اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6248
اصناف شهر

توضیحات آگهی

نمایندگی تشک رویا رسالت

نمایندگی تشک رویا رسالت عرضه کننده متنوع ترین محصولات خواب با قیمت ها ی عالی می باشد. با انتخاب این نمایندگی بهترین کیفیت را از برند معتبر رویا با بهترین خدمات پس از فروش انتخاب خواهید کرد. متنوع ترین تشک ها و بالشت های طبی را در کیفیت بالا واطمینان از اصالت و برند بودن از ما خرید کنید. همیشه بهترین کالاها گران نمی باشند، در نمایندگی رویا ارزان ترین تشک های مسافراتی با کیفیت را عرضه کرده ایم.

 

بهترین نمایندگی تشک رویا رسالت

در نمایندگی رسالت با عرضه متنوع ترین مدل های محصولات خواب برند رویا در تلاش هستیم که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنیم. در این نمایندگی می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و در کمتر از یک روز درب منزل تحویل بگیرید.

اگر در انتخاب بین دو مدل محصول تردید دارید، ما به صورت رایگان هر دو محصول را برای شما درب منزل ارسال می کنیم و شما می توانید مدل مورد نظر را انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که کلیه محصولات خواب این نمایندگی تا 48 ساعت قابل تعویض دارند و شما می توانید با آرامش و صبوری کالای باب میل تان را انتخاب کنید.

فروش-انواع-بالشت-طبی-در-رسالت
فروش-انواع-بالشت-طبی-در-رسالت

بزرگترین نمایندگی تشک ویسکو

برند ویسکوعرضه کننده بهترین کیفیت تشک های طبی می باشد، اگر قصد دارید تشک طبی با بهترین انسجام و تراکم بالا، تکنولوژی ساخت عالی، خاصیت مموری فوم هوشمند با ضد حساسیت بالا را انتخاب نمایید، بهترین گزینه پیشنهادی مدل های متنوع ویسکو می باشد. با انتخاب نمایندگی تشک های ویسکو در رسالت، کارشناسان ما به شما بهترین راهنمایی های تخصصی را ارائه خواهند داد تا بهترین مدل را بسته به نوع نیازتان انتخاب کنید. خوابی راحت با محصولات ویسکو خواهید داشت.

 

فروش انواع سرویس خواب رسالت

به دنبال فروشگاه مورد تایید برند رویا برای خرید کلیه سرویس خواب خود میباشید، نمایندگی رسالت با چند دهه سابقه کاری بهترین انتخاب برای شما می باشد. در این نمایندگی انواع تشک های طبی اسفنجی، فنری یا همان بونل و فنر منفصل یا سری اولترا در متنوع ترین مدل ها عرضه می شود. بهترین کیفیت محافظ تشک ضد آب با گردش هوای عالی را از ما بخواهید. اگر برای سلامتی خود و ساعاتی که در خواب هستید اهمیت زیادی قائل هستید، بهترین کیفیت بالشت های طبی را از نمایندگی تشک رویا در رسالت تهیه کنید.

تشک-رویای-رسالت
تشک-رویای-رسالت

فروش انواع تشک های طبی در رسالت

با توجه به درخواست و استقبال مشتریان مان بهترین مدل های تشک های طبی را در مناسب ترین قیمت ها عرضه می کنیم. بهترین کیفیت تشک های طبی فوم، فنر منفصل و مموری فوم را در بهترین کیفیت ها گلچین کرده ایم، تا مشتری های ما بهترین انتخاب را داشته باشند. اگر در مورد تشک های طبی اطلاعات کافی را ندارید، به شما کمک خواهیم کرد که بسته به توان مالی تان بهترین تشک طبی را انتخاب کنید.

 

ارائه انواع تشک های طبی و فنری

تشک های طبی با حفظ ساختار و حالت طبیعی بدن در هنگام خواب، دردهای ستون فقرات را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهند. برای تجربه خوابی راحت تشک های فوم دار و مموری فوم در درجه اول کیفی قرار دارند. اگر می خواهید با قیمت های مناسب تر پیشنهاد عالی به شا بدهیم، حتما تشک های فنر منفصل را انتخاب کنید.

تشک های بونل نیز در انتخاب های بعدی خود مد نظر داشته باشید. در مراجعه حضوری به نمایندگی رسالت میتوانید کیفیت تمامی این تشک ها را به همراه شرایط قیمتی بررسی کرده و بهترین ها را انتخاب نمایید.

بزرگترین-نمایندگی-تشک-رویا-در-رسالت
بزرگترین-نمایندگی-تشک-رویا-در-رسالت

نمایندگی فروش باکس های روتختی

متنوع ترین باکس های روتختی را که شامل روتختی، روبالشتی و ملحفه می باشد را در متنوع ترین جنس های موجود در بازار عرضه می کنیم. اگر قصد خرید روتختی در جنس های ساتن، نخ پنبه و یا ابریشم دارید، حتما طرح و رنگ مورد نظر خود را در فروشگاه ما پیدا خواهید کرد. در عرضه کارها هم طرح های ساده و تک رنگ و هم کارهای شلوغ و پر حاشیه را موجود کرده ایم، که بیشترین تناسب را با طرح کلی اتاق خواب مشتریان عزیزمان داشته باشد.

 

بزرگترین فروشگاه بالشت های طبی در رسالت

بالشت های رویا سوپر پلاس با پارچه صد در صد پنبه ای و الیاف میکروفایبر ضد حساسیت بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد. بالشت های طبی را انتخاب کنید که در بیشترین حالت ممکن از سر و گردن شما در حالت خواب حمایت داشته باشند و این موضوع نیز به نحوه خوابیدن شما بستگی زیادی دارد. برای خرید عالی تر به میزان قابلیت جابه جایی و گردش هوا و جنس الیاف بالشت نیز دقت کافی داشته باشید.

 

ارائه انواع تشک های مسافرتی

متنوع ترین تشک های مسافرتی و یا مهمان را در بهترین کیفیت و رنگبندی ها و سایز بندی های متنوع در نمایندگی رسالت خواهید دید. برای رضایت مشتریانمان تمامی تشک های عرضه شده مهمان از جنس عالی فوم مموری می باشند و مانند تشک های طبی خوابی راحت را برای شما به همراه دارند. سبکی و قابلیت شستشوی آسان این تشک ها باعث استقبال اکثر مشتریان از این مدل ها شده است.

بزرگترین-مجموعه-کالای-خواب-در-رسالت
بزرگترین-مجموعه-کالای-خواب-در-رسالت

فروش انواع تشک های ارزان

ارزان ترین تشک های فوم با ضخامت مناسب را از فروشگاه محصولات خواب رسالت انتخاب کنید. این تشک ها با وجود ارزان بودن سطح سفتی داشته و دارای روکش های پلی استر عالی می باشند. از همه مهمتر اینکه میتوانید این تشک ها را در ماشین لباسشویی بشویید. اگر اهل کمپ در طبیعت هستید، ارزان ترین تشک های مسافرتی را از فروشگاه رسالت انتخاب کنید.

بزرگترین-مجموعه-فروش-ست-های-روتختی-در-رسالت
بزرگترین-مجموعه-فروش-ست-های-روتختی-در-رسالت

باکس های جکدار

فضای اتاق خواب شما کمی کوچک میباشد، همیشه به سختی باید وسایل اضافی خود را در داخل کمدها جای بدهید. حالا که می خواهید تخت جدیدی بخرید، دقت داشته باشید و مدلی را انتخاب کنید که حتما باکس جک دار داشته باشد. با انتخاب تخت های باکس جک دار، به نوعی یک تخت و یک کمد را با همدیگر می خرید.  کلیه کارهای جک دار نمایندگی رسالت از بهترین کیفیت جک های استاندارد و زیباترین پارچه های رویه تولید شده است.

بزرگترین-مجموعه-جهت-فروش-انواع-پتو
بزرگترین-مجموعه-جهت-فروش-انواع-پتو

راه های ارتباط با نمایندگی تشک رویا رسالت

مدیریت: جناب آقای فراهانی

تماس:

09197348135

02177444900

آدرس:

تهران- میدان رسالت- میدان الغدیر- ابتدای دلاوران- پلاک 684

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایندگی تشک رویا رسالت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *