اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

نمایندگی مجاز سایپا و خدمات پس از فروش دالایی کد 897971

نمایندگی مجاز سایپا و خدمات پس از فروش دالایی کد 897971 یکی از بهترین نمایندگی ها است که در این مقاله قصد داریم یه معرفی کامل آن بپردازیم. مدیریت این نمایندگی مجاز بعهده آقای دالایی میباشد. آقای دالایی یکی از بهترین متخصصین حوزه صنعت ماشین و از بهترین افراد با تجربه در حوزه شناخت کلی قطعات و سیستم های ماشین و شناخت با کیفیت ترین قطعات یدکی ماشین و متخصص در زمینه تعویض قطعات می باشند.

آقای دالایی بعلت تجربه کافی در زمینه های مختلف تعمیرات ماشین درصدد تاسیس نمایندگی مجاز سایپا برامدند تا بهترین خدمات رسانی با کیفیت را به مشتریان محصولات سایپا ارائه کنند. وجود مشتر ی های وفادار و ثابت این نمایندگی نشان کیفیت بالا و عالی این مجموعه نمایندگی مجاز سایپا میباشد که همواره در نظرسنجی های مابین نمایندگی های مجاز سایپا نیز رتبه برتر را از لحاظ کیفیت خدمات رسانی به خود اختصاص داده است .

نمایندگی-مجاز-سایپا-و-خدمات-پس-از-فروش-دالایی-کد-897971
نمایندگی-مجاز-سایپا-و-خدمات-پس-از-فروش-دالایی-کد-897971

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز معتبر سایپا در حومه تهران جاجرود

نمایندگی مجاز سایپا به مدیریت آقای دالایی در حومه شرقی تهران در منطقه جاجرود قرار دارد. نمایندگی مجاز اقای دالایی بهترین ارائه کننده خدمات رسانی تعمیرات مجاز سایپا در شرق تهران میباشد. قرار گیری این مجموعه نمایندگی مجاز سایپا در محدوده بین شهری باعث خدمات رسانی این نمایندگی به مردم عزیزمان شده است و علاوه بر خدمات رسانی به مردم عزیز منطقه جاجرود به سایر مسافرین بین راهی را نیز بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها ارائه میکند.

تعمیرگاه-و نمایندگی مجاز-معتبر-سایپا-در-حومه-تهران-جاجرود
تعمیرگاه-و نمایندگی مجاز-معتبر-سایپا-در-حومه-تهران-جاجرود

صنعت خودرو

صنعت خودرو بعد از صنعت نفت و پتروشیمی، مهم ترین صنعت موثر بر اقتصاد کشور میباشد که با رشد اقتصادی و اشتغال تعداد زیادی از جوانان کشور باعث رشد و شکوفایی ایران عزیزمان میباشد. از انجا که بعلت افزایش سفرهای شهری و بین شهری، نیاز به تولید بیشتر ماشین در کشور احساس میشود. هر کالایی پس از تولید نیاز به خدمات پس از فروش و گارانتی دارد.

صنعت خودرو نیزا از این قاعده مستثنی نبوده و نیازمند ارائه بهترین خدمات پس از فروش به مشتری های خودشون می باشند. موقع خرابی ماشین همه ما بیشتر کارهایمان ناقص میماند و به بسیاری از کارهای خودمان نمیرسیم، بنابراین سرعت خدمات رسانی بالا یکی از نیازهای مهم در تعمیرات ماشین میباشد.

سایپا

یکی از بهترین شرکت های خودروسازی ایران شرکت سایپا میباشد. این شرکت شروع قرارداد کاری خود را با شرکت سیتروئین و با ماشین ژیان اغاز کرد و پس از موفقیت های فراوان و انعقاد قرارداد با شرکت های خودروسازی مطرح دنیا و اموزش نیروهای متخصص در زمینه صنعت خودرو، خط تولید ماشین های متعدددی از جمله پراید و تیبا و ساینا را راه اندازی و ادامه داده و نیاز بسیاری از صنعت خودرویی کشور را مرتفع کرده است.

تعمیرگاه های مجاز سایپا

خودرو نیز مانند هر کالایی پس از تولید نیاز به خدمات پس از فروش و گارانتی دارد تا یک سری خدماتی را در قالب گارانتی و پس از اتمام گارانتی همان خدمات را با بالاترین کیفیت و با ارائه بهترین قطعات اصل تحت نظارت کارخانه خودروسازی ارائه بدهد. شرکت سایپا نیز برای ارائه بهترین کیفیت خدمات رسانی از جمله تهیه قطعات اصل و انجام چکاپ و سرویس های دوره ای مربوطه برای مشتریان خود اقدام به تاسیس نمایندگی مجاز سایپا در سرتا سر کشور برای راحتی مشتریان عزیز خود کرده است.

تعمیرگاه-های-مجاز-سایپا
تعمیرگاه-های-مجاز-سایپا

بهترین کیفیت خدمات رسانی

شرکت سایپا تحت ضوابط و مقررات خاصی این نمایندگی ها را به افراد واجد صلاحیت که بتوانند بهترین کیفیت خدمات رسانی را به مشتریان داشته باشند واگذار میکند اقای دالایی نیز بعلت داشتن تخصص و شرایط مورد نیاز، نمایندگی مجاز سایپا را در منطقه جاجرود تهران تاسیس کردند.

بهترین-کیفیت-خدمات-رسانی
بهترین-کیفیت-خدمات-رسانی

خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز آقای دالایی

اقای دالایی بعلت داشتن شرایط مورد نیاز برای اعطایی نمایندگی توانستند نمایندگی مجاز سایپا را در منطقه جاجرود تهران از شرکت سایپا دریافت کنند. اقای دالایی با داشتن تخصص در زمینه شناخت کلی سیستم های برقی و الکترونیکی ماشین و اشنایی با قطعات و بخش های مختلف ماشین و باز و نصب کردن کلیه قطعات و تشخیص قطعه اصل از نمونه های بی کیفیت و تشخیص قطعه معیوب از سالم و گلچین نمودن بهترین کادر اجرایی و تخصصی اماده ارائه بهترین کیفیت خدمات رسانی در کمترین زمان ممکن و با قیمت های مناسب و مصوب میباشد.

در نمایندگی اقای دالایی کلیه خدماتی که باید در نمایندگی های مجاز به مشتریان عزیز ارائه شود را خدمت شما عزیزان با بهترین کیفیت اراده میکنند که از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

خدمات-ارائه-شده-در-نمایندگی-مجاز-آقای-دالایی
خدمات-ارائه-شده-در-نمایندگی-مجاز-آقای-دالایی

نمایندگی فروش

نمایندگی مجاز اقای دالایی در حوزه جاجرود تهران کلیه مراحل فروش ماشین های مجموعه خودروسازی سایپا را برای شما عزیران انجام میدهد. بطوری که اگر از مرحله اولیه ثبت نام و قرعه کشی و واریز پول با مشکلی مواجه بودید میتوانید تلفنی یا حضوری با نمایندگی مجاز ارتباط برقرار کرده و تا کارشناسان ما در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشند.

برای تحویل ماشین و گرفتن سند، برگ سبز ماشین و کارت سوخت ماشین نیز به نمایندگی مجاز اقای دالایی مراجعه کرده و بهترین خدمات را در اسرع وقت دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات

اگر ماشین شما به هر علتی دچار نقص فنی و خرابی شد حتما به نمایندگی مجاز مراجعه کنید تا بهترین خدمات را دریافت کنید در صورت داشتن گارانتی، هزینه کارشناس و قطعه به رایگان برای شما حساب میشود و در صورت تمام شدن گارانتی کار تعمیرات شما با بهترین کیفیت کار کارشناسی به همراه دریافت قطعه اصل با مناسب ترین قیمت ها در اسرع وقت برایتان انجام میشود.

از همه مهمتر از اصل بودن قطعات دریافتی مطمعن هستید، چون عده ای تعمیرکار سودجو قطعات فیک و بی کیفت را بجای قطعات اصل با قیمت های چندین برابر ارائه میکنند ولی در نمایندگی های مجاز اقای دالایی بهترین تیم کارشناس متخصص خودرو که با کلیه سیستم های برقی و مکانیکی خودرو اشنایی کامل را دارند، با قطعات اصل کارخانه ای کارهای تعمیرات شما را در اسرع وقت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها انجام میدهند .

نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا

بهترین مجموعه های ارائه دهنده هر خدمتی مجموعه هایی میباشند که فروش کالا را پایان راه ندانسته و بهترین خدمات پس از فروش را برای جذب مشتری برای خریدهای بعدی انجام میدهند. خودروسازی سایپا نیز بعلت بازار زیاد مشتریان خودرو در ایران، بدنبال جلب بیشتر مشتری ها و ارائه بهترین خدمات پس از فروش در نمایندگی های مجاز خود میباشد.

بهمین خاطر در مجموعه های تحت نظارت خود بهترین خدمات پس از فروش را ارائه کرده و بکار نمایندگی های مجاز برای هر چه بهتر شدن این خدمات نظارت زیادی دارد. اقای دالایی یکی از بهترین و خوشنام ترین نمایندگی های تحت نظارات شرکت سایپا میباشد که در تمام نظرسنجی های مشتریان نمره های عالی خدمات رسانی را از مردم دریافت کرده و با ارائه بهترین خدمات شکرگذار این لطف مردم میباشد.

نمایندگی-خدمات-پس-از-فروش-سایپا
نمایندگی-خدمات-پس-از-فروش-سایپا

خدمات پس از فروش شامل موارد زیر میباشد :

سرویس اولیه

پس از تحویل ماشین صفر کیلومتر از نمایندگی، سرویس اولیه ای برای بررسی کارکرد عالی ماشین در نظر گرفته میشود که مدت زمان این سرویس اولیه در موارد مختلف چک بر اساس مقدار کارکرد ان قطعه یا مدت زمان معین در نظر گرفته میشود. مثلا روغن موتور در 60000 کیلومتر سرویس اولیه دارد که این مدت زمان در این مقاله فرضی گفته شده است و مدت زمان دقیق هم در دفترچه خودرو ذکر شده است و هم توسط نمایندگی ها اعلام میشود.

انجام این سرویس های دوره ای رایگان میباشد و برای کارکرد بهتر ماشین شما ضروری میباشد که گارانتی خودرو شما محفوظ باقی بماند.

سرویس های دوره ای

بعضی قطعات ماشین نیز مانند سرویس های اولیه ، سرویس های دوره ای دارند که برای بهبود کارایی ماشین و چکاپ کردن ان باید طبق ضوابط دفترچه خودرو و اعلام نمایندگی به طور دوره ای چک شوند. مثلا چکاب روغن ترمز و روغن موتور و لنت و خط ترمز و بالابر شیشه و سیستم جلوبندی و سیستم اکسیژن . نمایندگی مجاز اقای دالایی ارائه دهنده بهترین سرویس های اولیه و دوره ای با بالاترین کیفیت میباشد.

تمام سرویس های دوره ای ماشین خودتان را با خیال راحت در نمایندگی مجاز اقای دالایی انجا بدهید.

گارانتی ماشین

ماشین و کلیه قطعات آن در صورت رعایت موارد اضطراری تا مدت معینی که در دفترچه ماشین قید شده است شامل گارانتی میباشند. البته این گارانتی در صورتی قابل استفاده است که ضربه و تصادف و حوادث طبیعی باعث اسیب به ماشین و قطعات ان نشده باشد و شما همه سرویس های دوره ای و اولیه ماشین را انجام داده باشید و برای تعمیر قطعات ماشین فقط به نمایندگی های مجاز سایپا مراجعه کرده باشید و از نمایندگان غیر نمایندگی استفاده نکرده باشید.

همچنین سایر مواردی که باعث اسیب به ماشین شده باشد را انجام نداده باشید مانند پایین اوردن بیش از حد ماشین و استفاده از رینگ ها و لاستیکهای غیرمجاز که باعث اسیب به ماشین شده باشد. نمایندگی مجاز اقای دالایی ارائه دهنده بهترین خدمات پس از فروش با بالاترین کیفیت و بهره گیری از بهترین نیروی متخصص در اسرع وقت با مناسب ترین قیمت ها برای شما عزیزان میباشد.

خدمات تخصصی ماشین ها

نمایندگی مجاز اقای دالایی ارائه دهنده تمام سرویس های اولیه و دوره ای و تمام گارانتی های ارائه شده برای ماشین های نیسان و زامیاد در سطح منطقه جاجرود میباشد. از انجا که اکثر نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش ماشین های خاصی از کارخانه سایپا را به عهده دارند نمایندگی مجاز اقای دالایی خدمات ماشین های نیسان و زامیاد را به عهده دارد. کلیه قطعات این دو ماشین در بهترین کیفیت و برند اصل کارخانه موجود میباشد.

تعمیرکار های متخصص به سیستم برق و مکانیک این خودرو در این مرکز اماده ارائه رسانی بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به شما عزیزان میباشند.

آدرس و اطلاعات نمایندگی مجاز سایپا و خدمات پس از فروش دالایی کد 897971

مدیریت : جناب اقای ولی اله دالایی ( کد 897971 )

تماس : 76203095 

09367552571

09121055683

آدرس : جاجرود، نرسیده به پلیس راه، زیر پل عابر، جنب کوچه احسان، پلاک 42

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایندگی مجاز سایپا و خدمات پس از فروش دالایی کد 897971”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *