اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

نمایندگی حوله برق لامع در بلوار فردوس

نمایندگی حوله برق لامع در بلوار فردوس متنوع ترین و باکیفیت ترین حوله های بازار را در زیباترین طرح های موجود به مشتریان عزیز خود ارائه میکند. اگر بفکر خرید حوله های باکیفیت و زیبا میباشید حتما از فروشگاه برق لامع خرید کنید.

بهترین-فروشگاه-حوله-در-بلوار-فردوس-و-غرب-تهران
بهترین-فروشگاه-حوله-در-بلوار-فردوس-و-غرب-تهران

بهترین فروشگاه حوله در بلوار فردوس

اکثر خانواده های ایرانی برای خرید حوله به برند آشنا و قدیمی برق لامع اطمینان داشته و برای انتخاب حوله های با کیفیت بالاتر، خرید خود را از نمایندگی برق لامع در بلوار فردوس انجام میدهند. برند برق لامع توجه به کیفیت بالاتر را سر لوحه تولیدات خود قرار داده و از بهترین مواد اولیه برای تولیدات خود استفاده کرده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکند.

نمایندگی حوله برق لامع در بلوار فردوس، از بهترین نمایندگی های این برند بوده که متنوع ترین حوله های مورد نیاز مشتریان را در زیباترین طرح ها موجود کرده و بهترین کیفیت محصولات را با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه میکند. کامل بودن موجودی محصولات نمایندگی بلوار فردوس از انواع متنوع حوله های دستی تا پالتویی باعث خرید کامل و یکجای نیازهای کل خانواده در یک روز می شود.

بهترین-فروشگاه-کالای-خواب-در-بلوار-فردوس
بهترین-فروشگاه-کالای-خواب-در-بلوار-فردوس

آشنایی بیشتر با برند حوله برق لامع

برند برق لامع از اولین برندهای تولید حوله در ایران میباشد، ایده اولیه تاسیس این کارخانه از کشور ترکیه گرفته شد و سپس در یک تلاش خانوادگی این کار گسترش و رشد چشم گیری پیدا نمود، به طوری که اکنون برند برق لامع علاوه بر تامین نیازهای داخل کشور در زمینه صادرات انواع حوله فعال بوده ودر خارج کشور نیز بعلت کیفیت بالای این محصولات مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

تنوع-حوله-های-برق-لامع-در-بلوار-فردوس
تنوع-حوله-های-برق-لامع-در-بلوار-فردوس

تنوع حوله های برق لامع در بلوار فردوس

  • حوله پالتویی

  • حمام

  • استخری

  • دستی

موسسین و فعالین کارخانه تولیدی برق لامع کلیه نیازهای افراد جامعه را در نظر گرفته و محصولات متنوعی را برای تمامی نیازهای افراد خانواده با بهترین کیفیت تولید کرده اند. هر آنچه که از محصولات حوله ای مورد نیاز شما باشد در نمایندگی های برق لامع موجود میباشد. در نمایندگی برق لامع بلوار فردوس انواع حوله های پالتویی در طرح های ساده و مدل دارو حوله های حمام و استخری و دستی در تنوع و رنگ بندی بالا موجود میباشد، برق لامع برای تمام سلیقه های ایرانی محصولی خاص تولید کرده است.

حوله-برق-لامع
حوله-برق-لامع

حوله های پالتویی موجود در فروشگاه برق لامع فردوس

  • مدلهای بزرگسال در سایزهای متنوع

  •  طرح های زیبای کودک و نوجوان

متنوع ترین رنگ بندی ها وطرح های حوله های پالتویی و تن پوش را در نمایندگی برق لامع بلوار فردوس خواهید دید. اگر قصد دارید حوله استخری زیبا و با کیفیتی خرید کنید حتما به برق لامع بلوار فردوس سری بزنید، بخاطر تنوع بالای کارهای این نمایندگی برای هر سلیقه ای محصولی خاص وجود دارد.

حوله های دستی در سایز بندی های متنوع برای مشتریان عزیز در فروشگاه عرضه محصولات حوله ای موجود شده است. میخواهید زیباترین حوله های شاد کودکانه را برای فرزندان خود انتخاب کنید؟ بهترین فروشگاه پیشنهادی، نمایندگی برق لامع در بلوار فردوس میباشد.

حوله-های-پالتویی-موجود-در-فروشگاه-برق-لامع-فردوسی
حوله-های-پالتویی-موجود-در-فروشگاه-برق-لامع-فردوسی

راهنمای خرید انواع حوله

در هنگام خرید حوله ها به کیفیت پنبه و نخ حوله دقت کافی داشته باشید، حوله ای را انتخاب کنید که لطیف و نرم باشد، چون زبری حوله باعث آسیب و خراش پوست افراد حساس می شود. باید حوله ای که انتخاب میکنید به اندازه کافی ضخیم باشد و قدرت آب گیری مناسبی داشته باشد. در مورد پرز پرز شدن حوله و دوام رنگ آن در طول زمان نیز از فروشنده سوال بپرسید و با بررسی جنس حوله خود نیز از این موضوع مطمعن شوید.

حوله-و-تن-پوش-در-بلوار-فردوس
حوله-و-تن-پوش-در-بلوار-فردوس

مشخصات حوله های با کیفیت

  • جنس خوبی و ترجیحا پنبه ای داشته باشد
  • باید لطیف و نرم باشد
  • پرز پرز نشود
  • کیفیت رنگ تقریبا ثابت باشد
  • جاذب خوب آب باشد
  • وزن سنگینی نداشته باشد
خدمات-برتر-حوله-برق-لامع-در-بلوار-فردوس
خدمات-برتر-حوله-برق-لامع-در-بلوار-فردوس

خرید سرویس حوله ست عروس و داماد برق لامع

شیک ترین حوله های زیبایی ست عروسی خود را از برق لامع بلوار فردوس انتخاب کنید. در نمایندگی برق لامع بهترین نمونه های جدید ست حوله های تن پوش بانوان و آقایان دربالاترین سطح کیفیت موجود میباشد. حوله های پالتویی برق لامع تا چندین سال بعد عروسی نیز برای شما قابل استفاده خواهد بود. در موقع خرید حوله های ست به تن خور کار، دقت کافی داشته باشید که نه خیلی جذب باشد و نه خیلی گشاد، تن خور حوله باید به حدی باشد که در آن احساس راحتی داشته باشید.

خرید-حوله-نوزاد-در-بلوار-فردوس
خرید-حوله-نوزاد-در-بلوار-فردوس

خرید حوله نوزاد در بلوار فردوس

بعلت حساسیت بدن نوزادان، برای انتخاب حوله آنها باید حساسیت و دقت بیشتری داشته باشیم و بهترین برندها را انتخاب کنیم. در برند برق لامع با توجه به حساسیت بدن نوزادان از بهترین مواد اولیه پنبه ای و نخی برای تولید حوله استفاده شده است.

والدین عزیز با اطمینان خاطر کامل میتوانند خرید خود را تکمیل کرده و از محصولات متنوع حوله کودک این برند خرید خود را انجام بدهند. علاوه بر کیفیت بالای حوله های نوزاد برند برق لامع، رنگ بندی هایشاد و طرح های زیبایی کودکانه چاپی باعث استقبال زیاد والدین از این برند شده است.

خرید-سرویس-حوله-ست-عروس-و-داماد-برق-لامع
خرید-سرویس-حوله-ست-عروس-و-داماد-برق-لامع

قیمت حوله های برق لامع

کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت ها از مهمترین خصوصیات تولیدی برق لامع میباشد، در هنگام مقایسه قیمت های تولیدی برق لامع با سایر همکاران حتما به کیفیت کار نیز دقت داشته باشید. در کارخانه های تولیدی برق لامع از بهترین جنس های پنبه ای و نخی برای تولید حوله ها استفاده میشود که در کیفیت و ماندگاری حوله ها موثر میباشد.

موقع خرید فقط به قیمت کار توجه نکنید بلکه ابتدا کیفیت کار را بررسی کرده و سپس خرید کنید، چون گاهی اوقات با خرید جنس با کیفیت تر ولی کمی گران تر محصولی را انتخاب کرده اید که مدت های طولانی تری عمر مفید دارد و از این طریق به اقتصاد خانواده خود کمک کرده اید.

قیمت-حوله-های-برق-لامع
قیمت-حوله-های-برق-لامع

نکات مهم برای نگه داری بهتر انواع حوله

بخاطر رعایت موارد بهداشتی بهتر است از قرار دادن حوله ها در سرویس بهداشتی جدا خوداری کنید. برای شستشوی انواع حوله ها ترجیحا از ماشین لباسشویی استفاده نکنید، بهتر است حوله ها را با دست و مواد شوینده ملایم با آب بطور هفتگی بشوید و پس از شستن در هوای آزاد خشک کنید و از خشک کردن حوله ها روی شوفاژ خوداری کنید و پس از اینکه کاملا خشک شدند در کمد آویزان کنید.

مدلهای-بزرگسال-در-سایزهای-متنوع
مدلهای-بزرگسال-در-سایزهای-متنوع

خدمات برتر حوله برق لامع در بلوار فردوس

  • تنوع بالای انواع حوله های دستی و استخری و پالتویی
  • رنگ بندی های زیبا
  • کیفیت بالای کارها
  • رضایت بالای مشتریان
  • اعتماد مشتریان به این برند قدیمی و آشنا
  • مناسب بودن قیمت ها
  • استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید
  • بهترین حوله های ست عروس و داماد
  • عرضه مناسب ترین حوله های نوزاد
مشخصات-حوله-های-با-کیفیت
مشخصات-حوله-های-با-کیفیت

تماس با نمایندگی حوله برق لامع در بلوار فردوس

مدیریت: جناب آقای پوریا فرزین پور

شماره تماس:

09029507304

02144091205

آدرس: 

تهران- بلوار فردوس شرق- بین عقیل و حسن آباد- پلاک 363

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایندگی حوله برق لامع در بلوار فردوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *