اصناف شهر
اصناف شهر
نمایندگی خدمات پس از فروش نیکران موتور

توضیحات آگهی

نمایندگی خدمات پس از فروش نیکران موتور

جناب آقای ناصر صفرخانی بهترین نمایندگی خدمات پس از فروش نیکران موتور را در میدان قزوین اداره می نمایند. سال ها است که بهترین کیفیت خدمات را به مشتریان نیکران موتور ارائه می کنیم. بهترین خدمات فروش و پس از فروش انواع متنوع موتورهای یاماها و SYM  را با عالی ترین شرایط برای مشتریان خود انجام می دهیم.

 

بهترین نمایندگی خدمات پس از فروش نیکران موتور

بر اساس نظر سنجی های ثبت شده در سایت نیکران موتور به عنوان بهترین نمایندگی در منطقه میدان قزوین شناخته شده ایم. متنوع ترین مدل های برند بنلی و یاماها را با بهترین شرایط واگذاری برای مشتریان خود عرضه می کنیم. در کنار عرضه انواع متنوع موتورها، بهترین خدمات تعمیری را با گارانتی برای مشتریان خود انجام می دهیم. کلیه قطعات جانبی و اسپرت کردن موتور را با تضمین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها عرضه می کنیم.

 

برند نیکران موتور

نیکران موتور یکی از بهترین برندهای شناخته شده در زمینه تولید انواع موتورهای اسپرت و مسابقه ای می باشد. این برند نمونه خوش رکاب ترین موتورهای آفرود را برای عاشقان سرعت و هیجان تولید کرده است. این برند ایتالیایی بهترین موتور سیکلت ها را برای کاربری های متفاوت تولید نموده اند. برای افزایش رضایت مشتریان و تشویق بیشتر به خرید موتورهای این برند ، بسیاری از خدمات خود را در قالب نمایندگی های عالی به مشتریان ارائه می کنند.

شاید برای شما هم جالب باشد که در چندین سال پیاپی توانسته ایم بیشترین درصد رضایت مشتریان را کسب نماییم. نمایندگی موتورهای نیکران موتور در میدان قزوین یکی از بهترین این نمایندگی ها می باشد.

 

بزرگترین نمایندگی موتورهای یاماها در تهران 

باعث افتخار است که در قالب بزرگترین نمایندگی موتورهای یاماها در خدمت مشتریان عزیز خود هستیم و بهترین خدمات را به دارندگان موتورهای برند یاماها ارائه می کنیم. با تلاش و سال ها تجربه بهترین برندهای موتور یاماها را که با شرایط اقلیمی ایران سازگاری بیشتری دارند را شناسایی کرده و با بهترین شرایط آنها را عرضه می کنیم.

کلیه خدمات فروش و تعمیرات تخصصی کلیه موتورهای یاماها را از همکاران با تجربه ما بخواهید. به علت تجربه و شناخت کاملی که از این سیستم موتورها داریم در کمترین زمان ممکن کارهای عیب یابی و تعمیرات را انجام می دهیم. کمتر نمایندگی یاماهایی مانند نمایندگی میدان قزوین تمامی قطعات تعمیری و تعویضی را موجود دارد.

همانطور که می دانید گروه صنعتی نیرو موتور نماینده انحصاری موتورهای یاماهای ژاپن در ایران می باشد، زیر نظر این گروه صنعتی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کنیم. با خرید موتور سیکلت خود از نمایندگی های اصلی و مورد اعتماد، خرید خود را با بهترین ضمانت و اطمینان از اصالت و اورجینال بودن کالا انجام می دهید.

 

نمایندگی موتورهای یاماها

موتورهای یاماها از سری موتورهای ساخت کشور ژاپن می باشند. ژاپن بعد از ایتالیا بهترین سازنده انواع موتورهای سیکلت های جدید و پیشرفته می باشد. بسیاری از برندهای جهانی فعال در زمینه تولید انواع موتور سیکلت، در قالب نمایندگی هایی در داخل کشورهای دیگر بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کنند.

حتما علت این کار را می دانید؟ مثلا در کشورهایی مانند ایران که در شرایط تحریمی قرار دارند، همیشه دلهره نبود قطعات و خدمات تعمیری باعث دودلی افراد در خرید از برندهای خارجی می شود. این شرکت های برتر بین المللی برای رفع این مشکل و به دست آوردن بازار کشورهای خارجی بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می کنند.

نمایندگی میدان قزوین یکی از بهترین نمایندگی های موتورهای یاماها می باشد. هر مدل موتور یاماهایی که مد نظر شما عزیزان باشد در این نمایندگی موجود می باشد. در صورت تمایل می توانید در طرح خرید اقساطی موتورهای یاماهای این نمایندگی شرکت نمایید. با شرکت در جشنواره های فروش دوره ای این نمایندگی با تخفیف های عالی می توانید موتور مد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

نمایندگی موتورهای SYM

موتورهای SYM از لحاظ شتاب و سرعت در میان تمامی برندهای موتور بی نظیر و غیر قابل رقابت می باشند. بسیاری از جوانان عاشق سرعت آرزوی خرید این برند موتور را دارند. با مراجعه به نمایندگی میدان قزوین، همکاران فروش ما بهترین راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی را به شما ارائه می کنند تا بهترین مدل را بسته به توان مالی و اقصادی تان انتخاب نمایید. همانطور که می دانید برای دریافت خدمات تعمیری با گارانتی باید در سایت نیکران موتور ثبت نام نمایید و با انتخاب نمایندگی مد نظر کارهای تعمیرات موتور خود را انجام بدهید.

تعمیرکاران حرفه ای این واحد نمایندگی با تجربه و تلاش مستمر بهترین خدمات را برای تعمیرات سریع و دقیق موتورهای مشتریان انجام می دهند. به قدری در کار تعمیرات حرفه ای هستیم که پس از یک بار مراجعه مشتری دائمی و همیشگی ما خواهید شد.

با انتخاب موتور سیکلت خود از نمایندگی های اصلی بیشترین خدمات پس از فروش را دریافت می نمایید. نمایندگی نیکران موتور در میدان قزوین به ازای خرید هر موتور 18 ماه گارانتی را که بالاترین مدت زمان گارنتی می باشد را به مشتریان عزیز خود ارائه می کند.

 

خدمات نمایندگی نیکران موتور

  • عرضه و فروش
  • خدمات تعمیری
  • پس از فروش
  • عرضه قطعات
  • کلیه اکسسوری ها و لوازم اسپرت موتور

خدماتی که در نمایندگی های مختلف ارائه می شود اندکی با یکدیگر متفاوت می باشد. بعضی از این نمایندگی ها فقط در زمینه عرضه و فروش انواع موتورها فعالیت دارند. دسته دیگر علاوه بر فروش در زمینه خدمات پس از فروش نیز فعال می باشند و بهترین خدمات تعمیری را در قالب گارانتی به مشتریان خود ارائه می کنند. دسته سوم که نمایندگی های سه گانه نامیده می شوند بهترین خدمات فروش و پس از فروش و تامین کلیه قطعات را انجام میدهند.

 

برتری های نمایندگی خدمات پس از فروش نیکران موتور

  • تجربه و تخصص تمامی تعمیرکاران این واحد نمایندگی
  • عرضه انواع متنوع موتور از برندهای یاماها و SYM
  • قیمت های مناسب
  • رضایت مشتریان از تمامی خدمات
  • انجام سریع و دقیق تعمیرات
  • موجود بودن کلیه قطعات و لوازم جانبی
  • شرایط خرید اقساطی
  • ثبت گارانتی
  • بهترین مشاوره های تخصصی برای خرید بهترین مدل

 

راه های ارتباط با نمایندگی خدمات پس از فروش نیکران موتور

مدیریت: جناب آقای ناصر صفرخانی

تماس:

09388507660

02155492042

آدرس:

تهران- میدان قزوین- به سمت چهارراه لشگر- نبش کوچه ژیان- پلاک 607

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایندگی خدمات پس از فروش نیکران موتور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *