و بهترین تیم متخصص و حرفه ای کلیه خدمات حرفه ای تعمیرات تمامی پمپ های کفکش برند توان تک را انجام میدهیم. در کلیه تعمیرات سعی میکنیم با کمترین هزینه های ممکن کار را برای مشتریان خود انجام بدهیم. از قطعات اصل و اورجینال در کارهای تعویضی استفاده میکنیم که باعث بهره وری بیشتر دستگاه در طول زمان خواهد شد.

 

کفکش توان تک دست دوم

بعضی اوقات به علت قیمت های بالا تجیهزات صنعتی، برای اینکه بتوانیم دستگاه مورد نیاز خود را با ویژگی های دلخواه تهیه کنیم، چاره ای نیست که  به خرید تجهیزات دست دوم روی بیاوریم. درست است که با این شرایط با مقدار بودجه مالی مشخص میتوانید دستگاه قوی تری را خرید کنید، فقط مراقب کیفیت و صحت عملکرد آن نیز باشید. به فکر خرید پمپ دست دوم با توان و عملکرد مورد نیاز خود هستید، ولی نگرانید که دستگاه بی کیفیتی را به شما معرفی کنند.

با انتخاب نمایندگی آقای فراهانی مطمئن خواهید بود که بهترین کیفیت پمپ های کفپوش دست دوم را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب خواهید کرد. همکارن ما قبل از معرفی نمونه کارها، کلیه قسمت های پمپ را تست کرده و پس از اطمینان از صحت کامل آن را به مشتری معرفی میکنند. فروش اول راه ارتباطی ما با مشتریان عزیزمان میباشد، مطمئن باشید رسم مشتری مداری را میدانیم و قدر مشتری های خوبی مانند شما را میدانیم.

 

خرید اینترنتی پمپ کفکش توان تک

برای راحتی مشتریان عزیز و احترام به زمان شما عزیزان، در اقدامی شایسته واحد خرید اینترنتی کلیه محصولات کفکش را راه اندازی نموده ایم. کلیه مشخصات تمامی محصولات در سایت این نمایندگی درج شده است و شما میتوانید تمامی محصولات را از لحاظ ویژگی های مهم مقایسه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. کلیه سفارش ها پس از ثبت در سایت در حداقل زمان ممکن به محل مورد نظر مشتری ارسال می گردد.

 

6 نکته مهم قبل از خرید انواع کفکش ها

  • انتخاب مدل مورد نظر بسته به تک فاز یا سه فاز بودن
  • توجه به ارتفاعی که کفکش میتواند ساپورت کند
  • دهانه کفکش
  • توجه به جنس بدنه که چدن باشد یا آلومینیوم
  • دقت به جنس پروانه که در کیفیت کار نهایی موثر میباشد
  • توجه به قطر خروجی آب

 

قیمت پمپ های کفکش 

اگر به دنبال لیست قیمتی محصولات کفکش توان تک میباشید، میتوانید با شماره های نمایندگی ارتباط برقرار کرده و ریز قیمت کلیه محصولات را با مشخصات کامل آن محصول دریافت نمایید. به طور کلی عواملی مانند سایز خروجی، حداکثر ارتفاع خروجی، میزان آبدهی و جریان و توان حین کار در قیمت محصولات موثر میباشد. هر چه توان خروجی دستگاه در انتقال آب بیشتر باشد مسلما باید قیمت بیشتری برای خرید این پمپ بپردازید.

با انتخاب نمایندگی اصلی توان تک میتوانید بهترین کیفیت پمپ ها را با ارزان ترین قیمت ها تهیه کنید. اگر در انتخاب میان مدل های متنوع این مجموعه مردد هستید و دقیقا نمیدانید کدام مدل جوابگوی نیازهای شما میباشد، بهترین توصیه های تخصصی را از همکاران ما دریافت خواهید نمود تا در نهایت بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

 

علت انتخاب نمایندگی توان تک توسط مشتریان

  • عرضه متنوع ترین مدل های کفکش
  • کیفیت بالای تمامی کارها
  • اطمینان از اصالت و اصل بودن محصولات
  • خرید با بهترین قیمت های ممکن
  • رضایت مشتریان
  • تحویل به موقع و سریع سفارش ها
  • راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی
  • امکان خرید اینترنتی
  • بهترین خدمات پس از فروش
  • تعمیرات تخصصی
  • عرضه کلیه قطعات مصرفی

 

راه های ارتباطی با نمایندگی کفکش توان تک

مدیریت: جناب آقای فراهانی

تماس:

09123191910

آدرس:

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایندگی کفکش توان تک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *